No nyt mä en kyllä tunne itteeni yhtään!!!

N30.who.am.i.really

Olen peruuttamattomasti, ehdottomasti ja täysin kokonaan lumoutunut.
Hei sä raamikas mies, 20v vanhempi, etkä todellakaan millään mittapuilla mun tyyppiä edes!! Sä oot raivostuttavan törkeä, aliarvioiva, tahditon ja suora käytökselläs, mutta myös niin osaava, hellä ja huolehtiva, täyttä uskomattoman kauniin miljoonan tähden yötaivaan taikaa. En ymmärrä mihin ihmeen hermoon se kaikki mua ensijärkytyksen jälkeen osu.. Täysin etsimättä, täysin yllättäen ja aivan täysin odottamatta. Sä kolahdit muhun. Ihan kuin jossain sadussa se ensisilmäys. Se olikin olemassa? Mikä ihme on sen kemian nimi joka sai aivot täysin ylivirittyneeseen tilaan ja sukat aivan sekaisin. Hymyilen kun idiootti ja kehrään ääneen... Sun asenne ja ehdottomuus, mä jäin aivan koukkuun. Haluaisin niin nähdä sun taipuvan mun käsissä mutta tiedän että se olisin minä joka itkisin lopulta. Tätä fiilistä on kestänyt jo kaksi viikkoa. Ihanan raivostuttavaa. En vaan saa sua pois mielestä vaikka tiedän että tää tilanne on aivan järjetön joka kannalta. Sun olemassaolo on toki tuonut elämään ihan uusia värejä ja varjoihin on tullut valoja, mutta muiden sitoumusten vuoksi en todellakaan aio asialle tehdä mitään. Ever. Taisit jo hoksata millanen järisyttävä ja ravisteleva vaikutus sulla muhun oli niinä kohtaamisen hetkinä ja jälkeenpäin, mutta en mene ääneen tunnustamaan jos kysyt. No, kohautan olkapäitä ja virnistän ehkä heittäen hellän pilkahduksen hersyvää huumoria :) Mä niin sielujeni silmin näen meidät kohtaamassa uudelleen ja uudelleen! Miten mä pysyin pystyssä? Jos tässä maailmassa on tälle asialle seuraava kerta, niin jännite tulee olemaan käsinkosketeltava. ..ja todennäköisesti jäädyn siihen paikkaan! Aion kyllä vaivihkaa sivusilmällä tutkia, että mikäs mies sä oikein ootkaan ;) Nyt raastava odotus kihelmöi ihon alla, veri juoksee korvissa kohisemalla, mä niin nautin tästä tunteesta sille antautumalla. Voit helvetti tulla hakeen nää perhoses pois täältä lentelemästä ;)

27

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfdsfdsfsd

      "Sä oot raivostuttavan törkeä, aliarvioiva, tahditon ja suora käytökselläs"

      Eli olet ihastunut jännämieheen, miksi kiltti kunnollinen hyväsydäminen mies ei herätä ihastuksen tunteita naisissa?

      • Enuskalla

        Mistä tiedät, ehkä ne on liian ujoja kertomaan ;) t. Kaukaa ihaileva


    • niinsemeneepi

      Oletko ajatellut tarjota tarinoitasi lehtiin?

      • N30.who.am.i.really

        En todella :D


    • mexicanhotspice

      Olipa mukava kirjoitus! :)

    • edelleenkin

      Varattu on hän.

    • saattaisosuamoniinkin

      Olis kiva tietää kuka olet. Olisi varmaan myös kiva jatkaa irl ihan käytännön tasolla :)

      • Grrrrrrrr

        Trust me, tää jatkuu koko ajan vaikka yritän taisteilla vastaan. Olen todella pettynyt itseeni.


    • muuteneiajatussaarauhaa

      Ehdottomasti katsottava vuoteen kautta mikä tämä juttu oikeen on.

    • N30.who.am.i.really

      Alunalkaen tää oli ihan normaali työviikko, mä rakastan työtäni ja keskityn siihen täysillä. Mihin ansaan mä tietämättäni astuin? Miks kaiken kiireen keskellä normaalista poiketen aivot alkoivat havainnoimaan ympäröiviä tapahtumia ja tunnetiloja? Taas ja taas kelaan tapaamisiani sun kanssa. Mua kuumottaa. Missä vaiheessa se tapahtui? Mikä niistä kaikista sananvaihdoista oli juuri se hetki kun aavistamatta laskin suojaukseni alas? Asioita palautuu kuvina mun mieleen. Sydän jyskyttää, nolottaa jotenkin nyt. Puhuin paljon. Huomauttelin terävästi. No et tainnu käytökselläs ainakaan toiseksi jäädä. Katsoinko edes sua silmiin? Jossain vaiheessa muistan ajatelleeni, että kuulemistani ennakkotiedoista ja ihan kuule itse antamastas täydellisen törkeästä ensivaikutelmasta huolimatta saatoin lakata jännittämästä. Muistan olleeni sisäisesti huvittunut ja heitin sisäiset facepalmit sun suusta pääseville törkeyksille. Jännityksen lauettua, en enää välittänyt tahdittomista iskuista nuottien väleissä ja tunsin henkistä yliotetta kun saatoin ignoorata sua. Okei, tässä kohtaa saatto käydä jokin ajatus siitä, että et ehkä osaa itseäsi ilmaista muuten kuin törkeästi vastapuolta loukaten, vaikka taustalla kulkeva juoni oli kuitenkin johdonmukainen. Tajusin, että ymmärrän sua ja ajattelen samoin. Tämäkö se hetki oli? Tässä hetkessä ainakin kaikki suorasti aliarvioivat, törkeät ja nöyryyttävät kommenttisi saivat humoristisen valon. Mitä helvettiä? Tästä tuli nyt mielen haaste. Onko mulle annettu jokin idioottien tyhmää käyttäytymistä ymmärtävä ja selittelevä lahja? Kuulostaa siltä etten tajua ensimmäisellä osumalla häipyä maisemista. Kun suljen silmäni ja mietin niitä hetkiä, tunnistan sun vahvan ja jyhkeän olemuksen huoneessa. Olenko hullu jos musta nyt jälkeenpäin ajateltuna tuntuis, että toisiimme nähden meitä liikutti jokin meitä ympäröivä voima, kuin magneettikenttä; mä liikuin - sä liikuit, kuitenkaan siinä hetkessä ymmärtämättä mitä ne liikuttavat voimat olivat. Ja asioiden synergia.. Muistan keskustelun niin saumattomana ja asian sujuvasti etenevänä...
      Hei, tää on nyt jo päätöntä romantisointia! Noi asiat ei tapahdu kuin mun päässä. Tuskin edes näit mua, oon täysin tuntematon nainen sulle. Ja paljon nuorempi, miks edes vaivautuisit. Höh. Tilannehan oli täysin normi työtilanne... Aaa...Paskat. Nyt pitää miettiä oma ammatillisuuskin uudelleen! Mitä tää on, mihin ne raja-aidat hävisivät? Who.am.i.really.?.

    • totuus06

      Ihastuksesi kohde on narsisti. Hän haluaa vain seksiä.

      • Kiitostotuudelle

        Totuus ei kyllä tässä kohtaa kirpaise yhtään :D Täytyy tunnustaa että tämä ajatus narsistista kävi mielessä myös. Toisaalta tilanteessa käsiteltävä asia oli sellainen, että itseltänikin vastaavassa asiassa olis kyllä pannu pikkusen palanut. Tunnistettavuuden vuoksi en voi tarkemmin selittää.. :( Mutta pointti tässä onkin nauttia vain tästä yllättävän ihmeellisen tunteen keveydestä, koko tilanteen hämmentävyydestä ja sen tuomien ennen ajattelemattomien mietteiden analysoimisesta. Koko ajatusmaailma, käytös ja keho reagoi tälle tunteelle niin sanoinkuvaamattoman voimakkaasti etten koe tuntevani itseäni enää ollenkaan! Ja niin kuin sanoin, tää koko juttu on niin nou nou, etten ikinä aio näitä asoita tuoda päivänvaloon in real life. Hmm.. On kyllä ajatuksenjuoksu päässyt jo kuitenkin siihen pisteeseen, että toteutuessaan olisi ihan liikaa ja liian monimutkaisia liikkuvia osia tän päässä olevan ajatusmaailman ulkopuolella :) Why bother to complicate things more than they are allready.

        Kummalliset nää aivot kyllä, tuottaa jatkuvalla syötöllä ihme hömppää. Onko muillakin näin täysin itsestään juonia punovat aivot? Varsinkin kun alkaa jo häiritsemään normaalia elämää. Oi voi mitä sä teet mulle.. *^^* Ja rakas päiväkirja sai taas uusia salaisuuksia säilytettäväkseen ;)

        N30.who.am.i.really


      • BluesPunkBaker
        Kiitostotuudelle kirjoitti:

        Totuus ei kyllä tässä kohtaa kirpaise yhtään :D Täytyy tunnustaa että tämä ajatus narsistista kävi mielessä myös. Toisaalta tilanteessa käsiteltävä asia oli sellainen, että itseltänikin vastaavassa asiassa olis kyllä pannu pikkusen palanut. Tunnistettavuuden vuoksi en voi tarkemmin selittää.. :( Mutta pointti tässä onkin nauttia vain tästä yllättävän ihmeellisen tunteen keveydestä, koko tilanteen hämmentävyydestä ja sen tuomien ennen ajattelemattomien mietteiden analysoimisesta. Koko ajatusmaailma, käytös ja keho reagoi tälle tunteelle niin sanoinkuvaamattoman voimakkaasti etten koe tuntevani itseäni enää ollenkaan! Ja niin kuin sanoin, tää koko juttu on niin nou nou, etten ikinä aio näitä asoita tuoda päivänvaloon in real life. Hmm.. On kyllä ajatuksenjuoksu päässyt jo kuitenkin siihen pisteeseen, että toteutuessaan olisi ihan liikaa ja liian monimutkaisia liikkuvia osia tän päässä olevan ajatusmaailman ulkopuolella :) Why bother to complicate things more than they are allready.

        Kummalliset nää aivot kyllä, tuottaa jatkuvalla syötöllä ihme hömppää. Onko muillakin näin täysin itsestään juonia punovat aivot? Varsinkin kun alkaa jo häiritsemään normaalia elämää. Oi voi mitä sä teet mulle.. *^^* Ja rakas päiväkirja sai taas uusia salaisuuksia säilytettäväkseen ;)

        N30.who.am.i.really

        Mo'! Aivoista: juu; tekevät 'kavalia' kepposia selän yläpuolella (tunnen myös ihmisiä joiden aivot perseessä - ikävää, niin aivoille kuin hanurillekin.) Toi "häir norm elämää" oli hauska pala pohjalta 'mitä vittuu se mulle kuuluu mitä mä teen".

        Ihanat läpät skrivasit, ja...täs oli pohtimistauko...ja pakko skrivaa et toi saundas mulle tarkoitetuita nuo tekstit. Eli:
        Tässä hauskanherkkä ihmissuhdeshakkitehtävä minulle - koodaanpa tekstiäsi zoomaten sen tosi tarkkaan (kääriäinen, Backstage 1988). Mutta... taitaa olla ajan haaskausta, koska kirjoitit nounou.
        Kirjoittaa sun kannattaisi (ellet valehdellut, sanoithan ei ei kirjoituskysymykselle) enemmän. Vuosi mun opissa (taisit sanoa minua röyhkeäksi..?), ja elät kirjoillasi. Loppuun A. Ruuthin kämpästä, vanhempi nainen Timpalle 17v.; tee, älä kadu. Tekemättömiä tekoja ihminen myöhemmin katuu, ei tehtyjä.

        Mutta sinä et tee?!


      • Voisithanseollasinä

        Nauroin :D

        Hauskanherkkä ihmissuhdeshakkitehtävä <3
        Säilä hallussa.

        "Nou nou" ensisijaisesti koska perheellinen ihminen kyseessä (muut syyt ja esteet on jotakuinkinehkämahdollisesti vain hidasteita.. en oo niin pitkälle miettinyt) ja mulla mukamas tähän saakka ollut vahva moraalinen selkäranka! O_o! Joo. Ei vois uskoo. Mutta kun nää mun aivot *osottaa sormella* you know.. :9

        Joten; EN TEE - ja tästä tekemättömästä tekosesta on nyt parempi nauttia jotenkin muuten kuin livenä, näkymätöntä kakkosviulua soitellen.

        Kirjoitan ylipäätään yhtään mitään ensimmäistä kertaa.. En ajatellut että se olis tässä nyt se pääasia, vaan tän asian sisältö jota yritän purkaa päästäni hahmottaakseni kokonaisuuden ja sen että wtf mulle tapahtuu :) Toivoen, että olis muita samanlaisia jotka ovat muukalaisia omissa päissään :D Tekstin syntyminen sujuu kuin luonnostaan, koska tää tunne on niin vahva ja sen tuomat ajatukset selkeitä. Muuta tuskin osaisin kirjoittaa.

        Vuosi sun opissa ja viulukin ois varmaan valmis :D tietämättä mitä ja miltä elämän osa-alueelta ajattelit mun tarvitsevan lisää mollisointista kokemusta. Röyhkeetä >:D

        N30.who.am.i.really


      • PJBaker

        Juu; kyllä se viesti eli sisältötärkein, mutta mukava muoto on plussaa =kirjoituksesi rytmi on hyvä.

        Ja hauska, järkevä ajatus: nauttia tunteesta ilman nk. refluja ym. Hauskasti asiasi ilmaiset, oli niin tai näin ja mä:

        MEEN TEKEENsen mitä just nyt teen - preesensiä etsimässä, yhä. Hyvät feel'it ja kiitos: sain olla aivoihastunut vähän aikaa ihan vuorovaikutteisesti. Kaunista Jatkoa.


      • Samoin

        My pleasure ;)
        N30.w.a.i.r


    • ootkoihankunnossa

      Ehkä mietit asioita liikaa. Tunnetko edes tätä miestä kenestä kirjoitat? Taidat olla vain ihastunut häneen, eikä sen ihmeellisempää.

      • Kiitoshuolenpidosta

        Oon kunnossa. Vielä. :) . Miestä tunnen sen verran, että työn merkeissä olemme tavanneet n.neljästi ja suurin piirtein saman verran puhuttu puhelimessa. Eli en ollenkaan oikeasti! Aivan hullua kuinka pienestä voikaan alkaa näin vahvat fiilikset toista ihmistä kohtaan. Siitähän tässä juuri on kyse, että kuinka lennokkaaseen laukkaan ajatus voi lähteä tässä pienessä päässä aivan ennenaikaisesti ja mitä se tuo tullessaan *virn* . Todellakin, piru vie, mietin asioita liikaa! :D Ei vain ole mulle normaalia tämä. Niin taidan olla -Ihastunut- loppua en allekirjoita, koska mulle tää on maailman ihmeellisintä. Suoranaista huumetta! Kokeilkaapa vetää tästä fiiliksestä positiiviset överit kuitenkaan ahdistumatta siitä ettei tästä ikinä tule mitään, josko sitten tulet ikinä edes nähdyksi ;)

        N30who.am.i.really


      • ootkoihankunnossa
        Kiitoshuolenpidosta kirjoitti:

        Oon kunnossa. Vielä. :) . Miestä tunnen sen verran, että työn merkeissä olemme tavanneet n.neljästi ja suurin piirtein saman verran puhuttu puhelimessa. Eli en ollenkaan oikeasti! Aivan hullua kuinka pienestä voikaan alkaa näin vahvat fiilikset toista ihmistä kohtaan. Siitähän tässä juuri on kyse, että kuinka lennokkaaseen laukkaan ajatus voi lähteä tässä pienessä päässä aivan ennenaikaisesti ja mitä se tuo tullessaan *virn* . Todellakin, piru vie, mietin asioita liikaa! :D Ei vain ole mulle normaalia tämä. Niin taidan olla -Ihastunut- loppua en allekirjoita, koska mulle tää on maailman ihmeellisintä. Suoranaista huumetta! Kokeilkaapa vetää tästä fiiliksestä positiiviset överit kuitenkaan ahdistumatta siitä ettei tästä ikinä tule mitään, josko sitten tulet ikinä edes nähdyksi ;)

        N30who.am.i.really

        Mikä sitten estäisi sen, että tutustuisit tuohon mieheen? Jos et tiedä todellisuudessa millainen on, niin on varmasti vaikea sanoa lähes tuntemattoman luonteesta yhtään mitään. Ehkä jos tutustuisit häneen; sinun ei tarvitsisi miettiä liikaa ja voisit pudota pilvilinnoista maantasalle.


      • Haavepossupilvilinnasta

        Luonteesta kuulin jo vähän ennakkoon ennenkuin edes koko ihmistä olin tavannutkaan ja osin mies näemmä päätti nekin odotukset lunastaa. Ois ollu jättimenestys jos olis ollu lippuja myytävänä! $$$
        Toki sen raa'an ja hiomattoman käytöksen toinen puoli ... Hmmm, vastakohtien maailma yhdessä ihmisessä! Niin vetovoimaista! <3

        Nää pilvilinnat taitaa ikävä kyllä olla ainut asia mitä mä saan, mies kulkee varatussa statuksessa...sssssoooou, let's enjoy while this feeling lasts ;)

        Ja toisaalta, mikä vika niissä on? Pilvilinnoissa?
        Jos tää ei lopu - niin sitten tää hulluus saa jatkua mun omassa päässä. Olkoon siellä, kyllä mä tän saan pysymään kurissa, eikö?? Joten antaa vaan tän roihun palaa mun sisällä, ihan vaikka vaan sen tuoman mielettömän aivoverenkierron vuoksi :D:D Mun kaikki aistit tuntuu vahvistuneen! Nautin ryhdistyneestä olostani. On niin mahtavaa ja voimallista tuntea tällä tavalla keskellä tasapaksua arkea! Löysin silmänräpäyksessä ne värien kaikki sävyt ja valon vivahteet. Jos sitä voisi kuvailla, niin se on kuin aurinko joka osuu kristalliin taittaen valon aallonpituudet väreiksi. Ja se hohtaa musta joka suuntaan, tunnen sen voiman kaikkien väsyneiden ja vetelien ihmisten keskellä ;) :D Jos osaisinkin kanavoida tän nyt oikein, niin saisinko sen miehen häipymään ajatuksista johonkin taustalle ilman tän fiiliksen katoamista? 8) *toiveikas*

        N30.who.am.i.really


    • heartagain

      Oliko kivikasvosen näköinen mies?

      • TarkastajaHigh

        Onko kyseessä biseksualismi?


    • Eteneetahtomatta

      Ollaan tavattu muutamia kertoja ja nyt jo sä täytät kaikki mun ajatukset vaikka yritän rimpuilla niistä irti. Sä oot yhä suora ja ajoittain törkeä, mutta asenteeltas pehmentynyt. On sussa se toinenkin puoli, herkkä ja huomioonottava. Tänään silmissäs on viekasta pilkettä. Mun huomio on myyty täysin sille miten miten sun läsnäolo täyttää koko tilan.

      Havaitsen asioita tehdessäni yrittäväni äkkiä suoriutua kaikesta jotta olisi enemmän aikaa ajatella sua ja keskustelujamme. Tuntuu ihanan kevyeltä. Hymyilen ennenaikaiselle keväälle. Linnut laulaa; tää helvetin titityypsykoosi näkyy jo päällepäin. Työkaverit ovat huomanneet, että lähtönopeus ei enää ole niin räjähtävä ja pinna on pidentynyt, en ole läsnä vaikka haluaisin. Yritän työn varjolla puhua susta. Varmaan nää silmät kiiluu niin paljon, että työkaveri tokas ettei kannata jäädä koukkuun moisiin törkeyksiin. Se pysäytti mut - oonko jo koukussa? Ja toisaalta, oonko niin läpinäkyvä? Kuvittelin olevani parempikin näyttelijä..

      Taas kerran joku vasemman käden työasia tulee ja keskeyttää mut, huomaan ärsyyntyväni ajatusmaailmani häiriköinnistä. Yritän vielä sinnikkäästi muistella mitä oikein tapahtui. Pyörittelen lyijykynää ja puren hampaankuvat kynän päähän ajatuksissani. Levottomuus mun sisällä kasvaa. Ja jälki susta. Vatsan pohjaa kipristelee kun yhtäkkiä mieleen palaa muistikuva siitä, että mä kosketin sua ! Siinä kohtaa kun tartuin hajamielisesti tarjoamaasi maitopurkkiin. Huomasitko? Kesken lauseen se tuntui sähköltä, en vain tuossa tilanteessa pystynyt päästämään sitä tajuntaani. Luojan kiitos! - koska häkellyn siitä voimakkaasti NYT työpöytäni ääressä; Veri syöksähtää poskiin ja tunnen sykkeen sormenpäissäni. Tunsitkohan säkin sen sähkön? Kesken paperitöiden havahdun ajatuksiini, ihan kuin olisin kuullut ne ensimmäistä kertaa ääneen. Hämääntymisen ihanat aallot nousee selkää pitkin, jännityn, lasken kasvoni alas ja nojaudun käsiini. Tunnen sen kun jalat jättää maan.. Ajatus lennättää mut suuhun. Piilossa hymyillessäni täysin järjetöntä hymyä aivan tahattomasti huokaisen ääneen. Kun taas tajuan ympäristöni, hätäännyn ja vilkaisen nolona ettei kukaan ole näkemässä. Päitä kääntyy, yskäisen virallisen kuuloisesti ja näyttelen huonosti jatkavani töitä. Sormet ei tottele näppäimistöllä, poskia kuumottaa, pää huutaa apuaa.. O_O! Ensimmäinen sellainen ajatus susta joka tahtomattani potkaisee keuhkoista ilmat pihalle. Tässä on se hetki kun itse tajuan että sä ja sun tämänpäiväinen piikittely pyörii kaikkea muuta enemmän mun mielessä. Yritän painaa epätodellista versiotani todellisuudesta aktiivisesti pois mielestäni ja edelleen sinnikkäästi ajatella, että kaikki tapahtunut on syytä ottaa ihan vain ammatillisesti. Hyvä minä.

      N30.who.am.i.really

    • Aikaaajatuksille

      Luojan kiitos on viikonloppu!!! Vuosisadan väsymys tästä viikosta! Käy todella työstä näyttää siltä että tekee työtä, vaikka oikeesti en pysty keskittymään mihinkään kunnolla... Sun takias! *^^* Nyt villasukat jalkaan, musiikkia ja ihana rauha. Yritän katsoa jotain ohjelmaakin, mutta tuttu ajatus alkaa alusta. Ja se ajatus on täysin lumoutunut susta! Miksen saa sitä loppuun saakka ja ulos mun systeemeistä? Sillä se olis taputeltu ja that's that. Mietiskelen sun sanoja ja tarkoituksia niiden taustalla.. Tähtäätkö niillä johonkin? Vai kokeiletko vain kepillä jäätä? Hmmh, ainakin ne saa mut hyvälle tuulelle ja hymyilemään! Ü Tää on kyllä faktoina niin outo juttu. Olen ymmälläni sun koukuttavuudesta. Sä et todellakaan noudattele mun miesmakua lainkaan! Ja sitä tosiasiaa en edes pysty tarpeeksi korostamaan, kuinka täydellisen erilainen oot verrattuna siihen mikä mua normaalisti vetäis edes puoleensa. En todella tajua ajatuksiani, saati sitten tunnista niistä itseäni. Näin ei ole käynyt ikinä.koskaan.missään.tilanteessa. Mikä helvetti sussa nyt on niin ihmeellistä? Pohdin ensisilmäyksiä, kemiaa ja kappaleiden liikkuvuuteen vaikuttavia voimia koettaessani keksiä selitystä. Voiko olla edes totta, että ilman täydellistä fyysistä vetovoimaa voi aivoissa tuntua tältä; levottoman onnelliselta, syvästi pakahtuneelta, pakkomielteisen ärsyttävältä, kutittavan räjähtävältä? Suuren tuntemattoman kaipuulta, tietämättä mitä haluaa. Puhelimen sointi saa mut havahtumaan, ajatukset leikkaantuu kuin seinään. Hajamielisenä, poispäin hiipivän ajatusharson keskeltä nousen ja napautan manaten puhelimen pois päältä. Sun ote on niin voimakas mun ajatuksista etten pysty keskittymään muuhun. Pieni hetki maan pinnalla ja päällimmäisenä harmittaa kadottamani ajatus susta. Mitä mulle oikein tapahtuu? Mä en edes halua voida tälle mitään! Vaivun takaisin sohvaan ja peittelen itseni ihanaan horrokseen, näen susta elävää haaveunta vaikka tiedän olevani hereillä. Musiikki soljuu dynaamisesti ajatusten väliin. Tiedättekö sen tunteen kun musiikki aikojen takaa muistuttaa jostain asiasta, paikasta tai ihmisestä? Ajattelen, että nää biisit tulee jatkossa aina viemään mut takaisin suhun ja tähän tunteeseen. Oon havainnut senkin, että musiikki joka tällä hetkellä miellyttää näitä kummallisessa tilassa olevia aivoja eniten, on jonkin sorttista hitaampaa haikua; Ihanan, hentomielisen, ällöttävän, äitelää siirappia. Annan itseni nauttia väreilevästä tunteesta, vaikka järki yrittää herätellä vaistoja havaitsemaan asian faktat. Odottakaa nyt, vielä vähän tahdon lykätä ankeaa todellisuutta jonka järki väistämättä tuo mukanaan. Olen maailman tavoittamattomissa, kietoutuneena ajatukseen susta. Tää on niin onnellinen fiilis. ^^

      N30.who.am.i.really

    • Pakkojoalkaatunnustamaan

      Niin, menin sitten menemään korviani myöten vanhan, varatun ja perheellisen miehen ensisilmäyksestä täysin sekaisin. Oon yrittänyt suhtautua tähän välinpitämättömästi ja haalia niin paljon töitä, ettei ehtis ajatella muuta. Olen ripittänyt itseäni työpaikan wc:ssä useamman kerran jo siitä, etten enää suoriudu töistäni normaalisti ja myös siitä, että musta on tullut sosiaalisesti täysin epämielenkintoinen, koska nämä oikean elämän asiat on liian tylsiä sun ympärille luodun maailman rinnalla. Joo, ei mitään vaikutusta ollu sillä itsensä ojentamisella :D kun siitä huolimatta joka ikisessä huomaamattomassa ajatuksen katkoksessa nää muuta elämää haittaavat hömppäaivot tyrkyttää harsomaista vaaleanpunaista ajatusta susta päällimmäiseksi mielen maisemaan. On tää vaan niin ylitsevuotavan vallatonta. Olo on kevyt kuin humman harjaksella kesän odotuksen lupaavan lämpimässä tuulessa. Kyllä, se oli se ensisilmäys! Siinä kohtaamisen hetkessä sä menit suoraan mun ihon alle. Just siitä asti mun sisällä on kytenyt jotain uutta, jotain sähäkkää ja virittynyttä, jotain joka koko ajan lupaa seuraavan askeleen pian tapahtuvaksi ja se askel antaa kuitenkin odottaa itseään vaikka yrittäisin kiirehtiä. En saa sua kuluttamallakaan pois mun ajatuksista. Oon jo ehtinyt romantisoimaan sut puhki joka tavalla.. <3
      ...ja sitten mielessä käykin pilaamassa kaiken se, että eletystä elämästä ja kypsästä iästä huolimatta sä todennäköisesti oot just se kaikkien haaveiden kääntöpuoli, ihan täys mulkku. Realiteetit, hyvää päivää! :D Nauran täällä nolona pään ympärillä seilaaville pinkeille hattaroille. Miltä sekin nyt näyttäisi? Haaveillessa ihan v*tun tönkkö tilanne muuttuu sujuvasti kauniiksi ja rohkeiksi. Okei. Nyt tän leijumisen täytyis jo loppua! Sä oot huomattavasti vanhempi, kokeneempi ja ennenkaikkea naimisissa oleva perheellinen mies. Luulen..?. Ihan sama se, sen täytyy riittää syyksi. On myös miljoona muuta syytä noiden kaikkien tärkeimpien jälkeen, miks nyt on parempi löytää maata jalkojen alle. Nää kummalliselta tuntuvat romantisoidut kuvat ovat heijastusta joistain omista tarpeistani ja varmasti myös puutteista, sen tajuan. Eikä ne voi mitenkään kuvastaa sua todellisessa maailmassa, enhän edes tunne sua kunnolla. Ja oikeestaan näissä päiväunissa seikkailee vain hahmo susta, koska tarkemmin ajatellen saatan sittenkin olla keksinyt sut. Oikeassa maailmassa sä oot just se ensitapaamisen kusipää :D Nää fiilikset on vain ihan täysin mun päässä kehittyneet. Ja jos tässä nyt olikin joku maailmankaikkeuden meille antama hetki, niin se oli kyllä joka tavalla helvetin huonosti ajoitettu!!!

      Mielen myrskyssä kuitenkin mietiskelen vielä, että voikohan toinen ihminen tuntea näiden ajatusten voiman siellä missä onkaan just samalla ajatuksen hetkellä..? Tunnetko sä nämä ajatukset? ..koska siinä tapauksessa sä et oo saanu moneen viikkoon rauhaa ;)

      N30.w.a.i.r

      • PJBaker

        Vaikka tuo läppä ei tykytä mulle, tajuan ehkä vähän fiilareitas, ja mukavia lienevät? Taitavat ollakin? Koska:

        Eiös tuo ole ihanan pyyteetöntä ja vallan itsekästä rakkautta? Jos sun työtehos laskee ihastumisen takia, sekin on hyvä - työtä jää säästöön, ja ihastuskin ei jumalauta mitä unista paskaa... Piti sanoa että olet vähän epäluotettava kertoja - jos oikeasti koodaisin tekstiä auki, sieltä löytyisi puoli tusinaa vinkkiä 'väärälle tielle'.
        Kiinnostava on 'tuon tunteen vahvuus, onkohan kyseessä jokin kivakiva -kemikaali? Mene tiedä.
        Esittämäsi on kuitenkin -oli viesti minne vaan - hauska esitys 'hurmioituneen sydämen oikeinkäytöstä'. Se rohkaisee uuteen, kokonaisvaltaiseen autoeroottiseen elämykseen. Vau!

        ps. Olen miettinyt kuinka minut voi hurrmata. On pieniä jutskia, jotka tehoavat aina, mutta jonkinlainen älykkyyden osoitus tekee naisesta ihanan ja heh siedettävän ellei se ole
        yhä uhmaissä. (mukaelma -mikä kappale?)


      • Avantgardistanaivismia

        Niin, huomioin itsekin ettei enää kerronta kuulosta järkevältä tai johdonmukaiselta omaankaan korvaan jälkeenpäin luettuna. Eipä ole kyllä tää ajatuskaan enää niin yksinkertainen ja kepeä sen suhteen, joten väärien polkujen alkuja vois olla ihan missä vaan! Rehellisesti haluan tuntea omat ajatukseni tästä ihastuksesta; se on unenomaista ihanaa ja toisaalta rehellistä paskaa. Turha niitä virheitä on piilotella. Nää tilanneanalyysit on vaan ehkäpä liikaa luiskahtanut syventävien opintojen puolelle. Alkaa siis olemaan ristiriitaisuuksia omien ajatusten tarkoitusperissä, eli se siitä pyyteettömyydestä.. *grin* ;) Väärät tiet luonnollisesti houkuttelee heikkoa, mutta edelleen kuitenkin järki voittaa taistelun täydellisestä antautumisesta. Hoksasin, että joutuisin tästä 'kokonaisvaltaisesta autoeroottisesta elämyksestä' (Osuvaa;)) luopumaan mikäli todellisuus lyttäiskin mun sisäiset mielikuvat. Pidän siis mielummin tämän fiiliksen...säälittävää? Kaikesta huolimatta pirskahtelevan lepattava fiilis on säilynyt, tuonut positiivisuutta ja yllättäen itsevarmuutta omaan olemiseen. Hmmmh, tai ehkä paremminkin pakonomaisen unettomuuden ja väsymyksen kautta levottomuuteen ja pieneen ylivireiseen hiprakan kaltaiseen olotilaan, jossa ei jaksa särmätä pikkuasioita viimesen päälle. Siinä se syy sille keskittymishäiriöllekin töissä.. Aivot vaan jotenkin stressitilassa. Joten olen vahvasti aivoissa itsenäistä elämää viettävän kemiallisen reaktion kannalla. Sitä ei ole -vielä?- todistettu, mutta en usko sen yhteneväisyyteen todellisuuden kanssa, fysiikka repulsoi so bad. Noh, en mä tältä fiilikseltä mitään vaadi, oon enemmän sitä independent woman sukupolvea kuin romanttista kuolemaa ihailevaa join me in death-mallia ;) Pysyiskin vaan sisäinen valo pitkään näin raikkaana, niin kohta jo hehkuisin pimeässä *^^* Tässä kirjoittelussa nyt kuitenkin oikeastaan taitaapi olla vain oma helpotus kyseessä. Kuka helvetti jaksais tämmöistä höttöö livenä kuunnellakaan? :D en mä ainakaan! Tukkisin turvan muurilaastilla ja upottaisin Itämeren syvimpään kohtaan! *epäkypsää uhoa* -uhmaikä- *virn* ...jjjjoten kiitos sijaiskärsimisestä ;)

        Mukaelma-mikä kappale, ei auennut.. Lähinnä aivonymfomaanisia ajatuksia tuli mieleeni. Onhan älykkyys seksikästä!!! ;) Parasta on kiehtovan monitasoinen, syvällinen keskustelu joka haastaa oman ajattelun rajoja ja avaa uusia maailmoja. Ja jos joku kypsillä, perustelluilla ja sulavan sujuvilla argumenteillaan saa mun aivot stimuloitua ajattelemaan jostain asiasta toisin kuin hetki sitten, niin se on ehdottomasti TURN ON! ;9

        N30.w.a.i.r


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe