Miten pyytää suomalaisen tytön treffeille

Perustiedot

Olen 18 vuotias vietnamilainen poika ja asunut suomessa 3 vuotta. Matikan tunnilla on se söpö suomalainen tyttö, joka tuntuu olevan kiinnostunut minusta.

Hän silmäilee minua monta kertaa tunnilla, ja tuntuu odottavansa jotain minulta. Mutta en ymmärrä mitään suomalaisista tytöistä, en puhu suomea sujuvasti ja enkä tiedä miten alkaa.

Miten alkaa suomalaisen lukiolaisen tytön kanssa?

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustiedot

      ylös

    • smpoika

      just pyydä :)

    • ylös

    • kannattaayrittää

      Voisin kuvitella että ehkä rohkaistuisit pyytämään tyttöä kahville kahvilaan tms. Tai voisit pyytää apua johonkin koulutehtäviin tai suomenkieleen liittyvään asiaan.

      • iliman_muuta

        Toi on hyvä. Sitten se kielitaidottomuus ei oo päällimmäisenä asiana.. :)


    • Oppeliini1

      Kysy haluaisiko hän tulla mukaasi kupilliselle teetä/ kahvia. Sitten voit kertoa hiukan omasta maastasi, niitä kauniita asioita joita olet säilyttänyt muistissasi.
      Kysele Suometa , suomalaisista, kuinka ........ ( mikä tahaansa asia) sanotaan suomeksi. Ja niin edelleen.

      Sitten vain kiität seurasta ja " huomenna nähdään luokassa, moi moi"

      Ei kannata tehdä tuosta mitään isoa asiaa, jos haluat, voit jatkaa juttelua hänen kanssaan vaikka seuraavalla viikolla. Tai kysyä jo seuraavana päivänä jotain suomenkieleen littyvää.

      Aivan normaalia nuorten kanssakäyntiä!

      • teinienäiti

        Hyvät neuvot nämä :-) eli tavanomaista keskustelua, kanssakäymistä. Voit sanoa heti alussa ettet osaa kovin hyvin suomea (jollei tyttö jo tiedä asiasta). Ilmeisesti hän on kiinnostunut sinusta, ja odottaa sinulta aloitetta, että tulet juttelemaan. Tsemppiä! :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe