Miksi viestittely loppuu?

exdeittailija

Olen tässä muutaman nuoren naisen kanssa jutellut ja aina on viestittely tyrehtynyt kokonaan max. kuuden viestin jälkeen.

Ensin laitellaan viestiä, ollaan kiinnostuneita, ja vaikka samoja kiinnostuksenkohteita löytyy niin kohta ei enää viestiä tule.

Pitäisikö heti olla kysymässä kahville vai mikä tässä mättää.

Miksi mielenkiinto katoaa parissa päivässä?

Ja tosiaan olen itse samaa ikäluokkaa, kuin kenen kanssa juttelin.

14

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni mielenkiinto lopahti, jos keskustelu ei edennyt ja/tai toinen kirjoitteli kuin olisimme olleet kirjeenvaihdossa: kertoi kuulumiset ja mitä on tehnyt, kysyi vastaavia minulta, eteni pitkäpiimäisesti ja hitaasti. Nettideittailu on nimenomaan deittailua! Siihen kuuluu flirttailua ja kiinnostus toista kohtaan nimenomaan naisena/miehenä. Ja aika pian kannattaa oikeasti ottaa se tapaaminenkin puheeksi.

      • fdkaföaj

        Just näin! Joskus tällaisia tuli kohdalle ja ihmetytti, että ovatko vähän käsittäneet väärin jonkun ohjeen, ettei saa heti olla liian innokas. Rajansa toisella ääripäälläkin.


      • saisikoneuvoja

        Voisitko antaa esimerkkejä hyvällä maulla tehdystä flirtistä omalla kohdallasi? Naisen ominaisuuksien kehumista ensimetreillä moni pitää imelänä. Tää on usko pois, monille miehille aika hankalaa.

        Onko se esim. sellaista, että kirjoittaa "pidän tuollaisista (ominaisuus x) naisista, kuten sinä... Haluasin tutustua sinuun tarkemmin... Kuvasi sai minut hymyilemään... Alkoi kiinnostamaan mitä sulla on mielessä tuossa kuvassa X... Mä voin kiivetä seinille sun kanssasi... Lähdetkö mukaan paikkaan Y, joku kerta?...

        Mikä sinuun on toiminut? Ainakaan omalla kohdallani ei oikein mikään noista yllä olevista on toiminut, vaikka olisivat ihan rehellisiä kuvauksia fiiliksistäni sillä hetkellä, ja koittanut sisällyttää niihin pientä flirttiä. Aika samaan lopputulokseen olen päätynyt niitä kuulumisiakin kyselemällä.


      • saisikoneuvoja kirjoitti:

        Voisitko antaa esimerkkejä hyvällä maulla tehdystä flirtistä omalla kohdallasi? Naisen ominaisuuksien kehumista ensimetreillä moni pitää imelänä. Tää on usko pois, monille miehille aika hankalaa.

        Onko se esim. sellaista, että kirjoittaa "pidän tuollaisista (ominaisuus x) naisista, kuten sinä... Haluasin tutustua sinuun tarkemmin... Kuvasi sai minut hymyilemään... Alkoi kiinnostamaan mitä sulla on mielessä tuossa kuvassa X... Mä voin kiivetä seinille sun kanssasi... Lähdetkö mukaan paikkaan Y, joku kerta?...

        Mikä sinuun on toiminut? Ainakaan omalla kohdallani ei oikein mikään noista yllä olevista on toiminut, vaikka olisivat ihan rehellisiä kuvauksia fiiliksistäni sillä hetkellä, ja koittanut sisällyttää niihin pientä flirttiä. Aika samaan lopputulokseen olen päätynyt niitä kuulumisiakin kyselemällä.

        Vaikea keksiä esimerkkejä, kun ei ole mitään "taustamateriaalia", mutta tuo ominaisuuksien kehuminen on tosiaan imelää, siinä olet ihan oikeassa. Itse tykkään tässäkin asiassa sellaisesta _tilanne_tajusta, että lohkaistaan jotain vastaukseksi toisen tiettyyn lauseeseen tai aikeeseen tms. Hyvin kömpelönä (!) esimerkkinä vaikka, että nainen ilmoittaa lähtevänsä vielä iltalenkille, mihin voi heittää jotain "mörkövahdiksi lähtemisestä" (juu, tiedän että on huono esimerkki).


    • en.ollut.hippi

      Näköjään suomalaiset naiset haluaa päästä heti tositoimiin. Ei ennen noin kovalla vauhdilla edetty. Omat seurusteluajat olivat 60-luvun loppupuolella, ja silloin tapailtiin tai kirjoiteltiin ja vasta kun oltiin lähes varmoja toisistaan, ehkä alettiin lähempää tuttavuutta tekemään. Mutta kai nykyaika on sitten joka asiassa noin pinnallinen.

      • Aika moni muukin asia on nykyisin toisin kuin ennen ;)


      • tottakai_

        Miksi ihmeessä pitäs haaskata kummankaan aikaa ja vaivaa ylipitkiin kirjeenvaihtoihin kun kiinnostuksen voi selvittää piankin tapaamisella? Varsinkaan kun monet miehet ei edes kuvaansa halua/voi (?) lähettää. Yli 95% tapaamisista päättyy kuitenkin siihen ettei kiinnostusta jatkaa ole joko toisin tai kummankaan puolin, joten siinä vaiheessa joku viikkotolkulla tekemisistään ym. joutavasta jaarittelu tai jopa henk.koht. elämänhistoriansa kertominen tuntuu äärimmäisen turhalta.
        Mitään pinnallista nopeassa näkemisessä ei ole, se on vaan pelkästään järkevää.


    • it.happens

      Naisilla on niin paljon miesvaihtoehtoja että tavismiehet on yhdentekeviä. Nainen tietää että kulman takana on aina toinen mies odottamassa treffeille pääsyä.
      Itsellekin nainen lähetti ensiviestin ja kuulosti innostuneelta, sitten kun oltiin jo sopimassa treffipäivää niin nainen lopetti vastaamisen..

      • aivankuten

        "Nainen tietää että kulman takana on aina toinen mies odottamassa treffeille pääsyä."

        tietää miehetkin, kun yksi ei miellytä, tulee aina uusia. Miksi siis pitäis jäädä roikkuun sellaseen jonka olemus ei nappaa?


    • sdf3232

      Itse kyllä haluaisin jutella pidempäänkin kuin vain pari päivää.
      Harmittaa tämä kiireellisyys nettideiteissä.

    • tuttujuttu---

      Naiset kyllästyy nopeesti kun niillä on 50 muuta joille vastaavat eikä ne osaa päättää keneen tutustuu joten vaan lopettavat yhtäkkiä ja koko ajan tulee uusia komeita miehiä joille vastata. Nykyään ei edes naiset halua seurustella vaan ne leikkivät ja testaavat miehii huvikseen

    • kuinmyöshuomannut

      raakaa peliä tuo nettideittailu,enemmistö sielläkin on miehiä,eli naisilla on kaikki valttikortit.
      esim jos naisella tulee 100 mätsiä päivässä,niin siellähän riittää vaihtoehtoja ,ja se jonka kanssa on jo kirjoiteltu hyvä tovi jätetään mitään sanomatta kun tikku paskaan,kun toinen muka komeampi mies tulee hollille
      Niin tyypillistä naisilta!!

    • 201102

      Jos et jo kolmannessa viestissä ala puhumaan panemisesta loppuu viestittely siihen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe