Sopuisa ketju

hen.frågar.hen

Aloitus meille jotka emme jaksa jatkuvaa mamu-valitusta, emme kuuntele musiikkia keskustelupalstan linkeistä, nalkuta keskustelijoista jne. Haluamme jutella niitä näitä, ilman vinoilua ja nimimerkkeihin kohdistuvaa osoittelua ja nimittelyjä. Kiinnostaako ketään sopuisa ketju?

105

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhklxy

      Ei, koska en tunne nikkiäsi.

      • hen.frågar.hen

        En minäkään tunne sinun nikkiäsi.


      • siilimuori3
        hen.frågar.hen kirjoitti:

        En minäkään tunne sinun nikkiäsi.

        Tunnetko minun?


      • hen.frågar.hen
        siilimuori3 kirjoitti:

        Tunnetko minun?

        Jep, melko hyvin ;)))


      • siilimuori3
        hen.frågar.hen kirjoitti:

        Jep, melko hyvin ;)))

        Oooo-ooooo jos minä olen musta. Ja kuka vaan voi kirjoittaa tällä?


      • hen.frågar.hen
        siilimuori3 kirjoitti:

        Oooo-ooooo jos minä olen musta. Ja kuka vaan voi kirjoittaa tällä?

        Mä en kirjota sun nikilläs ,))))


      • siilimuori3
        hen.frågar.hen kirjoitti:

        Mä en kirjota sun nikilläs ,))))

        Kiitos. Joku on näinä päivinä kirjoittanut.


    • siilimuori3

      Aloituksessasi taisit juur rajata suuren osan palstalla kävijöistä pois. Joten ei siis kauhean sopuisa aloitus.

      • hen.frågar.hen

        Testi tää olikin ;))) ja kaksi ensimmäistä vastaajaa ovat känkkäränkkiä ;))


      • siilimuori3
        hen.frågar.hen kirjoitti:

        Testi tää olikin ;))) ja kaksi ensimmäistä vastaajaa ovat känkkäränkkiä ;))

        Nostan kädet pystyyn et tunnustan, sitäkin välillä joo :D.


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        Nostan kädet pystyyn et tunnustan, sitäkin välillä joo :D.

        Välillä vai alati ?


      • siilimuori3ehta
        siilimuori3 kirjoitti:

        Välillä vai alati ?

        Ai sinäkö kysyt sitä;). Minä oletin et sinulla on siitä jo valmis mielipide.


    • Vaikka nalkutankin, saanko tulla? Lupaan olla nalkuttamatta täällä, aamun kiintiö on muutenkin täynnä kun lapset on herätetty :)
      Mitäs sä? Täällä on ihanat kelit, pieni pakkasenpoikanen on oikein soma, puut valkoiset ja oravakin kävi aampalalla. Kahvi on loppu, oiskos sulla? Mulla on oma muki kyllä, muumimuki, Vilijonkka on niin mun oloinen tyyppi, varsinkin näin aamunalkutuksen suorittaneena. Mikäs muumi sä olet?

      • hen.frågar.hen

        Saat tulla, tervetuloa ;)))) Mä lähen pian keskustaan katteleen uusia kevätvaatteita, risteilykin ees täs lähiaikoina ;)))


      • nimim.epäilevä

        tiinakin menee risteilylle. meettekö samalle laivalle?


    • Milloin alkaa musa täällä?
      hen taitaa aloittaa poistumalla jo nikin-vaihdon.
      Jännää, mikähän nikki tulee.

      H.

      • joopastajoo

        Ai sä ootkin.....


      • Heikunkeikku

        Ei se minä ainakaan oo. Jos son Pirkka.
        Pieni välähdyksenomainen plätsäys päässäni kolahti, kun hokasin, että Ahaa nysse on tehnyt sen musiikkialoituksen. Mietin jos siihen jotakin lässyttäisin. Jos en inspiksen intouttamana, niin kenties säälistä:)
        Mut jos nyt siirräytän itseni aloitukseesi, niin heti taitaisit kirjoittaa, että MINÄ se oon SE. Toi aloittaja.
        Mitähän täs tekis? Katotaan nyt hetki vielä. Jos kävis ensteks imasemas kissinkarvat imuriin.


      • niinpästäniin

        Eiks kukaan oo ketjuus musaa laittanut ???


      • niinpästäniin kirjoitti:

        Eiks kukaan oo ketjuus musaa laittanut ???

        "niinpästäniin"

        Eipä ole.
        Toivottavasti sinäkään et turhia odottanut :)
        Mene nyt jotakin ihmistä sinne kaipaamaan...
        Älä täällä kaipaa.

        H.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Ei se minä ainakaan oo. Jos son Pirkka.
        Pieni välähdyksenomainen plätsäys päässäni kolahti, kun hokasin, että Ahaa nysse on tehnyt sen musiikkialoituksen. Mietin jos siihen jotakin lässyttäisin. Jos en inspiksen intouttamana, niin kenties säälistä:)
        Mut jos nyt siirräytän itseni aloitukseesi, niin heti taitaisit kirjoittaa, että MINÄ se oon SE. Toi aloittaja.
        Mitähän täs tekis? Katotaan nyt hetki vielä. Jos kävis ensteks imasemas kissinkarvat imuriin.

        "Heikunkeikku"

        Kultu.
        Ethän sinä sääliä kaipaa, kuten en minäkään.
        Yritä nyt lujasti vaalea-tukkaiseni.
        Kyllä sinä sitten tajuat mihin minä pyrin.

        luv

        H.


    • Heikunkeikku

      Minä oon aina sopuisa. Inhoan epäsopua ja poistun sukkelaan epäsopuisien ihmisten lähettyviltä.
      Sain juuri imuroitua alakerran. Seuraavaksi olis sitte keskikerros. Imuri oottaa nyt sielä, mutta minäpäs pidän pienen tauon, kun kaffetpannussakin on vielä liru kahvia jäljellä. Sitä minä tässä nyt juon. Yli-lyhyt työpäivä tänään. Poikkeuksellisesti. Ehdin kiireettomästi tulla kotia Voicea katsomaan.

    • "Heikunkeikku "

      Jaahas...lutu aloitti musiikin :)

      HJ.

      • jänskää

        HJ???? Uusia tunnuksia????


      • jänskää kirjoitti:

        HJ???? Uusia tunnuksia????

        näpö
        Tai olikohan tuo syötti?

        H.


    • hen.frågar.hen

      Tätä menoo tästä tuleeki kinaketju ;(((((((( mä luovutan, soon moro.

      • "hen.frågar.hen"

        Och en sång:

        "Hej lilla munk! Ta du en sump
        Hoppa och jump.

        Tralla en liten trallalalei
        ropa du högt hej, hej, hej!"

        H.


    • Aloitus sopii minuun ei huvita riidellä, yksi asia mihin olen syyllistynyt, mamu keskustelut ;(
      Ei ihan oikeasti kiinnosta nikit ja nikkien tausta oli sitten mustia tai sinisiä. Se mistä kirjoitetaan kiinnostaa.
      Musiikkimakuni on aika alkeellinen, en edes nuorena ollut kova kuuntelemaan musaa, vaikka kasettisoitin olikin, silloin kuului asiaan omistaa sellainen.
      On minulla CD levyjä sille varattu säilytyskaappi täynnä, niitä on vain kertynyt vuosien varrella. Joutaisivat hävittää tarpeettomina. Harvakseltaan kuuntelen Youtubesta jotain, Queens ja edesmennyt David Bowie ovat suosikkejani. Kari Tapion ainutlaatuisen pehmeästä äänestä tykkään.
      Mistähän täällä sitten keskustellaan kun nämä suosituimmat aiheet on rajattu pois?

      • "mielikki.neito"

        Musiikista on ihan oma aloituskin.
        Siellä pitää tosin kyetä kirjoittaa jotain kaunista, liittyen linkitettyyn
        musiikkiin.
        Turhaa höpöttäminen ei ole sellaista.
        Luuletko pystyväsi olemaan siellä kiltti?

        H.


      • Liekö tämä minulle sopiva aloitus, siitä voi olla montaa mieltä.
        Mutta tuohon nyt otan kantaa, kun kyselet mistä keskustellaan, mikäli tiettyjä aiheita rajataan pois.
        Eiköhän keskustelunaiheita löydy ihan riittämiin, kun mietin mitä muualla kuin tällä palstalla jutellaan.
        Vaikka eiväthän tavalliset asiat kaikkia kiinnosta, bloggaamiseksi väitetään menevän.
        Jahas, jokohan perunat olisivat kypsiä, pääsevät pojat syömään.


      • hunksz kirjoitti:

        "mielikki.neito"

        Musiikista on ihan oma aloituskin.
        Siellä pitää tosin kyetä kirjoittaa jotain kaunista, liittyen linkitettyyn
        musiikkiin.
        Turhaa höpöttäminen ei ole sellaista.
        Luuletko pystyväsi olemaan siellä kiltti?

        H.

        Olen kiltti aina. Minusta on mukava höpöttää välillä. Olen ajatellut että musiikkimaulleni hymyillään säälivästi. Jotakin kaunista voi kirjoittaa jos mielentila on oikeanlainen, väkisin en osaa vääntää mitään, paitsi höpöttää. En ole lahjakas sanallisesti enkä ole musikaalinenkaan kuin rajoitetusti. On minussa hyviäkin puolia siitä huolimatta.


      • ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

        "mielikki.neito"

        Musiikista on ihan oma aloituskin.
        Siellä pitää tosin kyetä kirjoittaa jotain kaunista, liittyen linkitettyyn
        musiikkiin.
        Turhaa höpöttäminen ei ole sellaista.
        Luuletko pystyväsi olemaan siellä kiltti?

        H.

        Nii just; "Siellä pitää tosin kyetä kirjoittaa jotain kaunista"
        Siis ihan samat vaatimukset kuin Kiusatulla; jos riimittelee rumia, niin saa lentää pers edellä veks.
        Siihenhän se töppäsi, sekin.
        Hyvä, kun huomasin tämän, ennenkuin painoin "lähetä".


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Nii just; "Siellä pitää tosin kyetä kirjoittaa jotain kaunista"
        Siis ihan samat vaatimukset kuin Kiusatulla; jos riimittelee rumia, niin saa lentää pers edellä veks.
        Siihenhän se töppäsi, sekin.
        Hyvä, kun huomasin tämän, ennenkuin painoin "lähetä".

        "ent.siivoojaparka"

        Puutteellisuus ja kyvyttömyys, ilman omaa ansiotaan on aina anteeksi-annettavaa.
        Kunhan pitää nuo ominaisuutensa piilossa.
        En oikein vielä tiedä sinusta.

        H.


      • turhavaiva
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Nii just; "Siellä pitää tosin kyetä kirjoittaa jotain kaunista"
        Siis ihan samat vaatimukset kuin Kiusatulla; jos riimittelee rumia, niin saa lentää pers edellä veks.
        Siihenhän se töppäsi, sekin.
        Hyvä, kun huomasin tämän, ennenkuin painoin "lähetä".

        Oikeassa aloituksessa oikea kirjoittaja . Jälleen roikut kiusatun lahkeessa ,rakkaus ilman vastakaikua turhauttaa .


      • taimolemmat
        turhavaiva kirjoitti:

        Oikeassa aloituksessa oikea kirjoittaja . Jälleen roikut kiusatun lahkeessa ,rakkaus ilman vastakaikua turhauttaa .

        Hunks häntä enemmän kiinnostaa ;))))))


      • ent.siivoojaparka
        turhavaiva kirjoitti:

        Oikeassa aloituksessa oikea kirjoittaja . Jälleen roikut kiusatun lahkeessa ,rakkaus ilman vastakaikua turhauttaa .

        Niinhän se täytyy olla, jos palstan haistelijat ovat sen niin haistelleet.
        Tietäisittepä vain, minkälainen miesten perässäjuoksija täällä on.
        Jokunen viikko sitten, olisittepa nähneet, minkälaista ravia juoksin yhden komean miehen perässä. Vähältä piti, etten joutunut tarraamaan lahkeeseen. Jaksoin kuitenkin vielä pysyä jaloillani, kun sain hänet kiinni. Toivottavasti hän voitti jotain sillä Triss-arvalla, minkä näin hänen pudottaneen, etten ihan suotte juossut henkitoreissani.


      • nipsnips1
        taimolemmat kirjoitti:

        Hunks häntä enemmän kiinnostaa ;))))))

        Mahdollista sekin , molemmat yhtä sairaan ilkeitä .
        Eppu pitäköön varansa onhan hunks on hänellekkin lirkutellut .


    • TarjousOnMutta

      Väsytti vietävästi ja ajattelin pysyä petissä puoleen päivään. Ei tehnyt mieli syödä mitään. Kaikki ruoka ällötti. Norjan lohikin. Jota suunnittelin eilen paistavani, kun sitruunan jo varalle ostin. Oli tarjouksessa 8,90 €/kg. Ei tarvi pakkasesta sulattaa. Nousin ylös kuitenkin kahdeksan kieppeillä ja keitin kahvit sekä söin banaanin. Ei tällä syömisellä jaksa kauppaan kävellä. Huonosti nukuinkin, kun jyräsivät katuja puhtaiksi koko aamuyön.
      Perfektionismiin taipuvainen omatunto tai mikä lie innosti toppahousut pukemaan ja liikkeelle. Jo ensimmäisten liikennevalojen luona ymmärsin, olen tukossa kuin korsteeni. Heikotti. Melkein pyörrytti. Mietin alusvaatteitani, että jos pyörryn ja viedään sairaalaan, niin ovatko kelvolliset. Sauvakävelin vaan urheasti. Hengitys alkoi sujua paremmin. Enkä kaatunutkaan, vaikka terävät hiekanjyvät olivat syvälle jäähän painuneet, turhakkeiksi. Lohta oli vain erä. Tietysti loppunut kuten edellisellä kerralla, kun tuosta kaupasta hain. Kauppias antoi silloin normaalihintaista norjalaista tarjoushintaan, ensin yritti myydä kirjolohta mutten ottanut, ei apelle kelvannut rummakonlohi. Oli Norjan lohta pikkuinen pakasteloota täys. Onni potki tähän asti. Mutta sitten minulle, jolle jos on mahdollista mennä pieleen, menee pieleen, tuli se. Tarkistin, että lohessa oli hinnan 8,90 €/kg mukaan laskettu mutta kassakoneeseenpa olikin laitettu 12,90 €/kg. 30 € teki kaks filettä. Kassa huomasi virheen ennen minua. Kesti ja kesti eikä vielä tullut korjatuksi hinnan ohjelmointi mutta 20 € maksoin oikealla tarjoushinnalla lohista. Eikä ollut minun kohdallani ensimmäinen kerta, kun kassakone on H.Moilasena tietämätön tarjoushinnasta. Kotiin kävelin mielin kevein ja iloisin. Sitä sadatusten määrää, jos olisin vasta kotona huomannut lohieni hintavirheen. Joutunut alkavan flunssani kourissa toisen kerran 3 km sauvasivakoimaan. Vehnäviina desinfioi kurkkuni. Ei flunssa minuun pysty. Mutta saahan sitä yrittää.

      • TarjousOnMutta

        Edellinen oli positiivinen ja sopuisa, kun tuli oikea hinta ilman toista kauppareissua ja vieläpä kassaneiti huomasi virheen
        Niin on tämäkin. Kiitos, tack, evästeet ja nettikäyttäytymiseni seuraajat. Faceen pamahti tieto, että haluamani ihana huisin kallis päiväpeite on 70 % alennetulla hinnalla saatavanani nyt. Tilasin heti paikalla. Ihanaa leijonat, ihahaa hevoset!


      • 101prosentinmies

        Sinäkin. Olet alzheimeroitunut dementia harhaisuuteen, että on olemassa 70% alennuksia! (Edellinen on riidaton, sopuisa lause. Kysymys on harhasta pääsi sisällä, ei sinusta).
        Jos 70% alennuksia olisi, kokisi suomi 1000 konkurssia päivässä ja vuoden kuluttua meillä ei olisi kuin käpyjen keräys ja risusavotat ja perunan paneminen maahan. Tosin maanviljelijätkin kohtaisi lopun jos tuotteet pitäisi myydä 70% alennuksella.

        Suomessa pärjää ainoastaan sähköyhtiöt ja puhelinoperaattorit, on tämä niin mykkä kansa.


      • TarjousOnMutta
        101prosentinmies kirjoitti:

        Sinäkin. Olet alzheimeroitunut dementia harhaisuuteen, että on olemassa 70% alennuksia! (Edellinen on riidaton, sopuisa lause. Kysymys on harhasta pääsi sisällä, ei sinusta).
        Jos 70% alennuksia olisi, kokisi suomi 1000 konkurssia päivässä ja vuoden kuluttua meillä ei olisi kuin käpyjen keräys ja risusavotat ja perunan paneminen maahan. Tosin maanviljelijätkin kohtaisi lopun jos tuotteet pitäisi myydä 70% alennuksella.

        Suomessa pärjää ainoastaan sähköyhtiöt ja puhelinoperaattorit, on tämä niin mykkä kansa.

        Vehnäviina on 38 % VOL Magdeburg www.abtshof.de
        Kelpaako ny prossat? Joko lyö leiville?


      • TarjousOnMutta
        TarjousOnMutta kirjoitti:

        Vehnäviina on 38 % VOL Magdeburg www.abtshof.de
        Kelpaako ny prossat? Joko lyö leiville?

        Et maininnut. Onko sinulla 101prosentinmies ambulanssillasairaalaan kelvolliset alusvaatteet ny päälläsi (vai allasiko pitäisi sanoa?


      • 101prosentinmies

        Siinä vaiheessa jos joutuisi sairaalaan ambulanssilla, ei liene aikaa miettiä "mitä heleskattia puen päälleni, kelpaanko tällaisena, mulla ei ole mitään" vaan on kannettuna lähdettävä siten kun sattuu olemaan kohtauksen alkaessa, joko munasillani, kylpytakki päällä, pelkät verkkarit tai jos olen puettuna kokonaan, löytyy alimmaisena puhtaat alusvaatteet, jotka vaihdan 3 -5 kertaa viikossa vaikka ei tarvitsisikaan kun ei ole tilivelvollisuutta.


      • siilimuori3
        101prosentinmies kirjoitti:

        Siinä vaiheessa jos joutuisi sairaalaan ambulanssilla, ei liene aikaa miettiä "mitä heleskattia puen päälleni, kelpaanko tällaisena, mulla ei ole mitään" vaan on kannettuna lähdettävä siten kun sattuu olemaan kohtauksen alkaessa, joko munasillani, kylpytakki päällä, pelkät verkkarit tai jos olen puettuna kokonaan, löytyy alimmaisena puhtaat alusvaatteet, jotka vaihdan 3 -5 kertaa viikossa vaikka ei tarvitsisikaan kun ei ole tilivelvollisuutta.

        No onhan se nyt nolo jos alta löytyy hikiset haisevta edestä keltaiset ja talaa rukseat kalsarti. Mua ainaski hävettäis.


    • Lähden laittamaan linnuille siemeniä ja talia. Sitten lämmitän mökin ja ollaan siellä viikonloppu.
      Onneksi ei ole satanut kovin paljon, pääsen kai pihaan ilman lumitöitä, lumet kolattiin viikko sitten, silloin oli aika paljon lunta.

      • "mielikki-neito"

        "siemeniä ja taleja...tai siementä ja talia."
        Oletko noin vanha koululainen?

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mielikki-neito"

        "siemeniä ja taleja...tai siementä ja talia."
        Oletko noin vanha koululainen?

        H.

        muotoilu:

        ---kieli-koululainen?


      • tympii.tollanen
        hunksz kirjoitti:

        muotoilu:

        ---kieli-koululainen?

        Korjaa tasapuolisesti kirjottajien virheitä,älä vain joidenkin. Esmes sun yyytees kirjottaa ku apukolutasonen mikset hänen tekstejään oio. Liian suuri urakka tai et uskalla.


      • tympii.tollanen kirjoitti:

        Korjaa tasapuolisesti kirjottajien virheitä,älä vain joidenkin. Esmes sun yyytees kirjottaa ku apukolutasonen mikset hänen tekstejään oio. Liian suuri urakka tai et uskalla.

        "tympii.tollanen"

        Soon rakkaus-juttu.
        Laita musaa ja riimi mulle :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        muotoilu:

        ---kieli-koululainen?

        Kirjoitan kuten puhun. Siemenet ja talit on laitettu, uunissa on tuli. Lunta ei tarvinnut lapioida. Korjaile vain kielivirheitä, unohdan saman tien.
        Aika liukasta oli ajaa jyrkkää ylämäkeä, miksihän hankalassa mutkassa tulee aina auto vastaan.


      • siilimuori3
        mielikki.neito kirjoitti:

        Kirjoitan kuten puhun. Siemenet ja talit on laitettu, uunissa on tuli. Lunta ei tarvinnut lapioida. Korjaile vain kielivirheitä, unohdan saman tien.
        Aika liukasta oli ajaa jyrkkää ylämäkeä, miksihän hankalassa mutkassa tulee aina auto vastaan.

        Siemeniä ja talia ihan oikein ilmaisu. Ei kai sitä nyt yhtä siementä laiteta.


      • 1eero

        Silloin kun vietin mökillä talvellakin laatuaikaa, lintujen ja eläintenkin syöttäminen oli talvista puuhaa, lähiseudun linnut oli kokoontunut meille naapurit valittelivat minun omineen kaikki tintit. Talven mittaan kävi jotain 15 eri lajia ei hasssumpaa aikaa, kaupungin kerroslalossa tämä ei sit onnistu mutta rantapolun varrella joku pitää syöttöpaikkaa.


    • Että osaa ihminen kaatua komeasti ja nopeasti, saas nähdä kuinka iso mustelma perskannikkaan tulee.
      Taidan sittenkin ostaa nastakengät. Hiiliteräsnastoilla, maksakoot mitä tahansa.

      • "Ancelina"

        Minulleko?

        YH.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Minulleko?

        YH.

        hunksz

        Lukeeko tuossa edellisen viestini alussa hunksz? Ellei, niin ei ole sinulle, vaan aloitukseen.

        YP.


      • hytinäx1

        Hei Ancelina, kuinkas sinun tasapaino aistisi kanssa oikein on? Usein kirjoitat että olet kaatunut ja kolauttanut itseäsi johonkin.


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Hei Ancelina, kuinkas sinun tasapaino aistisi kanssa oikein on? Usein kirjoitat että olet kaatunut ja kolauttanut itseäsi johonkin.

        Huimausta on viime aikoina ollut liikaakin, mutta en ole kaatunut kuin tämän kerran tänä talvena. Ihan tuolla liukkaalla tiellä rojahdin selälleni.
        Yks päivä kävi toinen polvi tiessä.
        Epäilen että niskanikamissa on vikaa ja siitä tuo huimaus aiheutuu.
        Tukikauluri voisi olla hyvä.


      • hytinäx1
        Ancelina kirjoitti:

        Huimausta on viime aikoina ollut liikaakin, mutta en ole kaatunut kuin tämän kerran tänä talvena. Ihan tuolla liukkaalla tiellä rojahdin selälleni.
        Yks päivä kävi toinen polvi tiessä.
        Epäilen että niskanikamissa on vikaa ja siitä tuo huimaus aiheutuu.
        Tukikauluri voisi olla hyvä.

        Yhdellä tuttavallani (naisella) oli myös kovasti huimausta ja hänkin kaatuili aivan tasaisellakin maastolla. Sai uudet lääkkeet sydäntautiin ja huimaus on huomattavasti parantunut. Nyt hän uskaltaa jälleen käydä lenkillä koiransa kanssa.
        Mene hyvä nainen kunnon tutkimuksiin ja nopeasti. Naisen sydäntaudin oire3et eivät ole samat kuin miehillä.


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Yhdellä tuttavallani (naisella) oli myös kovasti huimausta ja hänkin kaatuili aivan tasaisellakin maastolla. Sai uudet lääkkeet sydäntautiin ja huimaus on huomattavasti parantunut. Nyt hän uskaltaa jälleen käydä lenkillä koiransa kanssa.
        Mene hyvä nainen kunnon tutkimuksiin ja nopeasti. Naisen sydäntaudin oire3et eivät ole samat kuin miehillä.

        Liukastuminen jäisellä, lumen peittämällä tiellä on eri asia kuin jatkuva kaatuilu. Sydämeni on ihan kunnossa, pieniä sivuääniä lukuunottamatta, eivätkä ne lääkärin mukaan ole vaarallisia.
        Huimaus aiheutuu jostain muusta ja olisihan sen syy hyvä tietää.


      • ent.siivoojaparka
        Ancelina kirjoitti:

        Liukastuminen jäisellä, lumen peittämällä tiellä on eri asia kuin jatkuva kaatuilu. Sydämeni on ihan kunnossa, pieniä sivuääniä lukuunottamatta, eivätkä ne lääkärin mukaan ole vaarallisia.
        Huimaus aiheutuu jostain muusta ja olisihan sen syy hyvä tietää.

        Kai ne on tutkineet kunnolla sisäkorvan? Varmaankin.
        Yksi x-tuttuni käveli kuin kännissä pitkät ajat, kunnes syy löytyi jostain pikkuviasta korvassa. Se saatiin korjattua.


      • siilimuori3

        Juu verenpaineet, korvaperäiset syyt, aivoperäiset syyt, väsymys, stressi, niska-hartiaseudun ongelma; monenlaista syytä voi olla huimausoireisiin. Jopa infektio jossain päin kehoa. Kuitenkaan ei muutoin terveellä ihan normaali oire kuitenkaan.
        Kantsii piipahtaa lekurilla jos ei ole piipahtanut jo.


      • Ancelina kirjoitti:

        Liukastuminen jäisellä, lumen peittämällä tiellä on eri asia kuin jatkuva kaatuilu. Sydämeni on ihan kunnossa, pieniä sivuääniä lukuunottamatta, eivätkä ne lääkärin mukaan ole vaarallisia.
        Huimaus aiheutuu jostain muusta ja olisihan sen syy hyvä tietää.

        Minua huimaa joskus, varsinkin asentohuimausta, on liian matala verenpaine.
        Äidin suvussa on naisilla matala verenpaine, elävät tosi vanhaksi melko terveinä. Tiedä sitten onko se tavoittelemisen arvoista.
        Jään päällä oleva lumi on petollista, minäkin kaaduin vuosi sitten leikatun polveni päälle. Onneksi ei käynyt pahemmin, vähän turposi ja tuli mustelma, minulla on aina pakkasessa kylmägeeli pussi, siitä oli apua.


      • mielikki.neito kirjoitti:

        Minua huimaa joskus, varsinkin asentohuimausta, on liian matala verenpaine.
        Äidin suvussa on naisilla matala verenpaine, elävät tosi vanhaksi melko terveinä. Tiedä sitten onko se tavoittelemisen arvoista.
        Jään päällä oleva lumi on petollista, minäkin kaaduin vuosi sitten leikatun polveni päälle. Onneksi ei käynyt pahemmin, vähän turposi ja tuli mustelma, minulla on aina pakkasessa kylmägeeli pussi, siitä oli apua.

        Olen varonut liukkaita kelejä, kun muutama vuosi sitten kaaduin ja ranteeni murtui. Mutta se käy niin äkkiä, kun jalat lähtevät alta. Oli mulla liukuesteet kengissä, mutta eipä noista juuri apua ollut.

        Ent.siivoojaparalle; korvat pitäisikin tutkituttaa, toinen huutaa hoosiannaa tinnituksessaan ja tasapainoelinhän on sisäkorvan lähettyvillä.

        Siilimuorille; kai se on lääkäriin mentävä, kerron noista vaihtoehdoistasi, valitkoon niistä oikean tai sopivimman.


      • piilonikillinen
        Ancelina kirjoitti:

        Olen varonut liukkaita kelejä, kun muutama vuosi sitten kaaduin ja ranteeni murtui. Mutta se käy niin äkkiä, kun jalat lähtevät alta. Oli mulla liukuesteet kengissä, mutta eipä noista juuri apua ollut.

        Ent.siivoojaparalle; korvat pitäisikin tutkituttaa, toinen huutaa hoosiannaa tinnituksessaan ja tasapainoelinhän on sisäkorvan lähettyvillä.

        Siilimuorille; kai se on lääkäriin mentävä, kerron noista vaihtoehdoistasi, valitkoon niistä oikean tai sopivimman.

        Minulla ainakin huimaa jos korvani ovat tulehtuneet.
        Parin kk:n huimauksen syytä ei kokonaan saatu selville vaikka kävin pään varjoaine kuvauksessakin. Meni kuitenkin aikojen kuluessa ohi. Hyvä niin.
        Niskanikamissa on vikaa, voi ehkä johtua paljosta ompelustakin.


      • siilimuori3
        Ancelina kirjoitti:

        Olen varonut liukkaita kelejä, kun muutama vuosi sitten kaaduin ja ranteeni murtui. Mutta se käy niin äkkiä, kun jalat lähtevät alta. Oli mulla liukuesteet kengissä, mutta eipä noista juuri apua ollut.

        Ent.siivoojaparalle; korvat pitäisikin tutkituttaa, toinen huutaa hoosiannaa tinnituksessaan ja tasapainoelinhän on sisäkorvan lähettyvillä.

        Siilimuorille; kai se on lääkäriin mentävä, kerron noista vaihtoehdoistasi, valitkoon niistä oikean tai sopivimman.

        Toivottavasti lääkärisi on sellainen että diagnoosinsa eivät ole nettipeelojen varassa :D.


      • tohtori-molonen

        * Dia-g-nooseja-ynnä-muuta
        - Saattaa olla enkelintauti. Ajatuksissaan leijailee vaikka katse pysyisi tiessä. Pitäisi määrätä ne jalatkin pysymään tiessä ja keskittyä siihen
        - Piilevä vaikku tukos. Kannattaa huuhteluttaa korvat, varmuuden varalle
        - Katsoo tietokoneen tai television ruutua ala -tai yläviistoon liian kauan. Näytön on oltava tasan keskikohdalla nenun päätä. Näytön alle voi lastata käyttämätöntä perheraamattua, ancelika kirjasarjoja, hertta-sarjoja, joka kodin lääkärikirja vuodelta 1944 jne. Pääasia, että näyttö on korkealla
        - Piilevä poskiontelo tai otsaontelo tulehdus. Eivät oireile välttämättä. Kannattaa alkaa katsoa nyyhkysarjoja, itkeä ja niistää kunnolla
        - Niskanikamat tuolla on mainittukin ja on tärkeää keskittyä, etteivät ne ole väärässä asennossa, esimerkiksi vinossakaan
        - Istuinmukavuus (kovat alustat ovat out, olkoon se vaikka keittiötuoli)
        - Keksikää itse lisää. Tiukka nutturakin saattaa vaikuttaa mutta permanentti ei, eikä hiusten värjäys joskaan siitä ei ole tutkittua totuutta? Hyväksi se ei ole kuitenkaan noin niin kuin loppupeleissä.


      • tohtori-molonen kirjoitti:

        * Dia-g-nooseja-ynnä-muuta
        - Saattaa olla enkelintauti. Ajatuksissaan leijailee vaikka katse pysyisi tiessä. Pitäisi määrätä ne jalatkin pysymään tiessä ja keskittyä siihen
        - Piilevä vaikku tukos. Kannattaa huuhteluttaa korvat, varmuuden varalle
        - Katsoo tietokoneen tai television ruutua ala -tai yläviistoon liian kauan. Näytön on oltava tasan keskikohdalla nenun päätä. Näytön alle voi lastata käyttämätöntä perheraamattua, ancelika kirjasarjoja, hertta-sarjoja, joka kodin lääkärikirja vuodelta 1944 jne. Pääasia, että näyttö on korkealla
        - Piilevä poskiontelo tai otsaontelo tulehdus. Eivät oireile välttämättä. Kannattaa alkaa katsoa nyyhkysarjoja, itkeä ja niistää kunnolla
        - Niskanikamat tuolla on mainittukin ja on tärkeää keskittyä, etteivät ne ole väärässä asennossa, esimerkiksi vinossakaan
        - Istuinmukavuus (kovat alustat ovat out, olkoon se vaikka keittiötuoli)
        - Keksikää itse lisää. Tiukka nutturakin saattaa vaikuttaa mutta permanentti ei, eikä hiusten värjäys joskaan siitä ei ole tutkittua totuutta? Hyväksi se ei ole kuitenkaan noin niin kuin loppupeleissä.

        Sinultahan tuli paljon asennon ym. suhteen parannusehdotuksia ja dia-g-nooseja.

        - Puhuin kyseisellä selätyksen hetkellä tyttäreni kanssa puhelimessa, se varmaan herpaannutti huomioni ja unohdin jäisen tienpinnan.

        - Korvissa ei ole vaikkuongelmaa.

        - Pyrin kiinnittämään huomiota nenän asentoon ja kohdistaa sen oikeassa kulmassa laitteisiin.
        Kirjahyllystä löytyy puutarha-aiheisia paksuja kirjoja, seitkytluvulta lähtien, käytän niitä.

        - Alan itkeä tursuttaa useammin, jos se puhdistaisi kanavat ja lohkot. En tosiaan edes muista milloin olen viimeksi itkenyt.

        - Niskanikamien madaltuma on todettu jo 25 vuotta sitten, tuskin ne siitä ovat ainakaan kohentuneet.
        Tukikauluri pitäisi päänupin kohillaan, osaisinkohan itse sen valmistaa. Tai pyydän yhtä tuttua tekemään, hän on käsistään taitava nainen. Hitsaa, tekee puutöitä jne.

        - Keittiöjakkaralla kökötän nytkin, menen heti nojatuoliin lojumaan.

        - Tukkaa ei ole värjätty vuosikymmeniin, ei ole myöskään nutturaa.

        Keksin itse lisää vaihtoehtoja.


    • kesivä

      Aiotteko sunnuntaina mennä pulkkamäkeen, kun on laskiaissunnuntai?
      Minä aion, vaikken saisi lapsenlapsiani rekvisiitaksi. Äsken kävin jo katsastelemassa mäkisiä ja lumisia lähitienoota. Täytyy vielä katsoa josko soppatykki ja letut tulevat kanssa.

      • ent.siivoojaparka

        Liian vähän lunta. Pitäisi olla pyörät pulkan alla. Sama viime talvena, en päässyt kertaakaan verestämään vanhoja muistoja, minkälaista on laskea mäkeä. Voi olla kyllä hyväkin, etten pääse telomaan itseäni. Kolmas kerros ilman hissiä...


      • hytinäx1

        Tulin noin kolmevarttia sitten kävelyltä ja ei lumenkokkarettakaan ollut näkyvillä. Meren rannaltakin oli jäätiköt sulaneet pois kokonaan vaan näinpä tämän kevättalven ensimäisen kanootilla melojan.


    • hen.frågar.hen

      Hei mut tehän ootte olleet ihan kiltisti, hienooo.. ;)))
      Hunksz voi mennä hoiteleen omaa musa ketjuunsa, kyl sinne muutama mummu viel tulee sua ilahduttaan.
      Mä ostin uusii kuteita, pari puseroo ja hamosen, nyt on kiva lähtee laivalle.

      • tunnettututtu

        Valehtelet et sä missään oo ollu, täällä huudellu koko päivän.


      • siilimuori3

        Minä huomasin juuri et paasi on vanhentunut, häytynee lähteä passikuviin. Risteily mullakin tiedossa joskus tässä.Mut sitten vasta kun lumet on sulaneet ja tarkenee kannellakin.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Minä huomasin juuri et paasi on vanhentunut, häytynee lähteä passikuviin. Risteily mullakin tiedossa joskus tässä.Mut sitten vasta kun lumet on sulaneet ja tarkenee kannellakin.

        Minne asti aiot risteillä, kun passin tarvitset?


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minne asti aiot risteillä, kun passin tarvitset?

        Tallinnaan.


      • ent.siivoojaparka

      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Tarvitseeko Tallinnaan olla nykyisin passi?
        Tämä on viime vuodelta
        http://tallinnaa.com/tarvitseeko-tallinnaan-passia/

        No minusta se menee tuollain kuin tuossa linkissäsi sanotaan eli:
        "kuvallinen henkilökortti kelpaa, mutta jos ei semmoista omista, niin sitten passi TÄYTYY olla mukana." Minä en omsita kuvallista henkilökorttia joten passi menee uusintaan.


      • tyyli-komissarius

        "hen.frågar.hen"
        Mihin laivalle menet, että voimme tulla varmistamaan sopiiko ostamasi vaatteet sinulle vai olisiko syytä valita toisin? Hieno oivallus se 2 puseroa jos toinen sottaantuu buffet pöydässä tms.


      • Ei-tarvii-passia
        siilimuori3 kirjoitti:

        No minusta se menee tuollain kuin tuossa linkissäsi sanotaan eli:
        "kuvallinen henkilökortti kelpaa, mutta jos ei semmoista omista, niin sitten passi TÄYTYY olla mukana." Minä en omsita kuvallista henkilökorttia joten passi menee uusintaan.

        Kuvallinen henkilökortti kelpaa. Mutta ei ihan mikä vaan kuvallinen, vaan virallinen poliisilaitoksen myöntämä ja leimaama "id". Siihen voi pyytää liitettäväksi myös Kela-ominaisuudet ja siihen tulee viivakoodi jota esimerkiksi Apteekit höylää.


      • siilimuori3
        Ei-tarvii-passia kirjoitti:

        Kuvallinen henkilökortti kelpaa. Mutta ei ihan mikä vaan kuvallinen, vaan virallinen poliisilaitoksen myöntämä ja leimaama "id". Siihen voi pyytää liitettäväksi myös Kela-ominaisuudet ja siihen tulee viivakoodi jota esimerkiksi Apteekit höylää.

        Niivvai jos ei ole sitä kuvallista henkilökorttia niin silloin vaaditaan passi, kuten mun tapauksessa.


    • Nii oikke nätist vaa ja ihmisiks ,olettks te lumilinnoi rakennellu tai semmossi lumipalli kasoi mis o kynttilä sisäl ja ehtost se valkkia valo näky semmottist nätist siält sisält?Mä tein ämpärist kymmene lyhty mut ei se valo siält läpitte tullu ku se oli muavi ämpäri valkone mut ei tullu valo pihan pualel, sit mä käänsi se ympäri mut se valo näytti vaa puulatvoihi en mä semmosest tykäny.Vaimo sit sanos et tees semmottis et laita sinne ämpäri vettä ja jääryt ne ,ne mittä pihal jäätyny ja piti mennä kauppa ja osta kauhia pakkane et kymmene äpäri mahtus sinne.Kamala tyä ja vähti ko yks ämpäri oli menny halki ko unhoti ne sinne pariks päiväks ja iha umpi jääs ne oliva ei piänintäkä kolo keskel,ei muut ko ensiks kuumavet ämpäri niska ja irrottama.Sit mä oti rasiapora ja porasi keskel pikkuse puti ensiks ja lopu hakkasi puuko kans.Taisi muute laitta liia iso ulkotule sinne ko ne kaik sulasiva ja vesi men valkkia ja tule sammusiva,iha hukka kaik vaiva ja ny mul on iso pakkanenki autotallis turhanpanttina .Täyty ruvet toril sitä kauppama ,kuka on myyny tavaroitas torilla?onk kauppa käyny hyvi?Mä meinasi osta oikke iso lumilinkonkin tualt keltasest pörssist mut ei siel ollu iha pikkussi ja en mä semmost ,mahtaks huutonetis olla paremin tavaroi kaupan?Pitäks muute sormustin olla ain määrätys sormes vai saak sen laitta siihe sorme johon kokemuksen perustel ussemi tökätä?en mä nyt enemppä täl kertta et ehrit vastamanki kysymyksi,oikkemukava ehtot teil kaikil,

      • hymyilyttäisikin

        Ootko tosissas?

        Meillä ei ainakaan ole lumipalloja saanut moneen päivään kun on ollut pientä pakkasta, 3-7 astetta. Kiva ilma.

        Tarkoitatkos traktorin perään laitettavaa lumilinkoa vai?.

        Sormustin laitetaan siihen sormeen jolla yleisiä käsimerkkejä näyttetään, eli oikeaan tai vasempaan keskisormeen, riippuen siitä onko oikea-vai vasenkätinen.;-)


      • hymyilyttäisikin kirjoitti:

        Ootko tosissas?

        Meillä ei ainakaan ole lumipalloja saanut moneen päivään kun on ollut pientä pakkasta, 3-7 astetta. Kiva ilma.

        Tarkoitatkos traktorin perään laitettavaa lumilinkoa vai?.

        Sormustin laitetaan siihen sormeen jolla yleisiä käsimerkkejä näyttetään, eli oikeaan tai vasempaan keskisormeen, riippuen siitä onko oikea-vai vasenkätinen.;-)

        En oo.


      • kesivä
        hymyilyttäisikin kirjoitti:

        Ootko tosissas?

        Meillä ei ainakaan ole lumipalloja saanut moneen päivään kun on ollut pientä pakkasta, 3-7 astetta. Kiva ilma.

        Tarkoitatkos traktorin perään laitettavaa lumilinkoa vai?.

        Sormustin laitetaan siihen sormeen jolla yleisiä käsimerkkejä näyttetään, eli oikeaan tai vasempaan keskisormeen, riippuen siitä onko oikea-vai vasenkätinen.;-)

        Nyt kun sinäkin tunnustit, niin määkin, että tuppas hymyilyttää. Kyllä mä vielä joskus kirjoitan Tarun Sormustimen Herrasta :)


    • kesivä

      Pikkusen epäiyttää, että vaimosi tuli kipiäksi katseltuaan touhujasi. Sitä mä kummastelen, että siellä Turun suunnallakin puhutaan palliloista. Pallia pelattiin penskoina.
      Tänään kun lenkiltä tulin, niin vastaan tuli monta monta ihmistä kantaen ämpäreitä. Ne ämpärit olivat täynnä appelsiineja. Ne ämpärit olivat varmaan kaupanpäällisiä, ei kait kukaan niin paljon appelsiineja kerralla ostais, tai mistäs mä tiedän.

      Niin, tänne luvattiin huomiseksi lumisadetta, mutta perjantaina ehkä jo sataa. Saas nähdä pääseekö sinne pulkkamäkeen.

      • Lumipallo tai pallei ,riippuu sanojan iäst ja kotikyläst.
        Yks sotaratsu puhui aina ampomisest.


      • TarjousOnMutta

        "kesivä"
        K-Supermarketissa, josta Norjan tarjouslohta ostin, oli ämpäri täynnä appelsiineja tarjouksessa, 5 € . En mä sitä.


      • kesivä
        TarjousOnMutta kirjoitti:

        "kesivä"
        K-Supermarketissa, josta Norjan tarjouslohta ostin, oli ämpäri täynnä appelsiineja tarjouksessa, 5 € . En mä sitä.

        ToM
        Olisit kaatanut ne aplarit pois ja ottanut ämpärin ;) Jokos maistoit sitä lohta, kannattaako viikonlopuksi hakea? Mullon nyt vaan silakkapihvei, pruukaan syödä kalaa.


      • TarjousOnMutta
        kesivä kirjoitti:

        ToM
        Olisit kaatanut ne aplarit pois ja ottanut ämpärin ;) Jokos maistoit sitä lohta, kannattaako viikonlopuksi hakea? Mullon nyt vaan silakkapihvei, pruukaan syödä kalaa.

        Paistoin. Hyvältä maistui mutta nälällä oli osuutta asiaan. Vakuumipakattu lohi säilyy viikon ja tämän viimeinen käyttöpäivä 8.2.-16. Pakattu alkuviikosta. Hiukan oli pehmennyt, liekö ollut kylmäketjussa heikko lenkki. Luin, että vakuumipakatulle jääkaapin 7° on liian lämmin säilytyspaikka, tarttis olla vain kolme astetta.
        Toisen lohifileen palastin ja pakastin. Neuvoivat miehet kalakaupassa joulun alla, että lohi on parempaa pakastamisen jälkeen. Kädet pesin perusteellisesti saippualla, ettei näppäimet ala tuoksua (haista) kalalle, eivät tykkäisi moisesta.


      • kesivä
        TarjousOnMutta kirjoitti:

        Paistoin. Hyvältä maistui mutta nälällä oli osuutta asiaan. Vakuumipakattu lohi säilyy viikon ja tämän viimeinen käyttöpäivä 8.2.-16. Pakattu alkuviikosta. Hiukan oli pehmennyt, liekö ollut kylmäketjussa heikko lenkki. Luin, että vakuumipakatulle jääkaapin 7° on liian lämmin säilytyspaikka, tarttis olla vain kolme astetta.
        Toisen lohifileen palastin ja pakastin. Neuvoivat miehet kalakaupassa joulun alla, että lohi on parempaa pakastamisen jälkeen. Kädet pesin perusteellisesti saippualla, ettei näppäimet ala tuoksua (haista) kalalle, eivät tykkäisi moisesta.

        No sittenpä haenkin jos pakastaessa paranee. Lohikeitto on niin hyvää.


      • kesivä kirjoitti:

        ToM
        Olisit kaatanut ne aplarit pois ja ottanut ämpärin ;) Jokos maistoit sitä lohta, kannattaako viikonlopuksi hakea? Mullon nyt vaan silakkapihvei, pruukaan syödä kalaa.

        Nyt on appelsiinit halvempia kun perunat. S-marketissa 65 senttiä kilo. Olen ostanut aika paljon, teen niistä mehua. Muoviämpäreitä on liikaakin, ei houkuttele.


      • kesivä
        mielikki.neito kirjoitti:

        Nyt on appelsiinit halvempia kun perunat. S-marketissa 65 senttiä kilo. Olen ostanut aika paljon, teen niistä mehua. Muoviämpäreitä on liikaakin, ei houkuttele.

        Pitäis varmaan kehitellä joku appelsiini-kalaruoka. Lohen kanssa voisi toimia. Mutta C-vitamiini, ehkä haituu kuumentaessa.


    • kesivä

      Huomenta!
      Naurattaa ja nolottaa: Michael Monroe oli mun unessa viime yönä. Ei mitään seksististä. Me oltiin kaupungilla, oli kesä. Mokoma hyppäsi sitten väärän bussiin, eikä mun kanssa samaan, vaikka oli sama matka. Sitä varmaan nolotti liikkua mun kanssa ja pelkäsi, että paparazzi nappaa kuvan siitä mun kanssa. Hah haa, kaikkea tuo VOF saattaa tuoda mummon uneen.
      Mitenhän Axel Smith olisi käyttäytynyt unessa :)

      • siilimuori3

        Akseli olisi varmaan ottanut bussissa lipuntarkastajan roolin :)


      • Heikunkeikku

        "kesivä"
        Hauska uni:)
        Oon aina tykännyt Michael Monroesta. Sympaattinen tyyppi.
        Minäkin oon alkanut seuraamaan Voicea. Aivan Mahdottoman-mahdottoman hyviä laulajia eilenkin. Varsinkin se korealainen nainen ja sitten hän (en muista nimeä), joka tykkää Kari Tapion musiikista. Reippaan tuntuinen, naurava nuorimies.
        Tänä iltana taas korvat hörölle kuuntelemaan.


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Akseli olisi varmaan ottanut bussissa lipuntarkastajan roolin :)

        Akseli olisi varmaan hypännyt jonkun puskaan taakse ja eksyttänyt jo alkumetreillä :)


      • kesivä
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "kesivä"
        Hauska uni:)
        Oon aina tykännyt Michael Monroesta. Sympaattinen tyyppi.
        Minäkin oon alkanut seuraamaan Voicea. Aivan Mahdottoman-mahdottoman hyviä laulajia eilenkin. Varsinkin se korealainen nainen ja sitten hän (en muista nimeä), joka tykkää Kari Tapion musiikista. Reippaan tuntuinen, naurava nuorimies.
        Tänä iltana taas korvat hörölle kuuntelemaan.

        Jeps, Michael on sielukas. Hänellä on suuri sydän, koska unessakin hänen paljaalla rintakehälllään ei ollut rypyn ryppyä. Apua, ettei vaan sydämen laajentuma.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Akseli olisi varmaan hypännyt jonkun puskaan taakse ja eksyttänyt jo alkumetreillä :)

        Minä taas uskon et akseli olisi keksinyt jonkun tavallisuudesta poikkeavamman konstin kuin "puskailun". Siis luovemman.

        Maikkeli ei ole ihan tavallinen suomalainen mies :). Hauska tyyppi.


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Minä taas uskon et akseli olisi keksinyt jonkun tavallisuudesta poikkeavamman konstin kuin "puskailun". Siis luovemman.

        Maikkeli ei ole ihan tavallinen suomalainen mies :). Hauska tyyppi.

        Totta, Akseli on luova tyyppi ja niin mukava silmälle.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Totta, Akseli on luova tyyppi ja niin mukava silmälle.

        Valoisa nuorimies, vanhakin tykkää :).


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Valoisa nuorimies, vanhakin tykkää :).

        Niin on, erittäin valoisan ja iloisen oloinen.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Niin on, erittäin valoisan ja iloisen oloinen.

        Ja kivasti otaa vastaan ne laulajt ennen esitystä.


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Ja kivasti otaa vastaan ne laulajt ennen esitystä.

        Niin ja taitavasti ja vähäeleisesti heidät jotka putoavat. Niin kuin eilen se itkevä tyttö.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Niin ja taitavasti ja vähäeleisesti heidät jotka putoavat. Niin kuin eilen se itkevä tyttö.

        Totta. Siinä ei jäädä mässäilemään näiden putoajien pahalla mielellä.
        Muutoinkin kiva uudistus tämä että he, joille yksikään tuoli ei käänny pösevät heti poistumaan siitä eikä hedän terviste jäädä siihe pettymyksessään pällistelemään.


    • kesivä

      Huomenta vaan!
      Ei tullut Michael enää viime yönä mun uniin. Oli kuitenkin päässyt VOF:iin. Viime yönä oli joku ulkomaalainen politikko, joku jonka nimi alkoi Jo... en muista. Tylsä oli uni.
      Päätin, että tänään olen iloisella päällä, jos vaikka ensi yönä tulisi uniini joku koomikko.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe