Ajokielto päättyy

kortiton

Ajokieltoni päättyy 29.2. ja kortti pitäisi saada takaisin. Mutta en tiedä miten toimia. Pitääkö tilata aika johonkin poliisiasemalle? Tietäisikö joku?

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muorinuori

      Soittelepa lupapalveluun!
      Usein on parempi varata itselleen aika! Mutta senkin tarpeellisuus selviää paikkakuntakohtaisesti kun soittelet kansliaan.

      Tosin, tämän vuoden (2016) alusta on tullut jotain muutoksia ja henkilölupien käsittely on siirtynyt Liikenteen turvallisuusvirasto Trafille. Trafin asiakaspalvelutehtävistä huolehtii Ajovarma Oy:n palvelupisteet. Mut soitapa vaikka polliisin lupapalveluun/kansliaan niin he kyllä tietävät miten ja milloin korttisi takaisin noudat.
      HUOMIO!
      Muista sitten kans hakea se!
      Nimittäin, jos ajelet ilman että sinulle on korttiasi virallisesti takaisin luovutettu, olet edelleen kortiton eli ajo-oikeudeton!

      Muista kans elellä vastaisuudessa ihmisiksi!

      • kortiton

        Tuo mua harmittaa - jälkeenpäin sanotaa, että muista nyt sitte.
        Mä oon niin kamalan rangaistuksen kärsinyt, ettei kukaan uskoa. Sairastuin itse ja tyttäreni perhe ei halua nähdä minua. Tämän kanssa nyt elelen joka päivä syyllisyys mielessä


      • sitäsaamitätilaa45
        kortiton kirjoitti:

        Tuo mua harmittaa - jälkeenpäin sanotaa, että muista nyt sitte.
        Mä oon niin kamalan rangaistuksen kärsinyt, ettei kukaan uskoa. Sairastuin itse ja tyttäreni perhe ei halua nähdä minua. Tämän kanssa nyt elelen joka päivä syyllisyys mielessä

        Taksit ovat sitä varten, että pääsee liikkeelle autolla mihin haluaa vaikka kuinka kännissä. Maksaako paljon? No verrattuna siihen paskaan mitä törkyratista seuraa niin halvemmaksi tulee ajaa cabilla vaikka Helsingistä Lappiin tai toisin päin. Rahakaan ei mene hukkaan, kun samalla työllistää jonkun suomalaisen. Jos ei ole taksiin varaa niin sitten pysyy himassaan juopottelemassa. Humalapäissään oman auton rattiin tarttumiseen ei yksinkertaisesti ole tekosyitä.


    • viidestikortinnoutanut

      Lampsit oman paikkakunnan kyttikselle ja kysyt ekalta virkailijalta että mistä saan kortin takas ku ajokielto on päättynyt ja se tutkii koneelta sun tiedot ja antaa kortin kouraan ja sillä selvä. sinne mitään aikoja tarvi varailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe