Galluppia lisää :)

y.b_off

1. Koska käytit viimeksi skypeä?
2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)?
3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi?
4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä?
5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi?
6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico?
7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi? Itse mm. esittelen feikkikuvia ja selitän olevani näyttelijä.

kiitos kallubista :)))

16

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Koska käytit viimeksi skypeä? - Never.

      2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)? - Sulevi Peltolan, joskus syksyllä.

      3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi? - En minä muista.

      4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä? - Plääh mikä johdatteleva kysymys. En vaivaudu tämän kummempaa kommentoimaan.

      5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi? - Huvittaa tietysti vähän.

      6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico? - Al Pacino, no onko se nyt niin mini edes?

      7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi? Itse mm. esittelen feikkikuvia ja selitän olevani näyttelijä. - En minä muista, varmaan enemmänkin värittänyt ja muovannut totuutta kuin suoraan valehdellut. Kaikkea ei ole kivaa kertoa töks töks just jemptisti vieraille ihmisille.

    • 1. Koska käytit viimeksi skypeä? Ei siitä ole montaa päivää, opiskelen nykyään ja piti saada yhdessä tapaamisessa yhteys toiseen maahan.

      2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)? Juu, minäkin eilen. Samuli E.n, Martti S.:n ja Maria Y:n. En tosin muuta kuin moikannut.

      3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi? Miehen farkut on liian pitkät ja lantiosta kapeat ja vyötäröstä isot, joten boyfriend-farkkuilu ei onnistu. Mutta kokeilin yhtä ledlamppupipoa lainaan, kun kävin ulkona hakemassa puita.

      4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä? Tänään ja aina. Ei heissä ole mitään miehekästä. Elisaketun olen tavanntkin, eikä hän dazulta näyttänyt :D

      5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi? Transvestiitteja, transseksuaaleja tai jotain muita. Kaikkia ei voi lokeroida.Tunnen sympatiaa ja kiinnostusta. On rikkautta, kun löytyy monenlaisia ihmisiä. Toisaalta ei ole helppoa elämä välttämättä nykypäivänäkään heillä, jos ei ole ympärillä ymmärtäviä ja sopivia tyyppejä.

      6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico? --Mahtoiko Serpico mikään erityisen pieni olla? S oli hyvä kirjoittaja. Harmittaa jotenkin, että luulin häntä aikanaan, hänen palstaillessaan osittain keksityksi hahmoksi. Vaikkakin hyväksi ja hauskaksi sellaiseksi.

      7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi? Itse mm. esittelen feikkikuvia ja selitän olevani näyttelijä.--- En muista valehdelleeni, mutta jos joku on päätellyt väärin kirjoituksistani esim. asuinkaupungistani, iästäni, ammatistani jne. en ole korjannut, vaikka olisin voinut. Olen siis tahallani jättänyt ihmisiä väärään luuloon. Ajattelen, mitä enemmän väärin menee palstalla, sen parempi. Koska olen kuitenkin aika avoin höpöttäjä, liiankin. Täydellisen rehellinen olen uskaltanut olla jossain asioissa vasta irl tavatessa. Olen ehkä turhankin varovainen näissä nettihommeleissa.

      kiitos kallubista :))) Jaha, kiitos sullekin.

      • Taitaa olla niin, että transuilla on tänäpäivän helpompaa kuin on koskaan ollut. Ainakin täällä länsimaissa.

        Minäkin yritän transseksuaaleja ymmärtää vaikka saankin vähän sellaisen just joo reaktion kun näen naiseksi pukeutuneen miehen.


      • mörkökorpi

        4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä? Tänään ja aina. Ei heissä ole mitään miehekästä. Elisaketun olen tavanntkin, eikä hän dazulta näyttänyt :D

        Olet siis tavannut dazunkin?


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että transuilla on tänäpäivän helpompaa kuin on koskaan ollut. Ainakin täällä länsimaissa.

        Minäkin yritän transseksuaaleja ymmärtää vaikka saankin vähän sellaisen just joo reaktion kun näen naiseksi pukeutuneen miehen.

        Se on kyllä hyvä, koska jos joku esim elää naisena miehen ruumiissa tässäkin ajassa, on siinä jo tarpeeksi monimutkaista elämää, saati jos asiasta saisi koko ajan tuomitsemista ja kiusaamista.


      • mörkökorpi kirjoitti:

        4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä? Tänään ja aina. Ei heissä ole mitään miehekästä. Elisaketun olen tavanntkin, eikä hän dazulta näyttänyt :D

        Olet siis tavannut dazunkin?

        En ole. Olen antanut silti itselleni kertoa, että dazu olis mieskirjoittaja ja elisakettu ei sitä ollut. Voin vakuuttaa :)


      • irstaitakoolitte
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En ole. Olen antanut silti itselleni kertoa, että dazu olis mieskirjoittaja ja elisakettu ei sitä ollut. Voin vakuuttaa :)

        no hyi ;)


    • 1. Koska käytit viimeksi skypeä? en koskaan...

      2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)? OLen joskus vaihtanut pari sanaa edesmenneen Simo salmisen kanssa, siitä on 20 vuotta.

      3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi?
      En koskaan

      4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä? Olen varma, että he ovat naisia ziselistä enemmän kuin varma.

      5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi.
      Vähän oudoksuttaa.

      6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico?
      Mää oo koskaan niitä ajatellu.
      7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi? Itse mm. esittelen feikkikuvia ja selitän olevani näyttelijä.

      En mitn. Livessä valehtelin tietyissä tilanteissa paljonkin silloin kun oli psykoosi päällä.

      kiitos kallubista :)))

    • määmy

      1. Koska käytit viimeksi skypeä?
      - aamuna tänään, juorusin itäisen frendin kaa

      2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)?
      - viikonloppuna. Yllättäen & pyytämättä. Halus sjungaa blondien seuras

      3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi?
      - viime vappuna, näytin ihan Benilt

      4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä?
      - kandeeks sun tilaa aika jostain, vaik lekurilt?

      5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi?
      - joillain o hyvä maku asuje suhteen

      6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico?
      - ihmisii heki ovat & kääpiönheitto o urheiluu

      7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi? Itse mm. esittelen feikkikuvia ja selitän olevani näyttelijä.
      - määkö? e oo tarvis

      • y.b_off

        En jaksaisi jokaiseen kysymykseeni lisätä että määmy älköön vaivautuko, joten yritä nyt vaan muistaa se.


      • määmy
        y.b_off kirjoitti:

        En jaksaisi jokaiseen kysymykseeni lisätä että määmy älköön vaivautuko, joten yritä nyt vaan muistaa se.

        Kälä kälä


    • eimittäänrunoilija

      1. Koska käytit viimeksi skypeä?
      - Erakko ei tarvitse skypeä

      2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)?
      - Riippuu miten julkkis määritellään. Jos lehtien palstoilla vähän väliä. Niin joskus 1990 luvulla sanoin Eija Ahvolle päivää. Muussa tapauksessa eilen

      3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi?
      - En muista

      4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä?
      - En ole ketään heistä tavannut, en siis ota kantaa

      5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi?
      - Ei haittaa minua (miksi ei kysytty, mitä ajattelet naisista, jotka pukeutuvat miehiksi)

      6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico?
      - En mitään, kuten en muistakaan miehistä

      7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi? Itse mm. esittelen feikkikuvia ja selitän olevani näyttelijä.
      - Trollit valehtelevat puolestani

    • elluhallob

      1.skype
      Alan käyttää
      2.stokkalla näin Monroen
      3.en pue mut voisin kokeilla miesten farkkuja
      4.............
      5.oma asia kukin tyylillään
      6.en tykkää oikein lyhyistä.mutta riippuu miehestä
      7.ei tarvitse paljon näytellä ja valehdella

    • 1. Koska käytit viimeksi skypeä?
      -puolisen vuotta sitten
      2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)?
      -eilen
      3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi?
      - En tarkoituksella koskaan.
      4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä?
      -He ovat naisia. En ymmärrä miksi haluaisit meidän ajattelevan heidän olevan miehiä. Jospa kertoisit miksi?
      5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi?
      -En ehkä osaisi suhtautua ehkä normaalisti. Pitäisi varmaan jonkin sortin nähtävyytenä.
      6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico?
      - En mitään erityistä, mutta pituusasiassakaan en usko sinua. Pidän itse tosin pitemmistä miehistä.
      7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi?
      - en muista että olisin. Lähinnä olen jättänyt asioita kertomatta.

      kiitos kallubista :)))
      -ole hyvä :)

    • 1. Koska käytit viimeksi skypeä?
      - Tänään, juttelin kaverin kanssa

      2. Koska tapasit viimeksi julkkiksen (itse eilen, koska olen näyttelijä)?
      - En muista (huijaat vaan!)

      3. Koska viimeksi puit päällesi vastakkaisen sukupuolen vaatteet päällesi?
      - Aamulla lainasin miehen liian isoa aamutakkia, kävin laittamassa vesipannun päälle teetä varten ja hyppäsin nopeasti takaisin sänkyyn peiton alle.
      Joskus tulee vedettyä jotkut sen tohvelit jalkaan, lattia on aika kylmä, varsinkin aamuisin. Mulla on kengän koko 37 - 38 (riippuu valmistajasta), miehellä 45. Kivasti ne pyörii jaloissa. :)

      4. Koska viimeksi luulit naiseksi tosi..typyä, elisakettua tai ziseliä?
      - Eihän tämä mikään luulon asia ole. Taidat olla vähän omituinen...

      5.Mitä ajattelet miehistä, jotka pukeutuvat naisiksi?
      - Jokainen tyylillään. Ei kosketa minua mitenkään. En ole puolesta, enkä vastaan.

      6. Mitä ajattelet minikokoisista miehistä, kuten Serpico?
      - En ole uhrannut ajatustakaan. Pääasia, että keskustelupalstoilla juttu kulkee.

      7. Mitä kaikkea olet valehdellut palstalla ja miksi? Itse mm. esittelen feikkikuvia ja selitän olevani näyttelijä.
      - Suurin valhe on, että olisin jotenkin fiksu ja pääsisin helposti eroon tästä palsta-addiktiostani. Eikä nyt koske pelkästään tätä S24:ää.
      (Huijaat taas! en usko)

      kiitos kallubista :)))
      - Ole hyvä. Seuraavalla kerralla toivoisin mielenkiitoisempia kysymyksiä, kiitos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe