Samsung Galaxy TAB A 4G

ostanko

Aikeissa hankkia otsikon mukainen tabletti. Kysynkin laitteen käyttäjiltä onko hintansa väärti ? Hyvät ja huonot puolet ? Asiallisille kokemukseen perustuville vastaajille suuri kiitos etukäteen.

8

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikaa turhaa tauhkaa hidastamassa tablettimen käyttöä. En suosittele!

    • PeeJiiPee

      Ostin sellaisen vajaa vuosi sitten. Kyllä se on toiminut eikä tavalliset toiminnot ole vaikeatajuisia. Käyttöohjeita löytyy, mutta ne ovat totutun tasoiset. Kokeilemalla oppii parhaiten. Vähän turhan omavaltainen, tietää minua paremmin, mitä tarvitsen. Kokonaisuutena olen tyytyväinen, vaikka maksoin siitä 350€. Hinta on tippunut siitä. Osta pois.

    • kajuko38

      Tietääkö joku onko sama firmis Sansung TAB A SM-T580 ja SM-T585.

      Kiitos
      .

    • samsungonnopeatabl

      Ainakin vielä on myynnissä Samsung tab A 10.1 johon päivittyi 8.1 oreokäyttöj ja tabletti on hinta n230- 270e on hinta ja laatu sekä käyttöominaisuuden suhteen erinomainen. Uusinmalli on 10.5" ja kalliimpi. Vaakatasossa hyvä käytettävyys. Tabletit vaatii kannet jotta käyttö on sujuvaa eikä kädet rasitu eikä laite putoa.
      Laitteen asetukset, säätäminen kannattaa tehdä hyvin ja ottaa turhat asiat,sovellukset pois käytöstä. Vaatii siis tietämystä. Akun kesto on pitkä ja sitä lisää em asetusten läpikäynti. Olen käyttänyt 3 muiden valmistajien tablettia ja Samsung on paras.

    • Mitä.tää.on

      Viimeisen päivityksen jälkeen ilmeistyi rasittava: " 95% users recommend skip. Mikähän saaaaatanan riesa se on?

    • Anonyymi

      Sain pari päivää sitten Galaxy tab 7 a:n. En pääse edes aloitukseen laitteen kanssa. Pystyin valistsemaan kielen ja sitten juutuin luuppin: ota wi fi pois , jos käytät sim korttia. No koneessa on sim kortti. Sitten pääsenkin vaiheeseen ota wifi pois ja sen jöälkeen kone kysyy verkon nimeä. KÄytän hybridimodeemia ja kerron sitten verkon nimen. Laite käskee tallentamaan. Tallennan ja sitten pöäösenkin taas siihen wifiinenkä pääse eteenpäin aloituskessa. Juntturassa on laite. Ei anna hyvää kuvaa tästä tabletista. Taiodan palauttaa sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe