Huuhaa palsta

Olkoon tämä huuhaa palsta kun ei tonne ajan viete huuhaa palstalle halua mennä kun ei siellä voi puhua Kokkolan asioista... Eihän muita kiinnosta Kokkolan asiat kuin meitä jotka asutaan Kokkolassa..

Hih.. Mikäköhän virhe tässäkin nyt on ja olkoon tämä palsta kaikille ihmisille avoin ja höpisttää Jon joutavia kokkolasta...

Hih... Oli todella hauska lukea että olen hengen heimolainen Kittiechihu kanssa vaikka en oikeastaan tunne häntä millään tavoin... Mutta ei se minua haittaa koska Kittiechihu on mukava ihminen ja puolustaa muita..

Ai niin Kokkolasta minun piti puhua. Sehän on todella kummallista kun väitetään että ei täällä ole koulu tai työpaikka tai urheilu kiusaamista.

Ihmeellistä lukea kuinka jotkut ottaa herne nenään kun vaikeista asioista yritetään puhua... Mikä siinä on ettei voida tunnustaa että kyllähän Kokkolassakin on erilaisia kiusaamis muotoja...

159

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs tuollaste tietoa olet saanut,ettei täällä olis muka kiusaamista? Jos on koulukiusaamista,niin kyllä sitä tapahtuu varmasti myös joissain työpaikoissakin.Eli maailmassa riittää kyllä eripuraa ja ilkeilyä.Se ei tule koskaan loppumaan...valitettavasti.

    • Niin. En väittänyt ettei ole kiusaamista vaan sitä yritetään kaikin keinoin peitellä... Valitettavasti tiedän mistä puhun ja en tarkoita tätä kokkolan palstaa... Mutta ei siitä sen enempää koska jotkut asiat on hyvä unohtaa

    • Hengenheimolaisuutta voi löytyä palstakavereistakin. :) Ystävyyttä on monelaista, eikö vain?

      Tuosta kiusaamisesta.. Itse kävin ruotsinkielisen ala- ja yläasteen, ja siellä kiusattiin, koska olin ujo ja arka.. Jätti syvät jäljet.. Onneksi aikusena ihmiset on fiksumpia, ja silloin löysin parhaat kaveritkin. :)

      Sinulla on vissiin jotain ikäviä kokemuksia myös?

      • Tsemppiä sulle ja hyvä että jaksoit sietää helvettiä koulu aikaa... Hyvä että sinä olet noin rohkea... Pidä niistä ystävistä hyvää huolta ja älä luovu heistä.. Olen iloinen sinun puolestasi...

        On kiva olla sinun ystävä täällä palstalla..


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Tsemppiä sulle ja hyvä että jaksoit sietää helvettiä koulu aikaa... Hyvä että sinä olet noin rohkea... Pidä niistä ystävistä hyvää huolta ja älä luovu heistä.. Olen iloinen sinun puolestasi...

        On kiva olla sinun ystävä täällä palstalla..

        Rankkaa se oli.. Mutta onneksi nykyään olen paljon rohkeampi ja on ystäviä. :)

        Jep, on kiva tutustua sinuun myös palstalla. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Rankkaa se oli.. Mutta onneksi nykyään olen paljon rohkeampi ja on ystäviä. :)

        Jep, on kiva tutustua sinuun myös palstalla. :)

        Ymmärrän miltä sinusta tuntuu.. Minä en ole rohkea ja en ole valmis avautumaan täällä kaikkien juorokellojen luona. Mieluummin vaikenen niistä asioista ja unohdan ne ja unohdan.....


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Ymmärrän miltä sinusta tuntuu.. Minä en ole rohkea ja en ole valmis avautumaan täällä kaikkien juorokellojen luona. Mieluummin vaikenen niistä asioista ja unohdan ne ja unohdan.....

        Ei sitä kaikille tarvikkaan avautua. Itse olen tullut rohkeammaksi iän myötä, ja ystävilleni voin jutella vaikka mistä. :)

        Muista ettei ikäviä kokemuksia tarvi piilottaa, auttaa jos ne käsittelee, silloin voi paremmin.


    • Vastaisku

      Maailmassa joko pärjää tai ei pärjää. Jokainen on oman kohtalonsa herra siinä määrin että antaako periksi vai opetteleeko pitämään puoliaan.

      • Aina halusi kiusattunakin pärjätä, ujoudesta ja arkuudesta vie aikaa päästä eroon.. Yks kaks ei vain voi muuttua. Ja en todellakaan ansainnut kiusaamista luonteeni takia.

        Ja lapset pitää opettaa hyväkymään erilaiset ihmiset, kiusaaminen ei koskaan ole oikein.

        Aikusena olo on paljo mukavempaa, ihmiset yleensä ovat fiksumpia.


      • Kiitos... En tiennytkään tuota...


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Aina halusi kiusattunakin pärjätä, ujoudesta ja arkuudesta vie aikaa päästä eroon.. Yks kaks ei vain voi muuttua. Ja en todellakaan ansainnut kiusaamista luonteeni takia.

        Ja lapset pitää opettaa hyväkymään erilaiset ihmiset, kiusaaminen ei koskaan ole oikein.

        Aikusena olo on paljo mukavempaa, ihmiset yleensä ovat fiksumpia.

        Meni toi mun viesti väärään kohtaan ku piti vastata sille joka höpisi että jokainen on oman kohtalon herra.. Sille tarkoitin ton. Kiitos... en tiennytkään tuota.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Meni toi mun viesti väärään kohtaan ku piti vastata sille joka höpisi että jokainen on oman kohtalon herra.. Sille tarkoitin ton. Kiitos... en tiennytkään tuota.

        Joo, ymmärsin. :)


      • Vastaisku
        Kittiechihu kirjoitti:

        Aina halusi kiusattunakin pärjätä, ujoudesta ja arkuudesta vie aikaa päästä eroon.. Yks kaks ei vain voi muuttua. Ja en todellakaan ansainnut kiusaamista luonteeni takia.

        Ja lapset pitää opettaa hyväkymään erilaiset ihmiset, kiusaaminen ei koskaan ole oikein.

        Aikusena olo on paljo mukavempaa, ihmiset yleensä ovat fiksumpia.

        Valitse kohtalosi. Valta on omissa käsissäsi. Kirjaimellisesi.


      • Vastaisku kirjoitti:

        Valitse kohtalosi. Valta on omissa käsissäsi. Kirjaimellisesi.

        Aina tätä saa kuunella... että valitse kohtalosi. Valta on omissa käsissä... Ei ole maailma muuttunut paremmaksi


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Aina halusi kiusattunakin pärjätä, ujoudesta ja arkuudesta vie aikaa päästä eroon.. Yks kaks ei vain voi muuttua. Ja en todellakaan ansainnut kiusaamista luonteeni takia.

        Ja lapset pitää opettaa hyväkymään erilaiset ihmiset, kiusaaminen ei koskaan ole oikein.

        Aikusena olo on paljo mukavempaa, ihmiset yleensä ovat fiksumpia.

        En kommentoi... en voi.


      • Älkää_tytöt

        Välittäkö noista ilkeilijöistä. Olette molemmat oikein herttaisia:)


      • luulinurokseksi
        Älkää_tytöt kirjoitti:

        Välittäkö noista ilkeilijöistä. Olette molemmat oikein herttaisia:)

        Oliko tuo ilmannimi tyttö?


      • Tyttöjä_ne_ovat
        luulinurokseksi kirjoitti:

        Oliko tuo ilmannimi tyttö?

        Molemmat elleivät muuta väitä. Ikävää että äijänköriläät viitsivät puuttua heidän mukavaan jutusteluunsa.


      • luulinurokseksi kirjoitti:

        Oliko tuo ilmannimi tyttö?

        Mitä se sinulle kuuluu? Mitä väliä mitä sukupuolta minä olen


      • Tyttöjä_ne_ovat kirjoitti:

        Molemmat elleivät muuta väitä. Ikävää että äijänköriläät viitsivät puuttua heidän mukavaan jutusteluunsa.

        Mitä väliä?


      • Vastaisku
        Ilmannimi kirjoitti:

        Aina tätä saa kuunella... että valitse kohtalosi. Valta on omissa käsissä... Ei ole maailma muuttunut paremmaksi

        Maailmasi ei muutu paremmaksi ellet sinä sitä muuta.
        Jokainen on oman kohtalonsa herra siinä määrin että antaako periksi vai opetteleeko pitämään puoliaan. Suosittelen opettelemaan pitämään puoliasi. Treenaa itsesi kovaksi niin ei tarvi väistellä ja knöyristellä ketään.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        En kommentoi... en voi.

        Ei tarvi jos et halua. Mutta muista jos joskus haluat avautua, niin olen tukena. :)


      • Älkää_tytöt kirjoitti:

        Välittäkö noista ilkeilijöistä. Olette molemmat oikein herttaisia:)

        Kiitos kaunis. <3


    • En tajua että edelleenkään maailma ei ole muuttunut!

      Haluan korostaa että se ei ikinä ole kiusatun vika ku häntä kiusataan. Oli hän sitten minkälainen tahansa oli ujo, hiljainen, puhelias, vammainen tai jollain tavoin omituinen ja erilainen ni mikään ei oikeuta missään tilanteessa ketään kiusata.

      Oikeasti ärsyttää ihmiset jotka selittää jotenki näin että ku tuo "ihminen" on ni tyhmä ja pöljä ja omituinen ni on oikeus kiusata ja haukkua ja jättää porukan ulkopuolelle ja kohtelee ihmistä kuin se olisi vain ilmaa tai jokin sontakasa jota saa kohdella miten huvittaa ja tuhota ihmisen luottamusta toisiin ihmisiin ja ehkä sille ihmisille tulee fiilis että hänessä on vika ja se onkin hänen syytään että häntä poljetaan ja haukutaan jne. Loppujen lopuksi kiusaajat voittaa koska hän ei halua tutustua ihmisiin koska ei usko että kukaan voisi hänestä ikinä pitää tai hyväksy ihmisenä. Hän mieluummin pakenee ihmisiä koska hänen sielunsa ja sydämensä ei ole valmis uusiin ilkeyksiin ja hän vain toivoo että miksi hän ei voinu olla sellainen kuin muut on ja miksi hän ei voi olla sellainen kuin muut hänen haluaa olevan jolloin hänen elämä aikoinaan ei olisi ollu pelkää sontaa ja miksi hänen piti joutua sietämään sitä.

      • Hänen mielestään maailma on oikeassa ja hän oli väärässä ja hänen olisi pitänyt muuttua sellaiseksi että hänestä voi pitää. Hänen mielestään on vain hänen oma syy että joutui kestämään kaiken sen minkä kesti aikoinaan... Hän lupasi aikoinaan että se helvetti ei palaa koskaan takaisin ja se onkin ainut asia mitä hän voi oikeastaan tehdä.. ja unohtaa asiat ja antaa niiden olla... Mutta aina kun hän luulee että on unohtanut ja pystyy vihdoinkin hengittämään ilman muistojen taakkaa ne jotenki tulee hänelle mieleen ja hänestä tuntuu kuin ajassa menis taaksepäin ja aivan kuin se aika olisi tässä nyt..

        Hän on vain ihminen joka ei sano ku hänellä on vaikeaa... Ei suostu enää sanomaan


      • Oikeassa olet kommenttisi kanssa!


      • Hän katsoo muistojen laatikkoon ja ei ole siellä mitään sanottavaa..
        Hän muistaa tunteet nuo
        Ja haluaa ne pois,pois!
        Pois muttei ikinä
        pääse
        pakoon.


      • Pääpystyyn-Nyrkitpystyyn

        Vähentäkää c-vitamiinia ettei stressaa niin kovasti. Se lisää stressihormoonia. Sitte vedätte streroideja verkkokaupasta että saatte vähän itsetuntoa.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Hän katsoo muistojen laatikkoon ja ei ole siellä mitään sanottavaa..
        Hän muistaa tunteet nuo
        Ja haluaa ne pois,pois!
        Pois muttei ikinä
        pääse
        pakoon.

        Kaunista! Onko teksti omaa käsialaasi?


      • Pääpystyyn-Nyrkitpystyyn kirjoitti:

        Vähentäkää c-vitamiinia ettei stressaa niin kovasti. Se lisää stressihormoonia. Sitte vedätte streroideja verkkokaupasta että saatte vähän itsetuntoa.

        No kuule en saa liikaa c-vitamiina.. :)


      • Roidrage-rentouttaa
        Kittiechihu kirjoitti:

        No kuule en saa liikaa c-vitamiina.. :)

        Jos ahdistaa niin saa. C-vitamiini on piriste joka lisää ahdistuneisuutta liikaa saatuna. Älä sitten sure vaan vedä steroideja että saat itsetuntosi kohdilleen. :D


      • Roidrage-rentouttaa kirjoitti:

        Jos ahdistaa niin saa. C-vitamiini on piriste joka lisää ahdistuneisuutta liikaa saatuna. Älä sitten sure vaan vedä steroideja että saat itsetuntosi kohdilleen. :D

        No en aio vetää steroideja.. Ja itsetuntoni ei liian huono ole.


      • Rupea-amatsooniksi
        Kittiechihu kirjoitti:

        No en aio vetää steroideja.. Ja itsetuntoni ei liian huono ole.

        Rupee naisbodariksi ja vedä steroideja niin voit laittaa jätkäs tossun alle. :D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No en aio vetää steroideja.. Ja itsetuntoni ei liian huono ole.

        En minäkään.. en koske steroideihin


      • Tuhmavitsi
        Ilmannimi kirjoitti:

        En minäkään.. en koske steroideihin

        Vedä edes typpioksidin lisääjiä että pimperostasi tulee turpea kuin märkämätäs? :D
        Hyi minua törkeä vitsi. Näkee että on puutteessa. :D


      • Ilmannimi kirjoitti:

        En minäkään.. en koske steroideihin

        Hyi! Steroideja..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kaunista! Onko teksti omaa käsialaasi?

        Surullinen enkeli toivoi
        että paha
        lähtisi pois
        ja valoa enkelin elämään tois.

        Surullinen enkeli toivoi
        ettei yksin tarvis kulkea
        ja pahan olon muilta piilottaa.

        Surullinen enkeli toivoi
        että vois menneen tuskan oven sulkea


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Surullinen enkeli toivoi
        että paha
        lähtisi pois
        ja valoa enkelin elämään tois.

        Surullinen enkeli toivoi
        ettei yksin tarvis kulkea
        ja pahan olon muilta piilottaa.

        Surullinen enkeli toivoi
        että vois menneen tuskan oven sulkea

        Kaunista ja surullista.. Oletko itse kirjoittanut tämän? Voisinpa piristää sinua jotenkin..?


      • Oon


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Oon

        Oletpa taitava runoilija. Onko se harrastuksiasi?


      • En tiedä kun en ole miettinyt asiaa...


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kaunista! Onko teksti omaa käsialaasi?

        On.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        On.

        Tosi hienoa että osaat runoilla, kaikki eivät sitä osaa. Ole ylpeä taidostasi.


      • Niin... jotenki jotkut asiat on helpompi niin kertoa...

        Esim... Runo paljon antaa
        Ja yli vaikean sillan kantaa.
        Runo on osa ilmanimii
        joka pelkää katsoo kohti silmii


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Niin... jotenki jotkut asiat on helpompi niin kertoa...

        Esim... Runo paljon antaa
        Ja yli vaikean sillan kantaa.
        Runo on osa ilmanimii
        joka pelkää katsoo kohti silmii

        No ihan hyvä tapa purkaa ajatuksia tuo runoileminen. Runosi vain ovat niin surullisia.. Muista että elämässä on myös ilon aiheita. :)


      • Odotan kevään saapumista koska pimeä talvesta en tykkää... Keväällä tämä kukka herää talvi unestaan.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Odotan kevään saapumista koska pimeä talvesta en tykkää... Keväällä tämä kukka herää talvi unestaan.

        Kevättä kohti mennään ja päivänvalo lisääntyy.. :) Ihanaa, tekee hyvää mielialalleni, ja näköjään sinullekin?


      • Syksyllä lehdet putoaa
        & talvea kohti mennään.
        Fiiliskin menee kohti nollaan
        & talvella paljon menee energiaa.

        Syksyn kauneus mahtava on
        & linnut lähtee lentoon.

        Talvi Saapuu
        Ja myrskyä
        mutta minä kevättä odotan
        ja sieltähän se taas saapuu.


    • Kiitos! Nähdään ku nähdään ja se on moro !

      • Toivottavasti olet palstalla jälleen pian. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Toivottavasti olet palstalla jälleen pian. :)

        Täällä oon
        ja kerran lintunen pääsee lentoon.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Toivottavasti olet palstalla jälleen pian. :)

        Kävin piipahtaa... Minulla on kiire pois. Tulen käymään huomenna vain sinua moikkaa..


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Täällä oon
        ja kerran lintunen pääsee lentoon.

        Tottakai pääsee. <3


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Toivottavasti olet palstalla jälleen pian. :)

        Kävin taas piihaahtaa...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kävin taas piihaahtaa...

        Kiva. :)


    • TOSIREALISTIiKOKKOLA

      Hah hah hah hah haaa, katti-kittiä vituttaa...

      • Miks oot ilkeä minun ystävälleni.

        Kittiechihu et ajaa tältä palstalta pois.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Miks oot ilkeä minun ystävälleni.

        Kittiechihu et ajaa tältä palstalta pois.

        Älä välitä, antaa sen kiukutella yksin. Ei kannata välittää ripulistista yhtään. Jutellaan vaan omassa rauhassa. :)


      • Jutellaan vain rauhassa.. Haluaisin olla yhtä rohkea kuin sinä ja joka päivä opettelen olemaan rohkeampi ja joskus menee hyvin ja joskus ei..


      • vihaan

        EIKÖ tuota SEKASIKIÄÄ saa tältä POIS! saatanan aivokääpiö sekaantuu JOKA asiaan!pysy hintti omissa vioissas vaan varmaan on parasta että meet HOITOON!pysytkö pystyssä tuntuu että päässä viiraa että huippaaki välillä vai mitä PERHOLAINEN!?voi hitto että minä vihaan tuota HINTTIÄ!


      • vihaan kirjoitti:

        EIKÖ tuota SEKASIKIÄÄ saa tältä POIS! saatanan aivokääpiö sekaantuu JOKA asiaan!pysy hintti omissa vioissas vaan varmaan on parasta että meet HOITOON!pysytkö pystyssä tuntuu että päässä viiraa että huippaaki välillä vai mitä PERHOLAINEN!?voi hitto että minä vihaan tuota HINTTIÄ!

        Siis kuka? En ole SEKASIKIÄÄ .

        Siis mitä se sinua haittaa jos kirjoittelen täällä ja mitä väliä sillä sinulle on jos käyn täällä? Miksi luet tätä huuhaa palstaa jos olet kiukkuinen minulle...

        Eikä se sinulle kuulu missä asun...


      • oikaisenvain

        Ei ollu sinulle se viesti.


    • Öitä

    • Ei täällä jaksa kauan olla ja lukea ku ei huvita tai jaksa lukea että muuta ite elämääsi... Tulen taas piihaahtaa kun jaksan... nukun mieluummin. Väsyttää..

      • Ei kannata joka kommentista välittää.. Ymmärrän että voi tuntua ikäviltä joidenkin sanat, jos on herkkä luonne kuten minäkin.. Muista että olet hyvä ihminen, ja minä ainakin arvostan sinua. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ei kannata joka kommentista välittää.. Ymmärrän että voi tuntua ikäviltä joidenkin sanat, jos on herkkä luonne kuten minäkin.. Muista että olet hyvä ihminen, ja minä ainakin arvostan sinua. :)

        Niin. Sinä olet harvoja ihmisiä jotka ovat ikinä noin nätisti minulle sanonu... Kiitos.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Niin. Sinä olet harvoja ihmisiä jotka ovat ikinä noin nätisti minulle sanonu... Kiitos.

        Eipä kestä! :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ei kannata joka kommentista välittää.. Ymmärrän että voi tuntua ikäviltä joidenkin sanat, jos on herkkä luonne kuten minäkin.. Muista että olet hyvä ihminen, ja minä ainakin arvostan sinua. :)

        En välitä,vaikken kyllä käsitä.Tulevaa mieti en ja hiljaa, hiljaa, hiljaa
        olkoon aivot minun nyt ja vapauden kaipuu on kypsynyt. Hiljaa, hiljaa, hiljaa ja hyppelee ja katselee ja hyvä olo on pienellä enkelillä.En välitä,
        kunhan minun enkeli minut hyväksyy...


      • Niin kauan kun minun enkeli hyväksyy minut ni loppujen lopuksi kaikki on hyvin.. Kiitos että sain pikku enkelin elämääni. Hän on minun pikku enkeli joka kuuntelee ja ymmärtää ja ei ole ikinä kääntänyt selkää minulle vaikka olenkin tällainen millainen on.. pikku enkelin avulla olen jaksanu ja jaksan edelleenkin ja selviän mistä vaan..


      • Onkos tämä enkeli joku ystäväsi vai ihan enkeli enkeli? :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Onkos tämä enkeli joku ystäväsi vai ihan enkeli enkeli? :)

        Ei ole enkeli enkeli...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Ei ole enkeli enkeli...

        Sitten joku hyvä ystäväsi ehkä? Ne ovat kyllä tärkeitä. :)


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Ei ole enkeli enkeli...

        Se on minulle hyvin rakas ja se kuuntelee mua omalla tavallaan. Se pitää minulle seuraa kun minua joskus itkettää


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Sitten joku hyvä ystäväsi ehkä? Ne ovat kyllä tärkeitä. :)

        Kyllä se voi laskea minun ystäväksi vaikkei se puhu kuin omalla tavallaan vaikkei se välttämättä edes tiedä mistä puhun mutta kyllä se jotenkin tietää milloin olen surullinen.
        Tämän enempää en kerro minun enkelistä


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kyllä se voi laskea minun ystäväksi vaikkei se puhu kuin omalla tavallaan vaikkei se välttämättä edes tiedä mistä puhun mutta kyllä se jotenkin tietää milloin olen surullinen.
        Tämän enempää en kerro minun enkelistä

        Veikkaan lemmikkiä? Mutta ei tarvi kertoa jos et halua. :)

        Itselläni on muuten koira, joka on kyllä kuin hyvä ystävä. :)


    • Pahapoikamies

      Löytyykö palstalta amatsooni bodari naisia joilla on turpea pimpero kuin märkämätäs.

    • Hyvää sunnuntai päivää toivotan

      • Rentoa sunnuntaita myös sinne! :)


    • Ihan hassua lukea kokkolan palstaa vähän taaksepäin ennen ku aloin edes kirjoittaa ja kukas muu siellä on ihmisiä haukkunut... Noh sama ihminen kuin edelleen... joten piua pau välitän hänen mielipiteistä.... Sitä kai se tonttu ja sori ku en muista sinun nimi merkkiä yritti minullekin sanoa joten älkää välittäkö...

      En minäkään saa välittää liikaa vaikka välillä se onkin hankalaa... mutta minunkin pitää muistaa se että jos välitän ja loukkaudun ni hän saa vettä myllyyn...

      Joinakin päivänä sen ehkä vielä ymmärrän mikä tämänkin elämänkaaren tarkoitus on ja sut olen hiukan fiksumpi...

      Niin tai näin mitä väliä sillä oikeastaan on mitä se yks puhuu ja miksi edes välitän... Miksen vain anna mennä toisesta korvasta ohi... Haluan oppia nauramaan itselleni ja olla vahvempi kuin nykyään... Ihan sama se minulle pitäisi olla pääsenkö tänne porukkaan mukaan vai ei koska eihän se että jos pääsen mukaan porukkaan ehkä muuta minun elämää mitenkään mutta sitten kuitenkin olisi kiva kuulua porukkaan ja voisin lähettää tsemppiä jos ja kun joskus joku tarvii....

      Enpä minä täällä oikeastaan olekaan muille puhunu kuin Kittiechihu kun en halua änkeä porukkaan ja tottakai minä ymmärrän kun olette kirjoitelleet täällä kauemmin kuin minä että teistä on tullut keskenään ystäviä...

      Minä kuitenkin käyn täällä kirjoittelemassa kuten tätäkin kirjoittelua missä ei ole päätä eikä häntää.. Ihmettelen kyllä itse miksi edes tätä kirjoitan mutta ehkä minullakin on asiaa mutta minkäs teet kun ei tästä saa tolkkua.

      Hih. Noh ainakin on jotainkin tekemistä kun ei saa unta ja uloskaan eu voi mennä kun on liukasta ja kellokin jo paljon...

      Mutta nyt on jo aika sanoa tältä päivältä moro ja ladata virtaa huomiseen päivään jos vain saa unta.

      • Kyllähän se hassua on kirjoittaa tänne ja varsinkaan kun ei ole mitään asiaa muuta kuin elämä on joskus ihan huuhaata


      • Parempi jättää vaan ripulisti yksin, ja jutella täällä esim minun ja toki muiden kanssa myös.,,

        Tupsahdin tänne Klaan eilen junalla, olen nyt täällä käymässä loppuviikon. Onpahan vaihtelua olla kotikotona.. :)


      • Joo jutellaan keskenään.... Tervetuloa kokkolaan


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Joo jutellaan keskenään.... Tervetuloa kokkolaan

        Kiitos! :) Olen täällä loppuviikon käymässä. Klassa on kyllä hirveän liukasta.. Oli vaarallista käydä kaupungilla.. Nykyisessä kotikaupungissa kadut olivat jo aika lailla sulia. :)


    • Ni on täällä liukasta... Ole varovainen

      • Juuh, olen.. Sipsuttelen menemään varovasti.. :) Mitäs sinulle kuuluu? Itselläni on taas paha unettomuuss..


      • Sehän on ikävää että kärsit unettomuudesta...

        Niin... Minä valvon... Ei nukuta... Tulin ny piipahtaa keskellä yötä..


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Sehän on ikävää että kärsit unettomuudesta...

        Niin... Minä valvon... Ei nukuta... Tulin ny piipahtaa keskellä yötä..

        Joo.. Minulla n olllut tuota unettomuutta vuosikausia, enemän tai vähemmän.. : /

        Mikäs sinua valvottaa?


      • Kaiken laiset asiat valvottaa.. Se on oravan pyörä ku valvoo ni ei jaksa hymyillä


      • 19-vee_Jäbä
        Ilmannimi kirjoitti:

        Kaiken laiset asiat valvottaa.. Se on oravan pyörä ku valvoo ni ei jaksa hymyillä

        Huomenna on ystävänpäivä:)

        Hymyä huuleen:)


      • Näkemiin !

        Otan taukoa tästä palstasta ..


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Näkemiin !

        Otan taukoa tästä palstasta ..

        Toivottavasti piipahdat pian taas.. :) Mukavaa ystävänpäivää! <3


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Toivottavasti piipahdat pian taas.. :) Mukavaa ystävänpäivää! <3

        Kiitos


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kiitos

        Oleppas hyvä! :) <3


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Oleppas hyvä! :) <3

        Hyvää ystävänpäivää!


    • Unelmista haaveilen
      hyppelee,
      hyppelee ja ei tiedä mistään.

      Hyppelee
      katselemaan jään....

      Hyppelee
      kuljen mihin kuljen......

      • Kaunista.. :) Oletko julkaissut runojasi muualla kuin täällä?


      • En muista.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kaunista.. :) Oletko julkaissut runojasi muualla kuin täällä?

        Moikka vähän tässä mietin että mitä ihmettä tämä palsta on kun en saa jutella rauhassa... Mutta en välitä kun eihän se minulle sanonu...


      • Ja Pahus taas väsyneenä mokasin. Halusin vain sanoa ettei johdu sinusta etten oikein viihdy täällä palstalla ku Hih nyt joku luulee että olen SEKASIKIÄÄ ja Perholainen... En tajua mistä keksivät tollaista juttuja minusta... Enkä välitä. Ainut asia mitä voin tehdä olla hiljaa ja tottakai käyn välillä sulle kommentoimassa... Mutta kuten huomaat just ärsyttävien ihmisten takia on parempi etten kerro oikeastaan mitään..


    • Väsyttää muttei nyt nukuta... Ihanan hiljaista ja mieli lepää ja ihanaa olla vaan... Väsyttää muttei ole kiire nukkumaan kun on ihanan hiljaista ja saa olla vaan eikä tarvitse tehdä mitään... Näin on hyvä olla..

    • Väsyny kulkija
      aaveilee
      ja kunnon yö unista haaveilee.

      Väsyny kulkija hymyillä jaksa ei
      ku huolet unet kauas vei.

      Väsyny kulkija ei toivo muuta
      kuin unien mahtavaa kuuta.
      Että saisi vain nukkua
      eikä tarvis väsyneenä kukkia...

      Väsyny kulkija oravan pyörästä pois haluaa
      koska sydämessään tajuaa
      ettei oikea tie ole tää.

      Väsyny kulkija
      kohti unelmiaan kulkee
      ja auringon valon sielunsa sulkee
      sillä kevään aurinkoa odottaa päättää!

      • väsynyminäki

        Tuo oli kaunista.


      • Höh... kirjoitus virhe oli tullu! "että saisi vain nukkua
        eikä tarvis väsyneenä kukkua".

        Ny on toi kohta oikein... Ihan oikeasti mihin se Nukkumatti on eksynyt ku ei minulle tule!

        Toisaalta ihanaa kukkua yöllä ku on hiljaista... Eikä ole kiire oravan pyörään...


    • Mihin on unihiekat hävinneet...

      • Unihiekoista_en_tiedä

        Mutta tervetuloa palstalle Ilmannimi :)


      • Unihiekoista_en_tiedä kirjoitti:

        Mutta tervetuloa palstalle Ilmannimi :)

        Kiitos..


      • Jaa-a.. Kerroppa jos löydät unihiekkaa.. Itselläni on ollut vuosia jo unettomuutta..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Jaa-a.. Kerroppa jos löydät unihiekkaa.. Itselläni on ollut vuosia jo unettomuutta..

        Kerron kyllä jos löydän nukkumatin


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kerron kyllä jos löydän nukkumatin

        Kiva. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kiva. :)

        Nukuin hyvin viime yönä


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Nukuin hyvin viime yönä

        No kerro nyt mistä sait unihiekkaa?


      • En tiedä! Ehkä vain olin ni väsyny?


      • Ilmannimi kirjoitti:

        En tiedä! Ehkä vain olin ni väsyny?

        Itselläni on vaivana aamuyön heräily.. :(


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Itselläni on vaivana aamuyön heräily.. :(

        Niin se on hyvin kurjaa herätä keskellä yötä.... mutta minkäs teen ku niin käy ja eihän se kivaa ole mutta onneksi kesällä pärjään vähemmällä unelma...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Niin se on hyvin kurjaa herätä keskellä yötä.... mutta minkäs teen ku niin käy ja eihän se kivaa ole mutta onneksi kesällä pärjään vähemmällä unelma...

        No itse olen sairastanut unettomuutta jo vuosia, ei ole kivaa olla väsynyt.. Siis en tykkää vähistä unista.. :(


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No itse olen sairastanut unettomuutta jo vuosia, ei ole kivaa olla väsynyt.. Siis en tykkää vähistä unista.. :(

        Se on ikävää kuultavaa..


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Se on ikävää kuultavaa..

        Onhan tuo..


    • En murehdi elämästä
      ja en pahaa oloa sydämeen päästä.
      Itke en
      ja en
      en
      en tuhlaa energiaa enää
      ja en tulevaa pelkää!

    • En murehdi elämästä
      ja en pahaa oloa sydämeen päästä.
      Itke en
      ja en
      en en tuhlaa energiaa enää
      ja en tulevaa pelkää!

    • Huuhaa
      Ja nukkumatti jotain puuhaa.
      Kävi minulla kylässä
      ja hihassa on sillä ässä.

      Yhden yön nukkumatti sain lainata
      ja univelkaa pois paikata.

      Surullisena nukkumatin päästin lähtemään
      ja unien maata kaipaamaan jään!

    • En aamua odota
      ja kaikki vain sanoo älä välitä,
      muttei he käsitä
      etten ole unohtanut tuskaa.

      Elämä vain fuskaa
      kun
      en voi elämä muistoja sietää.

      En aamua odota,
      kun haluan
      vain silmät sulkea
      ja lintujen lailla Kaukomaille kulkea.

      En aamua odota
      ja haluan paeta vain.

      Onnellinen olla hetken sain,
      mutta onnesta kallin hinnan maksan
      ja pienien ilojen hetkien avulla jaksan.

      En aamua odota...

      Haluan vain illan saapuvan
      ja pienen enkelin näen nukkuvan!

    • Sinua katselen ja mieltäsi näytät,
      ku yrität puhua mulle ja en ymmärtää voi. Sinä enkelini ulos
      katselet ja ehkä haaveilet vapaana olemista. Sinä enkelini tulet minun luo
      ja se minulle hyvän mielen tuo, sillä tiedän ettet sinä halua lähteä pois. Sinua katselen ja mietin että mistä sinä tiesit että seurasi kaipasin.

    • Harmi etten voi lainata sinulle nukkumattia ku ei se aina tule minunkaa luo... mutta minulla on onneksi toi pieni rakas enkeli joka valvoo minun kanssa... mutta tota enkeliä en kyllä lainaa kenellekään sillä kumma juttu vaikka olisin kuinka väsyny ja itkettäisi niin toi pieni enkeli jaksaa minua piristää..

      Voi tota pientä höpsöä enkeliä...

      • Mikäs sinua sitten valvottaa? Minulla se johtuu masennuksesta ja ahdistuksesta tuo unettomuus..

        Nyt minua kyllä vaivaa kuka tuo enkelisi on..?


    • Harmi ku sinua masentaa ja ahdistaa...

      Minua valvottaa asiat jotka minua vaivaa...

      • Mitkä asiat sinua vaivaavat? Joo.. Masennus ja ahdistus ovat olleet kavereitani jo monta vuotta.. Yritän pärjätä, ja onneksi on hyviäkin kausia.. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Mitkä asiat sinua vaivaavat? Joo.. Masennus ja ahdistus ovat olleet kavereitani jo monta vuotta.. Yritän pärjätä, ja onneksi on hyviäkin kausia.. :)

        En osaa selittää


      • Ilmannimi kirjoitti:

        En osaa selittää

        No varmasti osaat.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No varmasti osaat.

        Harmi että sinua masentaa ja ahdistaa. Olen pahoillani sinun puolestasi. Harmi kun sinua on kiusattu aikoinaan mutta ole ylpeä itsestäsi että sinä olet päässyt sen ajan yli etkä toivon mukaan mieti niitä aikoja... Niitä ei kannata miettiä! Hyvä että sinä pystyt avautumaan ihmisille ja kertomaan.... mutta minä en taida olla valmis avamaan asioita jotka minua Valvottaa koska kun en kirjoita niitä tänne niin ne eivät ole tavallaan olemassa eikä minun tarvitse niitä täältä lukea... En halua lukea niitä asioita täältä ainakaan vielä ja haluan vain unohtaa ne asiat. En halua niitä ollenkaan miettiä ja antaa tilaa minun elämässäni. Tiedän että tämä on oravan pyörä ja unettomuus voisi helpottua jos puhuisin mutta en halua että kukaan aukoo minulle niistä asioista päätään ja sano että älä ole noin herkkä. Ne asiat ovat joidenkin mielestä ihan mitättömän pieniä murheita mutta minulle ne on isoja. Kuten huomaat taidan olla aika väsyny kun jaarittelen...

        Tiedän että sinä tarkoitat pelkästään hyvää kun kysyt ja pyydät minua puhumaan mutta ei ole helppo puhua jos on aina ollut "ulkopuolinen" ja nyt en tarkoita tätä palstaa vain elämää yleensäkin.

        Tiedän että olet mukava ihminen mutta minä en helposti avaudu ja kerro asioistani...

        Toivon ettet ota itseesi kun olen sulkeutunut mutta elämä on minut tähän ikävä kyllä opettanut.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Harmi että sinua masentaa ja ahdistaa. Olen pahoillani sinun puolestasi. Harmi kun sinua on kiusattu aikoinaan mutta ole ylpeä itsestäsi että sinä olet päässyt sen ajan yli etkä toivon mukaan mieti niitä aikoja... Niitä ei kannata miettiä! Hyvä että sinä pystyt avautumaan ihmisille ja kertomaan.... mutta minä en taida olla valmis avamaan asioita jotka minua Valvottaa koska kun en kirjoita niitä tänne niin ne eivät ole tavallaan olemassa eikä minun tarvitse niitä täältä lukea... En halua lukea niitä asioita täältä ainakaan vielä ja haluan vain unohtaa ne asiat. En halua niitä ollenkaan miettiä ja antaa tilaa minun elämässäni. Tiedän että tämä on oravan pyörä ja unettomuus voisi helpottua jos puhuisin mutta en halua että kukaan aukoo minulle niistä asioista päätään ja sano että älä ole noin herkkä. Ne asiat ovat joidenkin mielestä ihan mitättömän pieniä murheita mutta minulle ne on isoja. Kuten huomaat taidan olla aika väsyny kun jaarittelen...

        Tiedän että sinä tarkoitat pelkästään hyvää kun kysyt ja pyydät minua puhumaan mutta ei ole helppo puhua jos on aina ollut "ulkopuolinen" ja nyt en tarkoita tätä palstaa vain elämää yleensäkin.

        Tiedän että olet mukava ihminen mutta minä en helposti avaudu ja kerro asioistani...

        Toivon ettet ota itseesi kun olen sulkeutunut mutta elämä on minut tähän ikävä kyllä opettanut.

        Kyllä minä yritän pärjätä, sairaudesta huolimatta.

        En tietenkään suutu että et täällä halua puhua kaikesta, ymmärrän ettei se ole helppoa, tai edes mukavaa laittaa niitä tänne muiden luettavaksi..

        Puhu vain palstalla mistä haluat, minä olen täällä ystäväsi, samoin varmasti muut rekatut.

        Tovon että voisin tutustua sinuun ja muihin rekattuihin vielä paremmin, mutta en voi tänne laittaa sähköpostia kaikkien palstalaisten esille..


      • Vastaan runon muodossa Kittiechihu :lle

        Kouluaika nurjaa
        niin tai näin kiusaaminen on kurjaa.
        Aina luuli että loppuu
        ja saisi kasvata ehjäksi puu.

        Puu terveeksi kasvanut ei
        kun paha maailma kauneuden vei.

        Puu luulee,
        että kerran kuulee
        olet tärkeä
        ja tunteillasi on järkeä!

        Puu haluaa avautua kauniiksi
        lehti puuksi ,
        ja kuulua porukkaan
        kauniin tähtitaivaan
        alla.
        -----
        Toivottavasti tämä kelpaa sinulle Kittiechihu ja kuten huomaat runon muodossa on helpompi minun puhua.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kyllä minä yritän pärjätä, sairaudesta huolimatta.

        En tietenkään suutu että et täällä halua puhua kaikesta, ymmärrän ettei se ole helppoa, tai edes mukavaa laittaa niitä tänne muiden luettavaksi..

        Puhu vain palstalla mistä haluat, minä olen täällä ystäväsi, samoin varmasti muut rekatut.

        Tovon että voisin tutustua sinuun ja muihin rekattuihin vielä paremmin, mutta en voi tänne laittaa sähköpostia kaikkien palstalaisten esille..

        Vastasin runon muodossa sinulle.. Sen paremmin en osaa selittää ajatuksia... paitsi ehkä joskus kirjoitan tarinan muodossa kun niin jotenki saa ajatukset kirjoitettu...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Vastasin runon muodossa sinulle.. Sen paremmin en osaa selittää ajatuksia... paitsi ehkä joskus kirjoitan tarinan muodossa kun niin jotenki saa ajatukset kirjoitettu...

        Täällähän Ilmannimi oli,ku eilen just aattelin että käytkö täällä enää ollenkaan.:) Jos haluat,niin tule juttelemaan myös tuonne mun tekemään aloitukseen.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täällähän Ilmannimi oli,ku eilen just aattelin että käytkö täällä enää ollenkaan.:) Jos haluat,niin tule juttelemaan myös tuonne mun tekemään aloitukseen.:)

        Minne?


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Minne?

        Siinä on otsikko Muiskis palstalaiset :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kyllä minä yritän pärjätä, sairaudesta huolimatta.

        En tietenkään suutu että et täällä halua puhua kaikesta, ymmärrän ettei se ole helppoa, tai edes mukavaa laittaa niitä tänne muiden luettavaksi..

        Puhu vain palstalla mistä haluat, minä olen täällä ystäväsi, samoin varmasti muut rekatut.

        Tovon että voisin tutustua sinuun ja muihin rekattuihin vielä paremmin, mutta en voi tänne laittaa sähköpostia kaikkien palstalaisten esille..

        Meikä komppaa Kittietä :-) Me rekatut ollaan aivan saletisti mukavaa sakkia elikkä ketjuihin voi tulla mukaan koska vaan eikä tartte olla sen ihmeempää sanottavaa kun tällainen höpinäkin riittää.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä komppaa Kittietä :-) Me rekatut ollaan aivan saletisti mukavaa sakkia elikkä ketjuihin voi tulla mukaan koska vaan eikä tartte olla sen ihmeempää sanottavaa kun tällainen höpinäkin riittää.. :-)

        Hyväntuulinen höpinä tekee ihan hyvän mielen, kun lukee muita hulluja juttuja täällä...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Vastaan runon muodossa Kittiechihu :lle

        Kouluaika nurjaa
        niin tai näin kiusaaminen on kurjaa.
        Aina luuli että loppuu
        ja saisi kasvata ehjäksi puu.

        Puu terveeksi kasvanut ei
        kun paha maailma kauneuden vei.

        Puu luulee,
        että kerran kuulee
        olet tärkeä
        ja tunteillasi on järkeä!

        Puu haluaa avautua kauniiksi
        lehti puuksi ,
        ja kuulua porukkaan
        kauniin tähtitaivaan
        alla.
        -----
        Toivottavasti tämä kelpaa sinulle Kittiechihu ja kuten huomaat runon muodossa on helpompi minun puhua.

        Tämä vissiin sitten kertoo sinusta?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Tämä vissiin sitten kertoo sinusta?

        Kyllä. Siksi siinä luki että vastaan Kittiechihu :lle.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kyllä. Siksi siinä luki että vastaan Kittiechihu :lle.

        Ok. Kaunis runo. Ikävää että olet myös ollut kiusattu..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ok. Kaunis runo. Ikävää että olet myös ollut kiusattu..

        Meil oli lukios ruotsin ope joka kiusas koko luokkaa. Vielki kämmenpohjat hikoo ku miettii niit tuntei... :/


      • artagnan kirjoitti:

        Meil oli lukios ruotsin ope joka kiusas koko luokkaa. Vielki kämmenpohjat hikoo ku miettii niit tuntei... :/

        No onpa tosi kurjaa että teillä on ollut noin kurja ope.. : /


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ok. Kaunis runo. Ikävää että olet myös ollut kiusattu..

        Joo..... mutta.. Olen oppinut selviämään


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Joo..... mutta.. Olen oppinut selviämään

        No monet asiat sinua kuitenkin vielä tuntuu vaivaamaan? Ainakin täällä palstalla sinun jutuista ja runoista saa sellaisen kuvan?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No monet asiat sinua kuitenkin vielä tuntuu vaivaamaan? Ainakin täällä palstalla sinun jutuista ja runoista saa sellaisen kuvan?

        Pitäisi aina muistaa,että on sitten ollut koulukiusattu/työpaikkakiusattu,niin se ei ole kenenkään oma vika.Ei saa koskaan syyllistää siitä itseään.Useimmiten kiusaajalla on itsellä ongelmia joita hän sitten purkaa viattomiin ihmisiin.Kumpa nuo kiusaajat ymmärtäisivät mitä kaikkea vahinkoa saavat aikaan.:(


      • Ilmannimi
        Kittiechihu kirjoitti:

        No monet asiat sinua kuitenkin vielä tuntuu vaivaamaan? Ainakin täällä palstalla sinun jutuista ja runoista saa sellaisen kuvan?

        Niin.. mutta samalla halusin kertoa näkökulman asiaan... Ehkä nykyiset koululaisten vanhemmat ja opettajat puuttuisivat asiaan koska toivon että minun kokemuksestani on joillekin jotakin hyötyä... Jos pystyn avautumisella edes yhden koulu kiusaajan avaamaan silmät ja tajuamaan ettei tee hyvää toiselle ku kiusaa ja lopettaa kiusaamisen ni minun kokemuksellani on ollut jotain hyötyä ja voin kokemukseni kääntää positiiviseksi...

        Haluan ja toivon että kaikki jotka huomaa tilanteita ni puuttukaa asiaan... Muuta en voi toivoa ja omaa kouluaikaa en voi enää muuttaa.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Niin.. mutta samalla halusin kertoa näkökulman asiaan... Ehkä nykyiset koululaisten vanhemmat ja opettajat puuttuisivat asiaan koska toivon että minun kokemuksestani on joillekin jotakin hyötyä... Jos pystyn avautumisella edes yhden koulu kiusaajan avaamaan silmät ja tajuamaan ettei tee hyvää toiselle ku kiusaa ja lopettaa kiusaamisen ni minun kokemuksellani on ollut jotain hyötyä ja voin kokemukseni kääntää positiiviseksi...

        Haluan ja toivon että kaikki jotka huomaa tilanteita ni puuttukaa asiaan... Muuta en voi toivoa ja omaa kouluaikaa en voi enää muuttaa.

        Kuinkahan hyvin nykyään puututaan koulukiusaamiseen?

        Rohkeata kertoa omasta koulukiusaamisesta ilmannimi! :)

        Itseäni kiusattiin ala-asteelta ammtikouluun.. Vain siksi kun olin ujoa ja arka.. : /


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pitäisi aina muistaa,että on sitten ollut koulukiusattu/työpaikkakiusattu,niin se ei ole kenenkään oma vika.Ei saa koskaan syyllistää siitä itseään.Useimmiten kiusaajalla on itsellä ongelmia joita hän sitten purkaa viattomiin ihmisiin.Kumpa nuo kiusaajat ymmärtäisivät mitä kaikkea vahinkoa saavat aikaan.:(

        Ei todellakaan ole oma vika! En voi ymmärtää miksi joku koulussa haluaa kiustata toista..? : /


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ei todellakaan ole oma vika! En voi ymmärtää miksi joku koulussa haluaa kiustata toista..? : /

        No se kiusaaja purkaa sitä omaa pahaa oloaan toiseen ja usein kohteena on se luokan kiltein ja hiljaisin.Se kun ei useinkaan sitten juuri ujouttaan laita vastaan.Eli kiusaajat on raukkamaisia.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kuinkahan hyvin nykyään puututaan koulukiusaamiseen?

        Rohkeata kertoa omasta koulukiusaamisesta ilmannimi! :)

        Itseäni kiusattiin ala-asteelta ammtikouluun.. Vain siksi kun olin ujoa ja arka.. : /

        Ei sua sit kukaan luokkakaveri puolustanu? Mä luulen et tota kiusaamist ei saada ikäin kunnol kitkettyy. Noi tyypit siirtyy sit vaan työelämään ja jatkaa sit siel tekosiaan...


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kuinkahan hyvin nykyään puututaan koulukiusaamiseen?

        Rohkeata kertoa omasta koulukiusaamisesta ilmannimi! :)

        Itseäni kiusattiin ala-asteelta ammtikouluun.. Vain siksi kun olin ujoa ja arka.. : /

        En tiedä... ehkä vielä huonommin?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No se kiusaaja purkaa sitä omaa pahaa oloaan toiseen ja usein kohteena on se luokan kiltein ja hiljaisin.Se kun ei useinkaan sitten juuri ujouttaan laita vastaan.Eli kiusaajat on raukkamaisia.

        Niin....


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No monet asiat sinua kuitenkin vielä tuntuu vaivaamaan? Ainakin täällä palstalla sinun jutuista ja runoista saa sellaisen kuvan?

        Ne on tuolla alitajuisesti mukana aina... mutta enkelini ei välitä vaikka en olekaan mikään super sosiaalinen vaan se tykkää kun olen kotona.. Minulla on kuitenkin enkeli joka rakastaa minua ja sekin on silloin sosiaalinen ku sitä huvittaa ja muuten se on piilossa mihin minulla ei ole asiaa. Se haluaa välillä olla minun läsnä ja välillä se haluaa olla omassa rauhassa ja se ei tykkää jos sen rauhaa silloin häiritsen


    • MielenvikainenNormaali

      Minä en mitään hernettä vedä saatanan kyrpäperse:D:D:D:D:D

    • Olipa kerran kauan sitten ruman ankan poikanen joka halusi joutseneiden porukkaan kuulua mutta minkäs teet kun joutsenet ovat niin ilkeitä etteivät halunneet olla ruman ankanpoikasen ystävä vaan jättivät hänet aina leikistään pois. Ruman ankan poikanen toivoi aina että voisi olla yhtä hieno ja ylväs olento kuin joutseneet ja toivoi sydämessään vain yhtä asiaa että joutseneet hyväksyivät hänet mukaan.

      Mutta aika kului ja joutseneet tulivat yhä hienommaksi ja ruman ankan poikanen ihmetteli miksi hänen pitää olla ruman ankan poikanen ja eikä pitkään aikaan sitä tajunnut kunnes kerran eräs joutsen tuli ruman ankan poikasen luo ja pyysi häneltä apua ja yhtään mitään miettimättä ja vaikka joutsen oli aina ollu ilkeä niin ruman ankan poikanen päätti auttaa koska tajusi että joutsen ei voinu pyytää muilta joutsenilta apua koska ne olisivat vain kääntäneet selkäänsä.

      Ruman ankan poikanen auttoi epäitsekkäästi joutsenta ja kun tuli seuraava aamu olikin ihme tapahtunut ja ruman ankan poikanen ei ollut enää ruma vaan oli saanut kauneuden...

      Ja muut joutseneet halusi olla entisen ruman ankan poikasen ystävä mutta ankan poikanen oli vaan sen joutseneen ystävä joka oli häneltä pyytänyt apua.
      ----

      Tarina ei ole minun keksimä paitsi loppu osa...

    • Ei puolustanu koska minun kiusaaminen ei ollu meidän luokan pahin.. vaan yhtä toista kiusattiin todella pahemmin kuin minua... En kerro miten häntä kiusattiin koska jos hän ei enää sitä muista ni en halua muistuttaa...

      • On se kyllä kurjaa tuo kiusaaminen koulussa.. Lapset pitää opettaa heti nuorena hyväksymään kaikenlaiset ihmiset, näin tekivät omat vanhempani.


    • Niin kotona ne käytös tavat opitaan.. mutta minkäs teet ku kaikilla ei ole välttämättä kunnon vanhempia jotka heistä välittää... ja siksi he kiusaa

    • Mitä ihmettä täällä kokkolan palstalla tapahtuu ku hiljenee... Onneks on tämä huuhaa palsta ja kaikille rekatuille paljon terkkuja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe