Ei puutu rohkeutta --Paavolta

Jo tätä aavistelinkin --nyt on Väyrysen Paavolla elämänsä tilaisuus -
Kyllä nyt saa nämä hallituspuolueessa nähdä kuinka käy, kun en pidä Vaalilupauksiaan.
Jo oli jotain odotettavissakin -- eihän se sovi tällaiselle politikolle kun on nyt elämänsä näytönpaikka Suomalaisten kunnioittamassa rehellisessä jo politiikkaakokeneessa .ja saavuttanut paljon kunnioitusta tavallisilta kansalaisilta .
Paljon ihmiset laittoivat turhaan toiveita Perussuomalaisiin --ja pettyivät .
Kuinka meni turhaan ne äänet -
Paavo Väyrynen sanoi nyt uutisissa että hän Perustaa uudenpuolueen Eurosta eroamiseen -Lipponenkin saa nyt ihmetellä --tekipaljon hallaa aikoinaan , onneksi On Paavo voimissaan -
Tämähän on Niinkun runossakin Kuinka ei anna periksi Hallalle Paavo-
Onnea vaan Uudelle puolueelle.

81

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väyryselle-menestystä-

      Väyrynen voi saada suurenki kannatuksen,
      ainaki yhdeksänkymmentä luvulla Paavo Väyrynen oli ainoa joka tiesi kuinka suomen käy kun euroon liittyi ja oli täysin oikeassa,,

      • kertoo.media

        Toki muitakin oli. Mm. eräs Göran Persson, silloinen Ruotsin pääministeri. Lippospaavo suositteli heille euroon liittymistä.
        Kiitos ei sanoi G.P. Meillä on vahva kruunumme.


    • lopettaisi

      Ihmiset pyörittelevät päitään eivät jaksa nauraa Paavolle sen verran tajuton päähänpisto.ei.ymmärrä.erkkikään.

      • ainaki-yx-ääni-täältä

        Tietenki erkkiki ymmärtää, senverran paljon Paavo on saanu luntatupaan pitkän polittisen uransa aikana,
        jännityksellä pitää seurata kuinka menestyy,
        kiusallaniki äänestä Väyrysen puoluetta,
        niinpaljon suututtaa Paavon kohtelu
        ja yleensäkki politiikka mitä suomessa on tehty,
        kaikki on menny persiilleen,,,
        olisivat aikoinaan kuunnellet Väyrystä paremmin,
        -
        kiusa se on pieniki kiusa,
        Paavolle voimia ja menestystä,


      • tuhoon-tuomittu

        ainaki-yx-ääni-täältä

        Oletko kansanedustaja vai europarlamentikko? Muiden äänet ei kelpaa.


      • WäykkyKehiin

    • jakolasku

      Narsistinen Paavo V. hakkaa päätänsä seinään. Hanke on turha eikä saa tuulta siipiensä alle.
      En panisi hanttiin vaikka ero koko Eu:sta mahdollistuisi.

      • taas.ja.taas

        Paavon suuri idoli oli Urho Kekkonen. P.V tietää, että U.K käytti valtapeliä tarpeen mukaan tavoitteissinsa päästäkseen.
        Ei näitä kahta poliitikkoa voi verrata, Kekkonen ihan omalla tasollaan. Kekkosen ei tarvinnut perustaa omaa puoluetta.
        Helppo nähdä, että P V:.n puolueen perustaminen on vaan julkisuuspeliä. Ei hän halua tuhota pitkää uraansa kestavaikuttajana.


      • propatria

        Kekkonen oli ihan omalla tasollaan - ryssän käsinukkena. Väyrynenkin olisi mielellään, mutta ajat ovat vähän toiset nyt.


    • Mikä ettei voi perustaa uutta puoluetta, onhan EU:n vastaisuutta paljonkin ilmennyt. Jos demokratiaa toteutetaan, saadaan näyttöä onko EU vastaiselle puolueelle kannatusta tulevaisuudessa. Melkoisen sinnikäs Paavo!

    • jakolasku

      Paavo ei kuitenkaan aio erota kepusta. Kepulaiset oli eilen ällikällä lyöty. Joku kenties pelkääkin Paavon toimia.

    • hävetkää

      Kysyttäessä miksi Paavo hakkaat päätä jatkuvasti seinään, koska haluan tietää olenko kovapäinen.

    • vaalierkki

      Yhtenä päivänä Paavo kertoi lopettavansa politikoinnin, seuraavana päivänä tarkensi erimielisyydestä johtuvaa linjanjakoa. Kolmantena sitten tuttu ilmaisu: en minä sitä niin tarkoittanut, perustetaan uusi puolue, Tänään sitten: Ei uutta puoluetta, vain koalitio, jossa eri puolueiden tyytymättömät voivat vaikuttaa yhdessä omien puolueidensa jäseninä, Minä pidän jäsenyyteni Kepussa. Käytännössä siis mikään ei muutu muussa kuin siinä, että Paavo populatisoi ja rahastaa. Senhän Paavo on osannut jo kauan.

      • Väryselle-menestystä

        ÄLÄ lässytä paskaa, sinä " vaalierkki"
        Väyrysellä ON syynsä osottaa mieltään keskustalle,
        keskusta saattaa hajota,
        tai sitten uudet tuulet alkaa sielläki puhaltamaan,
        hyvä kun joku ravistelee ummehtunutta keskustan ja koko suomen politiikaa,
        on syytä harkita kokonaan suomen linjaa EU:ssa ja varsinki eurovaluutan suhteen,


      • hyvät.kansalaiset

        Paavosta on tullut katkera häirikkö, miksi minua ei kuunnella olisin halunut suuri vakuttaja mielummin presitentti maapallon johtaja. Minä puhun asiaa teille, kuunnelkaa minua ai miksette kuuntele ! Vaikka yritän olla puhumatta ei onnistu kun aukaisen suuni alkaa huuleni heilumaa ja sanani sinkoilevat ihmisten ilmoille en voi sille mitään koska minulla on asiaa.


      • naurut-sinulle-idiootti
        hyvät.kansalaiset kirjoitti:

        Paavosta on tullut katkera häirikkö, miksi minua ei kuunnella olisin halunut suuri vakuttaja mielummin presitentti maapallon johtaja. Minä puhun asiaa teille, kuunnelkaa minua ai miksette kuuntele ! Vaikka yritän olla puhumatta ei onnistu kun aukaisen suuni alkaa huuleni heilumaa ja sanani sinkoilevat ihmisten ilmoille en voi sille mitään koska minulla on asiaa.

        Mitä lässytät,
        SINÄ ITSE OLET KATKERA ja KATEELLINEN VÄYRYSELLE, HAH HAH,
        hulluko olet,
        jatkuvasti itse olet katkera ja hirvittävän kateellinen Paavo Väyryselle,
        sinulle nauraa jo aiajnseipäätki,
        olet täysin seko, ota lääkkeesi,
        äläkä ENÄÄ fiksumpiasi mollaa,
        paljatit vain oman tyhmyytesi,
        jumakauta, räkäset naurut sun mollaus yrityksillesi,
        -
        sinä YKSIN aina samoin mollaat onko sinulla jääny nauha kiinni rammarissasi,
        korjaa edes se ettei sinua tarvi kärrätä hullujen huoneelle,
        olet jo moneenkertaan paljastanu oman tyhmyytesi,
        olet v ä h e m m ä n älykäs,
        ilmeinen daumsyntroomaa sairastava idiodismi,


      • vaalierkki
        Väryselle-menestystä kirjoitti:

        ÄLÄ lässytä paskaa, sinä " vaalierkki"
        Väyrysellä ON syynsä osottaa mieltään keskustalle,
        keskusta saattaa hajota,
        tai sitten uudet tuulet alkaa sielläki puhaltamaan,
        hyvä kun joku ravistelee ummehtunutta keskustan ja koko suomen politiikaa,
        on syytä harkita kokonaan suomen linjaa EU:ssa ja varsinki eurovaluutan suhteen,

        Mietihän kunnolla tilannetta, moniko nykyinen kepulainen kansanedustaja on valmis hylkäämään nykyisen paikkansa eduskunnassa. Toisen puolueen pallilla ei ole mahdollista istua nykyhetkellä, puoluehan ei ollut rekisteröitynä viime vaalien aikaan. Tunnettu EU-vastustaja itse hakeutui Brüsseliin taloudellisten etujen vuoksi,miksi hän luopuisi rahapuustaan. Käytäntö on osoittanut, ettei uusu puolue ole vahvoilla ilman populistista johtajaa. Mikä muuten kannustaa ihmisiä valitsemaan puolueen, jonka päätöksenteko tapahtuu kaukana äänestäjien asuinalueesta. Paavon mallissa on tämä heikkous.


      • pyrkyryys_huono.juttu

        Valitettava vallanhimo on sokaisut Paavo V:n. Todellinen maalaisliiton yhteiskunnallisesti merkittävä työmyyrä, oli Marjatta Väänänen.
        Hänen pontimenaan oli, me yhdessä voimme jotain. Paavolla, minä olen paras.


    • jakolasku

      Paavon takki kääntyy, mielipide vaihtuu tuulen nopeudella. Ei luotettava henkilö.

      • hah-hah-haa-

        vai on jakolaskuki depiili,
        Mitä houraat, ite olet epärehellinen typerys, kateelinen debiili,


      • jakolasku
        hah-hah-haa- kirjoitti:

        vai on jakolaskuki depiili,
        Mitä houraat, ite olet epärehellinen typerys, kateelinen debiili,

        Ollaanko yhdessä depiilejä olis kiva kun sais seuraakin?


    • niah

      Jos kaikki menee hyvin, silloin Suomesta tulee taas itsenäinen maa.
      EU oli kuin pahaa unta kun kaikki piti tehdä sen pillin mukaan ja maksaa Etelä-Euroopan maille loputtomasti lisää ja lisää euroja!
      Tämä toistuisi joka vuosi, nythän Kreikka on jo taas lisää pyytämässä.
      Kun saamme oman rahan, ja omat rajat, silloin itse määräämme myös monet asiat.
      Toivon Väyryselle hyvää tuulta purjeisiin.
      Kyllä kepu on aikansa keplotellut!

      • uudet-tuulet-puhaltaa

        HYVÄ, JUST NOIN,
        suomi suomalaisille,
        eteläeuroopan elättäminen saa nyt riittää,
        Väyrynen tulee saamaan valtavan suosion, vaikka mollaajat nyt on valjastettu OIKEIN MEDIAN VOIMIN,
        mutta kansakuntamme ei ole tyhiä kaikki,
        Väyrysellä ON KANNATTAJAKUNTANSA,
        YLI 50 000 ääntä sai lakialotteeseenki,
        jos kaikki nämä tulee äänestämään Väyrystä,
        niin suomen kirjat kirjoitetaan UUSIKSI monelta kantilta katsottuna,
        Väyrynen on ainoa älykkö politikko suomessa,
        tyhmemmät sortuu mollauslinjalle,
        jokatapauksessa alkaa tapahtumaan muutoksia suomen ja eu politiikassa ,


    • aikansaelänytpaavo

      Paavo on menneen talven lumia uskokaa nyt. Hän purkaa pettymystään kun ei saanut ministerin paikkaa. Paavo on yhtä kiero kun korkkiruuvi ei ota savolainenkaan siitä miehestä selvää. Yleinen huuto on Paavon porukassa ero eurosta, mutta miten suu pannaan kun tuo itänaapuri alkaa sanella mitä meillä tehdään.
      Nyt sentään on hieman enemmän tukea takana. Ei enää Kekkonen tule Paavoa eikä muitakaan jeesaamaan. Luoja kiitos!
      Toiveeni on, ottakaa ihmiset järki käteen ja antakaa Paavon syödä soppansa.

      • LOPETA_JO_HOURAAMINEN_

        SINÄ olet aikansaeläny, sinulle nauraa vironsusiki, miksi taas olet mollaamassa Väyrystä, ku tuossa ylempänä jo mollasit, oletko jo aivan DEMENTTINEN ku muisti noin heittää,
        hullu olet ainaki,
        ota lääkkeesi ,
        ettei tarvi tilata ambulanssia sua hakemaan pillit vinkuen,


      • miettimisenaihetta

        nimim.Lopeta jo Houraaminen 5.2.2016
        Kyseinen nimim. ei taida ymmärtää mistä kirjoittaa.
        Tuollaisen tekstin kirjoitus on alle arvostelu asteikon.
        Olisko syytä miettiä mitä kirjoittaa vai puuttuuko kirjoittajalta itseltään lääkitys?


    • paavo.paavo

      Sääliksi käy Paavon toilailu, liekkö varhais demetiaa olisiko syytä laittaa tarkkailuun olisiko asennettava gps paikannin ihon alle että helpompi löytää metsästä ettei ihan joutuisi hukkaan. Pahalta näyttää kuvittelee olevansa Kekkonen, korvaamaton ei tämä tähän jää jos alkaa kuvittelee olevansa Ruotsin kuningas Kustaa lll aadolf tai Putin silloin on hänet suljettava Tamminiemeen.

      • LOPETA_JO_sama-virsi

        HALOO,, SINULLA ITSELLÄSI ON DEMENTIA JO PIIIIITKÄLLÄ,
        et vain huomaa, kuten dementikot ei itse huomaa omaa tilaansa,
        taas laulat samaa virttä,
        heh heh
        hullu riepu olet,
        otahan ne lääkkeesi jo, ettei tarvi tilata ampulanssia sua hakemaan hoitoon,


      • penkiltä.seuraaja

        Paavon sanottiin olleen otettu saamastaan julkisuudesta. Julkisuuden hauksi tämä kilpistyykin. Hän haluaa olla keskustan jäsen, kuitenkin perustaa uuden puolueen.
        Väyrynen on sitä mieltä että hänet syrjäytettiin keskustan johdosta tekaistuin perustein. Siks nämä uuden puolueen koohoilut.


    • Aloittaja_tarkoitit_

      varmaan Saarijärven Paavoa, hän onkin yksi suomalaiste Alter Ego.

      Juoni[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

      Paavo asuu Saarijärven hallanaroilla mailla vaimonsa ja lastensa kanssa. Siellä hän viljelee peltoaan luottaen Jumalaan. Keväällä kuitenkin tulva vie puolet oraista, kesällä raekuuro kaataa toisen puolen maahan, ja syksyllä halla vie lopunkin sadon. Paavon vaimo on menettää toivonsa koettelemusten vuoksi:
      .
      Tarttui tukkahansa Paavon vaimo,
      Sanoi: ”Paavo-parka, poloseni!
      Ota sauva, hylkäs meidät Herra;
      Kolkko miero, nälkä kauheampi”.
      .
      Sen sijaan Paavo itse pysyy vakaana ja järkkymättömänä rohkaisten vaimoaan:
      .
      ”Vaikka kokee, eipä hylkää Herra.
      Pane leipään puoli petäjätä,
      Minä laitan ojat leveämmät,
      Mutta tulon toivon taivahasta.”
      .
      Perhe selviytyy leipomalla leivän puoliksi petäjänkuoresta, siis tekemällä pettua. Paavo kaivaa suuremmat ojat ja myy lampaat siemenviljaa saadakseen. Ojien ansiosta kevättulva ei vahingoita oraita. Sen sijaan kesän raekuuro kaataa oraat ja syksyn halla vie taas loputkin.
      Paavon vaimo on vaipua taas epätoivoon, mutta jälleen mies rohkaisee häntä:
      .
      ”Vaikka kokee, eipä hylkää Herra.
      Pane kaksin verroin petäjätä,
      Kaksin kerroin laitan lannan maalle.
      Mutta tulon toivon taivahasta.”
      .
      Paavo levittää pellolle enemmän lantaa ja myy karjan saadakseen siemenviljaa. Tällä kertaa luonnonilmiöt eivät vahingoita satoa lainkaan. Vaimo riemuitsee ajatellessaan selvän leivän ajan koittaneen. Paavo kuitenkin muistuttaa solidaarisuudesta vähemmän onnekkaita kohtaan:
      .
      ”Vaimo, vaimo! sit’ ei kuri kaada,
      Jok’ ei hylkää toista hädässänsä.
      Pane leipään puoli petäjätä,
      Veihän vilu tou’on naapurimme.” (J.L. Runeberg)

      NÄIN me suomalaiset selvisimme, yksissä tuumin, auttaen omiamme.

      Kiitos sinulle UM, kun palautit mieleeni tämän.

      Sopii hyvin näin 5.2. 2016, Runebergin päivänä julkaistavaksi.



      .

      • Edellisessä-Wikipediaa-

        osittain, unohdin mainita.


      • Tämä_parasta_suomea
        Edellisessä-Wikipediaa- kirjoitti:

        osittain, unohdin mainita.

        Jatkan vielä, suomen kielen osalta paremman osaan ulkoa, aika moni on tuon runon suomentanut.

        Tässä P. Cajanderin suomennos:

        Saarijärven salomailla asui
        tilallansa hallaisella Paavo,
        perkas, hoiti ahkerasti maataan;
        mutta Jumalalta kasvun toivoi.
        .
        Vaimoineen ja lapsineen hän siinä
        niukkaa leipäänsä söi hiess’ otsan,
        ojat kaivoi, kynti, touon kylvi.
        Tuli kevät, hanki suli mailta,
        myötänsä vei puolet orahista;
        tuli kesä, raekuuro kulki,
        kaatoi maahan puolet tähkäpäistä;
        tuli syksy, kaikki ryösti halla.
        .
        Tukkaa riistäin Paavon vaimo lausui:
        »Paavo parka, kovan onnen lapsi,
        sauvaan tartu, Herra meidät hylkäs;
        miero raskas, raskahampi nälkä.»
        .
        Vaimon käteen tarttuin Paavo lausui:
        »Vaikka koettaa, eipä hylkää Herra.
        Pane leipään puolet petäjäistä;
        kaksin verroin minä ojaa kaivan,
        mutta Jumalalta kasvun toivon.»
        .
        Pantiin leipään puolet petäjäistä,
        kaksin verroin ojaa kaivoi Paavo.
        Lampaat myi ja siement’ osti, kylvi.
        Tuli kevät, hanki suli mailta,
        mutt’ ei orahia vesi vienyt;
        tuli kesä, raekuuro kulki,
        kaatoi maahan puolet tähkäpäistä;
        tuli syksy, kaikki ryösti halla.
        .
        Rintoihinsa lyöden vaimo lausui:
        »Paavo parka, kovan onnen lapsi,
        kuollaan pois, jo Herra meidät hylkäs;
        tuska kuolla, tuskempi tok’ elää.»
        .
        Vaimon käteen tarttuin Paavo lausui:
        »Vaikka koettaa, eipä hylkää Herra.
        Pane toinen puoli petäjäistä,
        ojat kahta suuremmat ma kaivan,
        mutta Jumalalta kasvun toivon.»
        .
        Pantiin toinen verta petäjäistä,
        kahta suuremmat loi ojat Paavo,
        karjan myi ja siement’ osti, kylvi.
        Tuli kevät, hanki suli mailta,
        mutt’ ei orahia vesi vienyt;
        tuli kesä, raekuuro kulki,
        mutt’ ei kaatunutkaan kaunis olki;
        tuli syksy, halla kultaviljan
        koskematta korjaajalle säästi.
        .
        Silloin Paavo polvistuen lausui:
        »Vaikka koettaa, eipä hylkää Herra.»
        Paavon vaimo polvistuen lausui:
        »Vaikka koettaa, eipä hylkää Herra.»
        .
        Mutta miehellensä virkkoi vaimo:
        »Paavo, Paavo, riemull’ ota sirppi,
        nyt jo meillä alkaa ilon päivät,
        nyt jo syrjään petäjäinen silkko,
        nyt ma rukihisen leivän leivon.»
        .
        Vaimon käteen tarttuin Paavo lausui:
        »Vaimo, vaimo, sit’ ei kuri kaada,
        veljeään ken hädässä ei hylkää.
        Pane leipään puolet petäjäistä,
        veihän naapurimme touon halla.»

        .
        Z. Topelius, Maamme kirja, 1875, J. Bäckvallin suomennos; P. Cajanderin 1878, mitä myöhemmin on korjattu.

        Lähde: Lausuntarunoja nuorelle väelle: lausuntaohjeita ja 250 lausuttavaa runoa. 1958. Neljäs painos. Toimittaneet Eero Salola ja Eino Keskinen. Somistanut G. Paaer. Osakeyhtiö Valistus, Helsinki.
        Luokat: Lausuntarunoja nuorelle väelleRunotJohan Ludvig Runeberg

        ...

        Paavo Cajander
        Runoilija
        Paavo Emil Cajander oli suomalainen runoilija ja kaikkien aikojen työteliäin suomentaja. Wikipedia
        Syntyi: 24. joulukuuta 1846, Hämeenlinna
        Kuoli: 14. kesäkuuta 1913, Helsinki
        Teos: Runoelmia


      • rauhanpuolustaja

        Olemmehan täälä jo senverran elämäänähneet että tiedetään
        Suomalaisten on AINA paras luottaa vaan omaan sisukkuuteensa .
        Ei unohdeta menneitä .

        Mutta nyt on kovatpaikat edessäpäin Ja olin tyytyväinen myös Presidentin puheeseen -- Otti rohkeasti kantaa siihen joka on otettava ,eikä siittä meinaa tulla Muiltapäättäjiltä muutakun Vatuloimista tähän saakka Suuret lupaukset on jo " valuneet hiekkaan".

        Paavo otti sopivalla hetkellä asian euroopan kohtalosta puheenaiheeksi --
        Vaalilupausten pettäjä oli PS ja muutkin
        Keskuste on liikaa Kokoomuksen johdettavissa .
        Sipilä on jo pelannut paikkansa hallituksessa menetetyksi seuraavissavaaleissa --kunhan ne saataisiinkin pian .

        Minäkin taidan tulla ihan paikanpäälle Äänestään seuraavissa vaaleissa . -- Joka v äänestyksessä olen ollut Suomalaisena -- Muistan kun Äiti vei minua aina vaalipaikallekkin jo niin pikkusena kun muistan .Kädestä pitäen .

        Se on hyvä kun on nämä tiedoitusvälineet ,niinettä meikäläinenkin saa seurata --koska olen aina ollut kiinnostunut ,mitä maailmassatapahtuu.
        Ikinä ei olisi muutamavuosi taappäin arvannut mitä me täälä pohjolassa saadaan kokea -- -- Sodat ei lopuloskaan
        U.M


    • Väyrynen-paras-

      HYVÄ PAAVO VÄYRYNEN,,

      mollaajille näytetään pitkäänokkaa,

    • rasittava.tosikko

      Paavolla on kaikenlaisia alotteita, en muista olisiko mikään onnisunut, näin käy kun puuttuu realismi todellisuus on toisenlaista höpöttää aikansa kuluksi luullen että joku sattuisi uskomaan.

    • vaalierkki

      Kepun ei kannata erottaa Paavoa tässä vaiheessa, vasta viime tipassa ennen eduskuntavaaleja. Jos Paavo ei eroa vapaaehtoisesti puolueesta niin hänen utopiapuolueensa jää auttamattomasti eduskunnan ulkopuolelle.

      • VÄYRYNEN_ON_TULEVAISUUS

        Oletpa epätoivoinen, raukka peloissaan, kun Väyrynen saaki valatvan suosion,
        jokainen joka ottaa selvää Väyrysen puolueen ohjelmasta takuulla kääntyy Väyrysen puoleen,
        toistakertaa EI suomessa saa tehdä tyhmyyksiä
        nyt Väyrynen pelastaa suomen uuteen nousuun,
        HUOMAA,
        Väyrynen JO keräsi YLI 50 000 ääntä kansalaisalotteeseen,
        kun nämä kaikki tulee äänestämään Väyrystä siinä kalpenee Sipiläki mahtavuudessaan,


      • rauhotu-hyvä-ihmispolo

        " vaalierkki "
        mistä toi sinun katkeruus ja valtava kateus kumpuaa, etkö itse ole mensteny missään hommassa elämässäsi,
        saat vielä aivohalvauksen tuolla rivoamisellasi ja perättömyyksien levittelyllä,
        tiedäthän sinua EI USKO KUKAAN täysijärkinen ihminen,


      • vaalierkki

        Kuka tekee puolueen vaalityön parissa viikossa? Ja millä rahalla?


      • Väyrylle-menestystä
        vaalierkki kirjoitti:

        Kuka tekee puolueen vaalityön parissa viikossa? Ja millä rahalla?

        Se ei ole sinun huolesi, joten mieti,


      • vaalierkki
        Väyrylle-menestystä kirjoitti:

        Se ei ole sinun huolesi, joten mieti,

        Ilman virallista asemaa Paavo voi toimia vain takapiruna, tyytyvätkö muut johtamaan uppoavaa paattia. Saadakseen kipparin paikan ero Kepusta on pakon sanelema.


    • jakolasku

      No niin että 2 puupäätä yhdellä kertaa yli laidan, jees näin voi käydä.

      • Väyrynen-loistava-

        Väyrynen on loistava politikko,
        --
        muuten jakolasku tiesitkö, puupäät ei huku,


      • tyhjänpuhuja
        Väyrynen-loistava- kirjoitti:

        Väyrynen on loistava politikko,
        --
        muuten jakolasku tiesitkö, puupäät ei huku,

        Nii jos olisi loistava silloin olisi päättämässä.


      • Väyryselle-menestystä-
        tyhjänpuhuja kirjoitti:

        Nii jos olisi loistava silloin olisi päättämässä.

        ÄLÄ NAURATA, " tyhjänpuhuja " olet naurettava surkimus,
        sun juttusi hipoo idiodismia,
        tiedät varsin hyvin,
        tyhmät KATEELLISET vallanhimoiset omaneduntavottelijat pääsi valtaan ja rahan voimalla media valjastetettiin Väyrynen teilaamaan maanrakoon,
        -
        siinäkää ette juurikaa onnistuneet Väyrynen hävisi 1 äänellä ,
        joten seki yksi ääni oli varmasti sdp:n tekemä vaalipetos,
        SDP on tehny eniten vaalipetoksia suomessa,
        sdp:n gansterit kyllä hyvin tunnetaan julkisesti,
        -
        TURHA MOLLATA suomen ainoaa älykkö politikkoa,
        teet itsesi naurunalaiseksi ja hyvin hyvin hyvin tyhmäksi,typeräksi,
        -
        kukaan viisas järkevä ei mollaa fiksumpiaan,
        -
        vain typerä idiootti siihen alentuu samalla tekee ittensä yleiseksi naurun kohteeksi, olet jopa koko SDP saanu näyttämään tyhmältä ja sdp on joutunu yleisesti naurun alaseksi,
        -
        HÄPEÄ JOS OSAAT, PYYDÄ ANTEEKSI; JOS KEHTAAT,
        -
        ---tiesitkö ihminen joka mollaa toista fiksumpaa,
        -
        PELKÄÄ KUOLLAKSEEN että kohde saaki valtaa,
        joten sinä ja sun kumppanit pelkäätte kuollakseen VÄYRYSTÄ,
        ja häenen valtavaa tietopankkiaan,
        -
        Väyrysella ON valtava suosio äänestäjien joukossa, EI oikeat rehelliset suomalaiset ole tyhmiä,
        olette selkeästi näyttäneet katkeran kateutenne Väyrystä kohtaan suuressa PELOSSANNE ,
        että jos VÄYRYNEN sittenki pääsee valtaan ja pelastaa koko suomen,
        se olisi teille todella KATKERAA todeta,
        MIKSI ei saisi pelastaa suomea ganstereitten käsistä,
        kerroppa se jos osaat,


      • säälin.sinuakin
        Väyryselle-menestystä- kirjoitti:

        ÄLÄ NAURATA, " tyhjänpuhuja " olet naurettava surkimus,
        sun juttusi hipoo idiodismia,
        tiedät varsin hyvin,
        tyhmät KATEELLISET vallanhimoiset omaneduntavottelijat pääsi valtaan ja rahan voimalla media valjastetettiin Väyrynen teilaamaan maanrakoon,
        -
        siinäkää ette juurikaa onnistuneet Väyrynen hävisi 1 äänellä ,
        joten seki yksi ääni oli varmasti sdp:n tekemä vaalipetos,
        SDP on tehny eniten vaalipetoksia suomessa,
        sdp:n gansterit kyllä hyvin tunnetaan julkisesti,
        -
        TURHA MOLLATA suomen ainoaa älykkö politikkoa,
        teet itsesi naurunalaiseksi ja hyvin hyvin hyvin tyhmäksi,typeräksi,
        -
        kukaan viisas järkevä ei mollaa fiksumpiaan,
        -
        vain typerä idiootti siihen alentuu samalla tekee ittensä yleiseksi naurun kohteeksi, olet jopa koko SDP saanu näyttämään tyhmältä ja sdp on joutunu yleisesti naurun alaseksi,
        -
        HÄPEÄ JOS OSAAT, PYYDÄ ANTEEKSI; JOS KEHTAAT,
        -
        ---tiesitkö ihminen joka mollaa toista fiksumpaa,
        -
        PELKÄÄ KUOLLAKSEEN että kohde saaki valtaa,
        joten sinä ja sun kumppanit pelkäätte kuollakseen VÄYRYSTÄ,
        ja häenen valtavaa tietopankkiaan,
        -
        Väyrysella ON valtava suosio äänestäjien joukossa, EI oikeat rehelliset suomalaiset ole tyhmiä,
        olette selkeästi näyttäneet katkeran kateutenne Väyrystä kohtaan suuressa PELOSSANNE ,
        että jos VÄYRYNEN sittenki pääsee valtaan ja pelastaa koko suomen,
        se olisi teille todella KATKERAA todeta,
        MIKSI ei saisi pelastaa suomea ganstereitten käsistä,
        kerroppa se jos osaat,

        Kansalaiset säälii Väyrysen toilaulua, kaikille olisi paras jos Paavo vetäytyisi jalasmökkiinsä.
        Sinua peloittaa SDP hurja suosio kansankeskuudessa siinä ei auta Soinin kootut selitykset.


      • äänestä.Lipposta

        Lipponen vetää Väyrystä turpaan mennen tullen jos ei lopeta uunoilua.


      • äänestä.Lipposta kirjoitti:

        Lipponen vetää Väyrystä turpaan mennen tullen jos ei lopeta uunoilua.

        Ne onkin Hengen voimat jotka pätee Politiikassa . Ja Lipponen onkin jo pois pelattu --Oli aikoinaan tekemässä vaan hallaa --jota ei helpolla korjata .

        Hyvä että Väyrynen on perinyt hyvät Geenit -- Isänsäkkin eli yli 100 vuotiaaksi ja oli kuollessaan järjssään .


    • onko.vielä.jalasmökki

      Paavo ei ole ottanut huomioon ettei hänen taitojaan tarvita, kummallisinta hän toitottaa jatkuvasti minä olen käytettävissä, ei ei Paavo älä tyrkytä itseäsi odottele rauhassa kyllä sinut kutsutaan jos kutsutaan, en usko.

      • edelliselleÄÄLIÖpahiksel

        Niin SANA on taas otettu esiin lyömä-aseeksi. Joko sinä pahis muistit YÖN YLI nukkumisen? Sillä vosit lyödä, eikö niin? SE olisi kuitenkin ollut sun rakkaalle Lipposellesi hyvä asia, niin ei olisi vienyt Suomea ENSIMMÄISELLÄ junalla EUn rahattomuus-unioniin EMUun maksamaan eteläeurooppalaisille lämpimien maiden asukkaille meidän suomalaisten RAHOJA.


      • huomenia
        edelliselleÄÄLIÖpahiksel kirjoitti:

        Niin SANA on taas otettu esiin lyömä-aseeksi. Joko sinä pahis muistit YÖN YLI nukkumisen? Sillä vosit lyödä, eikö niin? SE olisi kuitenkin ollut sun rakkaalle Lipposellesi hyvä asia, niin ei olisi vienyt Suomea ENSIMMÄISELLÄ junalla EUn rahattomuus-unioniin EMUun maksamaan eteläeurooppalaisille lämpimien maiden asukkaille meidän suomalaisten RAHOJA.

        Täytyy sinun naurettaviin huutoosi vastata.
        Persu ja Paavo mielestäsi suomen pelastus SDP, EU, Ruotsalaiset, Lipponen turmio


      • uudet-tuulet-puhaltamaan
        edelliselleÄÄLIÖpahiksel kirjoitti:

        Niin SANA on taas otettu esiin lyömä-aseeksi. Joko sinä pahis muistit YÖN YLI nukkumisen? Sillä vosit lyödä, eikö niin? SE olisi kuitenkin ollut sun rakkaalle Lipposellesi hyvä asia, niin ei olisi vienyt Suomea ENSIMMÄISELLÄ junalla EUn rahattomuus-unioniin EMUun maksamaan eteläeurooppalaisille lämpimien maiden asukkaille meidän suomalaisten RAHOJA.

        VÄYRYSEN VOIMIN,,


        ----

        HYVIN sanoit Lipponen oli ja on edelleen suomen TYHMIN politikko kautta-aikain
        nämä gansterit jaksaa jatkuvasti suuressa katkeruudessaan ja kateudessaan mollata fiksumpiaan,
        onneksi Lipponen teki ittensä jo julkisesti naurunalaseksi ,
        kun oli presidenttiehdokaana sai vain muutaman idiootin äänen
        HAH HAH HAAAAAA,,
        Lipponen idiootti kumppaneineen on pahin suomen tuhooja,
        sitä ei suomen kansa anna i k i n ä anteeksi, ei ikinä,
        -
        Väyrynen ON suomen ainoa ÄLYKKÖ POLITIKKO,
        jonka tyhmemmät valheillaan ja mollausjutuillaan ja vaalipetoksellaan syrjäytti 1 ainoa äänellä,
        HÄVETÄÄ,
        -
        teität pitää panna rikosoikeudelliseen vastuuseen,
        suomen kansan tuhoamisesta suuriin talousvaikeuksiin,
        MIHIN KATOSI SUOMEN valtion RIKKAUDET,
        KENEN TASKUUN,
        ( lipponen, mönkäre, lilius, ym. sinne katosi valtion omaisuus )
        -
        muutoksen tuule alkaa puhaltamaan jokatapauksessa,
        VÄYRYSTÄ TARVITAAN VIELÄ PIIIIIIIIITKÄÄÄÄÄÄN,


      • kyllä-hymy-hyytyy
        uudet-tuulet-puhaltamaan kirjoitti:

        VÄYRYSEN VOIMIN,,


        ----

        HYVIN sanoit Lipponen oli ja on edelleen suomen TYHMIN politikko kautta-aikain
        nämä gansterit jaksaa jatkuvasti suuressa katkeruudessaan ja kateudessaan mollata fiksumpiaan,
        onneksi Lipponen teki ittensä jo julkisesti naurunalaseksi ,
        kun oli presidenttiehdokaana sai vain muutaman idiootin äänen
        HAH HAH HAAAAAA,,
        Lipponen idiootti kumppaneineen on pahin suomen tuhooja,
        sitä ei suomen kansa anna i k i n ä anteeksi, ei ikinä,
        -
        Väyrynen ON suomen ainoa ÄLYKKÖ POLITIKKO,
        jonka tyhmemmät valheillaan ja mollausjutuillaan ja vaalipetoksellaan syrjäytti 1 ainoa äänellä,
        HÄVETÄÄ,
        -
        teität pitää panna rikosoikeudelliseen vastuuseen,
        suomen kansan tuhoamisesta suuriin talousvaikeuksiin,
        MIHIN KATOSI SUOMEN valtion RIKKAUDET,
        KENEN TASKUUN,
        ( lipponen, mönkäre, lilius, ym. sinne katosi valtion omaisuus )
        -
        muutoksen tuule alkaa puhaltamaan jokatapauksessa,
        VÄYRYSTÄ TARVITAAN VIELÄ PIIIIIIIIITKÄÄÄÄÄÄN,

        uudet-tuulet-puhaltamaan, kirjoittaa tämä kielitaidoton maalaisakka.

        VÄYRYSTÄ TARVITAAN VIELÄ PIIIIIIIIITKÄÄÄÄÄÄN,


        "teität pitää panna rikosoikeudelliseen vastuuseen", (kirjoitetaan "teidät"),

        Ei todellakaan (Väyrystä tarvita) ja onneksi sinun äänelläsi ei ole mitään vaikutusta, kuin huutamista täällä. Varo, että sinua ei pistetä rikosoikeudelliseen vastuuseen kunnianloukkauksesta kirjoitustesi vuoksi.

        HAH HAH HAAAAAA,, liitit tuolaisenkin, mutta katsotaan nyt, kuka se viimeksi nauraa.


      • tikapuu.aivosi

        Lähivuosikymmenten paras hallitus oli Lipposen hallitus, arvostetut vaikuttajat olivat siitä yksimielisiä.
        Sinun puheesi sontaa vailla perusteluja pelkkää huulten heiluttelua.


      • tämä-on-totuus-
        tikapuu.aivosi kirjoitti:

        Lähivuosikymmenten paras hallitus oli Lipposen hallitus, arvostetut vaikuttajat olivat siitä yksimielisiä.
        Sinun puheesi sontaa vailla perusteluja pelkkää huulten heiluttelua.

        ÄLÄ VALEHTELE,
        Lipponen on suomen kirotuin politikko, sai paljon pahaa aikaan,
        suomi on nyt konkurssikypsä Lipposen tekemien suurten tymyysien vuoksi,
        hah hah haa, oli se presidentin vaaliki näyös, hehheh heee,
        lipponen on suomen tyhmin ja typerin politikko,


    • eilannistu

      luonteenpiirteet vahvistuu vanhetessa ja sisua riittää kuten ennekin..

    • KERROHAN

      MIKSI Väyrynen ei saisi pelastaa suomea ganstereitten käsistä???

      • HYVÄ_HYVÄ_VÄYRYNEN_

        hyvä kysymys, johon noi kangterit ei taatusti vastaa,
        MUTTA
        VÄYRYSTÄ TARVITAAN suomen politiikassa vielä piiiiitkäään,
        Väyrysen kannattajia ON paljon, siinä teillä hymyt vielä hyytyy,
        kun yli 50 000 äänestäjää pistää nimensä Väyrysen puolesta,
        -
        EHDOTTOMAST
        kaikkien kannataa äänestää UUTTA kansalaispuoluetta,
        suomi uuteen nousuun,
        uudet tuulet puhaltaa nyt vinhasti,


    • lykkyätykö-Väykälle-

      KAIKKI ELÄKELÄISET tulee äänestämään VÄYRYSTÄ,
      Väyrysen puolueesta tulee kertaheitolla suomen suurin puolue,
      tätäkös SDP pelkää kuollakseen, siksi mollaa perättömyyksillä Väykkää,
      Väyrynen kestää ja kestää, Väyrysellä tulee olemaan suurin kansan tuki,
      Lipponen leikkasi eläkkeitten ostoarvon ikuisiksi ajoiksi,
      Väyrynen korjaa Lipposen tekemät muutki hulluudet suomen kansalle,
      suomi uuteen nousuun Väyrysen avustuksella,

      • en.tule.äännestämään

        Heiluttele huuliasi tyhjänpuhuja, Paavon puheet on aina jääneet utopiaksi ainoa joka on jäänyt hänen veljeily Neuvosliiton salaisenpalvelun kanssa josta oli saada syytteen maanpetoksesta, asia haudattiin koska oli arka. Kiero mikä kiero narsistinen omanedun tavoittelija.


      • jakolasku
        en.tule.äännestämään kirjoitti:

        Heiluttele huuliasi tyhjänpuhuja, Paavon puheet on aina jääneet utopiaksi ainoa joka on jäänyt hänen veljeily Neuvosliiton salaisenpalvelun kanssa josta oli saada syytteen maanpetoksesta, asia haudattiin koska oli arka. Kiero mikä kiero narsistinen omanedun tavoittelija.

        Paavo V. vois jo siirtyä eläkkeelle. Joskus on ollut nostetta mutta nyt sopiva poistumaan valokeilasta. Jos Paavo olisi tärkeä niin kepulaiset olisi nimittäneet Paavon ministeriksi.


      • TSEMPPIÄ_VÄYRYSELLE-
        en.tule.äännestämään kirjoitti:

        Heiluttele huuliasi tyhjänpuhuja, Paavon puheet on aina jääneet utopiaksi ainoa joka on jäänyt hänen veljeily Neuvosliiton salaisenpalvelun kanssa josta oli saada syytteen maanpetoksesta, asia haudattiin koska oli arka. Kiero mikä kiero narsistinen omanedun tavoittelija.

        Taas valehtelet,
        älä lässytä soopaa, olet kateellinen,
        surku vaan sun suuri tyhmyytesi, itsellesipä teet vahinkoa,
        kaikki muut kannataa Väyrystä,
        vain muutama kateelinen katkera mollaa, ja yleistää,
        ei vaan mene enää täydestä,
        järkevät viisaat ihmiset osaa itsekkin ajatella mikä on oikein ja mikä on törkeää vääryyttä,
        sinä harrastat törkeää vääryyttä,
        sun jutut ei mene enää täydestä keneenkään,


      • oikeutta-suomeen
        jakolasku kirjoitti:

        Paavo V. vois jo siirtyä eläkkeelle. Joskus on ollut nostetta mutta nyt sopiva poistumaan valokeilasta. Jos Paavo olisi tärkeä niin kepulaiset olisi nimittäneet Paavon ministeriksi.

        Vetäydy sinä vaan syrjään,
        suomi tarvitsee Väyrystä vielä piiiiitkäään,
        kaikki eläkeläiset ainaki äänestää Väyrysen puoluetta,


      • jakolasku
        oikeutta-suomeen kirjoitti:

        Vetäydy sinä vaan syrjään,
        suomi tarvitsee Väyrystä vielä piiiiitkäään,
        kaikki eläkeläiset ainaki äänestää Väyrysen puoluetta,

        Ketkä eläkeläiset Väyrystä äänestää? Ei täällä mitään Väyrysbuumia ole menossa eikä tasan tulossakaan.


      • saatte.nähdä

        Väyrysbuumilla paavo yrittää tuoda itsensä esille syy koska häntä ei noteerata politiikassa ei oikeesti missään,, ei mene kauankaan kun keksii jontain vielä älyttömämpää.


      • kuitenkin.hyvä.yritys
        TSEMPPIÄ_VÄYRYSELLE- kirjoitti:

        Taas valehtelet,
        älä lässytä soopaa, olet kateellinen,
        surku vaan sun suuri tyhmyytesi, itsellesipä teet vahinkoa,
        kaikki muut kannataa Väyrystä,
        vain muutama kateelinen katkera mollaa, ja yleistää,
        ei vaan mene enää täydestä,
        järkevät viisaat ihmiset osaa itsekkin ajatella mikä on oikein ja mikä on törkeää vääryyttä,
        sinä harrastat törkeää vääryyttä,
        sun jutut ei mene enää täydestä keneenkään,

        Ikävä sanoa, mutta Paavo on vikaraiteella. Hän itse kuvittelee olevansa korvaamaton suomalaiselle yhteiskunnalle. Yleenä tälläiset suuruusharhat johtavat kiville ajamiseen. Puuttuu kannattajakunta, äänestäjät.

        Entinen keskustan puoluejohtaja, tietokirjailija Jarmo Korhonen on Paavo Väyrysen tiukka tukimies.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jarmo_Korhonen_(poliitikko)

        Hän sano Väyrysen uuden puolueen perustamiskaavailuja pirullisen nerokkaaksi. Että keskusta putoisi polvilleen. En usko tähän ollenkaan.
        Enemmänkin uskon poliittisen joutsenen kuolinlauluun. Valitettavasti.


      • katsotaan-sano-lääkäri
        jakolasku kirjoitti:

        Ketkä eläkeläiset Väyrystä äänestää? Ei täällä mitään Väyrysbuumia ole menossa eikä tasan tulossakaan.

        hah, niinhän sinä luulet,


      • näin-on-näreet-
        kuitenkin.hyvä.yritys kirjoitti:

        Ikävä sanoa, mutta Paavo on vikaraiteella. Hän itse kuvittelee olevansa korvaamaton suomalaiselle yhteiskunnalle. Yleenä tälläiset suuruusharhat johtavat kiville ajamiseen. Puuttuu kannattajakunta, äänestäjät.

        Entinen keskustan puoluejohtaja, tietokirjailija Jarmo Korhonen on Paavo Väyrysen tiukka tukimies.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jarmo_Korhonen_(poliitikko)

        Hän sano Väyrysen uuden puolueen perustamiskaavailuja pirullisen nerokkaaksi. Että keskusta putoisi polvilleen. En usko tähän ollenkaan.
        Enemmänkin uskon poliittisen joutsenen kuolinlauluun. Valitettavasti.

        Väyrysellä on oikeat hyvät esitykset,
        se i h m e t y t t ä ä miksi valtaa tekevät politikot ei kuuntele häntä?????!!!!!??? HUH HUH
        vaan tekevät jatkuvastu suuria tyhmyyksiä, HUH HUH ,,
        oikein hävettää niitten puolesta niitten tyhmä ylimielisyys Väyrystä kohtaan,
        - mitä tommonen käytös kertoo?????, se kertoo sivistymättömästä tyhmyydestä,
        eipä olisi uskonu Sipilästäkään noin tyhmää käytöstä, huh huh ,
        ylimielinen hölmö,
        omaneduntavottelia on hänki,
        viis veisaa suomen taloudesta oikeesti,
        vaan rahan pitää virrata yksityiseen taskuun,
        sivu verottajan, paratiisisaarille,
        oottakoo seuraavia vaaleja,
        voi tulla melkonen yllätys hänellekki, voi jopa tippua kyytistä,
        sen verran törkeetä on ollu häneki ylimielisyys suhteessa Väyryseen,
        jos kuuntelisivat ja yhdessä pohtisivat mitä osioita aletaan toteuttamaan politiikassa suomi takuulla pääsisi uuteen nousuun,
        tyhmyys on vallassa,
        virheet ON korjattava,
        sen tietää erkkiki, vaikka tyhmä onki,


      • hehöhähii.höh
        näin-on-näreet- kirjoitti:

        Väyrysellä on oikeat hyvät esitykset,
        se i h m e t y t t ä ä miksi valtaa tekevät politikot ei kuuntele häntä?????!!!!!??? HUH HUH
        vaan tekevät jatkuvastu suuria tyhmyyksiä, HUH HUH ,,
        oikein hävettää niitten puolesta niitten tyhmä ylimielisyys Väyrystä kohtaan,
        - mitä tommonen käytös kertoo?????, se kertoo sivistymättömästä tyhmyydestä,
        eipä olisi uskonu Sipilästäkään noin tyhmää käytöstä, huh huh ,
        ylimielinen hölmö,
        omaneduntavottelia on hänki,
        viis veisaa suomen taloudesta oikeesti,
        vaan rahan pitää virrata yksityiseen taskuun,
        sivu verottajan, paratiisisaarille,
        oottakoo seuraavia vaaleja,
        voi tulla melkonen yllätys hänellekki, voi jopa tippua kyytistä,
        sen verran törkeetä on ollu häneki ylimielisyys suhteessa Väyryseen,
        jos kuuntelisivat ja yhdessä pohtisivat mitä osioita aletaan toteuttamaan politiikassa suomi takuulla pääsisi uuteen nousuun,
        tyhmyys on vallassa,
        virheet ON korjattava,
        sen tietää erkkiki, vaikka tyhmä onki,

        Menisit palokuntaan huutaa "tuli on irti " tai arvostelee "huonosti sammutettu.


      • kuitenkin.hyvä.yritys
        hehöhähii.höh kirjoitti:

        Menisit palokuntaan huutaa "tuli on irti " tai arvostelee "huonosti sammutettu.

        Seuratkaa itse toisten neuvomatta miten tulee käymään. Kahdella pallilla istuminen ei vaan käy. Noin ei uudisteta yhtään mitään.
        P.V jakoi jälleen vastustajilleen liin vahvat kortit. Seuraavaksi Paavon on tunnustettava puolueen perustamisen pelkäksi pelotteluksi.
        Liike ei ollut loppuun asti harkittu.


      • Väyrystä-tarvitaan-
        kuitenkin.hyvä.yritys kirjoitti:

        Seuratkaa itse toisten neuvomatta miten tulee käymään. Kahdella pallilla istuminen ei vaan käy. Noin ei uudisteta yhtään mitään.
        P.V jakoi jälleen vastustajilleen liin vahvat kortit. Seuraavaksi Paavon on tunnustettava puolueen perustamisen pelkäksi pelotteluksi.
        Liike ei ollut loppuun asti harkittu.

        Väyrystä tarvitaan suomen politiikkaan vielä pitkään,
        tasottamaan ja järkeistämään ja saattamaan suomen talous ja politiikka raiteilleen,
        suomen tuholaisille on tultava loppu nyt,


        --
        Väyrysellä on ja oli syynsä toimia näin,
        Väyrystä tarvitaan suomen politiikassa vielä pitkään,
        puolueen perustaminen EI ole ollenkaa mahdottomuus,
        jos sen perustaa se tulee saamaan suurta kannatusta,
        Väyrynen on suomen ainoa älykkö politikko,
        -

        harmi vaan kun tyhmyys on päässy valtaa tulos on ollu myös sen mukaista, suomi konkurssissa,
        rahat ohjattu virtaamaan yksityiseen ahneitten taskuun
        OHI VEROTTAJAN ulkomaille veroparatiisisaarille,
        kaikki tämä on tehty suomen veronmaksajien kustannuksella,
        -
        veron maksajat joutuu maksamaan valtion velat ja hyödyn
        on vieny yksityinen sekstori, pieni ryhmä yksityisiä,
        suomen taloutta hyödyntämättä ja invetoimatta ollenkaan suomeen lupauksista huolimatta,
        siis politiikka on ollu pitkään jo suurta petosta,
        suomen kansan riistopolitiikkaa,
        -
        Sipilä ON suuri pettymys, omaneduntavoittelija, lyhytnäköinen tyhmäki, harkintakyvytön hölmö,
        ajattelematta asiaa loogisesti järkevästi ensimäisen vauhakkeen elein oli antamassa omankodin pakolaisten käyttöön,
        järkevyys ja turvallisuus kysymys unohtui täysin,
        puuttuu siis normaali itsesuojeluvaisto, voiko tämmonen johtaa suomen valtiota turvallisesti,
        -
        kuinka tommonen voi johtaa suomea turvallisesti ,
        teot voi olla yhtä fantastisia kuin Kataisella,
        suomen politiikassa on ollu nyt liian monta hölmöä viimesten kahdenkymmen vuoden aikana, liponen oli pahin hölmö tuhooja,


    • Väyrynen_uskaltaa_

      olla myös änkyrä, silloin kun Suomen etu sitä vaatii.

      Ja hän olisi pärjännyt myös Berlusconin kaltaisten konnien kanssa.

      Suomessa valittiin kuitenkin toisin.

      Voiko virheitä enää korjata?

      • Nythän se vasta alkaa --tarkoitan Väyrysen aika ---Näin kirjoitetaan Suomen historiaa--
        Ikävä vaan että minulta aika VOI loppua kesken , että en pääse kokemaan Suomalaisten nousukautta .
        Sanokaa sitten minun sanoneen -- Tästä hetkestä alkoi Suomalaisessa politiikassa uusi kausi .
        Ehkä olisi jonkinlainen Parempi työhönotto koe --- Politikkojen jotka saavat näitä Virkoja


      • WäykkyKehiin

        .. puhut sisko hyvä asiaa! Uskon Paavon olevan Suomen pelastus ..


    • WäykkyKehiin
    • Väyrynen-johtoon-

      Sipilä syrjään,
      Paavo Väyrynen johtoon,
      suomi tarvitsee pahaimmiston johtoon,
      muutoksen tuulet puhaltaa nyt vihasti,

    • muutoksen-tuulet

      Onnea vaan uudelle puolueelle liitytään mukaan.

      • Joskus ennenvanhaan kun olin vielä mukanakin kaikenlaisissa "jutuissa" Niin kyllä " sillon jos koska " akiterattiin " ihmisiä jos johonkin . Juuri sellaisia herkästi vietäviä ihmisiä .
        Mutta nyt kyllä asia onkin tärkeä ja ajankohta hyvä -- on saatu karvaasti huomata missä on virheitä tehty -
        Kiitos tämän internetin --ja asioita voi aina tarkistaakkin ,onko huhuilla perää.
        Toivon vaan että Suomalaiset käyttää nyt mahdollisuutta --mikä viime vaaleissa esm, meni monenkin ääni hukkaan -Paavo Väyrynen on vieläkin yhtä Rohkea --koska sitä hänellä on.
        Ja hyvää Fyysistä ja Henkistä kuntoa se vaati , Onnea VAAN YRITYKSELLE !


      • On-niin_on-saatu-karvaas

        ti huomata päättäjien tekemät virheet ,vaihtoon vain!
        muu ei nyt auta enää.


    • VÄYRYNEN_JOHTOON

      Hölmöläisiä on ollu päättäjinä,
      forttumiki myytiin yksityiselle,
      veroja ei maksa suomeen, kiskoo ja kynii siirtosähkön hinnalla suomaliset kurjuuteen,
      se kiskoo siirtosähkön toimituksesta yli 30 % korotuksella,
      ja veronmaksajat taaaaaaassss on maksajana,
      näin kansaamme huijataan ja kynitään,
      ja raha virtaa vain muutaman yksityisen taskuun ja kansa maksaa viulut,
      -
      mitä ihmeen idiootteja suomen päättäjiin on valittu ?????
      vähemmän älykästä porukkaa päättäjät ovat olleet jo pitemmän aikaa,
      Katainen suuvaahdossa huusi aina ettei veronmaksajat joudu vastuuseen, kuinka kävikään, tässä taas ollaan,
      entä Sipilä, onkohan se yhtää viisaampi, suuresti voi epäillä,
      taitaa olla samaa fantastista porukkaa Kataisen kanssa,
      -
      ainaki mitä Väyryseen suhtautumisesta voi päätellä,
      -
      Väyrynen on suomen kokenein pätevin korkeastikoulutettu älykkö politikko,
      EI olisi ollu varaa sivuuttaa hänen näkemyksiään nyky politiikassa,
      -
      Sipilä on ollu suuri pettymys,
      paljastunu lapsellisesksi ajattelemattomaksi höperöksi,
      -
      ei valtion päämies voi elää sinisilmäistä höpsön elämää,
      -
      hirvittää vaan Sipilältä näyttää puuttuvan terve järjen käyttö pakolais asiassa,
      erehty höperyydessään lupamaan kotinsa pakolaisten käyttöön ajattelematta mitä siitä seuraa,
      -
      ja kaikkein pahinta oli, kun kertoi ettei voikkaa turvallisuuden vuoksi antaa kotiaan palkolaisille,
      mutta LISÄSI huh huh , hän maksaa ja avustaa niitä muualle huh ,,,
      ilmotus oli yhtä paha tai vielä pahemmpi kuin ensimmäinen,
      -
      ONNEKSI pää media hoksasi jättää pääuutisoinnissa loppuosan sanomatta, ONNEKSI ,,
      mutta Siplilä itse ehti ensimmäisessä uutisoinnissa tuoda sen tyhmyyden julki, harmi harmi, moni ehti kuulla,

      • tämä.on.käsky

        Levysi on jäänyt päälle, kerro väliin jotain muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe