Teuvo ja riitapukari!

Kyllästynytlukija

Onko mitenkään mahdollista, että selvittelisitte riitojanne tai edes riitelisitte keskenänne sähköpostitse? Nyt saastutatte Raamattu-palstaa jatkuvalla rähinällä ja toistenne solvaamisella, mikä ei tosiaankaan ole tämän foorumin tarkoitus. Lihallinen ja ala-arvoinen meuhkaamisenne on todella vastenmielistä katseltavaa!

26

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolemakovasta

      Nämä riitapukarit ovat todella pitkässä vihasuhteessa keskenään. Ja loppua ei näy. Kuolemako vasta pistää stopin???

    • Rauhanmiess

      Riitely antaa joillekin piristystä, muuten niin tylsään elämään. Sairastahan se on.

    • Tätäkö sinäkin kaipaat:

      "He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

      Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

      Sillä juuri tämä Israelin Pyhä, Jeesus Kristus toi riidan tähän sinunkin rakastamaasi maailmaan:

      "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

      Kun totuutta ei enää siedetä kuulla, ja se on sinutkin kyllästyttänyt, niin sen seurauksena syttyy kaltaistesi viha totuuden julistajaa kohtaan:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Tämä ei Teuvo Sunin ilmoitus, vaan lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ilmoitus jäähyväisrukouksessa Isälleen.

    • Miten sinä näet täällä vain yhden ainoan riitapukarin, kuka se näistä on:




      Haloohaloohaloo 5.2.2016 10:40 Palstalla ei ole mitään valvontaa

      Kyllästynytlukija 5.2.2016 10:33 Teuvo ja riitapukari!

      Asioitaseuraillut 4.2.2016 21:42 Belsebuuli ja Saatana

      Asioitaseuraillut 4.2.2016 21:49 Vihakirjoittelulla Teuvo

      Teuvotampio 3.2.2016 Itkisit Saatanalle Teuvo

      AnselmiToiwiainen 3.2.20169:06 Teuvo, miksi et kestä kritiikkiä?

      hätähuuto 3.2.2016 0:15 Sano Teuvo Suni

      Asioitaseuraillut 2.2.2016 8.03 Herjaus vai kritiikki?

      Teuvoanalyysi 30.1.2016 13:46 Teuvo on heikkouttaan tuollainen

      kenetsiiselöytää 30.1.2016 1:16 Onko sinun jumalasi pelkkä henki?

      2005astieurannut 23.1.2016 10:49 Eikö Teuvo vieläkään ymmärrä?

      AnselmiToiwiainen 22.1.2016 13:00 Pimeyden henkivallat herjaavat Raamattua

      Asioitaseuraillut 22.1.2016 12:52 Raamattu täynnä valheita, Teuvo?

      Velvetscholl 22.1.2016 10:03 Teuvo! Milloin peset jalkamme?

      sunilainenko 21.1.2016 11:26 Älä heitä pelkää

      Isämmekädestä 21.1.2016 9:28 Teuvo sai taas sapiskaa oikein isän kädestä

      JÄRRKYTTÄVÄÄ 20.1.2016 12:24 Edesmennyt lahkojohtaja Teuvo on!!

      Teuvo-on-itolini 20.1.2016 10:24 Ylistys TEUVOLLEjoka on kuin JEESUS!!!

      Tällä näyttää olleen niin kiire kunniaa kärkkymään, ettei huomannut ottaa tuttia pois suusta, jotta olisi voinut kirjoittaa idolini oikein.

      minä_en 17.1.2016 21:11 Kuka jaksaa lukea Teuvo Sunin Sairaan pitkiä sepustuksia

      PuhuvaPappi 16.1.2016 19:46 Teuvo valehtelee taas

      Pikainen_arvio 12.1.2016 19:00 Teuvo vaikuttaa HÖLMÖLTÄ

      Pitkäänpalstalla 5.12.2015 20:19 Teuvo polkee lokaan Raamattua

      Asioitaseuraillut 18.1.2016 17:46 Kaikella vääryyden voimalla, Teuvo!

      AnteroOnninpoika 12.10.2015 15:31 Pietarin ja Paavalin pilkkaaminen on Teuvon suurin synti.

      AnselmiToiwiainen 1.11-2015 16:38 Pietari varoitti sinunlaisiasi, Teuvo!

      AnselmiToiwiainen 21.12.2015 21:03 Teuvo, jos koet olevasi vihattu

      Miten_mahdollista 15.1.2016 7:58 Miten ihminen voi olla noin sekaisin? Kuten Teuvo Suni.

      Lottotyttön 16.1.2016 20:07 Teuvo, tämä' on kuin lottorivi

      PiviaisenAnselmit 12.1.2016 21:17 Teuvo, miksi et miellytä meitä?

      Kysyväinen 7.1.2016 15:43 Teuvo, miksi vihaat muita ihmisiä?

      Devoit 6.1.2016 13:30 Teuvo, tuo kauhistuttava valahtelija ja kadotettu

      • Jompikumpivalitse

        Olet joko erittäin tyhmä tai sitten erittäin sokea, Teuvo!


    • Miten sinä näet täällä vain yhden ainoan riitapukarin, kuka se näistä on:




      Haloohaloohaloo 5.2.2016 10:40 Palstalla ei ole mitään valvontaa

      Kyllästynytlukija 5.2.2016 10:33 Teuvo ja riitapukari!

      Asioitaseuraillut 4.2.2016 21:42 Belsebuuli ja Saatana

      Asioitaseuraillut 4.2.2016 21:49 Vihakirjoittelulla Teuvo

      Teuvotampio 3.2.2016 Itkisit Saatanalle Teuvo

      AnselmiToiwiainen 3.2.20169:06 Teuvo, miksi et kestä kritiikkiä?

      hätähuuto 3.2.2016 0:15 Sano Teuvo Suni

      Asioitaseuraillut 2.2.2016 8.03 Herjaus vai kritiikki?

      Teuvoanalyysi 30.1.2016 13:46 Teuvo on heikkouttaan tuollainen

      kenetsiiselöytää 30.1.2016 1:16 Onko sinun jumalasi pelkkä henki?

      2005astieurannut 23.1.2016 10:49 Eikö Teuvo vieläkään ymmärrä?

      AnselmiToiwiainen 22.1.2016 13:00 Pimeyden henkivallat herjaavat Raamattua

      Asioitaseuraillut 22.1.2016 12:52 Raamattu täynnä valheita, Teuvo?

      Velvetscholl 22.1.2016 10:03 Teuvo! Milloin peset jalkamme?

      sunilainenko 21.1.2016 11:26 Älä heitä pelkää

      Isämmekädestä 21.1.2016 9:28 Teuvo sai taas sapiskaa oikein isän kädestä

      JÄRRKYTTÄVÄÄ 20.1.2016 12:24 Edesmennyt lahkojohtaja Teuvo on!!

      Teuvo-on-itolini 20.1.2016 10:24 Ylistys TEUVOLLEjoka on kuin JEESUS!!!

      Tällä näyttää olleen niin kiire kunniaa kärkkymään, ettei huomannut ottaa tuttia pois suusta, jotta olisi voinut kirjoittaa idolini oikein.

      minä_en 17.1.2016 21:11 Kuka jaksaa lukea Teuvo Sunin Sairaan pitkiä sepustuksia

      PuhuvaPappi 16.1.2016 19:46 Teuvo valehtelee taas

      Pikainen_arvio 12.1.2016 19:00 Teuvo vaikuttaa HÖLMÖLTÄ

      Pitkäänpalstalla 5.12.2015 20:19 Teuvo polkee lokaan Raamattua

      Asioitaseuraillut 18.1.2016 17:46 Kaikella vääryyden voimalla, Teuvo!

      AnteroOnninpoika 12.10.2015 15:31 Pietarin ja Paavalin pilkkaaminen on Teuvon suurin synti.

      AnselmiToiwiainen 1.11-2015 16:38 Pietari varoitti sinunlaisiasi, Teuvo!

      AnselmiToiwiainen 21.12.2015 21:03 Teuvo, jos koet olevasi vihattu

      Miten_mahdollista 15.1.2016 7:58 Miten ihminen voi olla noin sekaisin? Kuten Teuvo Suni.

      Lottotyttön 16.1.2016 20:07 Teuvo, tämä' on kuin lottorivi

      PiviaisenAnselmit 12.1.2016 21:17 Teuvo, miksi et miellytä meitä?

      Kysyväinen 7.1.2016 15:43 Teuvo, miksi vihaat muita ihmisiä?

      Devoit 6.1.2016 13:30 Teuvo, tuo kauhistuttava valahtelija ja kadotettu

      • LähesKaikissaSamaKäsiala

        "Miten sinä näet täällä vain yhden ainoan riitapukarin, kuka se näistä on:"
        Eipä siinä listassa kovin monta eri kirjoittajaa liene.


      • LähesKaikissaSamaKäsiala kirjoitti:

        "Miten sinä näet täällä vain yhden ainoan riitapukarin, kuka se näistä on:"
        Eipä siinä listassa kovin monta eri kirjoittajaa liene.

        Etkö ole ajatellut tätä, että sama henki kasvattaa kaikissa valheen puissa samanlaisia hedelmiä?

        Sillä pienellä erolla, ettei vahingossakaan tämä Jeesuksen tahto, tuossa valheiden puiston puissa koskaan toteutuisi:

        "Että he yhtä olisivat."


    • TieTotuusJaKusetus

      eikös hullut ja uskovaiset ole melkein kaikesta samanlaisia?

      Toinen tietää olevansa napoleon.
      Toinen tietää olevansa jumalan lapsi

      :-)

      • Lähes oikeassa olet - mutta jotakin vielä sinulta puuttuu.

        Kaikki nämä, ovat samanlaisia, mutta kuitenkin erihenkisiä:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Eikä tuo Saatanan kumartaminen terveellä järjellä onnistu, vaan siihen tarvitaan mukaan heidän rakastettunsa Paavalin toimintaohje:

        "Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas.

        Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."


      • Sinulle: TieTotuusJaKusetus

        Kun sinun elämäsi näyttää pyörivän ulosteiden ympärillä, kuten kirjoitettu on:

        "Ettekö käsitä, että se, mikä menee suusta sisään, jatkaa kulkuaan vatsaan, ja sitten se ulostetaan.

        "Mutta se, mikä tulee suusta ulos, on lähtöisin sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen."

        Niin kerronpa sinulle nyt sinun kielelläsi totuuden tästä:

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Sinä varmasti kartat tätä porttia viimeisen hengenvetoosi saakka, koska koet sen olevan kusetusportti.

        Ja sitähän se todellisuudessa onkin, kun siellä ihmisestä kusetetaan Saatana pellolle.

        Jos et kuse, niin itket ja kuset.

        Ymmärsitkö?


      • TieTotuusJaKusetus

        "Sinulle: TieTotuusJaKusetus

        Kun sinun elämäsi näyttää pyörivän ulosteiden ympärillä, kuten kirjoitettu on:

        "Ettekö käsitä, että se, mikä menee suusta sisään, jatkaa kulkuaan vatsaan, ja sitten se ulostetaan.

        "Mutta se, mikä tulee suusta ulos, on lähtöisin sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.""

        Kyllä jopa pakana tietää, että ruoka muuttuu paskaksi.
        Ja kyllä jopa pakana tietää, että tyhmät tollot ja uskovaiset ovat saastuttavaa porukkaa.



        "Niin kerronpa sinulle nyt sinun kielelläsi totuuden tästä:

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen."

        Edelliseen viitaten, sinua kiinnostanee enemmän se ahdas takaportti?
        Siellähän sitä naminamiulostetta piisaa.


        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!""

        Erityisesti katoliset tuntuvat arvostavan takaporttia paljon.
        Pappikin tiesi, miksi pappi ja heppi ovat niin läheiset sanat keskenään.
        Paavi osasi myös.


        "Sinä varmasti kartat tätä porttia viimeisen hengenvetoosi saakka, koska koet sen olevan kusetusportti."

        Älä ole noin pessimistinen, vaan ole positiivinen.
        Käännä se toinenkin poskesi :-)

        "Ja sitähän se todellisuudessa onkin, kun siellä ihmisestä kusetetaan Saatana pellolle."

        Urea on hyvä lannoite.
        Mutta sua kiinnostaa varmaan se toinen töhnä, jota voi kurlata poskessaan?

        "Jos et kuse, niin itket ja kuset."

        Ota se papin kusiportti suuhusi vaan ja kurlaa.
        Sillä niin on kaikki valmistettu :-)


        "Ymmärsitkö?"

        Kuullosti hyvin heikkolahjaisen yksilön jargonille.


    • Olen samaa mieltä aloituksen kanssa, Olisi mukavaa nähdä tämän palstan muuttuneen sellaiseksi kaikkien krsitinuskon suuntien kohtaamis/keskustelu palstaksi. Ehkäpä vielä joskus näemme sen sellaisena. Toivotaan ainakin niin.

      • Saatanan porttopojan ihana toive, että kaikki valheen orjat kerran rakastaisivat toisiaan, sillä valheella millä Mikko Ainasojakin on Saatanan omaksi rakastettu.

        Se olisi todella suurta ekumenian juhlaa.

        Ekumenia kun on yhdessä eksyttämistä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan porttopojan ihana toive, että kaikki valheen orjat kerran rakastaisivat toisiaan, sillä valheella millä Mikko Ainasojakin on Saatanan omaksi rakastettu.

        Se olisi todella suurta ekumenian juhlaa.

        Ekumenia kun on yhdessä eksyttämistä.

        Onko sinusta parempi, että pyhien kirjoitusten palstalla puhutaan, sinusta, vai Jumalan arvoista?

        Käänny sinäkin Teuvo valoon, ja jätä nämä katkeruden työt, joilla tänään virvoitat itseäsi. Jos todella tuntisit Herran, niin virvoittuisit laupeudesta, etkä vihasta, kuten nyt teet.

        Käännä elämäsi hyväksi, ja voimia sinulle Teuvo.


      • Mikko.A kirjoitti:

        Onko sinusta parempi, että pyhien kirjoitusten palstalla puhutaan, sinusta, vai Jumalan arvoista?

        Käänny sinäkin Teuvo valoon, ja jätä nämä katkeruden työt, joilla tänään virvoitat itseäsi. Jos todella tuntisit Herran, niin virvoittuisit laupeudesta, etkä vihasta, kuten nyt teet.

        Käännä elämäsi hyväksi, ja voimia sinulle Teuvo.

        Se valo, mikä sinusta loistaa on pimeyttä, siksi kuvasikin on kuvattu pimeässä eikä valossa.

        Minä en Saatanan palvelijan voimia tarvitse.

        Onko sinun mahdotonta ymmärtää ja hyväksyä tämä Jeesuksen ilmoitus omilleen:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."


      • Tappiinasti
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se valo, mikä sinusta loistaa on pimeyttä, siksi kuvasikin on kuvattu pimeässä eikä valossa.

        Minä en Saatanan palvelijan voimia tarvitse.

        Onko sinun mahdotonta ymmärtää ja hyväksyä tämä Jeesuksen ilmoitus omilleen:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Teuvo se jaksaa vaan herjata.


      • Muttamutta
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se valo, mikä sinusta loistaa on pimeyttä, siksi kuvasikin on kuvattu pimeässä eikä valossa.

        Minä en Saatanan palvelijan voimia tarvitse.

        Onko sinun mahdotonta ymmärtää ja hyväksyä tämä Jeesuksen ilmoitus omilleen:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Aika piikikäs henkilö olet Teuvo fyysisestikin kuvastasi päätellen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se valo, mikä sinusta loistaa on pimeyttä, siksi kuvasikin on kuvattu pimeässä eikä valossa.

        Minä en Saatanan palvelijan voimia tarvitse.

        Onko sinun mahdotonta ymmärtää ja hyväksyä tämä Jeesuksen ilmoitus omilleen:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Sinun tulisi pyrkiä rauhaan kaikkien kanssa, kuten opetetaan.

        14. Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa; (Heb 12:14)

        Älä anna vihan kiihkon sinua ohjailla, ja puhua puolestasi, vaan pyri rauhaan muiden kanssa.


    • otsikkoonväärin

      Teuvo itse on riitapukareista pahin

      • Novoiharmi

        #otsikkoonväärin #
        Sinun nimikö siinä olisi pitänyt mainita?


    • Totuudenrakastaja

      Teuvo pahempi oli vielä hänen lähettäjänsä Jeesus Kristus:

      "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

      • KuulehanTeuvo

        Totuuden raiskaaja sinä olet.


    • Anonyymi

      Teuvo Julistaa Jumalan Totuutta, siksi häntä niin kovasti täällä vihataan.

      Murhamiehet julistavat Jeesuksen verta ja ristiä, mutta oikeat apostolit, kuten Teuvo Julistavat ylösnoussutta Jeesusta, ei kuollutta Jeesusta ja verta ja ristiä, joka tappoväline.

      Ap. t. 4:33 "Ja apostolit todistivat suurella VOIMALLA Herran Jeesuksen YLÖSNOUSEMUKSESTA, ja suuri armo oli heillä kaikilla."

      Jeesus sanoi, MINÄ OLEN YLÖSNOUSEMUS JA ELÄMÄ....

      ei-lahkolain

    • Anonyymi

      Ensimmäinen risti löytyy vasta 500 jKr erään Roomassa olleen kirkon oveen veistettynä.
      Katakombeissa ei ole yhtään ristiä, vaikka siellä asuivat vainotut ja tapatetut kristityt perheineen.
      Aikuiset hakkasivat kallioon lastensa syntymäpäivän, kastepäivän ja kuolinpäivän. Jotka on sieltä vieläkin luettavissa.
      Alkukristittyjen käyttämä symboli oli kalankuva=IKTYS=JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA.

      ei-lahkolain

    • Anonyymi

      Hakkarainen sanoo viimeisen sanan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe