Lukekaa tämä kaikki epätoivoiset miehet?

kylläsitäsaa

Olen seurannut tätä palstaa ja ihmetellyt, että voiko olla tosiaan niin, että jotkut miehet eivät vielä 30 vuotiaana saa naista? Silloin on joku pahasti pielessä. Kirjoitan tämän siksi, koska haluan anta teille toivoa, koska olen lyhytkasvuinen mies ja mulla on elämässäni nyt menossa 3 vakava suhde naisten suhteen ja olen 37 vuotias mies. Minulla ei ole omaisuutta ja minulla on mielenterveysongelmia enkä käy edes töissä joten miten voi olla mahdollista, että saan naisia? Sen pitäisi olla käytännössä lähes mahdotonta näillä kriteereillä joten siksi kirjoitan tämän viestin kaikille teille jotka elätte epätoivossa ja luulette, että ette koskaan löydä sitä naista, ei se minusta ole koskaan ollut niin vaikeaa kuin annetaan ymmärtää ja en ole edes komea mies joten mikä minussa voisi olla se kiinnostava asia naisten mielestä sitten? Tässä teille mietinnän aihetta.

9

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomista

      Olet tekemissä itsesi tasoistesi naisten kanssa?

    • hohhoijakkaa

      Oon määki joskus kaunista unta nähny.

    • öäöäöäop

      Ehkä olet kuitenkin kiinnostunut toisista ihmisistä, etkä ole niin ujo. Luulen, että nämä yksinolevat eivät edes ole kiinnostuneita kuin siitä joukon kauneimmasta naisesta, jota he eivät voi saada ja jota he eivät kuitenkaan uskaltaisi yrittää iskeä. Jos mies ei tee aloitteita, niin harvemmin hän löytää mitään seuraa. Monilla näillä yksinolevilla miehillä sosiaaliset taidot ovat olemattomat, iskeminen on jankuttamista tai riidan haastamista, naisia ei nähdä kuin seksiobjekteina ja mistään naisten asioista ei olla kiinnostuneita. Kiitos, anteeksi, hyvää päivää kaikki peruskäytöstavat voivat olla ihan olemattomia. Välillä oikein ihmetyttää, eikö tällaisia ole koskaan kasvatettu. Esim. curling-kasvatus aiheuttaa näitä epärealistisia käsityksiä omasta erinomaisuudesta ja että vastoinkäymisiä ei pystytä kohtaamaan.

      • us-ko-ma-ton-ta

        Syyllistät kommentillasi suurta joukkoa mihiä jotka eivät vastaa lainkaan kuvaustasi huonosti kasvatetusta mörököllistä jonka sosiaaliset taidot ovat olemattomat.

        Kommenttisi syyllistää esimerkiksi minua. Omalla kohdallani tunnelukko estää päästämästä ihmisiä lähelle. Kaverisuhteita olen pystynyt solmimaan, pystyn juttelemaan ihmisten kanssa ja olen aidosti kiinnostunut toisten ihmisten asioista, myös naisten niin kauan kun ne eivät liity sukupuolielämään. Tunnelukon syy on lapsuudessa tapahtunut seksuaalinen hyväksikäyttö ja koulukiusaaminen joiden aiheuttamia patoutumia on pitänyt voittaa yksi kerrallaan. En todellakaan näe naisia seksiobjekteina vaan pikemminkin itseni kaltaisina (tosin vähän erilaisina) ihmisinä, joilla on ajatuksia ja tunteita samassa määrin kuin itselläni. Osaan käyttäytyä mielestäni paremmin kuin moni ei yksin oleva, koska en esimerkiksi alista muita ihmisiä, solvaa heitä selän takana tai lauo törkeyksiä julkisella paikalla. Kaikkea tällaistakin tapahtuu parisuhteissa, joissa tehdään perheväkivaltaa, petetään ja juopotellaan kumppanin istuessa yksin kotona. Kaikki tällainen on minulle vastenmielistä, mutta kyllä se tuntuu vastakkaista sukupuolta kiinnostavan enemmän kuin käytöstavat ja kiltteys.

        Eli halusin vain sanoa että viestisi on loukkaava ja olet väärässä. Hyvää päivänjatkoa!


    • us-ko-ma-ton-ta

      Miten sinä SEN TEET?????? ! ?

    • budbundy

      omanainen kuminainen.ei vittuile.

    • OOn samaa mieltä.Mielenterveysongelmista en tiedä? mutta kyllä niitä naisia vaan on sattunut elämään kun on ollut ahkerasti sekä etsimällä etsimässä sekä liikkunut. Mutta huonoista kokemuksistakin huolimatta minä olen mennyt ja kohdannut. Joten tosiaan mikä mättää jos naista eilöydy? En ole aina edes oman tasosiani "mitä helkkarii se nyt meinaakaan?"..niin etsinyt. Niitä kaikenlaisiion vaan siunaantunut..kun on liikkunut. Ikää 35v.

      • us-ko-ma-ton-ta

        No kiitos vaan siitä että jaoit tänne kokemuksesi. Kerro nyt kuitenkin että onko lihaskuntosi hyvä tms., koska välillä tuntuu että se on se ainoa asia mitä naiset miehessä kyttäävät.

        Itsellä on rahaa kuin roskaa, akateeminen tutkinto, avoin luonteenlaatu, kestävyyskunto on hyvä, pystyn puhumaan ihmisille jne jne. Ainoa puute on että salilla en käy ja aikaisempaa kokemusta rakkauselämästä puuttuu. Kyse on kohdallani periaatteesta, en halua suhteeseen joka perustuu pinnalliseen ulkonäköpalvontaan vaan sen sijaan haluan ihmisen joka pitää minusta ihmisenä.

        Koskaan en ole katsettakaan vastakkaiselta sukupuolelta saanut.

        Jos jokin tässä on vialla niin yhteiskunnan asenteet tai omat liian tiukat kriteerit. Hämmästyttävää että sinun kohdallasi edes heikko itsetunto ei ole tuhonnut mahdollisuuksia mikä on vastoin kaikkea sitä mitä minulle on koskaan uskoteltu.

        Tästä päättelen että jos et ole fyysisesti hyvässä kunnossa/hyvän näköinen kuulut siihen 1% populaatioon, joka on siunattu huippuluonteenlaadulla, koska sinun ei nähtävästi tarvitse välittää näistä asioista. Onnea ja menestystä vaan jatkoon!


      • Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta. Ensimmäinen kuntoilubuusti tuli 18vuotiaana. Muutuin kukkakepistä normipainoiseksi ja jaksoin sementtisäkkejäkin kantaa tosta noin. painonnostoo pikkusen.Toinen buusti tuli oikeastaan kolmisen vuotta sitten kun urakalla aloin lenkkeilemään muutama puolimaratonlenkki (ei juoksu) ja pari vuotta sitten ostin kahvakuulan. Vain 16kiloo mutta oon siitäkin iloa repinyt. Heti kun herää aamu-unenpöpörössä kahvakuula nousee sen minkä sattuu nousee. Joten lihaskunto ON hyvä nykyään ja vatsa ei pömpötä.

        90luvulla hyljeksittynä aloin kirjoittaa kirjeitä tytöille ja ahkerasti ja PALJON. Sitten tuli netti ja uutuuden viehätyksessä silloin löyty deittipalstoilta helpostikin. Sieltä uusi ystävänetsintäbuusti ja tuotti tulosta. Nykyään..turha toivo noissa deittijutuissa joten edelleenkin paljon harrastamista,liikkumista ja ei kuppiin sylkemisiä. Rahaa on pikkusen enemmän..hah. No oikeesti on. Tukia. Ulkonäköä..jonkin verran,luonnetta ON. Ei pahemmin koulutusta mutta tullu tehtyy sitä sun tätä.

        Yhteiskunnassa on paljon vialla ja seuranhaussa ja naisissakin..ja ihmisissä..ja mitä kaikkee sontaa telkkarista katotaan???????Sontaa sontaa, 90pros,. No ei vaikeat vuodet ei kettumaiset ihmiset mua oo tuhonnu vaikka ilmesesti ovat siihen pyrkineet.

        Haavoja on tullu,ehkä joku sanoisia mielenterveysongelmia????..no ei mielestäni. Kiusaajilla niitä on. Minä elän enkä luovuta ja vaikka paljon oon baareissakin pyörinyt. Sielläkin on naisia..kaikenlaisia..ja sieltäkin on mukaan tarttunut ei niin hehkee mut se on vaan elämää. Minä elän ja veturimiehet heiluttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe