Jeskamandera

mielenhäiriömuoti

Ystävättäreni vaihtoi pitkäaikaisen kumppaninsa mieheen.

Siis MIEHEEN.

Mun maailmassa ei ole enää palikkaa palikan päällä. Siis kaunis ja kaikinpuolin ihana nainen vaihdetaan haisevaan mieheen. Märkä koirakin olisi ollut parempi sijoitus, kuin jokin riippukulli kuramatto.

Ei jumalauta mikä tempaus.

- Milla Jojobitch -

21

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenhäiriömuoti

      Vittu että ottaa aivoon. Oikein otsassa nipistelee.

      (Prkl)

      • Luolamadonna

        Hyvin nukutun yön jälkeen voidaan todeta, että erittäin tarkoin silmin voimme nähdä tässä kuviossa linjan, joka johtaa turhautumisen kautta kaatuneeseen pyrkimykseen olla itse tuon naisen kumppani.

        Eli jätetty nainen olisi jätetty kaikissa tapauksissa. Tämä oli selvää jo silloin, kun mitään ei ollut vielä edes koossa.

        (Ohutta naurua)


    • Jgffcjhghj

      Jos se huomasi että muna maistuu hyvältä Nam

    • Jassiis

      Ei voi tajuta, mut ehkä lesbo ei voikaan bisse vain.

    • hyväjuttunäinkin

      Rakastutaan ihmiseen ei sukupuoleen tai ulkonäköön. Kai se on hyvä niin.

    • Lesboforever

      En vaihtaisi IKINÄ kusiputkeen! ..kaiken lisäks.. miehet ovat ällöttäviä!

      • heteropride

        Mikäs se sinun limavittusi sitten on? Pelkkä huoraverta sylkevä kusiaukko.


    • Luolamadonna

      Mä en osaa selittää tuota kuin vauvakuumeella, josta hän tosin ei ole hiiskunut sanaakaan. Lisäksi nainen kuuluu kirkkoon, joka sekin on raskauttava asianhaara. Lisäksi eteisessä kirkuu hänen ikänsä, joka on kuin munakellon raksutusta taustalla. Paperisotaa ja kysymyksiä. Virastoilmeitä ja tonkimista.

      Mutta tämäkin ajatuskyhäelmä näyttää täysin järjettömältä, koska se on maailmanlaajuisessa mittakaavassa humaanien tekojen äärirajoilla. Taas yksi roskaaja ja räyhääjä lisää. Hirveä vaiva ja tuska, ja sitten pääsee putsimaan jonkun kolmannen osapuolen jälkiä ja loppuja ei voi, koska aikajana ei riitä.

      Muumimuki on keittiön lattialla pirstaleina, siittäjä teillä tietymättömillä ja hiukset sekaisin. Kevät on tulossa. Minä tunnen sen. Katson keittiön ikkunasta ulos ja näen kaiken lisääntyvän. Keskisormeni kiiltää ja on liukas. Hieron sitä vasten peukaloa, kunnes olen haihtunut maailmojen tuuliin.

      Keissi on selvä: nainen on järjiltään.

      (Hihitystä)

    • Luolamadonna

      Ihmisen itsekkyydestä ja geenipankkinsa korkotuotoista nauttiva apinaolento bilispallon päällä matkatessaan ajatuksista tyhjässä avaruudessa tietää, että adoptioprosessi on niin monimutkainen ja hidas, että siinä ei ole geneettisesti mitään järkeä. Toiminta on puhdasta etiikan soveltamista toimintaympäristöön, jossa vallitsevat muuttujat etsivät tasapainoa tai tilaa, jossa ne olisivat hiljaa ja vaiti. Adoptio on aktina passiivinen todellisilta tuotoiltaan. Inhimillisen kärsimyksen vähentäminen maailmassa adoption keinoin on idea ideoiden joukossa.

      (Hihitystä)

    • Kukkonimun

      Mitä täällä tapahtuu?

    • Luolamadonna

      No täällä tapahtuu sitä, että Jojobitchillä on jokakeväinen vauvakuumeensa.

      Siis mikään tämän taivaan alla ei ole yhtä raskasta seurata kuin tuo, kun hän kiertää taloa nurkasta nurkkaan ja volisee, kiehnää ja ruikuttaa. On kuin hänellä olisi jokin lisäosa sisällään, josta hän yrittäisi kiemurrella eroon.

      (Hihitystä)

    • jtyjtrjfd

      Halu lisääntyä on niin vahva että se saa bisse naisen tai miehenkin valitsemaan heteroseksuaalisen suhteen vaikka olisi enemmän kallellaan omaan sukupuoleen. Mutta eihän tuo ole mikään ihme kun heteroiden keskuudessakin erimielisyys lisääntymisestä johtaa parhaimmankin suhteen loppumiseen.

      • luolamadonna

        Kiitos näistä kuviota selventävistä sanoista.

        Käyn huuhtaisemassa lärvin, tälläydyn ja kiskon huoravermeet päälle. Sitten etsin jostain vapaan baarijakkaran, ja istahdan odottamaan satunnaisia etiikan pilkahduksia moraalintajuni piikkilanka-aidassa.

        Avaa reitesi ja sulje silmäsi. Kulje ikuisuuden rannoilla vapaana ja huolia vailla.

        (Naurua)


      • Nähty123
        luolamadonna kirjoitti:

        Kiitos näistä kuviota selventävistä sanoista.

        Käyn huuhtaisemassa lärvin, tälläydyn ja kiskon huoravermeet päälle. Sitten etsin jostain vapaan baarijakkaran, ja istahdan odottamaan satunnaisia etiikan pilkahduksia moraalintajuni piikkilanka-aidassa.

        Avaa reitesi ja sulje silmäsi. Kulje ikuisuuden rannoilla vapaana ja huolia vailla.

        (Naurua)

        Näin se käy ja sitten lasten tekemisen jälkeen erotaan suhteesta ja etsitään taas itseä ja naissuhdetta ja kuulutetaan omaa seksuaalivähemmistöön kuulumista ihan kaikille


      • luolamadonna
        Nähty123 kirjoitti:

        Näin se käy ja sitten lasten tekemisen jälkeen erotaan suhteesta ja etsitään taas itseä ja naissuhdetta ja kuulutetaan omaa seksuaalivähemmistöön kuulumista ihan kaikille

        Kieltämättä saat sen kuulostamaan lähes rikolliselta. Ajatella, että tämän organismin sisäiset voimat ovat sen moraalintajun lähde. Se on voima, joka on syvyyden ytimessä. Se kalvaa ja piinaa aina hulluuden rajoille asti, koska kaikki alkaa siitä, ja ilman sitä ei ole mitään. Se vain janoaa. Loputtomasti.

        Kaikki muu on tämän voiman jälkien siivoamista.

        (Lakitekstimäistä naurua)


      • Luolamadonna
        luolamadonna kirjoitti:

        Kieltämättä saat sen kuulostamaan lähes rikolliselta. Ajatella, että tämän organismin sisäiset voimat ovat sen moraalintajun lähde. Se on voima, joka on syvyyden ytimessä. Se kalvaa ja piinaa aina hulluuden rajoille asti, koska kaikki alkaa siitä, ja ilman sitä ei ole mitään. Se vain janoaa. Loputtomasti.

        Kaikki muu on tämän voiman jälkien siivoamista.

        (Lakitekstimäistä naurua)

        Paskat mä minnekään lähde. Ulkona sataa märkiä rättejä. Kaiken lisäksi, rottajonossa seistessäni koko Kallion nuorison kanssa, S-market oli asettanut Iltsut juuri niin, että sain katsella pitkään Katan kasvoja, kun häntä lainattiin lesboletkautuksellaan. Katjushka oli pannut hynttyyt yhteen jonkun vosun kanssa. Viimeksi mä näin Kataa Picasson näyttelyn jälkeen Virgin oilissa. Vedettiin puoliperseet ja naurettiin teinivuosille. Että mä rakastan sitä naista. Siinä on virta ja asenne kohdallaan. Hyperbööna.

        Kyllä mua murjotaan. Heti kun valo taivaalta katoaa, mun panohalut häviää.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Paskat mä minnekään lähde. Ulkona sataa märkiä rättejä. Kaiken lisäksi, rottajonossa seistessäni koko Kallion nuorison kanssa, S-market oli asettanut Iltsut juuri niin, että sain katsella pitkään Katan kasvoja, kun häntä lainattiin lesboletkautuksellaan. Katjushka oli pannut hynttyyt yhteen jonkun vosun kanssa. Viimeksi mä näin Kataa Picasson näyttelyn jälkeen Virgin oilissa. Vedettiin puoliperseet ja naurettiin teinivuosille. Että mä rakastan sitä naista. Siinä on virta ja asenne kohdallaan. Hyperbööna.

        Kyllä mua murjotaan. Heti kun valo taivaalta katoaa, mun panohalut häviää.

        (Hihitystä)

        Kaiken tämän mössön lisäksi on niin, että jos verhoni heilahtaa näin alkuvuodesta, niin lapsi saattaa syntyä jouluaattona. Siinä saattaisi jäädä kinkut vetämättä, kun pitäisi tissi-imurille nimeä miettiä.

        Funtsikaas tätä.

        (Raamatullista naurua)


    • 131900

      Jokainen vaihtakoon, jättäköön vaihtamatta tai pysyköön kumppanittomuudessaan. Lala. Itse kriiseilköön, jos siltä tuntuu ja mahdollisesti avoimesti sen toisen kanssa. Ah, kuinka inhoan draamailijoita. No, jokaisella on oma mielipiteensä ja persoonansa. Koettakaa saada enemmän irti elämästä, jos tarvii juoruilla ja draamailla. Tylsää ja suppeaa. :'D

    • wertzi

      jep. ei mene mun jakeluun...vaihtaa nainen ns..mieheen.paras nautinto ja ymmärrys naiselta.t.yx lepakko e.suomi

    • siis_täh

      Ystävätär=nainen, eli nainen vaihtoi mieheen, mikäs nyt kun niinpäin meuhkataan..

    • Seksuaaliterapeutti-Kake

      Ulalla te lesbot olette, koska teitä on tuohon erikoisuuteen vuosituhannen vaihteesta alkaen kaikissa tiedotusvälineissä (eli propagandavälineissä) 24/7 -periaatteella manipuloitu ja valmennettu.

      Tämä lesbous ja homous on vain ihan keksittyä, keinotekoista huuhaata. Sen toi Tarja Halonen Suomeen omaksi presidenttiteemakseen ja hyvin näytti onnistuvankin, ikävä kyllä. Ei kukaan oikeasti voi kokea omaa sukupuoltaan seksuaalisesti kiihottavaksi.

      Niin että melaa te vain pohjimmiltanne olette vailla, vaikka ette sitä itse ymmärräkään; ei siinä sen kummempia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe