Mitä mieltä olette naiset

epäilevä_täällä

Vaimo on ollut jonkin aikaa vaitonainen ja hiukan omissa oloissaan. Kun siivoilin vaatekaappia löysin melko uusia alusasua... pikkareita ja rintaliivejä sekä vähän yllättäen uusia stay up sukka paketteja joita ei kyllä kotona käytä ja saunassakin pitää nykyään käydä erikseen. Seksiä on ollut viimeksi vajaa kolme kuukautta sitten ja sitä ennen väliä kuukausi. Mitä mieltä olette naiset, onko syytä olettaa pettämistä vai onko normaalia. Baarissa muija ei käy mutta onhan tuo välillä menossa kaupungille.

18

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

      Pettämiset tapahtuvat yleensä muualla kuin baarissa. Työpaikat, esim. taksi-työ antaa oivat puitteet, harrastukset, kaverit ym.

    • Ccccccto

      Heh ai ootte ns.pariskunta jos käytte saunassakin erikseen??Jos noin harvoin seksiä niin olen sanaton.Nukutteko viel erikseen.

    • te4tertg34

      Hmm... Mies, joka ihmettelee naisensa vaitonaisuutta ja "siivoilee" vaatekaappia naisenkin puolelta... Aika epätoivoisen / avuttoman kuuloista, sorry vaan. Onko se nyt sitten niin ihmeellistä, että vaimo ostaa uusia alusvaatteita? Siis liivejä ja pikkareita, niitähän nyt käytetään jatkuvasti ja kulahtavat siinä, missä muutkin vaatekappaleet. Ja staypparit... Ei ole koskaan oikein avautunut, miksi toiset pitävät niitä jotenkin "syntisinä" ja että sellaisten omistaminen merkitsee heti "jotain" ; itse inhoan haaroista hiertäviä sukkahousuja, siksi käytän stayppareita - oletkos, aloittaja, kysynyt vaimoltasi asiaa..??

      Vaikuttaa ennemminkin hoitamattomuuttaan nuupahtaneelta avioliitolta kuin pettämiseltä. Teillä ei taideta turhia puhua, olisiko pikkuhiljaa aika? Puhumattomuus etäännyttää ihmisiä toisistaan ; ei tarvita edes kolmansia pyöriä.

    • Mustasukkainen_paska

      Älä ole huolissasi tai mustasukkainen. Vapaaehtoistyö SPR:n vastaanottoyksiköissä vie hänen aikansa niin tyystin, ettei edes ehtisi ajattelemaan vieraissa käymistä.
      Jos naisesi pkeutuu sekskkäästi töihin mennessään, niin hän todennäköisesti vain haluaa tuntea itsensä kauniiksi ja huolitelluksi, ja ehkä nauttii myös hyvännäköisten miesten katseista...

    • näin

      Pitkä "kuiva" kausi ei sinällään kerro vielä mitään, naiset ovat naisia, haluttaa tai sitten ei...Niin oli meilläkin ei saanut pitkään aikaan tai oli seksiä harvakseltaan sitten taas pantiin melko tiuhaankin. Toi vaatetus mietityttää, oma muijakin aikanaan piti noita sukkia lähinnä baarissa hameen alla ja kyllähän se pitsireuna sopivassa asennossa näkyy ja saa miesten mielenkiinnon ja halut heräämään. Varsinkin jos sukissa on vielä saumat (nailonit).

    • Coach

      Syitä voi olla muitakin kuin uskottomuus. Kysy. Seuraa etenkin sanatonta viestintää, kun hän vastaa.
      Jos kyseessä ei ole uskottomuus, vaan vaikka masennus, vaimosi tarvitsee apua. Jos kyseessä on uskottomuus, vain sinä itse voit päättää, mitä teet siinä tilanteessa. Haluatko selvittää uskottomuuden syyn, haluatko jatkaa parisuhteessa vai onko uskottomuus sinulle se raja, jonka yli ei parisuhteessa mennä. Pohdi, mikä on sinun arvomaailmasi ja päätä sitten mitä teet.

    • heididdi

      Ei välttämättä petä. Kuulostaa enemmänkin siltä, että hakeaa epätoivoisesti huomiota SINULTA. Rakkaudenkaipuun/epätoivon huutoja suhteessa, missä toinen ei huomioi enää toista ja yhteys kadonnut! Nosta sika pöydälle ennenkuin on liian myöhäistä suhteen kannalta! Ja huom. kehu uusia alusvaatteita!

    • hghg

      Jos sinä et niitä stay uppeja ja alusvaatteita näe niin mitäpä luulisit? Järjen käyttö sallittu. Sellaiset pitsihepenet ja stay upit on hemmetin epäkäytännöllisiä/ epämukavia ja ei niitä juuri huvikseen pidä kun ei erityisemmin mukavia ole. Eikä ole 3kk seksiä mutta kaappiin ilmestyy tuollaisia? Jos nainen haluaa tuntea itsensä seksikkääksi niin silloin se on virittäytynyt seksiin eli on valmis kyllä seksiin ei ole kuiviltaan kolmea kuukautta. Ei se pue päälleen seksikkäitä alusvaatteita ja marinoi itseään koko päivää erotiikassa vaan kyllä sitä sitten panettaa. Älä nyt herranen aika kuoleta päättelykykyäsi.

      • Seksylady

        Minä ainakin pidän Stayapit ihan sen takia kun sukkikset ei nappaa.
        Olen pitkäsäärinen ja sukkikset usein
        Liian lyhkäisiä.
        Juups tykkään myös kauniista alusvaatteista et pidän ihan sen takia kun seksyt.


    • Jututappa vaimoasi. Ei auta täältä kysellä.
      Vaimo ja sinä saatte asianne keskustelemalla parhaiten selville.

    • Ukko1000

      Jos on tositarina niin pettää 100pros varmasti. Ala puhua väkivallasta kolmansia pyöriä kohtaan tms vihjailu, tai jätä se.

      • ukkosinäoletkin

        Ei taatusti petä. Nainen voi nauttia ihan itsestään ja naiseudestaan. Niin ainakin minä teen! Ja siedän hyvin toisen haluttomuutta, vaikka itse olen todella halukas vanha nainen.


    • Been_there_done_that

      Hyvin todennäköistä, että toinen mies kiikarissa. Meilläkin kotona vaimo kulki pierunpolttamissa mummokalsareissa, mutta kun tuli toinen mies kuvioihin, niin alkoi uusia pitsiunelmia ilmestyä (joita ei kuitenkaan kotioloissa juurikaan käytetty). Samalla kuntoiluinnostus lisääntyi, että kehtasi näyttää kroppansa uudelle miehelle. Ei tarvinnut olla suurikaan Einstein ymmärtääkseni mistä oli kysymys. Sama kuvio oli toistunut jo vuosia aiemminkin, joten epäilykset heräsi aika pian. Molemmilla kerroilla paljastui, että kyseessä oli työkaveri (eri tyyppi eri kerroilla).

    • Ikäkriisistäselvinnyt

      Minä naisena sanoisin, että kyseessä saattaa olla ikäkriisi. En tosin tiedä minkäikäinen vaimosi on, mutta itselläni neljäkymmentä täytettyäni, aloin treenata hullunlailla, ostelin vaatteita (myös alusvaatteita), tälläydyin aamuisin ihan eri tavalla kuin ennen ja seksin suhteenki tuli sellaista epävarmuutta, kun tuntui, että on vanha ja itsetunto nollassa.
      Muista huomioida vaimosi ja PUHU!

    • Oletkoreilu

      Huh, huh
      En pitäisi miestäni missään arvossa, jos menisi tutkimaan vaatekaappiani. Saisi lähdöt samantien! Kyllä ihmisen pitää osata suunsa avata ja sanoa rehellisesti huomionsa ääneen. Mitä itse kaipaat naiseltasi - kerro se hänelle!

    • Eronnutitsekin

      Ikävää kun joillakin ihmisillä on terve purkaa omaa tuskaansa täällä toisten niskaan ilkeillä ja piikittelevillä vastauksilla. Älä välitä niistä. :)

      Mitä kysymykseesi tulee, niin itse olisin ensisijaisesti huolestunut parisuhteenne tilasta ihan ilman mahdollisia pettämisiäkin. Kuulostaa siltä, että mahdollinen pettäminen ei ole se suurin ongelma, vaan ongelmat ovat jossain syvemmällä. Kuulostaa siltä, että olette ajautuneet erillenne, läheisyys, yhteys, seksi, intohimo, kiinnostus, kipinä ja kenties rakkauskin on kaikonnut ja jäljellä on enää ehkä tapa, tottumus, välittäminen ja yhteinen koti?

      Saatan olla väärässä, enhän tunne teitä, mutta kehoittaisin pohdiskelemaan rehellisesti suhteen tilaa ja keskustelemaan siitä vaimon kanssa. Älä suotta aiheuta kitkaa kyselemällä toisista miehistä, se on turha sivuseikka. Kerro mielummin vaimollesi, että haluaisit jutella suhteestanne. Kysy vaimoltasi, onko hän tyytyväinen suhteeseenne ja mitä hän kokee saavansa suhteestanne ja kokeeko hän haluavansa antaa suhteellenne vielä jotain? Onko kummallakaan intoa ja kiinnostusta olla läheinen toisen kanssa niin henkisesti, emotionaalisesti kuin fyysistestikin? Haluatteko löytää yhteyden uudestaan ja pitää sitä yllä? Jos yhteistä halua läheisyyteen ei enää löydy, silloin suhde on ehkä tullut tiensä päähän ja ero on paras ratkaisu.

      Ja jos sitä halua yhteyteen ja läheisyyteen ei enää löydy, on oikeastaan aivan yhdentekevää onko kuvioissa toinen mies vai ei. Älä sillä päätäsi vaivaa ja turhaan kiusaa itseäsi mustasukkaisuuden tunteilla, keskity mielummin selvittämään, mitä teidän kahden välillä on meneillään ja onko se enää rakkaudellista ja jatkamisen arvoista. :)

    • EiLampiSoutamallaKulu

      Meneekö vaimo heti vessaan ja alapäänpesulle kun tulee kotiin? Peseekö samalla myös hampaat? Ovatko pikkarit sotkuiset? Onko mieli ailahteleva? Kyttääkö kännykkäänsä? Tuleeko "yllättäviä" työ- ja iltamenoja? Haluaako sinun menevän äijien iltamenoihin ja -reissuihin? Jos vastaus on Kyllä niin pohtisin itse. Toisaalta, kun muija hoonasi työkavereita niin meilläkin peitto heilui "siinä siivellä". Toisaalta hän välillä tarjosi vain B-rappua tai munnaria koska A-rappu oli niin arkana.

      • Siltä_näyttää

        Ensimmäinen järkevä kommentti Soutajalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe