Aiotko unohtaa kaivattusi?

Onkotämänäinvaikeaa

Onko enää edes pientä oljenkortta välillänne, mihin voisit takertua ja mistä voisit pitää kiinni? Täällä kun lukee näitä aloituksia, niin tulee mieleen, että suurin osa porukasta on tullut siihen johtopäätökseen, että ei kannata roikkua ihmisessä, joka ei tee mitään sinut saadakseen. Miksi juuri sen toisen pitää tehdä se ratkaiseva siirto? Miksi sinä et sitä tee, jos kerran sen toisen haluat omaksesi?

42

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggjllnj

      Me ollaan pelkureita kaikki

    • Nytäytyyrientääpois

      Täällä on varmaan myös ihmisiä, jotka ovat tehneetkin kaikkensa, eikä toinen ole vaan kiinnostunut ja ovat tänne jääneet roikkumaan tunteensa kanssa, kun tuolla todellisessa elämässä voi löytää ihmisen, joka onkin kiinnostunut.

      • Kysynnyttätäsulta

        Niin mutta onko hän yhtä hyvä?


    • Kiusan-henki

      En ota yhteyttä koskaan... Hän teki alkuun jo vedätysjuttuja siten että kirjoitti minulle ja tai uskoin niin. Kohta laittoi perään ettei ollut sinulle. Tahallaan halusi satuttaa. Vittumainen ihminen.

      • eiollutkaab

        vantaalle


      • Missäkirjoitti

        Täälläkö? Minäkin olen luullut, että täällä olisi vaikka ketä ihmisiä, mutta koskaan tuskin oikeasti on juuri häntä täällä.


      • Missäkirjoitti
        Missäkirjoitti kirjoitti:

        Täälläkö? Minäkin olen luullut, että täällä olisi vaikka ketä ihmisiä, mutta koskaan tuskin oikeasti on juuri häntä täällä.

        Olen oppinut, että tämän harhapalstan avulla ei kannata tehdä mitään päätöksiä. Kaikki tapahtuu oikeassa elämässä. Erehtymisen mahdollisuus on täällä todella suuri. En edes halua tietää, että täällä käy kuukausittain 3,5 miljoonaa ihmistä.


      • Missätqpahtuimiten

        Mitä vedätysjuttuja?


    • kyllänäinon

      joo

    • Hänonniinrakas

      En aio unohtaa.........
      Eroprosessi kesken...........

    • oljenkorreton

      En minä ole päättänyt enkä aio päättää unohtaa häntä. Sellainen tuntuisi luonnottomalta. Jos tiemme kohta erkanevatkin valitsen muistella häntä hyvillä mielin ja uskon, että hänkin kykenee samaan.

      Ratkaisevan siirron tekeminen ei olisi moraalisesti korrektia. Se riittänee passiivisuuteni perusteluksi.

      • taihaluavalita

        Surullista että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan mutta eivät voi valita toisiaan.


      • surupuserossa
        taihaluavalita kirjoitti:

        Surullista että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan mutta eivät voi valita toisiaan.

        Niinhän se on. Paljon olen miettinyt tuota "voida vs. haluta valita" -asiaa.


      • ainutsyy

        Olet siis naimiissa oljenkorreton.


      • KunTietErkanee

        Minnekä muutat?


    • macholleko

      Hän vaikuttaa liian nössöltä, minkä vuoksi ei enää kiinnosta...

      • Kommenttisivusta

        Ja sinä vaikutat, niin kerroppa miltä?


      • Macholleko

        Olen nainen ;)


    • sekavajuttu

      Minä en tunne häntä niin hyvin että voisin aidosti rakastaa häntä. Ja rakastan erästä toista ihan oikeasti.

      • Outooporukkaa

        No kumpikohan se kaivattu nyt on?


    • On_totta

      että ihastuin, mutta unohtaa täytyy ..

      • Jossaankysyäsultatätä

        Unohtaa täytyy. Miksi?


    • ruohonkorsia

      Toivoisin että meillä voisi olla vielä oljenkorsi. Mutta siihen tarvitaan meidän molempien päätös ja halu.

    • sellaistaseon

      Pakkohan se, varattu ja hänelläkin jo toinen.

    • toivonrippeetpoissa

      Hänellä olikin tyttöystävä, niin ei tässä ole mitään tehtävissä. Toivoa ei ole. Jos hän joskus olisi vapaa ja tunteita hänellä olisi, ehkä silloin. Toivon vain, että hän on onnellinen.

    • ottaisipayhteyttä

      Siitä on nyt vuosi. Mies joka särki sydämen ei unohdu.

    • vaihalua

      En voi unohtaa.

    • LeikitäänEttäOnKivaa

      En aio unohtaa, koska en osaa. Teillä muilla tuskin on sitä tilannetta kuin minulla. Tulen jäämään yksin 2 vuoden sisään, nyt se on valitettavasti jo todettu. Sitten etsin uuden sopivan tai jään yksin.

      • Tämähänonvakavaa

        Älä ainakaan jää yksin. Kyllä se kumppani löytyy.


      • Mauton_tapaus

        Kyllä luultavasti jään. Olen jo luvannut eräälle iäkkäälle naiselle, että kun aika muuttuu iäisyydeksi nuoremman henkilön kohdalla, hoidan häntä.


    • aionunohtaajoo

      Rääkkään itseäni ajattelemalla miltä tuntuisi rakastella yhtä miestä <3

      • Ehkei_niin_mauton

        Paljastit itsesi. Sinä käytät sanaa "rääkätä". En minä.

        Olisikohan sinun paras nyt poistua, kun et osaa muuta tehdä kuin toisten nimissä kirjoittaa.


      • mautonta

        Sinä käytit sanaa "kuin" oliskohan sinunkin paras poistua harhoinesi.


      • mielenvarkaus
        Ehkei_niin_mauton kirjoitti:

        Paljastit itsesi. Sinä käytät sanaa "rääkätä". En minä.

        Olisikohan sinun paras nyt poistua, kun et osaa muuta tehdä kuin toisten nimissä kirjoittaa.

        Tämä mauton reppana tunnisti ihmisen sanasta "rääkätä". Kukaan muu suomalainenhan ei varmasti käytä tuota sanaa.. eikä tässä yhteydessä. Roikut 24 tuntia täällä tunnistamassa ihmisiä. Etkö ymmärrä, miten harhainen ja sairas olet..


      • Ehkei_niin_mauton

        Saahan sitä yrittää esittää viisaampaa ja tietäväisempää, kuin onkaan. Kas tässä ketjussa mies kertoo, ettei halua "rääkätä " naista "mimmiä".

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107883/emmaa-oo-noit-tehny!


        Ehkäpä tämä mies on empaattisempi ja sympaattisempi kuin sinä "mielenvarkaus"
        tyhmine kommentteinesi!


      • mielirikki
        Ehkei_niin_mauton kirjoitti:

        Saahan sitä yrittää esittää viisaampaa ja tietäväisempää, kuin onkaan. Kas tässä ketjussa mies kertoo, ettei halua "rääkätä " naista "mimmiä".

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107883/emmaa-oo-noit-tehny!


        Ehkäpä tämä mies on empaattisempi ja sympaattisempi kuin sinä "mielenvarkaus"
        tyhmine kommentteinesi!

        Sinulle tekisi hyvää neutraali ympäristö. Täällä on sinulle liikaa merkkejä. Rääkätä on täysin tavallinen suomalainen sana.


    • sitämiestä

      En todellakaan aio unohtaa

    • kohdataanhalataan

      En aio unohtaa, emme aio kumpikaan.n-m kun aika on sopiva. Rakastetaan irl

    • tuttutuorääkkääminen

      "Älä rääkkää sitä enää, en rääkkääkkään" tää ihan sivusta ihan yleinen puhumiskielessä

    • Ehkei_niin_mauton

      En ehkä unohda. Enhän minä yleensäkään unohda.
      En ole käynyt ennenkään tervehtimässä enkä käy jatkossakaan.
      Mutta en aio tavata enää koskaan.

    • heisfadingaway

      En koskaan unohda mitä tunsin häntä kohtaan.

    • fghhfggfhfgj

      Mä pidän hänestä, mutta en tunne ku pintapuolisesti, se riittääkin. On hyvä tällain,en halua ryhtyä parisuhteessa eläjäks. Ja palsta on lähinnä viihdettä vaan, ajankulua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe