Analyysi: Näin Loldiers-klovnit pyörittävät mediaa

998

Analyysi: Näin Loldiers-klovnit pyörittävät mediaa – osalla on lievää rikostaustaa

Paljastuuko totuus vähitellen?

"Aamulehti on monta kertaa pyytänyt haastattelua klovniryhmältä, mutta he haluavat esiintyä ainoastaan roolinsa kautta. Aamulehden tiedossa on varmuudella kahden klovnin henkilöllisyys.

Toinen heistä on saanut useita tuomioita hallinnan loukkauksista osallistuttuaan tyhjillään olleiden kiinteistöjen talonvaltauksiin. Hänellä on myös niskoittelutuomioita ja tuomio haitanteosta virkamiehelle. Kysymys on teoista, joissa hän on kieltäytynyt poistumasta vallatusta talosta ja kieltäytynyt todistamasta henkilöllisyyttään vappumielenosoituksessa.

Toisella on myös tuomio haitanteosta, hallinnan loukkauksesta ja niskoittelusta. Lisäksi hänet on tuomittu vuosia sitten laittomasta uhkauksesta, koska hän käyttäytyi uhkaavasti erästä poliitikkoa kohtaan. Kaikki tuomiot ovat sakkotuomioita. Väkivaltaisia tekoja kummankaan tilillä ei ole."

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195016921268/artikkeli/analyysi nain loldiers-klovnit pyorittavat mediaa osalla on lievaa rikostaustaa.html

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaxee

      Tautisia PILLUJA OVAT.

    • kuppihevonen

      Niin mikä on asian pointti? Ettäkö pellet ei saa olla pellejä??
      Pelleä touhua koko partiointi ja täysin turhaa niin voisivat oodinitkin laittaa vappunaamarin päähänsä ja suksia vaikka siperiaan!!!
      Ei vain nämä meidän natsit kestä totuutta kun loldiers näytää miltä se koko partiointi todellisuudessa näyttää.

      • nmnmnmnmn

        "Loldiersit" ovat vasemmisto-anarkisteja, jotka eivät uskalla tulla median eteen ilman naamaria. raukkoja kun ovat. Ja ylipäätään anarkistit ovat aina naamioituneita, toisin kuin ne oodinit.


    • KalleTuppurainen

      "loldiers näytää miltä se koko partiointi todellisuudessa näyttää."
      Loldiers on rikollisryhmä, joka on jatkuvasti kahnauksessa poliisin kanssa. Sen sijaan Soldiers of Odin ei ole syyllistynyt mihinkään rikolliseen partioidessaan kaduilla.

    • aboriginaali

      Nyt on ammattiyhdistysten aika karistaa viimeisetkin rippeet vasemmistoliitosta kuten moni yhdistys on jo tehnyt. Nyt Suomen tilanne on sellainen ettei pelleily auta.

    • Lol.

    • HermanSSGöring

      Kyllä se on oikein, että tämmöisä "rehtejä" Soldier of Odin porukoita on ympäri maailmaa.
      Saapi kaikki sossureppanat ja kriminaalit liittyä ja päteä.
      Se joka pelleä pelkää, saa varmaan itse turpaan ja selkään....
      MUAH HAH HAH!!
      Hyvä Kemin Pellet!!
      Ja tarkoitan SoO:n porukkaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe