Laihdutus 12v

Pahastiapuakaipaava

Tarvisin vinkkei miten saan itteni laihemmaksi.... Oon 12v 157.5 pitkä ja painan 41kg... Riittäs,että saan 10kg pois.. Help me,please!?

16

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilonasofiaaw

      Omg mä oon 12 ja 158 mut painan ehk 55 kg

    • Fatfatfat

      Itse syön 50-100 kcl päivässä. Yhdessä päivässä lähtee noin 1-9 grammaa.
      Oon paljon läskimpi ja painavampi ku sää. 140/35

      • Fatfatfat

        Ja oon muuten saman ikänen ku sää


      • Justjustjoojoo

        Heikosti menee, jos 12-vuotias on vain 140 cm pitkä. Söisit nyt sen verran että kasvaisit normaalin pituiseksi.


    • AikuinenNainen1800

      Mulla sattuu sydämeen kun noin nuoret tytöt haluaa laihduttaa, vaikka siihen ei ole mitään tarvetta.
      Keho muuttuu murrosiässä ja se voi tuntua tosi hämmentävältä, mutta laihduttaminen ei ole keino estää sitä.

      Haluaisin vaan halata teitä kaikkia ja kertoa, että olette ihan hiton hyviä sellaisina kuin olette. Keskittykää muihin juttuihin kuin olemattoman läskin etsimiseen pienistä kehoistanne.

      • veronika_

        Mä oon täysin samaa mieltä sun kanssa "AikuinenNainen1800". 12-vuotias on vielä pieni lapsi, ja on todella surullista kuulla, että jo ennestään noin laihat ja hoikat tytöt näkee tarvetta laihduttaa.

        Te ootte kaikki paljon paljon arvokkaampia kuin itsensä näännyttäminen ja vihaaminen. Se tuska ei ole sen arvoista. Olkaa kilttejä, ja älkää laihduttako. Siitä ei seuraa muuta kuin pahaa. Keskittykää mieluummin elämiseen ja kavereihin ja harrastuksiin. Tää maailma tarttee enemmän ihmisiä, joita kiinnostaa muutkin asiat kuin vaa'at tai rasvaprosentit.

        Jos teitä huolettaa, että muka painaisitte liikaa, älkää herranjumala tulko anoreksia-palstalle siitä kysymään. En halua haukkua tai syyttää ketään, mutta tällä palstalla kirjottelee tosi sairaita ihmisiä, eikä anoreksia ole mikään "laihdutus- tai elämäntapa" vaan SAIRAUS. Menkää vaikka kouluterkkarille tai äitin luo, mutta älkää tänne. Näitten keskustelujen lukeminen sekottaa helposti nuoren tytön pään.

        Please, pysykää terveinä ja onnellisina. Te ootte vielä lapsia, eikä lapsien tarvitse laihduttaa. Nauttikaa vielä siitä vapaudesta, joka teillä on. Teillä on vaan yksi lapsuus ja nuoruus elettävänä.

        Uskokaa mua, kun sanon, että te ette halua vanhana mummona muistella keinutuolissa sitä, miten teidän "kultainen nuoruus" meni pilalle jonkin TÄYSIN TURHAN laihduttamisen takia. Ja jos teillä käy oikein huono tuuri, ja sairastutte anoreksiaan tai muuhun syömishäiriöön sen yhden turhan laihdutusyrityksen takia, voi olla että te ette edes selviä elossa vanhaksi mummoksi asti, koska anoreksia ei ole elämäntapa vaan tapa kuolla.

        Kaikkea hyvää teille, tytöt <3


    • Youcandoit

      Mä en ymmärrä.. ihmiset tulee tänne kirjottaa et tarvii apuu laihdutuksessa. Ei tänne tarvi tulla kirjottelee et joo 12vuotias ei sais laihduttaa.. Ihmiset tulee tänne syystä kysyy apuu. Ite oon täyttämäs koht 16 ja itekki tarviin apuu samas asias. Muistan ku olin ite 12v. Painoin 48 ja olin alle 155cm.. noin kolmessa vuodessa ei oo tilanne muuttunu paitsi nyt oon 160cm ja paino 61.... mut jos haluut laihduttaa nii kannattaa syödä mahdollisimman vähän sellasta mikä sisältää paljon kaloreita yms ja käydä päivässä vaikka 4km lenkille(perus kävely käy). itekki yritän saada painoa laskemaan vaikka 40.. toivottavasti sä onnistut :)

      • Justjustjoojoo

        Mikä sinun ongelmasi on, muu kuin et elä "jalat maassa"? Avaaja ei SAA laihduttaa 10 kiloa. Ymmärrätkö? Se on itsetuhoista!


    • Lifega

      Älä syö , tosi simppeliä :)

    • Booo333

      ÄLÄ LAIHDUTA!!! Sun keho ja mieli menee vaan sekasin siitä. Laihduttaminen ei oo ratkaisu ahdistukseen, päin vastoin. Sitä päivää ei ikinä tule olemaan, että olis oikeasti tyytyväinen kroppaansa. Kokemusta on.

    • Iamfattoo

      Urheilet mahdollisimman paljon ja riittää että juot paljon vettä ja syöt esim. Yhden omenan päivässä. Tsemppiä laihduttamiseen! :)

    • tätäköhaluat

      mä laihutin 11 vuotiaana ,olin 156 cm pitkä ja 40 kg, laihutin yli 10 kg ja sain anoreksian kaupan päälle. nyt oon 17 vuotias ja arvatkaa vituttaako ku oon vaa 157 cm pitkä (kaverit ja vanhemmat reilusti yli 170) ja oon nyt 38 kilone ja mul ei oo enää kauniita hiuksia, ei minkää näkösiä rintoja, eikä kavereita ja perheen kanssa tosi huonot välit...
      elä laihuta pliis

    • ImFat

      pitäskö mun laihuttaa, oon 12 w ja 158 cm ja 40 kg? mun isosisko on 14 w ja 170 cm ja 44 kg ja pikkusisko 10 w 136 cm ja 27 kg et mun sisarrukset on nii laihoi ja mä kauheen läski....

    • hyväkoko

      12-vuotias, joka on 158 senttiä pitkä ja painaa 40 kiloa, on normaalipainoinen. Hän on olemukseltaan hoikka.
      Normaali paino edistää pituuskasvua, aivojen kehittymistä, hormonitoiminnan kehittymistä ja kaikenlaista terveyttä. Kuten ketjussa on kerrottu, laihduttaminen nuorena haittaa esimerkiksi pituuskasvua.
      Nuorten painotaulukko löytyy esimerkiksi täältä:
      http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/pgr/200.036.html

    • Yksiläskivaan

      On ITE 12v kohta 13 ja oon 158. 3 ja Kait alle 40kg. En Tiia koska äiti takavarikoi puntarin.. Mutta arvelen niin koska on sen jälkeen syönyt vähemmän ja jos se paino tippuu samaan tahtiin kuin ennen niin joo ((:
      Mä siis laihdutan. Syön 300-500 kcal päiväs

    • Pennut_jaffassa

      Pennuille Jaffaa, muki tolkulla! Siitä se paino putoaa. Fiksut ymmärsivät kääntää lauseen, guolkoot he nauruihinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe