Fast Motors ja "luxusautot"

äitikkä

Fast motors houkuttelee nuoria jopa työttömiä henkilöitä allekirjoittamaan sopimuksen lupaamalla "ensimmäinen vuosi ilmainen, jäsenyyden voi irtisanoa koska hyvänsä, saat hienoja autoja käyttöösi, jne" . Kun ensimmäinen lasku tipahtaa luukusta ja yrität irtisanoa jäsenyyttä, sieltä löytyykin teksti, että olet sitoutunut viideksi (5) vuodeksi jäsenyyteen!!! Siinä onkin työttömyyskorvauksella maksettavaa, jäsenmaksu 395 euroa/vuosi. Varoittakaa nuoria tästä.

27

3898

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittunut

      Eli siis olet ottanut selvästikkin jäsenyyden siinä toivossa että käytät vain hyväksesi ensimmäistä ilmaista vuotta ja heti sen jälkeen kun olet ilon ottanu irti asiasta ja tulee maksun aina niin koitat olla ovela ja irtisanoutua sopimuksesta

      • äitikkä

        en itse, mutta 19- vuotias tyttäreni houkuteltiin näillä sanoilla allekirjoittamaan


    • Uilo

      Ei kai siinä mitään moraalitonta ole? Mutta siinä on, jos luvataan jäsenille mahdollisuus irtisanoa sopimus vaikka näin ei todellisuudessa ole.

    • Dum3

      Meilläpäin on kans sama ongelma. Kyseessä siis oikeasti huijausyhtiö? Esittellessään ko. jäsenyyttä kysynyt vielä henkilökunnalta, eihän sido mihinkään? Vastaushan oli että ei tietenkään sido. Illalla kotiin näyttämään papereita ja 5 vuotta!

    • Klllll

      Piti mennä joskus kattoo heidän mustangia ja ferraria yms urheilu autojaan osoite oli raisioon erään auto korjaamon taka pihal ja siel oli joku opelin mukamas hieno urheilu auto esillä ja tais joku eurooppa fordikin olla. Totesin et jos toi on heidän elämys ni turhasta maksaa. Seuraavana päivänä myynti mies taas soitti ja ihmetteli miksen tullu kerroin suoraan et jos joka päivä tollasii romuja muutenki näkee ni ei siitä maksaa viitsi.

    • 4821

      Sanotaanko näin että, kylläne katkasee sen sopparin, kun vaan pysytte lujuna. Joudutte maksamaan yhden vuoden maksun. Lisäksi kysykää koska esim Camaro on arvottu mm 2015 American Car show,Hot rod& show yms. Eli arvontaa ei suoritekkaan..... Firmassa puhutaan suuria, toteutus uupuu..., sääli sinälänsä, koska konseptista saisi komian jutun.

    • Tyytyväinenasiakas

      Jokanen joka käy esittelyssä näkee selvästi hinnat kulta ja hopea jäsenyyksistä ja sen jälkeen jos vielä haluaa kirjoittaa nimensä sopimuspaperiin ei pitäis olla epäselvyyttä tulevista laskuista? Jos sää ostat puhelimen osarilla kaupasta ja sopimuksessa on eka kk ilmanen ni ethän sä sen jälkeen voi mennä viemää puhelinta takas "et en mä ny haluukkaan tätä" ja kieltäytyä maksamasta laskua? Ite ainaki oon tyytyväinen palveluun kaikki toimii sovitusti...!

    • irtisanoitunut

      Minä olin fast motorsilla myöskin mukana minulla ei ollut mitään viiden vuoden sopimusta ja sieltä voi irtisanoitua koska vain. Täytyy vai maksaa ns.laina minkä tämä fiema on ottanu toisesta firmasta ja sitten on päässyt eroon koko fast motorsilta

    • Naurava2

      Mistä näitä pellejä löytyy jotka ei osaa lukea sopimuksia?
      Omahan on tyttäresi vika jos on laittanut nimensä sellaiseen paperiin. Toivottavasti eivät pura sopimusta, saapa tyttäresi opetuksen, että lukee ne kaikki sopimukset mitkä kirjoittaa.

    • Jokuvaakin

      Ja jos tilaatte limusiinikuljetuksen "elämyspalveluna", turha kuvitella että se tulee paikalle, ainakaan Raisiosta.

    • terhoolio

      Ensinnäkin itse olen jäsen ja minulle on sanottu että jäsenyydestä voi irtisanoutua kirjallisella ilmoituksella. Toki silloin ei saa jäsenmaksua takaisin, mutta eipä tarvitse maksaa kalliita vuosimaksuja turhasta

    • djjdjdjf

      Voin muuten kertoa pari vinkkiä, 5v sopparit ovat laittomia/kohtuuttomia. Kuluttaja asiamoehen kanssa jutteleen ni pääsee irti. Autoja ei ikinä arvota vaan niillä kalastellaan asiakkaita. Koko firma on lomautettu joko kokonaan tai osa-aikaisesti. Hiekkamies laittaa kaikki rahat onecoiniin
      Sitä ei koko firma kiinnosta. Konkurssi kypsä lafka. Ei näe vuotta loppuun

    • mikulio

      näin mäkin kuullut että ei ole asiakkaita yms, mut ei kai niitä ole jos omistaja ei viitsi edes vastata puhelimeen. Yritin yhtä autoa vuokrata ja kysellä kalustotilannetta mutta ei kontaktia. Ja itse myös kuullut että suurin osa työntekijöistä lomautettu. Jotain kalustoa nettiautossa myytävänä. Hyvin kohtelee jäseniään. Ja kun tulevaisuudessa onecoin todetaan kusetukseksi ja huijarit joutuvat tilille. Niin sitten voi katsoa ja nauraa, et nyt siltä meni kaikki massit

    • aihf

      Mä en oo kuullut mitään vaan kokenut, olen yksi niistä lomautetuista. Ja otan osaa jos olet jäsenenä. Purkakaa ne sopimukset. Firma ei enää tuota niitä palveluita joita sopimus koskee. Tämä oikeuttaa sopimuksen yksipuoliseen purkuun. On jo niitä tehty. Tapelkaa vastaan ja älkää helvetti maksako mitään. Ja muistakaa kanssa se limusiinit ei ole fastmotorssin omaisuutta. Vaan täysin toisen firman jonka hiekka homo kylläkin omistaa

      • Entinentyöntekijä

        Johtuuko tämä lopetus Onecoinin takia kun Hiekkamies on siinä ilmeisen syvällä mukana. Olisi kiva tietää mitä hän sanoi teille syyksi että lomautetaan. On se jännä kun 7 vuoden työ heitetään hukkaan luultavasti koska pyramidin oloinen on tuo Onecoin. Onko jo kalusto myyty? Ja meinaako enään jatkaa Fastmotorssia jatkossa?


    • assholesii

      Huhuja on liikkunut, että firmalle tulisi piakkoin uusi omistaja ihan viikkojen sisään, joka toivottavasti hommaa sitten uutta kalustoa. Tiedä sitten onko huhuja vai vedätystä. Mutta Hiekkamies on täysi homo joka voi painua sinne minne aurinko ei paista. Puhunut sontaa jo vuoskaudet

    • hshzj

      Mitä Hiekkamies sanoi siihen kun lomautuksia jakeli? Ei ole firmalla rahaa. Niin yksin kertaista. Ei ollut rahaa (eikä kyllä mielenkiintoakaan) hommata firmalle asiakkaita. Mikä helvetin kalusto? Se raiskattu Pt vai? Eihän Fastmotors omista oikeastaan mitään autoja vaan joko ne on sijoitus autoja yksityisiltä henkilöiltä, tai sit ne on hiekkamiehen ja muiden nimissä. Firma mitään omista.
      Huhua voi aina toki liikkua siitä, että joku ostaa fastmotors oy:n Uskoo ken näkee. Ainakin vuoden jo sellasta huhua ollut liikkeellä.
      Firma kun on konkurssikypsä niin kuka sen ostaisi?

      Ja ei hiekkamies ei jatka fastmotorssia. Ei sitä kiinnosta vittuakaan. Sulkee vaan toimipisteet ja vetelee hanskaan.

    • fsdgtrjrt

      Joo Hiekkamies on yks suurimpia mulkkuja mitä maa päällään kantaa. Lisäksi mukana Onecoin huijauksessa

    • mottafucker

      Itse tulen eroamaan jäsenyydestä ihan lähiaikoina, eiköhän tää kusetus oo jo nähty ja mitä sitä roikkumaan firmassa joka tarjoaa tyylii 10v vanhaa sebringiä yms

    • shitador

      nykyisten tietojen mukaan firma olisi vaihtanut omistajaa, ja sandman ei olisi mukana. Toivottavasti tämä saisi eloa businekseen, tiedä sitten uudesta omistajasta

    • lusersss

      eipä näköjään uusiakaan omistajia kiinnosta. Firmalla verovelkaa jne. Varmasti olisi suomessakin jossain mittakaavassa käyttöä kyseiselle palvelulle jos olisi omistajat jota kiinnostaa

    • killsand

      uudet omistajat kadonneet, yrityksellä verovelkaa, ei vastaa yhteydenottoihin, toimintaa ei ole esimerkiksi helsingin toimipisteessä, tuskin on kalustoakaan

    • onkokonkassa

      Nettisivut eivät toimi ?

      Menikö jäsenyysrahat hukkaan ?

      Tietääkö kukaan oikeasti ?

      • onjoo21

        Varmaan osakkaiden kannattaisi nostaa juttu, että saisivat rahojaan takaisin. Ainakin tämän vuoden maksut, jos kalustoa ei tosiaankaan ole saatavilla.


      • killsandis
        onjoo21 kirjoitti:

        Varmaan osakkaiden kannattaisi nostaa juttu, että saisivat rahojaan takaisin. Ainakin tämän vuoden maksut, jos kalustoa ei tosiaankaan ole saatavilla.

        Kuluttajavirastoon tullut lukuisia yhteydenottoja ja firmalla ei ole ollut pitkään aikaan toimipisteitä ja kalustokin myyty/hävitetty suurimmaksi osaksi, numerot ei käytössä jne. Eli rahat meni ja käräjille voi haastaa mut tulee aika kalliiksi jos haluaa vaan jäsenmaksun takas, sellasta se business on


      • Tyhmyys

        Meneekö se sitten nyt niin että kun haluaisin irtisanoa sopimuksen tänään, niin ei tarvitse tehdä mitään eikä sieltä tule niitä vuosimaksu laskuja enää? TAI jos pitää irtisanoa ettei laskuja tule niin mitä pitää tehdä?


    • idiot

      Elikkä firmaa ei siis ole enään? Miten tuo kun itsellä oli jäsenyys jonka irtisanoin mutta kun siinä tuli tämä ns laina juttu ja lapuissa lukee että vaikka jäsenyyden irtisanoo niin se laina silti pitää maksaa mutta jos firmaa ei kerta enään ole niin tarviiko sitä sitten enään maksaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe