Haluaisin olla alasti

Neljätoistapoika

Haluaisin olla alasti jossain paikassa jossa olisi joku toinen (mahdollisesti erisukupuolta) tai enemmän alasti (siis ihan tyttöjä ja poikia), mutta ei oo mitään sellasta paikkaa tai tilaisuutta, joten mitä neuvoksi??

-14v. poika.

17

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkjoooo

      Okkk

    • Kookkojo

      Oo-koo

    • rgtrygr

      Uimahallin suihkuhuone?

      Kun kasvat isommaksi niin opiskelijatapahtumissa on usein sekasaunoja.

    • Wertuerss

      Ok oo

    • Nakuranta

      Kanattaa mennä kesällä nakurantaan. Siellä voit esitellä itseäsi laillisesti nakuna.

      • ei.käy.päinsä

        Joo... ja kaikki muutes ottaa videoo ja pistää vähintään youtubeen...


      • hghjfgj
        ei.käy.päinsä kirjoitti:

        Joo... ja kaikki muutes ottaa videoo ja pistää vähintään youtubeen...

        Youtubessa nyt ei kauheesti paljasta pintaa näy


    • vdfdvfvdfbfb

      mäkin haluun ah ah <3

    • 244544

      Menkää kesällä nakurantaan. Siellä saa olla munillaan.

    • Vmglflfå

      Epäilisin et oot puutteessa.. suosittelen muita ajatuksia

    • Isänpoika

      Minä olen kotonani usein alasti, Enkä välitä vähääkään mitä muut ajattelevat musta. Vain kun tulee viaraita laitan vaatetta päälleni. Ja kun ovat lähteneet pois, Niin lähtee myöskin mun vaatteeni. Yksi syy että olen alasti on raha. Mun isäni maksaa mulle siintä että on munat paljaana, Ja mitä enemmän on munani ulkona, sitä enemmän saan rahaa isältäni. Poika 14v.

      • kogfifcv

        kuulostaa tosi terveeltä suhteelta :)


    • freeballerboy

      Oon joskus kesällä käyny alasti uimassa kun ei ollu uikkareita tai shortseja. Riisuin farkut ja menin alasti veteen mut ei ollu muita ihmisiä lähistöllä.

    • Ukonrunkkupoika

      Olen ollut monta kertaa alasti himassa ja äitini tai isäni on nähnyt minut, eivät välitä sanovat vain kotona saat olla ilman vaatteita, mutta ulko puolella housut jalkaasi. Menin metsää kävelemään ja ketään ei näkynyt missään, joten rupesin runkulle, ja kun laukesin mun housut vedettiin alas, ja yksi ukko kävi heti mun vehkeeseeni kiinni ja minä sain monta laukausta. Me sovittiin että mennään sen kotiin ja se riisuu mut kokonaan alasti ja tyhjentää mut. Ja jos en pistä vastaan niin saan rahaa vaivan palkaksi siltä. Meistä tuli hyviä kavereita sen ukon kanssa, se vuokraa minua myöskin muille runkkausta varten.

      • mällit

        Et sillee!


      • nomraalia

        Ei, ei ollenkaan sillee. Se sama jätkä on pistäny useita samanlaisia tarinoita eri threadeihin viime päivinä. No fantasia kun fantasia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe