TAPPAVA PSYKIATRIA JA LÄÄKINNÄN HARHA

kokemusasiantuntija

Tämän niminen uusi kirja on ilmestynyt Qötzscheltä, 2016. Kustantaja Sitruuna, hinta 39 Euroa. En ole ajatellut ostaa.Jos joku toinen hankkisi ja kirjoitteisi otteita. -
Kirja ja asia ansaitsevat kuitenkin oman otsikon.

Jään miettimään jos itseäni ihmetyttänyttä asiaa kertoisin. Myöhemmin.

23

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuthan.tunnetaan

      Hellarien kanssa taisteleva ihmispolo on aloittanut uuden kirjoituksen.

      Nimimerkki "kokemusasiantuntija", kukaan muu ei sinua uhkaa itsesi lisäksi.

      • meneekö.läpi

        Avaa itse viestiketju.


      • koe.eläin

        Niin ei jatkuvasti käy kateeksi.


      • koe.eläin

        paitsi jos ei korvien välissä omaa tuotantoa, eihän silloin pysty


      • koe.eläin

        Aloin kyllä jo päivällä epäillä, että ylimpänä olevan viestin on kirjoittanut nimim.Pahaveli HML:stä, demari, joka muiden kiireiden ohella on ehtinyt stalkata minua. Hän on myös pystynyt aheuttamaan sen, etteivät viestini menneet läpi.


      • totuudentorvi1
        meneekö.läpi kirjoitti:

        Avaa itse viestiketju.

        SAIN TÄMÄN 26.11.2007 METRON NUMEROSSA 230 OLLEEN LEHTIJUTUN : MASENNUSLÄÄKKEITÄ MÄÄRÄTÄÄN LIIAN HELPOSTI::::Sivuvaikutukset voivat kokemuksena vastata KIDUTUSTA..
        Lääkäri määrää psyykelääkkeitä liian usein potilasta kuulematta, sanoo tohtori David Healy Cardiffin yliopistosta. Hänen mielestään lääketeollisuudella on nykyisin aivan liian paljon valtaa potilaiden hoidossa. Lääkkeettömistä hoidoista ei hänen mukaansa enää juuri edes keskustella.
        Masennuslääkkeitä määrätään usein automaattisesti, vaikka suuri osa potilaista toipuisi ilmankin. Healyn mielestä lääkkeen tarve ja sopivuus selviää vain KYSYMÄLLÄ POTILAALTA ITSELTÄÄN. Silloin lääke on paikallaan, kun potilas OSAA ITSE kertoa, että lääke auttaa ja miten se auttaa häntä.
        Kansainvälisten tutkimusten mukaan lääkärit yleensä JÄTTÄVÄT KERTOMATTA LÄÄKKEIDEN SIVUVAIKUTUKSISTA eivätkä potilaatkaan niistä kysele. Lääkkeen sivuvaikutukset voivat kuitenkin vastata KIDUTUSTA Healy sanoo.
        Mielenterveyden keskusliiton kehittämispäällikkö Markku Salo ehdottaakin, että lääkärit kokeilisivat määräämiään lääkkeitä myös itse. Silloin he tietäisivät, miltä tuntuu, kun lihakset oikein kunnolla kramppaavat eikä pysty edes kävelemään.
        Kriittistä keskustelua psyykelääkkeiden määräämisestä käytiin Mielenterveysmessuilla Helsingissä.


    • apuviesti

      apuviesti

      • apuviesti

        apuviesti


      • tasa.arvoistako

        Siis tässä itse aloittamassani ketjussa ei julkaista viestejäni, vaikka tuollainen rääpivä viesti julkaistiin.


    • Tenoksi

      Ei julkaista viestejäsi, onk tää sitä psykiatriaa si? Mite muka ei julkasta?

    • mitenkä.nyt

      Siis vainon kohteelle saa tehdä mitä vaan lakienvastaistakin. mutta hän ei saa kertoa mitä on tehty taimkirjoittaa vastinetta halventamiseen

      • muitakin.on

        siis.omaa.ip:tä käyttäen


    • koe.eläin

      TIEDOKSI: Annoin tiedon kirjasta yleistä mielenterveyspalstalle. Avasivat siellä ketjun. Hyvä keskustelu jo alkamassa. Käykää siellä te, jota kiinnostaa. Tälle Riksu-palstalle on turha toivoa mitään tasokasta keskustelua.

      • koe.eläin

        Voi viedä vähän aikaa ennen kuin ihmiset saavat hankituksi kirjan ja ja luettua sen.Tänään samalle palstalle ketjuun nimeltä (noin) HS-voimakkaat haittavaikutukset psykoosilääkkeestä on tullut viesti, jossa on suomennettuna ansiantuntijan artikkeli siitä , mitä psykoosilääkkeet aivoille tekevät, noin anatomisen tarkasti, ja on myös kerrottu, mitä se käytännön elämässä tarkoittaa.-Suosittelen lukemista, vaikka ei se mielialaa nosta.


      • valistaja

        ILMESTYY VASTA 15.4.2016. Odotellaan. Otetaan tämä ketju sitten huhtikuussa esille.


      • haitari99

        ennakkotilattu


    • Kokisto

      Jos siellä palstalla on hyvä ketju alkamassa, niin kait siellä muitakin keskustelijoita on kuin ainoastaan sinä?

      • OsaatkoMuutaKuinRääpiä

        Nimenomaan muita, minä en lainkaan. Käy katsomassa. -Älä sinäkään kirjoita, ettei taso laske.


    • Kokisto

      Kyllä,kyllä

    • valistaja

      Joudun varottamaan:yleistä mielenterveyspalstalla touhuaa ahkerasti trolli, joka käyttää nimimerkkiä psykoottinen.

      • sotkee.palstan

        Tämä trolli on ilmeisestikin ent.Sirpaminfo, joka on saanut elinikäisen bannin suomi24:n keskusteluun. On kai ruvennut käyttämään tor-selainta tai vastaavaa. Sinänsä ilmiö: hyvin lahjakas, pystyy kirjoittamaan valtaisia määriä ihan asialliselta näyttävää, päällepäin, tekstiä.Mutta on ihan hullu. Yritän saada häädettyä pois mt-palstalta, mutta on aika kova vastus.


      • hyh.hyh

        Ehdin huokaista, että psykoottinen saatu häädetyksi.Ei .Nyt siellä jumala parantaa.


      • sinne.parantaman

        Kaikki hellarit ja muut uskovaiset nyt sinne palstalle.Varmaan tykkäisitte. Siellä on aivan hurja meno päällä. (Otin kahteenkin paikkaan yhteyttä. Ei ollut tilanne silloin vielä näin paha.Pyysin ilmoittamaan moderaattorille. Hetkeksi rauhottui. ) Minulle asia on se ja sama. En siellä muutenkaan kävisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe