Light off....

Ylläpito on viime aikaisten riitojen hyötyjä. Tekstiä tulee solkenaan eikä ole väliä minkälaista tekstiä, kunhan tulee.

Menin viikoksi puskaan, niin ja aijon myös jatkaa puskasta kirjoittamista. Aloitukset voin tehdä virallisella nimimerkilläni, mutta siihen sininen osuuteni tulee jäämään.

Antoisien kokemusten viikko, tosin olin pari päivää työn touhuissa enkä ehtinyt palstalle.

Ehdottaisin nyt rekattuja sinisillä kirjoittavia kokeilemaan samaa. Viikko kateissa, valot pimeinä. Muistakaa vaihtaa nimimerkkiänne eri ketjuissa.

Huomaatte pian, että saatte kirjoitella hyvässä hengessä, henkilönne ei vaikuta sekä saatte jopa asiallisia vastauksia.

166

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuusonkaruhomma

      "Minä en koskaan kirjoittele kuin korpikirjailijan tai korppiksen nimimerkillä..."
      Kaikki puskasta kirjoittajat ovat olmeja tai idiootteja.
      No...mikäpä hänessä...

      • kylmätotuus

        Ainoastaan yksi R...sissa asuva kirjoittaja käyttää lopussa olevaa tokaisua .


      • puavopuavo

        Takin kääntäjiä on muitakin kuin väyrynen.


      • timo-tei-aa-sonni-nen

        eiköhä siin oo kääntyny rintsikatkii usseempii kertoja


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Ainoastaan yksi R...sissa asuva kirjoittaja käyttää lopussa olevaa tokaisua .

        Sinulla näyttää olevan vaikeuksia keksiä itsellesi ikioma nimimerkki, koska joudut käyttämään mun nimmariani.
        Minäpä yritän auttaa sinua ratkaisemaan pulmasi. Mielestäni yksi varteenotettava vaihtoehto on nimimerkki "häkähierrin".


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Sinulla näyttää olevan vaikeuksia keksiä itsellesi ikioma nimimerkki, koska joudut käyttämään mun nimmariani.
        Minäpä yritän auttaa sinua ratkaisemaan pulmasi. Mielestäni yksi varteenotettava vaihtoehto on nimimerkki "häkähierrin".

        Miten todistat että se on juuri sinun nimmarisi? Kun se ei ole rekattu, se on vapaasti käytettävissä, minäkin voin sitä käyttää, katso vaikka.


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Miten todistat että se on juuri sinun nimmarisi? Kun se ei ole rekattu, se on vapaasti käytettävissä, minäkin voin sitä käyttää, katso vaikka.

        Saat toki kirjoittaa nimimerkillä "kylmätotuus", jos haluat. Ei se minua haittaa ollenkaan. Autuaita ovat lapsenkaltaiset, näin sanotaan eräässä kirjassakin. Toinen sanonta on:" Lapsi ei ole terve, jos hän ei leiki."

        Lienenkö ollut koskaan palstalla aamulla kl.9:18? En itse ainakaan muista sellaista tapahtuneen. Valitse siis tarkemmin aika, jolloin "kylmänätotuutena" esiinnyt!

        Kovin heppoisia ovat keinosi, joilla yrität soppaasi keittää.


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Saat toki kirjoittaa nimimerkillä "kylmätotuus", jos haluat. Ei se minua haittaa ollenkaan. Autuaita ovat lapsenkaltaiset, näin sanotaan eräässä kirjassakin. Toinen sanonta on:" Lapsi ei ole terve, jos hän ei leiki."

        Lienenkö ollut koskaan palstalla aamulla kl.9:18? En itse ainakaan muista sellaista tapahtuneen. Valitse siis tarkemmin aika, jolloin "kylmänätotuutena" esiinnyt!

        Kovin heppoisia ovat keinosi, joilla yrität soppaasi keittää.

        En yrittänyt esiintyä sinuna, kerroin ettet omista tätä rekkaamatonta nikkiä.


    • kiusattu-tiina-korppis

      Toki toki toki.Puskas on mukavempi huutaakin?

    • näinhän.se.vaan.on

      Missään säännöissä ei kielletä rekattuja kirjoittamasta rekkaamattomina, jotkut tällä palstalla kiihdyksissään nostavat siitä asiasta mielettömän ison älämölön.

      • siilimuori3

        Juu näin näyttää olevan. Joku valtataistelu menossa vissiin.


      • mitä_uutta_täsä

        JA TAAS on pystys iso SOTA rekatuista ja pimeistä nimmareista, mikä on oikein, mikä väärin.
        Mitä tulee avaajaan se on niin läpinäkyvä ettei ole tehnyt heikkoakaan erottaa korppiksen puskatekstejä terveiden kirjoituksista.


      • tarttisajatellavähän
        mitä_uutta_täsä kirjoitti:

        JA TAAS on pystys iso SOTA rekatuista ja pimeistä nimmareista, mikä on oikein, mikä väärin.
        Mitä tulee avaajaan se on niin läpinäkyvä ettei ole tehnyt heikkoakaan erottaa korppiksen puskatekstejä terveiden kirjoituksista.

        Noh...noh...
        Ei noin saa kirjoittaa!
        Joku herkkä yksilö voi verisesti loukkaantua ja joutua sietämättömän kevyen vitutuksen valtaan.
        Eikä kenelläkään ole silloin enää hauskaa.


      • mitä-uutta-täsä

        Voih. Ei. Tein väärin. Onko myöhäistä katua ja pyytää anteeksi mahdollisimman monelta taholta? Vitutuksen laimentamiseen voi käyttää sinistä nikkiä. Vai ei. Sittenkinkö mustaa? Vai ei. Mitä voisi käyttää? Punaisia vaatteita kirjoittaessaan.


    • ymmärrätkö

      Nimitteloitkös puskistakin toisia peeloiksi tai harakoiksi tai kerroitko painuvasi arkistoihin kätköihin stalkkaamaan. Ymmärrys hoi äly älä jätä. Sillä on merkitystä mitä kirjoitat, ei kuka kirjoittaa.

    • tää.on.kivaa

      Onkohan nää kaikki vastanneet sinisiä puskassa ;))))))

      • KYLLÄ.VASTAAVAT

        SEN TIESI JO ESKO KIVIKOSKEN LUURANKOKIN


    • On tämä kummallinen palsta.
      Parisen vuotta sitten yritin täällä olla.
      Silloin tehtiin joka päivälle aloitus keskustelu keskustelusta ja parhaana kaksi.
      Porukka lähti kirjoittamaan aina yhtä innokkaasti, niin kuin eivät olisi ikinä ennen nähneet.
      Siloin jätin palstan,
      Nyt täällä tehdään ainakin kolme aloitusta päivässäsamaisesta aiheesta. En ymmärrä.
      Onko se sama porukka, joka jaksaa jauhaa vuodesta toiseen samaa aihetta.

      • ei.kiinnosta

        Pääasiassa ne samat joilla ei muuta keskusteltavaa ole.


      • Olmi

        Ei ole samaa porukkaa, käy arkistossa. Löydät joka vuodelle aina alusta lähtien ja joka kuukaudelle aloituksia samoista teemoista, palstavaliot vastaan Olmit.


      • Olmi kirjoitti:

        Ei ole samaa porukkaa, käy arkistossa. Löydät joka vuodelle aina alusta lähtien ja joka kuukaudelle aloituksia samoista teemoista, palstavaliot vastaan Olmit.

        En minä mikään uusi ole näillä palstoila.
        Tällaisena vapaa-ajanviettotapana tämä kirjoittelu on hirveää katsottavaa.
        Ihmettelen, kuka tästä nauttii.


      • Ootetaas
        k-kotton kirjoitti:

        En minä mikään uusi ole näillä palstoila.
        Tällaisena vapaa-ajanviettotapana tämä kirjoittelu on hirveää katsottavaa.
        Ihmettelen, kuka tästä nauttii.

        Odotetaampa josko aloittaja vastaa ihmettelyysi.


      • kolmospesä
        Ootetaas kirjoitti:

        Odotetaampa josko aloittaja vastaa ihmettelyysi.

        ; DDD

        Ole tarkkana, missä Jallu luuraa.


      • mukanaolia

        Mikä se aihe on?


    • Ja minähän en kehtoo moiseen nimmari rumbaan ruveta. Nämä jonninjoutavat tällä yhdel ja samal höpisen, muuten vain itekseni pöhisen. Saman arvoisia ne on viestit oli ne sitten mustia tai sinisiä kirjoituksia, sisältö ratkaisee aina. Sairaaksihan sitä tulisi jos viikon täältä pois olisi. Koittakaa kestää, sitä paitsi nyt on tehty niin helpoksi kirjautuminen, aina olet sivuilla, kelle siitä vois kiitoksen heittää, enpä tiedä.

      • En kehtaa miekään ja näyttää noita epäilyksiä satavan liikaa jo muutenkin. Olen muka ketjuissa joissa en ole kirjoittanut mitään. Milloin siivekkäänä, milloin entisellä nikilläni mainittuna.
        Luulottelijoita ja muita heittelijöitä pilvin pimein.


      • Ancelina kirjoitti:

        En kehtaa miekään ja näyttää noita epäilyksiä satavan liikaa jo muutenkin. Olen muka ketjuissa joissa en ole kirjoittanut mitään. Milloin siivekkäänä, milloin entisellä nikilläni mainittuna.
        Luulottelijoita ja muita heittelijöitä pilvin pimein.

        Sanos muuta, kun olisi niin yksinkertaista uskoa vain se mitä nenän edessä lukee. Luulo on niin omituinen otus, että kun se kerran kimppuun hyökkää niin kohta jo totuudeksi itsensä kuvittelee. Ilmankos sitä taudiksi kutsutaankin, luuloa. Sitten joskus kun väärää luuloa rupee selittelemään ja oikaisemaan niin silloin se vasta repeekin, ihan kuin kymmeneksi pieneksi luuloksi jakaantuisi. Niinkin voi käydä.
        Sit olen huomannut myös, että luulo haluaa aina sanoa viimeisen sanan.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Sanos muuta, kun olisi niin yksinkertaista uskoa vain se mitä nenän edessä lukee. Luulo on niin omituinen otus, että kun se kerran kimppuun hyökkää niin kohta jo totuudeksi itsensä kuvittelee. Ilmankos sitä taudiksi kutsutaankin, luuloa. Sitten joskus kun väärää luuloa rupee selittelemään ja oikaisemaan niin silloin se vasta repeekin, ihan kuin kymmeneksi pieneksi luuloksi jakaantuisi. Niinkin voi käydä.
        Sit olen huomannut myös, että luulo haluaa aina sanoa viimeisen sanan.

        Jonkun voi saada hiljaiseksi jo muutamalla sanalla, mutta sitten on heitä joiden sanomisiin ei kannata puuttua. Siitä seuraa vain entistä isompi riehaantuminen.

        Aloitin siniseen laatikkoosi rakkaustarinan kirjoittamisen, siellä se alku nyt odottaa rohkenenko jatkaa :)
        Ehkä huomenna.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Sanos muuta, kun olisi niin yksinkertaista uskoa vain se mitä nenän edessä lukee. Luulo on niin omituinen otus, että kun se kerran kimppuun hyökkää niin kohta jo totuudeksi itsensä kuvittelee. Ilmankos sitä taudiksi kutsutaankin, luuloa. Sitten joskus kun väärää luuloa rupee selittelemään ja oikaisemaan niin silloin se vasta repeekin, ihan kuin kymmeneksi pieneksi luuloksi jakaantuisi. Niinkin voi käydä.
        Sit olen huomannut myös, että luulo haluaa aina sanoa viimeisen sanan.

        Olen päivänmittaan aprikoinut et kannattaaks tätä hyödytöntä touhuu jatkaa mut jotenkin kiinostaa mitä ylläpito aikoo tehrä.
        Kumminkin sinisellä kun siit tuli sama juttu ku juisen laulus, kun tyhmyys tekee siitä periaatteen.


      • Testattu
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen päivänmittaan aprikoinut et kannattaaks tätä hyödytöntä touhuu jatkaa mut jotenkin kiinostaa mitä ylläpito aikoo tehrä.
        Kumminkin sinisellä kun siit tuli sama juttu ku juisen laulus, kun tyhmyys tekee siitä periaatteen.

        Minä voin sanoa et ei tee mitään, ei ole tähän astikaan tehnyt. Joku pieni banni joillekin vähäks aikaa ja that is it.


      • tietämätön.ihminen

        Mitä täällä sitten on tapahtunut.


      • tietämätön.ihminen kirjoitti:

        Mitä täällä sitten on tapahtunut.

        Tääl on semmonen keskinäisen kehun kerho ja pari viikkoo ollaan oikein urakalla toisiamme ylistetty ja ny ruppe turnauskunto lässättämä .
        San ny sääki muutama sana jotta jostakin.


      • tietämätön.ihminen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Tääl on semmonen keskinäisen kehun kerho ja pari viikkoo ollaan oikein urakalla toisiamme ylistetty ja ny ruppe turnauskunto lässättämä .
        San ny sääki muutama sana jotta jostakin.

        Pari viikkoo nyt pitäs jaksaa kehua ja sitte vaikka loppuvuosi mököttää.
        Grillipihviä alko tekeen mieli, kauppa on vielä auki.


      • enkelisisisisi
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Tääl on semmonen keskinäisen kehun kerho ja pari viikkoo ollaan oikein urakalla toisiamme ylistetty ja ny ruppe turnauskunto lässättämä .
        San ny sääki muutama sana jotta jostakin.

        Meinasin sanoa jotain, mutta sitten päätinkin vaieta viisaasti.


      • enkeleinen
        Ancelina kirjoitti:

        Jonkun voi saada hiljaiseksi jo muutamalla sanalla, mutta sitten on heitä joiden sanomisiin ei kannata puuttua. Siitä seuraa vain entistä isompi riehaantuminen.

        Aloitin siniseen laatikkoosi rakkaustarinan kirjoittamisen, siellä se alku nyt odottaa rohkenenko jatkaa :)
        Ehkä huomenna.

        Enpäs sanokaan mitään.


      • enkeleinen kirjoitti:

        Enpäs sanokaan mitään.

        Hyvä päätös :)


      • enkeleinen kirjoitti:

        Enpäs sanokaan mitään.

        en määkään sano mittä,katos ku määäki haluun omistaa kultaa.


      • Pirulainenn
        enkeleinen kirjoitti:

        Enpäs sanokaan mitään.

        Hyvä että kerroit sen meille.


      • Enkeleinen
        enkeleinen kirjoitti:

        Enpäs sanokaan mitään.

        Jonkun voi saada hiljaiseksi muutamalla sanalla,sekö on tarkoituksesi.


      • dkölafkjäfksdlj
        Testattu kirjoitti:

        Minä voin sanoa et ei tee mitään, ei ole tähän astikaan tehnyt. Joku pieni banni joillekin vähäks aikaa ja that is it.

        Ei ne bannit mitään merkitse jos kirjoittelee eri tietokoneilta. Jos saa vain yhden viestin lähtemään eteenpäin, toinen jo tökkii että et kirjoita enempää. Jotakin seurailua on, sen kirjoittajt huomaa. Sulkee vaan ohjelman ja taas voi jatkaa, tai sulkee yhteyden ja taas jatkaa. Sama rumba jatkuu aina vaan.


    • shfimshh

      Voipihan hekin jotka vanhaan takkiinsa kyllästyneitä, kulahtaneen lumppunsa heittää vaikka siskon majaan kierrätyksen merkeissä jos jostain
      hommanneet rahaa uuden ostoon - taitavat käsityöläisetkin tuunaa jotain
      hienoa uutta vanhoista romuista. muuttuvassa maailmassa - missä kuluttaminen ei ole kaikkien pääasia.

    • kuvottavaa

      Nooh, kyllä sun vittu-sanat puskistakin näkyy ja löytyy.

    • Heikunkeikku

      Emmä! Minä kirjoitan tällä "Heikunkeikkuna" aina ja aina.
      Tahdon, että kun joku minulle jotakin kommentoi, niin hän nimenomaan tahtoo kirjoittaa juuri minulle.
      Oon saanut kirjoittaa ihan hyvässä hengessä. En voi sanoa, että kiusanhenkiä on kuhissut mun nilkoissa. Että kiitosta vaan, kun annatte mun kirjuutella kaikes rauhas:)
      Kaiketi oon sen verran tylsä ja lattea, että "kuhisuutta" ei ole.

      • löttöjoonas

        Vastahan sua kookooksi arveltiin se oli mielestäni kaiken huippu.


      • Heikunkeikku
        löttöjoonas kirjoitti:

        Vastahan sua kookooksi arveltiin se oli mielestäni kaiken huippu.

        Kyllä, niin luultiin ja kun sen luin, niin se oli NIIN huvittavaa, että väkisin tuli naurua naamaan. Ymmärsin se huippu hyväksi vitsiksi.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Kyllä, niin luultiin ja kun sen luin, niin se oli NIIN huvittavaa, että väkisin tuli naurua naamaan. Ymmärsin se huippu hyväksi vitsiksi.

        Voihan sen ottaa hyvänä vitsinä, jos kerran tuollaisen eteensä saa, mutta kun useampia kertoja joutuu lukemaan kirjoittaneensa siellä ja täällä, siihen muut syyttelyt perään, niin hiljalleen alkaa hymy hyytyä.
        Ja kierosti sanottuna, että voi sanoa, etten minä sinun nimimerkkiäsi maininnut, ei kaikkea pidä ottaa itseensä.


      • Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

        Voihan sen ottaa hyvänä vitsinä, jos kerran tuollaisen eteensä saa, mutta kun useampia kertoja joutuu lukemaan kirjoittaneensa siellä ja täällä, siihen muut syyttelyt perään, niin hiljalleen alkaa hymy hyytyä.
        Ja kierosti sanottuna, että voi sanoa, etten minä sinun nimimerkkiäsi maininnut, ei kaikkea pidä ottaa itseensä.

        Hello Ancelina.
        Minä täällä krapsuttelen päänahkaani ja oon Ööömaisessa tilassa.
        Kun en nyt ymmärrä, että miten sinä liityt nyt tähän asiaan.
        On liuta kommentteja, joita en ole ollenkaan lukenut, että johtuuko sinun vastauksesi jostakin niistä lukemattomasta kommentista?
        Kun tarkoitin "Tiinaiseksi"-nimimerkin minulle kirjoittamaa kommenttia, että olisin kookoo. Se oli mielestäni naurettava kommentti :)

        Oot oikeassa, että hymy hyytyisi, jos jatkuvasti joutuisi lukemaan väittämiä, että olisi kirjoittanut jossakin ketjussa, vaikkei olisikaan.
        Siksi tuon kommenttini aikasemmin kirjoitinkin, että minun nilkoissani ei ole pahemmin kiusanhenkiä kuhissut.

        Elikkä en ole ottanut mitään itseeni. En tiedä, mitä omaa kommenttiasi tarkoitat.
        Hyvä kun otit asian puheeksi. Elikkä nyt kaikki hyvin häh:) ?


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Hello Ancelina.
        Minä täällä krapsuttelen päänahkaani ja oon Ööömaisessa tilassa.
        Kun en nyt ymmärrä, että miten sinä liityt nyt tähän asiaan.
        On liuta kommentteja, joita en ole ollenkaan lukenut, että johtuuko sinun vastauksesi jostakin niistä lukemattomasta kommentista?
        Kun tarkoitin "Tiinaiseksi"-nimimerkin minulle kirjoittamaa kommenttia, että olisin kookoo. Se oli mielestäni naurettava kommentti :)

        Oot oikeassa, että hymy hyytyisi, jos jatkuvasti joutuisi lukemaan väittämiä, että olisi kirjoittanut jossakin ketjussa, vaikkei olisikaan.
        Siksi tuon kommenttini aikasemmin kirjoitinkin, että minun nilkoissani ei ole pahemmin kiusanhenkiä kuhissut.

        Elikkä en ole ottanut mitään itseeni. En tiedä, mitä omaa kommenttiasi tarkoitat.
        Hyvä kun otit asian puheeksi. Elikkä nyt kaikki hyvin häh:) ?

        Hello ja häh sullekin, enhän minä varsinaisesti juuri tähän asiaan liitykään, vaan siihen aloitukseen, jossa sua kookooksi "epäiltiin", siellä mainittiin jo aloituksessa enkeleitä sun muita.
        Eihän se suinkaan minua voinut tarkoittaa :)
        **
        Meidän väleissämme ei ole ikinä ollut mitään häikkää ja toivottavasti ei ikinä tule olemaankaan.
        Leppoisaa pyhäpäivää sinulle, muista kuunnella musiikkia :)


      • Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

        Hello ja häh sullekin, enhän minä varsinaisesti juuri tähän asiaan liitykään, vaan siihen aloitukseen, jossa sua kookooksi "epäiltiin", siellä mainittiin jo aloituksessa enkeleitä sun muita.
        Eihän se suinkaan minua voinut tarkoittaa :)
        **
        Meidän väleissämme ei ole ikinä ollut mitään häikkää ja toivottavasti ei ikinä tule olemaankaan.
        Leppoisaa pyhäpäivää sinulle, muista kuunnella musiikkia :)

        No lauletaan sitten yhessä Duona "Häh-häh-hähhiä" :)
        Tarvitsen joskus pikkuusen aikaa, että pääsen jyvälle.
        Nyt on jyvälle päästy, että kaikki hyvin.
        Ei olekaan koskaan toistemme kurkkuun hypätty ja oon täysin VARMA, ettei tulla hyppimäänkään.
        Kyllä kyllä, muistan muistan kuunnella musiikkia :)
        Leppoisaa sunnuntaita myös sinulle.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        No lauletaan sitten yhessä Duona "Häh-häh-hähhiä" :)
        Tarvitsen joskus pikkuusen aikaa, että pääsen jyvälle.
        Nyt on jyvälle päästy, että kaikki hyvin.
        Ei olekaan koskaan toistemme kurkkuun hypätty ja oon täysin VARMA, ettei tulla hyppimäänkään.
        Kyllä kyllä, muistan muistan kuunnella musiikkia :)
        Leppoisaa sunnuntaita myös sinulle.

        Näinhän me tytöt lauletaan, aloitetaan heti kohta, niin päästään samaan rytmiin.
        Voisin minäkin selvemmin selittää, kun omassa päässä on kaikki olevinaan ojennuksessa, niin sitten sitä menee ja kirjoittaa niin, ettei kamu pääse heti kärryille.
        :)
        Kiitos, vetistä näyttää olevan, mutta ei liukasta ja sehän on hyvä juttu.


      • Ancelina kirjoitti:

        Voihan sen ottaa hyvänä vitsinä, jos kerran tuollaisen eteensä saa, mutta kun useampia kertoja joutuu lukemaan kirjoittaneensa siellä ja täällä, siihen muut syyttelyt perään, niin hiljalleen alkaa hymy hyytyä.
        Ja kierosti sanottuna, että voi sanoa, etten minä sinun nimimerkkiäsi maininnut, ei kaikkea pidä ottaa itseensä.

        "Ancelina"

        No mutta tyttönen...
        Mikä on nyt mielesi järkyttänyt noin?
        Tuntuu kuin pelkäisit menettäväsi luottamuksen itseäsi kohtaan.
        Tois-puoleisesti.

        YH.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        No mutta tyttönen...
        Mikä on nyt mielesi järkyttänyt noin?
        Tuntuu kuin pelkäisit menettäväsi luottamuksen itseäsi kohtaan.
        Tois-puoleisesti.

        YH.

        hunksz

        Minua ei tällä palstalla järkytä mikään, ei edes sinun toispuoleisuutesi, joka on hyvinkin selvästi havaittavissa oleva asia.
        Minua tympäisevät tietyt kirjoitukset ja jos sen kertominen sinua jollakin tavalla häiritsee, niin sille en voi mitään. Siinäkin näkyy olevan eri asia, kuka kirjoittaa ja mitä.
        Enemmän minä itseeni luotan kuin täällä yhteenkään kirjoittajaan.

        YP.


    • kainuthovi

      Yksinäinen Nissan seisoi ajamattomana korvessa hangen keskellä. Jäljet lumihangessa johtivat peräloosteeriin mikä retkotti nyt sepposenselällään.

      Korvenhukka oli noutananut sieltä viinikanesterin joka oli umpijäässä.

      Keski-euroopassa vietetty aika oli syönyt akkuja sen verran että niitä täytyi ladata, ja se onnistui parhaiten itsekäytetyllä, kunhan se ensin sulaisi huoneen lämmössä.

      Samaan aikaan Hunszvotti paineli jakku auki sohjolassa kohti kodin-kone-liikettä.

      Ilmeisesti Huawei oli tiltannut päivityksen tultua, tai Prep-Aid liittymästä oli puhe-aika loppunut.

      Turunpuales gou gou ihmetteli soutulavittas mihin aurinkon kullittamat hanket oli hävinneet.

      Kaakon suuunnalla oli Angeli mennyt pyllylleen kauppareisulla, ja hunajapurkki oli tuusan nuuskana, noohh kotoa varmaan löytyy sen verran, että paikat saa pehmeiksi.

      Savon puolelle Lieero perkaa matikkaa, ja tulisipa joku tiili muori sopalle mietiskelee

      • Peräloosteri

        Mateen mätiä mmm...Matikkasoppaa mmm..

        Pitää muistaa myös ostaa aineet blineihin. Blinin päälle mateenmätiä, sipulia, valko-ja mustapippuria, suolaa ja smetanaa.

        Viimeinen lause on aina mieleenjäävin ; ).


      • Jos minä nyt tuohon Angeliin jollakin tavalla liityn, niin olenkin ollut nokkela ja ostin hunajaa muovipullossa. Syötäväksi tarkoitettua, siitepölyhiukkaset on suodatettu pois, joten ei pitäisi tulla allergiaoireita.
        Myös saunahunajaa on aina oltava, sekin muoviputkilossa.


    • Mikäpähänessä

      Yö on jo korvilla, saunottu ja syöty. Pienet possut kokoontuneet nokkimaan jyväsiä tästäkin aloituksesta.

    • Sattuu että seuraan esimerkkiäsi, korppis ja luovun pitkäaikaisesta periaatteestani olla ikinä kirjoittamatta puskasta. Uskon nyt että ainoa joka pitää arvossa rehellisyyttäni olen minä itse ja se ei riitä kovin pitkälle, vai riittääkö?

      • ent.siivoojaparka

        Tällaiset aatoksetko ne tuli sudentunnilla?
        Mistäs se lutunen alkoi sinua epäilemään?


      • Paloma01

        Kysymys on vain ja ainoastaan palstarehellisyydestä. Livessä ei prob.


      • jokena

        Korppisko ei ole kirjoittanut puksista eikä esiintynyt er sukupuolella mitä on, :))))))))))))


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Tällaiset aatoksetko ne tuli sudentunnilla?
        Mistäs se lutunen alkoi sinua epäilemään?

        Espi, sä saisit kyllä jättää Palomaa rauhaan. Kun katselen sun viestejä hänelle, ne on aika usein todella pahansuopia. Jos hän kokee tarvetta kirjoittaa puskista, niin ymmärrän. Sitä en ymmärrä, mikset voi antaa hänelle tilaa kirjoittaa täällä niinkuin muutkin ihmiset? Mistä tuo sun viha kumpuaa?
        Kerroit joskus miten sulta murrettiin leuka. Tällä puolen ruutua mä fiilasin sun kanssa, tuntui pahalta sun puolesta. Tiiän kyl, et sä sitä sympatiaa tartte.
        Mutta nyt sä murrat Paloman leukaa. Sä et ole sen parempi tässä kohtaa kuin sun exäskään, eri tasolla vaan. Vaikka minusta olet monessa tapaa huipputyyppi, ja niin kuin olen sanonutkin, yksi empaattisimmista mitä olen täällä nähnyt. Hattu nousee siitä.
        Olen pahoillani että joudun tämän viestin kirjoittamaan, ymmärrän että tässä on paljon elementtejä joita ei kuulu tänne. Olisinkin kirjoittanut sulle suoraan jos sellainen tilaisuus olisi ollut. Pahoittelen siis jos satutan sua, mutta en itse sisältöä.


      • hmp.f kirjoitti:

        Espi, sä saisit kyllä jättää Palomaa rauhaan. Kun katselen sun viestejä hänelle, ne on aika usein todella pahansuopia. Jos hän kokee tarvetta kirjoittaa puskista, niin ymmärrän. Sitä en ymmärrä, mikset voi antaa hänelle tilaa kirjoittaa täällä niinkuin muutkin ihmiset? Mistä tuo sun viha kumpuaa?
        Kerroit joskus miten sulta murrettiin leuka. Tällä puolen ruutua mä fiilasin sun kanssa, tuntui pahalta sun puolesta. Tiiän kyl, et sä sitä sympatiaa tartte.
        Mutta nyt sä murrat Paloman leukaa. Sä et ole sen parempi tässä kohtaa kuin sun exäskään, eri tasolla vaan. Vaikka minusta olet monessa tapaa huipputyyppi, ja niin kuin olen sanonutkin, yksi empaattisimmista mitä olen täällä nähnyt. Hattu nousee siitä.
        Olen pahoillani että joudun tämän viestin kirjoittamaan, ymmärrän että tässä on paljon elementtejä joita ei kuulu tänne. Olisinkin kirjoittanut sulle suoraan jos sellainen tilaisuus olisi ollut. Pahoittelen siis jos satutan sua, mutta en itse sisältöä.

        Palomallekin muuten anteeksi että sekaannun. Tiiän, aint my business, mutta... noh, oon koettanut olla hiljaa ja katsella vierestä, nysse tuli sit. Maito on pyödällä.


      • aikasti.outoo
        hmp.f kirjoitti:

        Espi, sä saisit kyllä jättää Palomaa rauhaan. Kun katselen sun viestejä hänelle, ne on aika usein todella pahansuopia. Jos hän kokee tarvetta kirjoittaa puskista, niin ymmärrän. Sitä en ymmärrä, mikset voi antaa hänelle tilaa kirjoittaa täällä niinkuin muutkin ihmiset? Mistä tuo sun viha kumpuaa?
        Kerroit joskus miten sulta murrettiin leuka. Tällä puolen ruutua mä fiilasin sun kanssa, tuntui pahalta sun puolesta. Tiiän kyl, et sä sitä sympatiaa tartte.
        Mutta nyt sä murrat Paloman leukaa. Sä et ole sen parempi tässä kohtaa kuin sun exäskään, eri tasolla vaan. Vaikka minusta olet monessa tapaa huipputyyppi, ja niin kuin olen sanonutkin, yksi empaattisimmista mitä olen täällä nähnyt. Hattu nousee siitä.
        Olen pahoillani että joudun tämän viestin kirjoittamaan, ymmärrän että tässä on paljon elementtejä joita ei kuulu tänne. Olisinkin kirjoittanut sulle suoraan jos sellainen tilaisuus olisi ollut. Pahoittelen siis jos satutan sua, mutta en itse sisältöä.

        Tota, empaattinen?ent.siivoojaparka? Joka vittuilee lähes jokaselle. Näyttäs et sun empaattisuus on nuolemista.


      • aikasti.outoo kirjoitti:

        Tota, empaattinen?ent.siivoojaparka? Joka vittuilee lähes jokaselle. Näyttäs et sun empaattisuus on nuolemista.

        No esimerkki. Muistatko sellaisen ketjun missä aloittaja ihmetteli lapsensa mykkäkoulua kun vaimo ei auttanut häntä lastenhoidossa? Se eka niistä ketjuista, niitä oli vissiin muutama, kaiva & lue.
        Enempää mä en nyt ruodi mun kuvaa espistä, vaikka muutakin hyvää olen nähnyt. Sulla on omasi, ja sä haluat nähdä vain viat meissä muissa, niin ole hyvä vaan.
        Siitä asenteesta en pidä, että kaikki paha vaan otetaan sydämeen ja pidetään niistä kirjaa. Jos sanot jotain hyvää, se on nuolemista.


      • hmp.f kirjoitti:

        Espi, sä saisit kyllä jättää Palomaa rauhaan. Kun katselen sun viestejä hänelle, ne on aika usein todella pahansuopia. Jos hän kokee tarvetta kirjoittaa puskista, niin ymmärrän. Sitä en ymmärrä, mikset voi antaa hänelle tilaa kirjoittaa täällä niinkuin muutkin ihmiset? Mistä tuo sun viha kumpuaa?
        Kerroit joskus miten sulta murrettiin leuka. Tällä puolen ruutua mä fiilasin sun kanssa, tuntui pahalta sun puolesta. Tiiän kyl, et sä sitä sympatiaa tartte.
        Mutta nyt sä murrat Paloman leukaa. Sä et ole sen parempi tässä kohtaa kuin sun exäskään, eri tasolla vaan. Vaikka minusta olet monessa tapaa huipputyyppi, ja niin kuin olen sanonutkin, yksi empaattisimmista mitä olen täällä nähnyt. Hattu nousee siitä.
        Olen pahoillani että joudun tämän viestin kirjoittamaan, ymmärrän että tässä on paljon elementtejä joita ei kuulu tänne. Olisinkin kirjoittanut sulle suoraan jos sellainen tilaisuus olisi ollut. Pahoittelen siis jos satutan sua, mutta en itse sisältöä.

        "humps"

        Minusta Paloma on R23,99

        H.


      • ny.muaki.naurattaa
        hmp.f kirjoitti:

        No esimerkki. Muistatko sellaisen ketjun missä aloittaja ihmetteli lapsensa mykkäkoulua kun vaimo ei auttanut häntä lastenhoidossa? Se eka niistä ketjuista, niitä oli vissiin muutama, kaiva & lue.
        Enempää mä en nyt ruodi mun kuvaa espistä, vaikka muutakin hyvää olen nähnyt. Sulla on omasi, ja sä haluat nähdä vain viat meissä muissa, niin ole hyvä vaan.
        Siitä asenteesta en pidä, että kaikki paha vaan otetaan sydämeen ja pidetään niistä kirjaa. Jos sanot jotain hyvää, se on nuolemista.

        Hahhaaa...jos johku provoiluun kirjottaa pilkallaan luonteensa vastasesti nii sä pidät sitä empaattisuutena ;)))))))


      • hmp.f kirjoitti:

        Palomallekin muuten anteeksi että sekaannun. Tiiän, aint my business, mutta... noh, oon koettanut olla hiljaa ja katsella vierestä, nysse tuli sit. Maito on pyödällä.

        Ei mitään anteeksi pyytämistä. Tuntuu hyvältä saada tukea tilanteessa jonka itsekin koen hyvin epämiellyttäväksi.
        En todellakaan itsekään ymmärrä mistä moinen vainoaminen johtuu. Alussa ajattelin sen lähteneen siitä kun kirjoitin jotain miten näin asiat täällä Ruotsissa, niin hän täällä kauemmin asuneena ja paremmin mediaa seuranneena kumosi aina puheeni ja tunsi kait että hänen varpailleen oli astuttu. Muttakun...ihmiset voivat nähdä asioita eri tavalla ja tulkita arkipäivää eri tavalla, vaikka onkin lukenut samat lehdet, katsellut tv:stä samat uutiset. Minulla ei ole traumaattisia kokemuksia täällä asumisesta. Minua on yleensäkin kohdeltu hyvin, sekä kantaruotsalaisten että maahanmuuttajien taholta. Vanha sananparsi "niin metsä vastaa kuin siihen huutaa" pitänee paikkansa edelleenkin. Minulle ruotsalainen metsä ei ole ollut vihamielinen eikä töykeä.


      • hunksz kirjoitti:

        "humps"

        Minusta Paloma on R23,99

        H.

        ???


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        ???

        "Paloma.se.co"

        Nii...ettei S24 mutta ei R24:kään.

        H.


      • ny.muaki.naurattaa kirjoitti:

        Hahhaaa...jos johku provoiluun kirjottaa pilkallaan luonteensa vastasesti nii sä pidät sitä empaattisuutena ;)))))))

        Eli sä et käynyt lukemassa, sulla ei ole hajuakaan mistä puhun. Mene nyt kiltisti vaan, tsuptsup.
        Ja kuules, kantsis sinunkin rekkautua ja kirjoitella samalla nikillä, sais sinustakin jotain nätimpää kuvaa kuin tuo ainanainen muiden arvotelu ja nälviminen.


      • ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

        Espi, sä saisit kyllä jättää Palomaa rauhaan. Kun katselen sun viestejä hänelle, ne on aika usein todella pahansuopia. Jos hän kokee tarvetta kirjoittaa puskista, niin ymmärrän. Sitä en ymmärrä, mikset voi antaa hänelle tilaa kirjoittaa täällä niinkuin muutkin ihmiset? Mistä tuo sun viha kumpuaa?
        Kerroit joskus miten sulta murrettiin leuka. Tällä puolen ruutua mä fiilasin sun kanssa, tuntui pahalta sun puolesta. Tiiän kyl, et sä sitä sympatiaa tartte.
        Mutta nyt sä murrat Paloman leukaa. Sä et ole sen parempi tässä kohtaa kuin sun exäskään, eri tasolla vaan. Vaikka minusta olet monessa tapaa huipputyyppi, ja niin kuin olen sanonutkin, yksi empaattisimmista mitä olen täällä nähnyt. Hattu nousee siitä.
        Olen pahoillani että joudun tämän viestin kirjoittamaan, ymmärrän että tässä on paljon elementtejä joita ei kuulu tänne. Olisinkin kirjoittanut sulle suoraan jos sellainen tilaisuus olisi ollut. Pahoittelen siis jos satutan sua, mutta en itse sisältöä.

        Joko täällä taas ollaan puolustamassa heikompaa.
        Mitä sinun unisessa päässäsi pyörähtää, kun joku yön hiljaisuudesta parahtaa, ettei hänen rehellisyyttään arvosteta? Selitti hän kyllä heti perään, että kysymys olikin vain palstasta. Ja se oli ok. Sain minäkin rauhassa painaa pääni tyynyyn.
        Huomasin siitä kommentista, että toisillakin näkyy olevan päiväminä ja yöminä; kuinka päivisin rekkaamisen vannoutunut puolustaja tulee toisiin aatoksiin yön pimeinä tunteina.
        Älä sinä enää minun leukojani harmittele. Vinoleukaisuus on meidän suvun sukuvika. Joskus on vain väärään suuntaan vinossa. Äläkä ole huolissasi eksänikään takia. Hän ei ole enää hengissä (kysymys ei ole murhasta eikä taposta).


    • No en ala. En. Enenenenen ja en.
      Kun kirjoitan, avaan sieluani, sydämeni, annan kaikkeni. Mä en jätä niistä mitään puskiin lojumaan. Se on tasan näin.
      Seison nikkini takana, joskus ylpeänä ja joskus vähemmän ylpeänä. Mutta ideakin onkin se, että jos mun on joskus aihetta olla vähemmän ylpeä itsestäni, kun teen sen omalla nikilläni, joku voi sanoa mulla että Hömppä, nyt meni alta riman. Ja sitten voi punnita uudestaan mitä sanoin, olinko hömpppä vai en. Ymmärtää paremmin itse tai saada toista ymmärtämään. Jos käy niin, että hän ei halua ymmärtää vaikka pitäisi, niin ei oo muvvvika.
      Vakinikki joka pakenee puskiin, on pelkuri. Puskalla tarkoitan nikkiä JA kirjoitusta, joka on tehty niin ettei häntä tunnisteta. Tosin ymmärrän että on tilanteita jolloin ihminen niin tekee, jos vaikka tekstin sisällön laatu on sellainen että pitää suojella jotakuta.

      • ent.siivoojaparka

        Nyt sitten leimasit Paloman pelkuriksi. Siinä meillä heikompien puolustusasianajaja.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Nyt sitten leimasit Paloman pelkuriksi. Siinä meillä heikompien puolustusasianajaja.

        En mä Palomaa käynyt puolustamassa siksi että hän ei muka mun silmissä pärjäisi. Lähinnä mun mielestä lähinnä sä tarvitset apua näkemään mitä toiselle aiheutat. Siinä on joku sokea piste sulla.
        Tuskin se susta hyvältä tuntuu, varsinkaan kun tällainen muna tulee kanaa opettamaan ;) mutta kyllä sä siitä tokenet.


      • ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

        En mä Palomaa käynyt puolustamassa siksi että hän ei muka mun silmissä pärjäisi. Lähinnä mun mielestä lähinnä sä tarvitset apua näkemään mitä toiselle aiheutat. Siinä on joku sokea piste sulla.
        Tuskin se susta hyvältä tuntuu, varsinkaan kun tällainen muna tulee kanaa opettamaan ;) mutta kyllä sä siitä tokenet.

        Mitä minä nyt siinä kenelle aiheutin huolestuneen asiallisella kysymykselläni, mihin vastattiin asiallisesti selventäen tilannetta?
        Sinulle taisin aiheuttaa jonkunlaisen hepulikohtauksen, mutta eipä ollut ensimmäinen eikä vanhojen merkkien mukaan viimeinenkään sitä lajiaan.


    • Tällä ketjulla on ollut hyvä vaikutus se on opettanut minua.

      Rekkautuneiden rinta on noussut rottingille ja hyvä niin, jatkan rekkautuneena.

      Mutta, muistutan ei rekkantuminen oli pakko toimenpide. Rekkaantunut saa kirjoittaa rekkaantumatta joten ilkeilyt siitä kuka lymyää puskassa voi jokainen jättää omaan arvoonsa. Nyt kävi kuten aina ennenkin on käynyt kukaan ei ole löytänyt mun puskakirjoituksia arvuuttelusta huolimatta. Olen myös käyttänyt tunnistettavissa olevia puskanikkejä.

      Pystyn menemään syvälle puskaan. Se, että joku syöttää kommentteja matkien minua ei tarkoita, että viesti olisi minulta. En ole niin kokematon, että puskasta käyttäisin tyypillisiä omia sanontojani. Kiroilujakaan enkä mollauksia en ole viljellyt.
      Voin jopa kuten tässäkin ketjussa kannustaa kiukuttelijaa ovalasti, siten, että kiukuttelija ei tajua minun olevan aivan siinä hänen vieresssään.

      No, se siitä nyt jatkat rekattuna. Kiitos rekkaantuneet jatkamme näillä eväin, kukin omalla tavallaan. Paloman, hmpf:n uskon kirjoittavan aina omilla nikeillään. Itsestäni en ole mene sanomaan mitään lopullista vaikka aloituksessa aijoinkin sukeltaa puskiin. Näin varmaan teenkin jatkossa, mutta ottakaa opiksi tästä kommentistä, ette te minua tunnista sillä en mene puskaan kirjoittamaan ilkeyksiä kenellekään.

      Hiljainen sunnuntaiaamu korvessa. Olemme päättäneet Petzen kanssa, että tänä keväänä emme matkusta Hollantiin vaan nautimme Suomen keväästä.
      On ihana suunnitella kevättä ja pääsiäisen viettoa. Kevääseemme kuuluu picknikkejä aurinkoisella mökin laiturilla.

      • mietinmietin

        Lopetat siis ikuiset epäilysi siitä, kuka minkäkin nikin takana on.
        Voisinkohan jo käyttää rekattua nikkiäni, ilman, ettet sinä hyökkää epäilemään ja etsimään vanhoja sanojani arkiston pölyistä.


      • mietinmietin kirjoitti:

        Lopetat siis ikuiset epäilysi siitä, kuka minkäkin nikin takana on.
        Voisinkohan jo käyttää rekattua nikkiäni, ilman, ettet sinä hyökkää epäilemään ja etsimään vanhoja sanojani arkiston pölyistä.

        Ongelmahan on sinulla ei minulla.

        En minä mitään sinulle lupaa, ihmiselle, jota en tunne.

        Arkistot ovat mielenkiintoisia kirjastoja. Ikäväkseni en löytänyt omia kirjoituksiani 2007 -2008 ajalta about kun aloitin viiskymppisissa. Kävin arkistossa kun etsin..... kuinka tulin palstalle aloitukseen vastausta. En muista noista ajoista juuri mitään. Olen sellainen korvasta sisään ja toisesta ulos tyyppi. En kanna sisälläni vanhoja asioita. Kun käännän selkäni, olen selin. Olen kirjoitellut tuhansia ja taas tuhansia kommentteja suomi24 palstoille täällä olo aikanani. Arkistoja selaillessani sieltä löytyi vanhoja nimimerkkejä, joista minulle ei ole aavistustakaan, ovatko edes elossa enää. Esim. Namisuku.

        Itseasiassa kun menen arkistoon etsin omia juttujani. You know minäminä.


      • siilimuori3
        korppis kirjoitti:

        Ongelmahan on sinulla ei minulla.

        En minä mitään sinulle lupaa, ihmiselle, jota en tunne.

        Arkistot ovat mielenkiintoisia kirjastoja. Ikäväkseni en löytänyt omia kirjoituksiani 2007 -2008 ajalta about kun aloitin viiskymppisissa. Kävin arkistossa kun etsin..... kuinka tulin palstalle aloitukseen vastausta. En muista noista ajoista juuri mitään. Olen sellainen korvasta sisään ja toisesta ulos tyyppi. En kanna sisälläni vanhoja asioita. Kun käännän selkäni, olen selin. Olen kirjoitellut tuhansia ja taas tuhansia kommentteja suomi24 palstoille täällä olo aikanani. Arkistoja selaillessani sieltä löytyi vanhoja nimimerkkejä, joista minulle ei ole aavistustakaan, ovatko edes elossa enää. Esim. Namisuku.

        Itseasiassa kun menen arkistoon etsin omia juttujani. You know minäminä.

        "En kanna sisälläni vanhoja asioita."
        No tuosta voisi olla olemassa toinenkin totuus ;).


      • siilimuori3 kirjoitti:

        "En kanna sisälläni vanhoja asioita."
        No tuosta voisi olla olemassa toinenkin totuus ;).

        En halua olla kanssasi missään tekemisissä, olen jo antanut sinun ymmärtää, mutta ymmärryksesi ei näytä toimivan. HÄIVY!


      • Jonninjoutilas

        Rekkaantunut saakin vaihdettua mustaan nimmariin ja sitä totta totisesti myös tapahtuu koko ajan. Onhan se mukavampi sanoa mitä TODELLA ajattelee kun ei muut tunnista. Sitten sinisellä taas kirjoitellaan niitä ympäripyöreitä.

        Kun kerran on täysin sallittua kirjoittaa mustalla niin en tajua tämän kiusaajan räkyttämistä täällä viikosta toiseen haukkuen mustia nimimerkkejä. Kato vaan Korppis ettet saa siellä puskassa kyykkiessäsi sen palstarakin vihaa niskaasi. Haukkuu vielä sinutkin palstan pelleksi kuten erään toisenkin mustalla kirjoittavan.


      • siilimuori3
        korppis kirjoitti:

        En halua olla kanssasi missään tekemisissä, olen jo antanut sinun ymmärtää, mutta ymmärryksesi ei näytä toimivan. HÄIVY!

        Et sinä olekkaan vaan kirjoitksesi ovat.Vapaa palsta.


      • Jonninjoutilas kirjoitti:

        Rekkaantunut saakin vaihdettua mustaan nimmariin ja sitä totta totisesti myös tapahtuu koko ajan. Onhan se mukavampi sanoa mitä TODELLA ajattelee kun ei muut tunnista. Sitten sinisellä taas kirjoitellaan niitä ympäripyöreitä.

        Kun kerran on täysin sallittua kirjoittaa mustalla niin en tajua tämän kiusaajan räkyttämistä täällä viikosta toiseen haukkuen mustia nimimerkkejä. Kato vaan Korppis ettet saa siellä puskassa kyykkiessäsi sen palstarakin vihaa niskaasi. Haukkuu vielä sinutkin palstan pelleksi kuten erään toisenkin mustalla kirjoittavan.

        Minä en ole ollut edes pitkään tietoinen siitä että voisin vastata muulla kuin omalla nimimerkilläni, elikkä siis onhan se teksti ollut sivulla iät ajat, mutta en ollut kiinnittänyt siihen edes huomiota, kuin joku, ehkä vuosi sitten.
        Koska sanon aina mitä todella ajattelen, niin se ei ole ollut minulle mikään vaihtoehto. Toinen ajatus joka kävi mielessäni oli että minun suomenkieleni on varmasti aivan liian helppo tunnistaa puskastakin.


      • Jonninjoutilas
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Minä en ole ollut edes pitkään tietoinen siitä että voisin vastata muulla kuin omalla nimimerkilläni, elikkä siis onhan se teksti ollut sivulla iät ajat, mutta en ollut kiinnittänyt siihen edes huomiota, kuin joku, ehkä vuosi sitten.
        Koska sanon aina mitä todella ajattelen, niin se ei ole ollut minulle mikään vaihtoehto. Toinen ajatus joka kävi mielessäni oli että minun suomenkieleni on varmasti aivan liian helppo tunnistaa puskastakin.

        Uskonkin ettet puskaile. Mutta esin Korppiksella ei siihen paukut riitä että sanoisi ne suorimmat ajatuksensa sinisellä nikillä.


      • Jonninjoutilas kirjoitti:

        Rekkaantunut saakin vaihdettua mustaan nimmariin ja sitä totta totisesti myös tapahtuu koko ajan. Onhan se mukavampi sanoa mitä TODELLA ajattelee kun ei muut tunnista. Sitten sinisellä taas kirjoitellaan niitä ympäripyöreitä.

        Kun kerran on täysin sallittua kirjoittaa mustalla niin en tajua tämän kiusaajan räkyttämistä täällä viikosta toiseen haukkuen mustia nimimerkkejä. Kato vaan Korppis ettet saa siellä puskassa kyykkiessäsi sen palstarakin vihaa niskaasi. Haukkuu vielä sinutkin palstan pelleksi kuten erään toisenkin mustalla kirjoittavan.

        Kotikiusattu on joutunut aiheettoman ajojahdin kohteeksi. Ikävää, toivon, että se ilkeily loppuu. Se on vain mielikuvituksesi tuotosta josta kirjoitat, sillä ei ole todistusarvoa.

        Emmehän livessäkään jatka ja roiku ihmisen perässä, jota emme voi sietää.
        Tai en minä ainakaan. Kierrän sellaiset ihmiset kaukaa oman mielenterveyteni takia.


      • Jonninjoutilas kirjoitti:

        Uskonkin ettet puskaile. Mutta esin Korppiksella ei siihen paukut riitä että sanoisi ne suorimmat ajatuksensa sinisellä nikillä.

        Tämä klassinen taas kerran, todisteita syytöksiin please?


      • Johan.on
        korppis kirjoitti:

        En halua olla kanssasi missään tekemisissä, olen jo antanut sinun ymmärtää, mutta ymmärryksesi ei näytä toimivan. HÄIVY!

        Millä valtuutuksella sinä käsket täältä ketään häipymään??


      • Jonninjoutilas
        korppis kirjoitti:

        Tämä klassinen taas kerran, todisteita syytöksiin please?

        Todisteitako?

        No lue tuo aloituksesi missä itse kerrot puskailevasi. Riittääkö todisteeksi?


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        Et sinä olekkaan vaan kirjoitksesi ovat.Vapaa palsta.

        Virheitä saa tehdä ja mokatakin mut seisokaa nyt hyvä ihmiset tekojenne takana älkäkää eläkö missään mielikuvitusmaailmassa jossa teissä on vain hyvää ja kaunista.Tavallisia ihmisiä olette niin kuin me kaikki muutkin täällä. Ihmisyyden mitta on se että kykenee myöntämään olevansa väärässä.


      • miksimuitasyytät
        korppis kirjoitti:

        Kotikiusattu on joutunut aiheettoman ajojahdin kohteeksi. Ikävää, toivon, että se ilkeily loppuu. Se on vain mielikuvituksesi tuotosta josta kirjoitat, sillä ei ole todistusarvoa.

        Emmehän livessäkään jatka ja roiku ihmisen perässä, jota emme voi sietää.
        Tai en minä ainakaan. Kierrän sellaiset ihmiset kaukaa oman mielenterveyteni takia.

        Eikös se tiina jo tunnustanut olleensa kk-n jahtaamisen takana?


      • korpillekysymys
        korppis kirjoitti:

        Kotikiusattu on joutunut aiheettoman ajojahdin kohteeksi. Ikävää, toivon, että se ilkeily loppuu. Se on vain mielikuvituksesi tuotosta josta kirjoitat, sillä ei ole todistusarvoa.

        Emmehän livessäkään jatka ja roiku ihmisen perässä, jota emme voi sietää.
        Tai en minä ainakaan. Kierrän sellaiset ihmiset kaukaa oman mielenterveyteni takia.

        jos oikein muistan niin olet sinäkin täällä useampaa jahdannut, vai onko kaikki sujunut hyvin esimerkiksi anjaniinan kanssa?


      • siilimuori3
        Johan.on kirjoitti:

        Millä valtuutuksella sinä käsket täältä ketään häipymään??

        No varmaan sillä "valtuutuksella" et ensin kaivelee minun tekstejäni muilta aihealueilta, siis on paljastavinaan henkilökohtaisia tietojani. Kopsaa ne tänne. Kehuu ettei stalkkaa ja het seuraavassa lauseessa kertoo että on stalkannut tietoja minusta. Sitten loihee lausumaan ettei halua olla missään tekemisissä kanssani ja häipymään :DD. Melkoinen vekkuli :DD.


      • Jonninjoutilas kirjoitti:

        Todisteitako?

        No lue tuo aloituksesi missä itse kerrot puskailevasi. Riittääkö todisteeksi?

        Ei riitä, etsi puskakommentit.

        Kirjoitit:

        " Korppiksella ei siihen paukut riitä että sanoisi ne suorimmat ajatuksensa sinisellä nikillä."


      • korpillekysymys kirjoitti:

        jos oikein muistan niin olet sinäkin täällä useampaa jahdannut, vai onko kaikki sujunut hyvin esimerkiksi anjaniinan kanssa?

        En tunne kyseistä nimimerkkiä, olen tosin nähnyt sen. Ei harmaata aavistustakaan minkalainen henkilö on kyseessä. Voi tosin olla, että nimimerkki on vaihtunut toiseksi, en tunne tapausta.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        No varmaan sillä "valtuutuksella" et ensin kaivelee minun tekstejäni muilta aihealueilta, siis on paljastavinaan henkilökohtaisia tietojani. Kopsaa ne tänne. Kehuu ettei stalkkaa ja het seuraavassa lauseessa kertoo että on stalkannut tietoja minusta. Sitten loihee lausumaan ettei halua olla missään tekemisissä kanssani ja häipymään :DD. Melkoinen vekkuli :DD.

        Koeta häipyä se on sinullekin parempi. Verenpaineen nousu ei ole hyväksi sinun terveydellesi.


      • siilimuori3
        korppis kirjoitti:

        Koeta häipyä se on sinullekin parempi. Verenpaineen nousu ei ole hyväksi sinun terveydellesi.

        Valitettavasti sinun mielipiteesi eivät ole kauhean kovassa kurssissa minulle.


      • mullonviis
        korppis kirjoitti:

        En tunne kyseistä nimimerkkiä, olen tosin nähnyt sen. Ei harmaata aavistustakaan minkalainen henkilö on kyseessä. Voi tosin olla, että nimimerkki on vaihtunut toiseksi, en tunne tapausta.

        Hällä on ollut varmaanki viiskytä eri nikkiä ja puskista piinaa heitä kenen kans ei tullu toimeen.


      • mullonviis kirjoitti:

        Hällä on ollut varmaanki viiskytä eri nikkiä ja puskista piinaa heitä kenen kans ei tullu toimeen.

        Yhden hänen nikin taidan tunnistaa ; )


      • mietinmietin
        korppis kirjoitti:

        Ongelmahan on sinulla ei minulla.

        En minä mitään sinulle lupaa, ihmiselle, jota en tunne.

        Arkistot ovat mielenkiintoisia kirjastoja. Ikäväkseni en löytänyt omia kirjoituksiani 2007 -2008 ajalta about kun aloitin viiskymppisissa. Kävin arkistossa kun etsin..... kuinka tulin palstalle aloitukseen vastausta. En muista noista ajoista juuri mitään. Olen sellainen korvasta sisään ja toisesta ulos tyyppi. En kanna sisälläni vanhoja asioita. Kun käännän selkäni, olen selin. Olen kirjoitellut tuhansia ja taas tuhansia kommentteja suomi24 palstoille täällä olo aikanani. Arkistoja selaillessani sieltä löytyi vanhoja nimimerkkejä, joista minulle ei ole aavistustakaan, ovatko edes elossa enää. Esim. Namisuku.

        Itseasiassa kun menen arkistoon etsin omia juttujani. You know minäminä.

        Rekatuillahan oli mahdollisuus poistaa omia kirjoituksia aikaan, ja sinä olit haka poistamaan omiasi, myös sefut poisteli sinun ilkeyksiäsi.

        Mitä tulee tuntemiseen, niin se vaatii live-tapaamista ja minä en ainakaan haluaisi täältä tavata ketään.mie


      • Asiahan.on.jo.selvä
        miksimuitasyytät kirjoitti:

        Eikös se tiina jo tunnustanut olleensa kk-n jahtaamisen takana?

        ihmettelen myös miksi enää muita syytetään ja jahdataan :O


      • mietinmietin kirjoitti:

        Rekatuillahan oli mahdollisuus poistaa omia kirjoituksia aikaan, ja sinä olit haka poistamaan omiasi, myös sefut poisteli sinun ilkeyksiäsi.

        Mitä tulee tuntemiseen, niin se vaatii live-tapaamista ja minä en ainakaan haluaisi täältä tavata ketään.mie

        Sitä faktaa kaipaan en fiktiota. Yritä ryhdistyä.


      • mulonviis
        korppis kirjoitti:

        Yhden hänen nikin taidan tunnistaa ; )

        Muistathan ettei hän antanu koskaan periks vaan jankutti jankuttamistaan ;)))))


    • tyhjänpäiväistä

      Tyypillinen akkojen kinaketju, akkojen tapaista melkein lastentarhasta kotoisin.

      • ent.siivoojaparka

        Kopasepa jalkoväliäsi, sillä olethan täällä sinäkin.
        Ruunasit ketjun miehet?


    • eikö anceliinalla ja heikunkeikulla
      oo tosiaankaan laskiaissunnuntaina mitään muuta tekemistä
      kun keskustella mitä mää oon kirjoittanu ja mitä en
      keskittykää jo hyvät ihmiset omiin asioihinne
      ja eläkää elämäänne
      älkääkä antako tän palstan viedä mukanaan
      köyhältä kuulostaa.

    • ja jotenkin kummastuttaa toikin asia jos puhun
      kookoon enkeleistä niin yks ottaa sen itselleen
      puhun sillon kookoon komppaajista
      on täällä palstalla paljonkin niitä joilla sädekehä loistaa pään päällä
      ei se ole itsestään tämä meidän anceliina kera heikunkeikun sun muitten
      mikä saa ihmisen kuvittelemaan että kaikki mitä kirjoitetaan
      kirjoitetaan juuri hänestä
      vähän niinkun omakehu haiskahtaa
      täällä palstalla on paljon muitakin kun te arvon rouvat.

      • dddddddddddd

        miksimuitasyytät

        7.2.2016 12:48



        korppis kirjoitti:



        Kotikiusattu on joutunut aiheettoman ajojahdin kohteeksi. Ikävää, toivon, että se ilkeily loppuu. Se on vain mielikuvituksesi tuotosta josta kirjoitat, sillä ei ole todistusarvoa.

        Emmehän livessäkään jatka ja roiku ihmisen perässä, jota emme voi sietää.

        Tai en minä ainakaan. Kierrän sellaiset ihmiset kaukaa oman mielenterveyteni takia.

        Näytä lisää


        Eikös se tiina jo tunnustanut olleensa kk-n jahtaamisen takana


      • enOoenkeli

        Eihän sun pitänyt muitaa vanhoja kirjoituksiasi.


    • no just perjantai aamuna olin kookoon kimpussa
      syystä että haluan rauhassa kirjoitella täällä
      enkä joka kerta kun sanankin kirjoitan
      halua haukkumisryöppyä perääni
      sitä ennen en todellakaan ole ollut palstalla
      kuukauteen että se siitä
      ja jos todellakin haluatte mun lopettavan sen älyttömän
      mölinän mitä mun perään pidetään
      niin lopettakaa ite myös se
      niin kauan kun mulle veetuillaan
      tuun myös minä meetuileen kookoolle ja hänen enkeleilleen
      elikkä kaikille joilla täällä on olevinaan se sädekehä pään päällä
      ja jotka aina sanoo että en minä vaan ne toiset
      vihjailee kaikenmaailman juttuja
      mää tiedän myös paljon mutta osaan olla hiljaa
      'enkä edes viitsi olla niin typerä että vihjailisin
      niinkun tässä ketjussa tekivät nämä
      enkelit anceliina ja heikunkeikku
      molemmat varsinaisia kierouden korkkiruuveja
      ja ikävä kyllä kookoo saa siitä aina omansa :)

      • lopettaisitjo

        ö-Öö

        5.2.2016 9:33


        Jahas.

        Jokakeväinen tiinan sekoamisshow taas lähti käyntiin. Pyydä soskusta taksiseteliä, että pääset lekurille uusimaan reseptisi ja pyydä samalla taas lähete laitokseen suljetulle.

        =DW=


    • ikävä kyllä mää en ollu minkää ajojahdin takana
      joka on kestäny viikkoja
      ja se on ihan saletti ettei kukaan tuu määrään ei kookoo
      ei kookoon enkelit eikä kukaan muukaan
      mitä mää täällä kirjoitan
      edelleen jättäkää mut rauhaan niin mää jätän rauhaan
      herra kookoon ja kaikki hänen enkelinsä
      mutta niin kauan kun vatvotte tota asiaa niin kauan
      täältä tulee tekstiä takaisin
      mun mielestä me ollaan kaikki samanarvoisia kirjoittajia
      tällä palstalla niin eikö me voida ohdella toisiamme myös sen mukaan.

    • ja jotenkin musta on niin väärin että täällä
      muutama kirjoittaja luikertelee lirkuttelullaan
      nyt en tarkoita hatsansaata toisten kirjoittajien suosioon
      ja saa tällä konstin sellaisetkin kirjoittajat jotka ennen ovat olleet
      neutraaleja nousemaan vastarintaan
      tiettyjä kirjoittajia vastaan
      tän mää oon huomioinu syystä
      etten täällä hengaile enää kovin usein
      sillon kun täällä on jatkuvasti tulee asialle sokeeksi
      mutta kun on vaikka sen kuukauden pois niin huomaa
      että ahaa noi on saanu tonkin liittymään koplaansa.

    • -DW- vois kans vaihtaa tota levyä
      vielä ei ole edes kevät
      jos et sää muuta osaa kirjoittaa kun päivästä toiseen noi samat sanat
      niin oo sit vaikka hiljaa
      sää teet ittestäs idiootin kuka sitten näistä enkeleistä lienetkään :)

      • olehyvä

        lopettaisitjo

        8.2.2016 16:30


        ö-Öö



        5.2.2016 9:33

        Jahas.

        Jokakeväinen tiinan sekoamisshow taas lähti käyntiin. Pyydä soskusta taksiseteliä, että pääset lekurille uusimaan reseptisi ja pyydä samalla taas lähete laitokseen suljetulle.

        =DW=


    • onkos se -DW- nyt seonnu ihan lopullisesti
      sää kirjoitit ton lähes saman tekstin just äskön
      on sulla sit tauti pahentunu
      vähän siitä kuulinkin kun kookoon ja enkeleiden kanssa viestiteltiin
      harmi sinänsä niin kiva kirjoittaja kun sääkin olet
      mutta ei sille voi mitään kaikkee voi tapahtua
      kuudenkymmenen ja kuoleman välillä.

    • En olisi uskonut, mutta totta se on.

      Suomi24 plus 60-palstalla tällaiset tekstit ovat ylläpidon mukaan toivottuja eivätkä vastoin sääntöjä.

      Tuo-Kalle-nauratti
      7.2.2016 20:16
      Kun kuvaasi katson, et olisi se nainen jonka veisin huipulla ja laittaisin huutamaan. En ottaisi sinua edes vikisemään sänkyyni, häkkihiiriä saa eläinkaupastakin.

      Mutta onhan sinulla se mielikuvitus Petze ja dildokin ehkä.


      Pahalta-näyttää-tauti
      8.2.2016 2:14
      Tulehdusarvosi viittaavat pahemman luokan sukupuolitautiin. Tutkituta petzesi penis tai huuda vähemmän.

      Kirjoitelkaa mielikuvitusrikkaita seksiunelmia palstan yksinäisille illan korvissa tai yön tunteina. Se tosin edellyttää empatiaa, joka tunnetusti puuttuu meikäläiseltä ; )

      Sitten kun otatte tähän kantaa liitän esimerkin viestistä, joka on sääntöjen vastainen ; )

      .

      • Mulla ei oikein tahro suu taipuakkaan siihen ilmeeseen mihin pitäis.
        Kattelin noita tiinan saamia vastauksia ja nehän on jostain kopsattuja .
        Jos tiina ei olis niin vihansa sokaisema niin neuvoisin muistelemaan kenen kanssa on useammin jutellut kiusaajastaan.
        Sitten muistelemaan kuka on useammin minut nimennyt syylliseksi,mitä suuremmalla todennäkösyyrellä syntipukki löytyy siitä suunnasta


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Mulla ei oikein tahro suu taipuakkaan siihen ilmeeseen mihin pitäis.
        Kattelin noita tiinan saamia vastauksia ja nehän on jostain kopsattuja .
        Jos tiina ei olis niin vihansa sokaisema niin neuvoisin muistelemaan kenen kanssa on useammin jutellut kiusaajastaan.
        Sitten muistelemaan kuka on useammin minut nimennyt syylliseksi,mitä suuremmalla todennäkösyyrellä syntipukki löytyy siitä suunnasta

        Minä en nyt ihan ymmärrä miten vastauksesi liittyy kommenttiini saamistani seksiunelma viesteistä ; ) On siinä empatia kovilla kun ihailijani tumputtaa..ylläolevaa tekstiä.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minä en nyt ihan ymmärrä miten vastauksesi liittyy kommenttiini saamistani seksiunelma viesteistä ; ) On siinä empatia kovilla kun ihailijani tumputtaa..ylläolevaa tekstiä.

        Liittyy yleiseen kirjoitteluun ja luulotteluun.
        Huomasin eilen sun saamat viestit ja tässä palstalla todella haetaan rajoja normaalit ihmistavat unohtaen.


      • Korppis1
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Liittyy yleiseen kirjoitteluun ja luulotteluun.
        Huomasin eilen sun saamat viestit ja tässä palstalla todella haetaan rajoja normaalit ihmistavat unohtaen.

        Ymmärrän sinua ja olen ilmoittanut Tiinalle, että en hyväksy hänen käytöstään. Joskus me kirjoittajat olemme omasta mielestämme kirjoituksissamme oikeassa ja selkeitä, mutta loukkaammekin sanoillamme toisia.

        Niin ja mitä tältä palstalta itse odotan jatkossa. En mitään, en yhtään mitään. Palsta on ollut ja tulee olemaan jonninjoutavaa paskan jauhantaa.

        Ei kantsi ottaa ketään ei mitään täydestä.

        Onneksi, palsta ei vaikuta live-elämääni. On aika kiirusta pitänyt viimeaikoina.
        Kuitenkin illalla tai aamutuimaan on kiva naputella sitä mitä milloinkin ajattelee, joskus hyvällä tuulella tai pahalla ja silloin tekstit on sen mukaisia.

        Nyt olen hyvällä tuulella lääkitys alkaa purra virtsatieinfektiobakteeriin ja se on ottanut jalat alleen ; )


      • tykkäsin
        Korppis1 kirjoitti:

        Ymmärrän sinua ja olen ilmoittanut Tiinalle, että en hyväksy hänen käytöstään. Joskus me kirjoittajat olemme omasta mielestämme kirjoituksissamme oikeassa ja selkeitä, mutta loukkaammekin sanoillamme toisia.

        Niin ja mitä tältä palstalta itse odotan jatkossa. En mitään, en yhtään mitään. Palsta on ollut ja tulee olemaan jonninjoutavaa paskan jauhantaa.

        Ei kantsi ottaa ketään ei mitään täydestä.

        Onneksi, palsta ei vaikuta live-elämääni. On aika kiirusta pitänyt viimeaikoina.
        Kuitenkin illalla tai aamutuimaan on kiva naputella sitä mitä milloinkin ajattelee, joskus hyvällä tuulella tai pahalla ja silloin tekstit on sen mukaisia.

        Nyt olen hyvällä tuulella lääkitys alkaa purra virtsatieinfektiobakteeriin ja se on ottanut jalat alleen ; )

        Pisteet sulle että olet rohjennut ystävääsi ojentaa.


      • Korppis1
        tykkäsin kirjoitti:

        Pisteet sulle että olet rohjennut ystävääsi ojentaa.

        Minusta ystävyydessä ei ole kysymys rohkeudesta. Ystävyys vaatii rehellistä asioiden pohtimista useammasta näkövinkkelistä.

        Ystävyys on muutakin kuin pläpälälää jne.


      • Ylläpito haluaa ehkä pitää yllä palstaa missä kaikenmaailman rääväsuut saavat vapaasti mellastaa?
        Ei tee edes mieli tehdä aloituksia tai kommentoida kun tulee vain paha mieli.
        Palstan alasajoako?
        Onneksi ei vaikuta minunkaan elämääni: matkaliput ovat valmiit, samoin passit, hotellit ja vuokra-auto. Tällä viikolla alan katselemaan viemisiä ja suunnittelemaan matkagarderobiani. Pojan syntymäpäivät viikonloppuna tuovat perheet kokoon tänne meille ja sitten kahden viikon päästä hiihtoloma ja pikkukaverit tulevat mummulaan. Plus että mun synttärit alkavat lomakauden. Ja sitten onkin vain viikko ja lähdemme reissuun.


    • oon selkeesti kertonu minkä takia teen niin
      ja tulen tekemään vastedeskin kunnes kuisaaminen
      ja vihjailevat kirjoitukset loppuu
      siinä ei välttämättä ole mitään henkilökohtaista
      mutta mua niin sanotusti suorastaan veetuttaa aina tulla tänne haukuttavaksi
      ja täällä yleensä on ne tietyt ihmiset kommentoimassa
      ja päällepäsmäreinä
      ystävät onkin sellaisia jotka sanoo ja kertoo mitä ja minkä takia
      sit löytyy niitä ns ystäviä jotka vaikenee ikuisesti ilman syytä
      kyllä mulle saa sanoo suoraan
      ja kaiken otan kyllä vastaan kun palaute on asiallista
      ja aiheellista.

      • Ymmärsinkö oikein? olet siis kirjottanut paljon kirjoittavien nimet seinään ja heittänyt tikalla syntipukit esille?
        Olen siis vain siis vain sopiva syyllinen kaikkiin murheisiisi, voi tsiisus .


      • julkinen.palsta

        Kerros nyt syyt miksi syytät niitä jotka ei sua kiusaa? Eihän siinä ole mitään järkeä. Liven ystävyys jutut ei kuulu palsta keskusteluihin, meitä ei ne kiinnosta.


    • siis nyt en ymmärrä anteeks
      kaikki mitä oon kirjoittanu oon kirjoittanu
      tällä mun omalla nimimerkillä
      nehän on täällä luettavissa ihan selkeesti.

    • en oo ketään muuta nimeltä maininnu kun sut kookoo
      ja sutkin vaan nimimerkillä kun oikeesta nimestä ei oo havaintoo
      ja jos sun enkeleistäs puhun niin en voi sille mitään
      että kaks mammaa keskustelee toisessa ketjussa
      että tiina kirjoitti sitä ja tiina tätä
      ja ja ja...

      • ystävällisestineuvon

        Kannattaisiko sun ihan oikeasti pitää pieni tauko ja vetää happea.
        Muutaman päivän tätä showtasi seuranneena voin sanoa ettet tee hallaa muille kuin itsellesi, eihän sua voi kukaan ottaa vakavissaan tämmösen sekoilun meneillään ollessa.


      • just.tarkistin

        Sä syytit ylempänä tämän ketjun kahta kirjoittajaa jotka eivät sun nimees maininneet elikkä sä syyttelit ja nimimerkeiltä heitä haukuit.


    • mulla ei oo mitään yhteistä livessä kookoon kanssa
      mutta joka kerta kun ilmestyn tänne
      niin jo ruvetaan vihjaileen suuntaan sun toiseen
      ja jostain syystä siihen liittyy aina kookoo
      ja komppaajat perään
      siis toivon että tämä loppuu
      kellään ei täällä niin paljoo komppaajia oo
      tai sit se on yks ja ainoo
      mutta toivoisin että voisin täällä yhtä rauhassa kirjoittaa kun muutkin
      ja ne komppaajat lopettas ettei tää enää paisu pidemmälle.

      • Miten helvetissä siihen voi liittyä minä kun en eres kirjota sulle ja sun ketjuihis muuten kun silloin kun härskisti syyttelet.


    • julkiselta.palstalta voisin kans kysyä
      että mitkä live ystävyydet
      tossahan toi korppis just kirjoitteli
      kuinka oli mua torunu
      ja muutama muu live ystävä
      ei täällä juuri kirjoittele
      en oikeen ymmärtäny tota sun pointtias.

    • no sieltä ne hyppäs taas esiin ne komppaajat
      eikö niitä vois jo vaimentaa
      jos multa kysellään niin mää vastaan
      mutta jos se lopetetaan niin en mää näitä tarinoita
      tänne kirjoittele se on ihan teistä kiinni
      enkä mää kenenkään käskystä kautta pyynnöstä
      lähde täältä mihinkään vastahan mää oon täällä
      tällä haavaa pari päivää ollu
      ja heti kohta musta tehtiin syyllinen johonkin
      viikontakaiseen kookoon ja korppiksen hiostukseen
      johon mulla ei oo mitään osaa eikä arpaa.

    • etkö sää jo ymmärrä kookoo mitä mää tarkoitan
      yritän saada ne haukkujat pois kannoiltani
      ja kun sää enkeleines ootte täällä aina sädekehä pään päällä
      niin käytän teitä välineenä
      että ne lopettas mun haukkumisen
      jos niitä sun komppaajia on niin paljon kun näistä kirjoituksista käy ilmi
      niin tokihan ne sun puolestas lopettaa mun arvostelemisen
      ettei sun tartte olla syntipukki syyttä suotta.

      • ihmettelen-kovasti

        eihän sua täällä ole edes haukuttu, korkeintaan on omiin viesteihisi kirjoittajat vastailleet, ja yllättävän ystävällisesti verraten siihen miten olet hurrikaanin lailla raivonnut. Kovasti on vaikea ymmärtää mikä pyöritys sulla on menossa.


      • Voi hyvä jumala sun ajatusmallia, mulla on ainakin kaks seuraajaa jotka väsymättä ettii virheitä.Sun seuraajista en osaa sanoa .
        Nyt kun sä käyt minun ja sen ainoan ystäväni joka on uskaltanut sanoa olevansa mun ystävä kimppuun toivoen että sillä teolla karkoitat omat demonisi.
        eihän tossa ole mitään tolkkua tällä tavalla kun toimit niin hetaa lainatakseni,mitä se hyövejää?


    • ystävällisestineuvon...
      kannattaako seurata
      vai kannattasko olla vaan kommentoimatta
      niin saatas tää pelleily loppumaan.

    • ja kookoolle vielä lopuksi
      koska toivon että tämä nyt loppuu
      mää tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu kun
      härskisti syytellään
      ja niin sääkin varmaan tiedät että sitä on
      mun kohdalla jatkunu jo vuosia
      jos muuta väität niin valehtelet
      mutta jos nyt kaikki lopettaa tän asian vatvomisen
      niin uskon että mun osalta saatte olla ihan rauhassa
      mutta oletan että mutkin jätetään rauhaan.

    • ihmettelen-kovasti
      satuitko lukemaan että toivon että
      tämä keskustelu lopetetaan nyt tähän
      koska tämä ei edes kosketa sua mitenkään
      niin oletan että kuulut niihin kookoon komppaajiin.

      • ohi.meni

        Kelle sää kirjotat ja ketä tarkotat??????


      • ihmettelen-kovasti

        tämä on julkinen palsta, ja sinä et valitse kuka tänne saa kirjoittaa ja mitä.
        tulit paljon jälkeeni kirjoittamaan 50 palstalle, joten olen kyllä ehtinyt nähdä nämä monet sekoamiset
        jokainen lopettaa silloin kun itse haluaa, minäkin kohta kun lähden nukkumaan, en siksi että sinä määräät


    • voisitteko nyt ystävällisesti lopettaa
      kiitos

    • ikävää.luettavaa

      Kyllä se on niin että kirjoittaja tekee itse itsensä kiusatuksi, pitää miettiä mitä latelee.
      Toinen ärsyttävä piirre on kun ei osata lopettaa, jankutetaan kuin keskenkasvuinen kakara voi olla että ämmät iänmyötä kärttyyntyy. Oisko paikallaan joku rauhoittava pilleri tuskin viina auttaa,

    • just.tarkistin
      lueppa heidän keskustelunsa vähän ylempää
      niin sieltä varmaan löytyy syy siihen
      vai oletko jompi kumpi heistä :)
      olisko tää nyt tässä
      todellakin haluaisin jo tän loppuvan.

      • just.tarkistin

        Kysyttiin oliko kyse sun nimimerkkis alotuksesta ei sun nimees mainittu. En ole kumpikaan ihan muuten tuo vaahtomises tympäisee.


      • ikävää.luettavaa

        Kyllä luin osan enkä viittiny enempää, aivan turhanpäivästä tuo ei ole muutakuin itspäisyyttä ja vielä meidän ikäisiltä, tästä en enempää.


    • tiinaisexi

      sitä määkin tässä odottelen että lopetatte
      koska tää asia ei tästä miksikään muutu
      ja kookoolle huomaat varmaan että kaikki on mua vastaan
      ja sun puolellas ja sulla ei oo ketään :)
      mutta joo tää käy jo ihan huvittavaksi
      jos te kaikki ootte niin yksinkertaisia ja tyhmiä
      ettette osaa lopettaa niin ehkä mun pitää sit tehdä se :)

    • ja kookoo missään vaiheessa mää en oo sun ystäviäs vetäny tähän
      koska en todellakaan tiedä kuka on sun ystäväs ja kuka ei
      mutta komppaajia on useempia
      mua ei kiinnosta kuka sun ystäväs on tällä kertaa
      täällä kun ne muuttuu harvase päivä
      kuka milloinkin kenen on
      ja tähän samaan vielä että ihmettelen-kovasti
      vois kans lopettaa mun mollaamisen
      se mitä sinusta tiedän sitä en voi sanoa koska
      piiloudut nimimerkin taakse
      mutta uskon että olet yksi niistä jotka mua stalkkaa
      ja perässäni räkyttää.

      • ihmettelen-kovasti

        voi tiinapien, sun stalkkaaminen tuskin ketään kiinnostaa, ei ainakaan minua
        ei kannata miettiä mitä minusta saattaisit tietää, sillä et minua tunne

        ei se ole mollaamista jos joku kertoo tosiasiat, tosin jos ei niitä halua/pysty itse myöntämään niin se voi tuntua siltä


    • just.tarkistin nimimerkille
      kyllä vaan heikunkeikku mainitsi nimimerkkini kirjoituksessaan
      ja ikävää.luettavaa nimimerkille
      jos se näin on niin miksi vaivaudut lukemaan
      joks tää teatteri rittää vai vieläkö te haluatte
      jotain uutta draamaa
      mää en ainakaan enää jaksa näytellä tässä näytelmässä
      menee pian kesäteatterin repliikit sekasin
      kun niin tosissani vedän tätä roolia
      niin että hyvää yötä vaan kaikille
      toivottavasti viihdyitte :)

      • just.tarkistin

        Niinhän mä sanoinki että nimimerkkis mut ei nimeäs kuten sääkin oot maininnu nikkei.


    • toi jäi vielä kiinnostaan että käyn
      kookoon ystävän kimppuun
      karkoittaakseni omat demonini
      aika mielenkiitoinen juttu
      oliskohan nyt joku jutustellu vähän sellasta
      mitä ei pitäs jutella julkisesti
      nimittäin mää oon ainakin visusti pitäny kaiken
      mulle luottamuksella kerrotun sisälläni
      ei sen puoleen en kyllä tiedä mitä demoneita mulla on
      tykkään kyllä kauhukuvista eikös niitä niissä ole
      joo mutta se siitä... ehkä me ei kaikki olla niin luotettavia :)

    • ihmettelen-kovasti nimimerkille
      voin sanoo että jos et sää tunne mua enkä mää tunne sua
      niin miten voit sit kertoo musta sit niin varmoja tosiasioita
      mää rakastan näyttelemistä
      ja tykkään tehdä draamaa
      ihmisten viihdyttäminen on kivaa
      täällähän räiskää ja paukkaa tämän tästä
      mutta kun mää pistän esityksen pystyyn
      niin mua säälitään
      ei tarvii tää ei ole todellista.

    • KannattaaAntaaOlla

      Maanisessa vaiheessa on ihan turha yrittää toppuutella, sillä henkilö ei tunnista omaa tilaansa, katumisen aika tulee vasta perästäpäin

    • Koska tämä aloitus tuntuu olevan traamaa, tuon esiin kaksi poistoon mennyttä omaa viestijäni. Henkilö josta kerroin tajusi tehneensä väärin. Hän oli tuonut syöpäpalstalle yksityistietoja henkilöstä, joka ei ollutkaan hänen läheisensä.

      Kirjoitin: Lusiina on moninikki ja hämmensi syöpäpotilaspalstalla kertoen läheisensä syövästä. Joku kysyi häneltä kuinka läheinen potilas on sinulle. Hän vastasi "Hyvin läheinen"

      Hän tiesi ja julkitoi "läheisensä" sairaskertomuksia. Huonona koneen käyttäjänä hän tekee paljon kirjoitusvirheitä, mutta epikriisit olivat lähes oikein kopsattuja.

      Kuinka ne olivat joutuneet kotiavustajan työpöydälle ja nettiin levitettäväksi jos ne eivät olleet samankaton alla elävän sairaskertomuksia, sitä ei täällä kyseenalaistettu.

      Annettiin ymmärtää, että minä menin liian pitkälle kun päätelmieni mukaan kerroin hänen miehensä sairastaneen syöpää.

      Miten on esim. Demeter kysyn sinulta, joka naureskelit minulle. Olet saanut kuten minäkin vapaaehtoistyöhön vaadittavan koulutuksen.

      Oletko kirjoittanut palstoille autettaviesi elämäntilanteita ja taudinkuvia?

      Mitä sanoo koulutus salassapitovelvollisuudesta?

      • de-meter

        Antaisit jo olla korppis. Eikös tuo asia ole jo puitu ?
        En oikein ymmärrä, mitä tahdot todistella ja miksi nyt vedät minut mukaan. Vastahan olit sitä mieltä, että yli-ikäiset joutaisivat täältä pois häiriköimästä..))
        En ole mielestäni naureskellut sinulle, ivallisesti ainakaan.


      • de-meter kirjoitti:

        Antaisit jo olla korppis. Eikös tuo asia ole jo puitu ?
        En oikein ymmärrä, mitä tahdot todistella ja miksi nyt vedät minut mukaan. Vastahan olit sitä mieltä, että yli-ikäiset joutaisivat täältä pois häiriköimästä..))
        En ole mielestäni naureskellut sinulle, ivallisesti ainakaan.

        On helppo ajatella anna olla kun asia tapahtuu toiselle henkilölle niin sanon itsekin kun kaveria loukataan. Olen rehellinen, kun kirjoitin yli-ikäisistä se oli juuri sinulle tarkoitettu olin vihje. Olin loukkaantunut kun tulit tirkumaan minulle ja uskoit ihmistä, joka paljastaa sairaiden autettavien sairaskertomuksia nettissä.

        En itse osallistut noihin hänen ketjuihin syöpäpalstalla, mutta luin ja ihmettelin onko joku noin tietämätön syöpää sairastavien sielunelämästä kun laukoili mitä sylki suuhun toi.

        Ja jos kirjoitan hänelle älä tule ketjuihini en voi siteää sinua jo vain heti on linjoilla.


      • ent.siivoojaparka

        Voi kai ihmisellä olla muitakin hyvin läheisiä kuin oma miehensä.


      • Korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Voi kai ihmisellä olla muitakin hyvin läheisiä kuin oma miehensä.

        Jos läheinen sairastaa syöpää en usko, että selväjärkinen lähtee syöpäpalstalle sooloilemaan ja sairaille naurattamaan.


    • naurussapitelemistä
    • meneppä sinne
      pitelemään nauruas.

    • RealistiN

      Korppis, tämä ketju kertoo itsestäsi paljon enemmän kuin heistä joihin kohdistat nyt hyökkäyksesi. Netti on täynnä tarinoita, raadollisia ja surullisia tapahtumia jotka on kerrottu muunnellen totuutta, niin ettei tämänkaltaisilla palstoilla kaltaisesi pääsisi hyökkäämään arvailujensa perusteella kimppuun. Säälittä olisit varmasti kertonut oikeat henkilötiedotkin jos vaan tietäisit.

      Täytyy sanoa etten arvosta käytöstäsi himpun vertaa, sillä ei tosin ole sinulle mitään merkitystä, mutta minulle on tärkeää sanoa se ääneen, sillä inhoan kiusaamista.

      • Korppis1

        Minulle on aivan sama mitä sinä minusta ajattelet tai kirjoitat. Huomautan sinulle, että tunnen monta kirjoittajaa koko nimeltään tosi monta vakiota ja tiedän paikkakunnat missä he asuvat ja mitä tekevät. Ei ole tullut mieleenikään niitä tänne kirjoitella. Mutta kun lukee sairaiden ihmisten epikriiseja ulkopuolisen tänne kopiomia se ei ole enää ole normaalia. Mene ja tarkista mitä olen kirjoittanut,mitä arvaillut ja mikä tuntuu oikealta tai väärältä, kaikki löytyy täältä Suomi24 syöpäsairaat palstalta.


    • Korppis1

      Saan vieraita, joten lopetan tältä erää. Selvennän, tämä loppuosa käsitteli viestijen poistoja 1. mikä on aiheeton ja menee läpi, 2. mikä aiheellinen eikä mene läpi.

      Siitä mitkä kuuluvat ryhmään 1. tai mitkä ryhmään 2. siitä voimme kaikki olla omaa mieltämme.

      The last one turn off the lights!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe