Touhutippa?

Morororoeoeor

Moro, oon 13v poika ja mä oon runkannu kohti jotai 2 vuotta. Elän vuoden aikana ei tullu yhtää mitää mutta nyt viimeiset n.12kk on tullut terskan päähän sellaista tahmeeta kirkasta nestettä orgasmin yhteydessä. Onko tää spermaa vai touhutippoja?
PS. Asiallisia vastauksia saatana

9

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghklbxzd

      Kuinka paljon sitä tulee. Spermaa yleensä tulee sellanen teelusikallinen ja sykäyksittäin lauetessa. Iän myötä se muuttuu vaaleammaksi.
      Touhutippaa tulee tosiaan tippoja. Yleensä niitä tulee kun on kiihottunut. Luet vaikka jotain seksinovellia. Se ei liity laukeamiseen. Pikarunkkauksessa sitä ei välttämättä tule ollenkaan.

      Jos siis tulee lauetessa niin spermaa.

      • Morororoeoeor

        Tulee siis ihan pieni tippa vaan terskan päähän.


    • g89g89g89g89

      No alkusperma ja kiimatipat on lähes samanlaisia. Jos kulli ja karvat on aloittaneet kasvua niin aika pian muuttuu aikuismaisemmaksi liisterit. Mällin määrään vaikuttaa miten usein runkkaa.

    • Mitä väliä sillä on, mitä se on? Pääasia, että se tuntuu hyvälle ja pystyt nauttimaan itsestäsi. :)

    • Luultavasti touhutippoja mutta pian pitäisi alkaa tulla jo mälliäkin. Muista jatkaa runkkaamista kun peniksessä tuntuu kihelmöintiä ja alkaa tunne että pissat tulee. Älä siis keskeytä siinä vaiheessa vaan jatka kunnes tunne tulee voimakkaampana ja menee ohi kokonaan.

      • Morororoeoeor

        Okei:) Kiitti kaikille ihan älyttömästi vastauksista!


    • nolikset11

      Luultavasti juot nii paljon Es:sää et ne tulee jo munastakin ulos

    • Boksereihin

      Mulle tulee tosi usein esariin sellasta limaa kuten aloittajan pippeliin. Usein kun koulussa stondaa niin tulee märkiä läikkiä alushousuille. Sitten kun painelee housun läpi niin joskus laukee alkkareihin. Tosi noloo. Oon 13v.

    • 160cm

      Hahaaa Haaaahaa. Jätkä runkkaa alushousuihin, tuntuuko kiihottavalta????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe