Antipsykoottien aivotuho-tieteellisesti todistettu

psykoottinen-

http://mentalhealthdaily.com/2015/07/03/antipsychotics-and-brain-damage-shrinkage-volume-loss/

"There are several ways in which antipsychotics are thought to cause brain damage. The brain damage associated with antipsychotic usage may directly influence the severity of cognitive symptoms of schizophrenia. Many users of antipsychotics experience cognitive deficits that are thought to be solely from their illness, when in reality they may be a result of the meds.

Prefrontal connectivity reductions: There is evidence derived from resting fMRI studies suggesting that connections in the prefrontal region of the brain are reduced as a result of antipsychotic treatment. A reduced number of connections may translate to reductions in complex thinking, planning, attention, emotional regulation, and memory.

Global brain volume loss: Studies have noted that antipsychotics reduce global brain volume. This means that a person’s brain with schizophrenia who has undergone years of antipsychotic treatment (especially at high doses), may display signs of neurodegeneration. Reductions in global brain volume means that nearly every aspect of brain functioning has potential to become impaired.

Grey matter volume loss: Grey matter is known to include various regions of the brain responsible for sensory perception, emotions, self-control, speech, decision making, and muscle control. Individuals taking antipsychotics experience reductions in grey matter volume, making it tougher to perform certain functions.

White matter volume loss: White matter is tissue that allows your brain to communicate with the central nervous system. It is comprised of myelin and axons, both of which facilitate chemical messages within the brain. Since those taking antipsychotics experience reductions in white matter, the communication system within their brain becomes impaired."


Autan vähän niitä, jotka eivät ole hyviä kielissä. Edellä siis todetaan (vapaa käännös sisältö lyhennetty), että antipsykootit tuhoavat monella tavoin aivoja. Monet käyttäjät kokevat kognitiivisia puutteita, joita on luultu heidän sairaudekseen vaikka tosiasiassa se on lääkkeiden aiheuttamaa.

Aivojen etulohkon yhteyksien pienentyminen. Vähentyneet yhteydet aiheuttavat vähentymistä monimutkaisessa ajattelussa, suunnittelussa, huomioimisessa, tunteiden säätelyssä ja muistissa.

Kokonaisaivojen tilavuuden pienentyminen tarkoittaa melkein aivojen joka osan potentiaalista tuhoa ja toimivuuden heikennystä.

Harmaan massan pienentyminen. Harmaan massan tiedetään sisältävän monenlaisia alueita aivoista, jotka vastaavat kosketus havaintoihin, tunteisiin, itsehillintään, puheeseen, päättämiseen ja lihasten tottelemiseen. Yksilöt, jotka syövät antipsykootteja kokevat vaikeammaksi suorittaa kyseisiä toimintoja.

Valkoisen massan pienentyminen. Valkoinen massa on kudosta joka antaa sinun aivojesi kommunikoida keskeisen hermojärjestelmän kanssa. Se käsittää myeliinin ja viejähaarakkeen, jotka molemmat johtavat kemiallisia viestejä aivoissa. Antipsykoottia syövien ihmisten kommunikointi kyky heikentyy.

Kaikki tämä edellä mainittu siis tapahtuu lääkkeiden syönnin takia! Miksi te ihmiset syötte niitä lääkkeitä? Miksi tuhoatte aivojanne? Jos teillä on mahdollisuus olla syömättä niin olkaa hyvät ihmiset! Jos täällä on hoitohenkilökuntaa lukemassa niin miten te KEHTAATTE tehdä tällaista ihmisille ja TUHOTA heidän aivonsa!??????? HÄVETKÄÄ! LOPETTAKAA HETI VÄLITTÖMÄSTI!

Ja uusi näkökulma asiaan. Te PSYKIATRIT sanotte, kuinka pakkohoito on välttämätöntä, ettei ihminen tekisi itselleen mitään pahaa tai toisille. Mikä on törkeä valhe. Ihminen hillitsee itsensä psykoosissakin. Nyt nähdään näissä tutkimuksissa, että ne yksilöt jotka TE olette tuhonneet lääkkeillä itse asiassa TULEVAT LÄÄKKEIDEN TÄHDEN kyvyttömiksi hillitä impulssejaan, kun te TUHOATTE heidän aivonsa!!!!!!!!!!!!!!! TE viette heiltä kyvyn päättää ja kyvyn hillitä itseään. TE LUOTTE SEN MITÄ TE MUKA VARJELETTE LÄÄKKEILLÄNNE! Tästä se epäilemättä on saanut alkunsakin teidän haistan paskan teorianne, kuinka mielenterveysongelmainen ei kykene hillitsemään itseään. Peittelette omia tekosianne hävyttömät ihan niinkuin skitsofreenikoille olette sälyttänyt nämä muutkin lääkkeen vauriot.

Herätkää ihmiset näkemään totuus! Poliitikot, lopettakaa tämä kansalaisten tuhoaminen ja mädän systeemin ylläpito. Se on kallis, tehoton ja tuhoava, eikä hyödytä ketään muuta kuin lääketehtaita sekä hoitoalan ihmisiä työpaikoilla. Tämäkö on sen tarkoitus? Entä potilaat? Missä on heidän oikea auttaminen ja hoitaminen? Puuttukaa jo tilanteeseen, ennen kuin täällä on tuhottu yksi sun toinen veronmaksaja lääkkeillä eläkeputkeen ja asumistukiyksikköön. Näitä lääkkeitä nykyään määrätään yhä suuremmalle joukolle kuten unettomuuteen, autismiin, vanhuksille, masentuneille ja muillekin lievempiin mielenterveysongelmiin. Kohta ollaan eläkkeellä koko Suomi, kuka tekee työt ja kuka maksaa laskut. Suomen velkataakka on tähän verrattuna lastenleikkiä!

52

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppoooo

      Ne joiden aivot ovat jo osin tuhoutuneet voisivat nostaa joukkokanteen psykiatriaa vastaan.

      • koe.eläin

        Meitä olisi miljoonia maailmassa.Lääketehtailta ne korvaukset pitäisi saada. Me aivomme lääkkeillä pilanneet olemme osa psykiatrian mustaa historiaa. -Yritetään nyt vain levittää tietoa,ettei tulisi uusia uhreja. Enää näin paljoa.


      • Syyllisiä_joka_puolella
        koe.eläin kirjoitti:

        Meitä olisi miljoonia maailmassa.Lääketehtailta ne korvaukset pitäisi saada. Me aivomme lääkkeillä pilanneet olemme osa psykiatrian mustaa historiaa. -Yritetään nyt vain levittää tietoa,ettei tulisi uusia uhreja. Enää näin paljoa.

        Syyllisiä ovat molemmat tahot, psykiatria ja teollisuus, ja pieni pala syyllisyyttä voidaan rehellisyyden nimissä laittaa myös kuluttajille. Kuluttajat syyllistyvät lähinnä sinisilmäisyyteen ja oman kriittisen ajattelun puutteeseen, mikä ei toki ole yhtä tuomittavaa tai syytettävää kuin psykiatrian ja teollisuuden harjoittaman tarkoituksellinen harhaanjohtaminen ja hyväksikäyttö.

        Kuitenkin maailmassa liikkuessaan eri palveluita käyttäessään tai harkitessaan käyttää, fiksu ja tietoinen ihminen tutkii ja miettii asioita. Psykiatrian ympyröissä hän tulee nopeasti ymmärtäneeksi ettei masennus mikään sairaus ole eikä siihen siten pillerein ratkaisua voi saada. Jos tämä päättely ei luonnistu, saa tyhmyydestään syyttää ihan itseään. Tyhmää on helppo huijata.

        Elämän ongelmat ovat elämästä, kehon ulkopuolelta lähtöisiä. Päässä, aivoista varpaisiin, ei ole mitään vikaa, joten siihen on turha keskittyä. Se on itsestään selvää. Kun ihminen on masentunut tai onnellinen löytyy syyt elämäntapahtumista. Elämän asioitaan voi yrittää järjestellä tai ratkaista. Toinen vaihtoehto on olla laiska ja lamata pää ongelmien ratkaisemisen sijaan, jotta huolet eivät enää tunnu miltään. Siihen valitettavasti Suomenkin käypä hoito -suositus kannustaa.


      • psykoottinen-

        http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/erin_brockovich/P1841

        Missä on meidän Erin Brockovich? Joka alkaisi puolustamaan meitä huijattuja, petettyjä, höynättyjä, sairaita ja monesti köyhiä, yhteiskunnasta syrjäytettyjä potilaita näitä kahta suurta jättiä vastaan? Psykiatriaa, joka heti vaientaa sinut diagnoosinuijallaan sekä pakkohoidollaan tai Lääketehtaita, jonka lakimiesarmeija tyrmää sinut jo oven kynnyksellä?


      • psykoottinen-
        Syyllisiä_joka_puolella kirjoitti:

        Syyllisiä ovat molemmat tahot, psykiatria ja teollisuus, ja pieni pala syyllisyyttä voidaan rehellisyyden nimissä laittaa myös kuluttajille. Kuluttajat syyllistyvät lähinnä sinisilmäisyyteen ja oman kriittisen ajattelun puutteeseen, mikä ei toki ole yhtä tuomittavaa tai syytettävää kuin psykiatrian ja teollisuuden harjoittaman tarkoituksellinen harhaanjohtaminen ja hyväksikäyttö.

        Kuitenkin maailmassa liikkuessaan eri palveluita käyttäessään tai harkitessaan käyttää, fiksu ja tietoinen ihminen tutkii ja miettii asioita. Psykiatrian ympyröissä hän tulee nopeasti ymmärtäneeksi ettei masennus mikään sairaus ole eikä siihen siten pillerein ratkaisua voi saada. Jos tämä päättely ei luonnistu, saa tyhmyydestään syyttää ihan itseään. Tyhmää on helppo huijata.

        Elämän ongelmat ovat elämästä, kehon ulkopuolelta lähtöisiä. Päässä, aivoista varpaisiin, ei ole mitään vikaa, joten siihen on turha keskittyä. Se on itsestään selvää. Kun ihminen on masentunut tai onnellinen löytyy syyt elämäntapahtumista. Elämän asioitaan voi yrittää järjestellä tai ratkaista. Toinen vaihtoehto on olla laiska ja lamata pää ongelmien ratkaisemisen sijaan, jotta huolet eivät enää tunnu miltään. Siihen valitettavasti Suomenkin käypä hoito -suositus kannustaa.

        Totta on se, mikäli olet vapaaehtoisesti itse pillerisi kurkkuun kumonnut (kaikilla ei tätä mahdollisuutta ole), on sinulla myös itselläsi vastuu tekemisestäsi mutta se päätös on monesti tehty lääkäreihin luottaen. Heidänhän pitäisi olla alansa asiantuntijoita ja auttaa ihmisiä. Näin ihmiset luulee ja se pitäisi olla heidän koulutuksensa ja ammattitaitonsa tarkoitus. On aika kurjaa huomata, että sinun sairaana pitääkin itse ruveta opiskelemaan lääketiedettä ja heidän lääkkeistään ja teorioistaan ja vieläpä sairaana, väsyneenä ja muutenkin ongelmissa. Monesti olet niin väsynyt ettet edes jaksa selvittää mitään. Monesti myös ihminen uskoo lääkäreihin ja se usko väärinkäytetään.

        Kyllä lääkäreillä siinä mielessä lääkeyhtiöitten kanssa on päävastuu, sillä he ovat valehdelleet ja käyttäneet hyväksi ihmisten luottamusta heihin. He tietoisesti pimittävät oikeaa tietoa ja levittävät väärää. He ovat pettäneet sinut. He ovat tienneet totuuden, sinä et!

        Tässä on tavallaan hyväksikäytetty ihmisten hädänalaista tilaa. Olet sairaana aika altavastaajan roolissa. Jotain on pahasti pilalla systeemissä, jos potilaan pitää ollakin samalla tasolla lääkärin kanssa tiedossa siitä miten sairautta kannattaa hoitaa. Mihin tässä sitten lääkäreitä tarvitaan? Miksi potilaan pitää neuvoa lääkäriä? Miksi potilaan pitää erottaa väärä tieto oikeasta?

        Ja näin kuitenkin on käytännön tasolla! Ainoastaan ne, jotka ovat ajatelleet omilla aivoillaan ja tehneet juuri päinvastoin kuin heille on neuvottu selviävät tästä systeemistä vahingoittumatta ja hengissä!

        Monesti kyllä itse ihmettelin ihmisiä, jotka syövät pillerinsä sen jälkeen, kun he ovat sen omassa ruumiissaan huomanneet mikä myrkky se on. Minulla se on toiminut herätyskellona nähdä totuus! Niistähän tulee niin hirveä olokin kaikkine sivuvaikutuksineen, että kyllä siinä saa muut puhua, en ole uskonut enään.

        Monesti ihmettelin myös osastolla potilaita, kun heihin ei saanut enään normaalia yhteyttä ihmisenä. Olivat jossakin muualla. Sekin toimi herätyskellona, tajusin, ettei tuo ole normaalia, mitä heille on tehty. Nyt tiedän, että lääkkeet! En itse halunnut samaan tilaan ja arvelin jo silloin lääkkeitä, todisteita ei vain ollut eikä tietoa vielä silloin.

        Suurin osa uhreista, heillä ei ole enään ääntä, he ovat jo muualla tästä maailmasta, eivät he huutele täällä palstoilla! Minä olen täällä tavallaan heidänkin puolestaan, itsepäisyydestäni johtuen olen säästynyt pahemmilta. Antipsykoottien käyttö minun kohdallani on jäänyt vain viikkoihin, sentähden olen aivotoimintani lähes normaalina saanut pitää. Toista olisi jos olisin tehnyt niinkuin olisi pitänyt. Ihmettelen itsekin miten luotin itseeni niin paljon vaikka silloin vielä minulla oli huono itsetuntokin mutta onneksi, nyt näin jälkikäteen vain kiittelen itseäni siitä. Onneksi! Ei se silti ole helppoa ollut elää psykoosissa ja sairaudessa lähes koko elämäni, enemmän ja vähemmän. Mutta kiitos Herralle hengissä ollaan ja lähes parantunut.


      • Syyllisiä_joka_puolella
        psykoottinen- kirjoitti:

        Totta on se, mikäli olet vapaaehtoisesti itse pillerisi kurkkuun kumonnut (kaikilla ei tätä mahdollisuutta ole), on sinulla myös itselläsi vastuu tekemisestäsi mutta se päätös on monesti tehty lääkäreihin luottaen. Heidänhän pitäisi olla alansa asiantuntijoita ja auttaa ihmisiä. Näin ihmiset luulee ja se pitäisi olla heidän koulutuksensa ja ammattitaitonsa tarkoitus. On aika kurjaa huomata, että sinun sairaana pitääkin itse ruveta opiskelemaan lääketiedettä ja heidän lääkkeistään ja teorioistaan ja vieläpä sairaana, väsyneenä ja muutenkin ongelmissa. Monesti olet niin väsynyt ettet edes jaksa selvittää mitään. Monesti myös ihminen uskoo lääkäreihin ja se usko väärinkäytetään.

        Kyllä lääkäreillä siinä mielessä lääkeyhtiöitten kanssa on päävastuu, sillä he ovat valehdelleet ja käyttäneet hyväksi ihmisten luottamusta heihin. He tietoisesti pimittävät oikeaa tietoa ja levittävät väärää. He ovat pettäneet sinut. He ovat tienneet totuuden, sinä et!

        Tässä on tavallaan hyväksikäytetty ihmisten hädänalaista tilaa. Olet sairaana aika altavastaajan roolissa. Jotain on pahasti pilalla systeemissä, jos potilaan pitää ollakin samalla tasolla lääkärin kanssa tiedossa siitä miten sairautta kannattaa hoitaa. Mihin tässä sitten lääkäreitä tarvitaan? Miksi potilaan pitää neuvoa lääkäriä? Miksi potilaan pitää erottaa väärä tieto oikeasta?

        Ja näin kuitenkin on käytännön tasolla! Ainoastaan ne, jotka ovat ajatelleet omilla aivoillaan ja tehneet juuri päinvastoin kuin heille on neuvottu selviävät tästä systeemistä vahingoittumatta ja hengissä!

        Monesti kyllä itse ihmettelin ihmisiä, jotka syövät pillerinsä sen jälkeen, kun he ovat sen omassa ruumiissaan huomanneet mikä myrkky se on. Minulla se on toiminut herätyskellona nähdä totuus! Niistähän tulee niin hirveä olokin kaikkine sivuvaikutuksineen, että kyllä siinä saa muut puhua, en ole uskonut enään.

        Monesti ihmettelin myös osastolla potilaita, kun heihin ei saanut enään normaalia yhteyttä ihmisenä. Olivat jossakin muualla. Sekin toimi herätyskellona, tajusin, ettei tuo ole normaalia, mitä heille on tehty. Nyt tiedän, että lääkkeet! En itse halunnut samaan tilaan ja arvelin jo silloin lääkkeitä, todisteita ei vain ollut eikä tietoa vielä silloin.

        Suurin osa uhreista, heillä ei ole enään ääntä, he ovat jo muualla tästä maailmasta, eivät he huutele täällä palstoilla! Minä olen täällä tavallaan heidänkin puolestaan, itsepäisyydestäni johtuen olen säästynyt pahemmilta. Antipsykoottien käyttö minun kohdallani on jäänyt vain viikkoihin, sentähden olen aivotoimintani lähes normaalina saanut pitää. Toista olisi jos olisin tehnyt niinkuin olisi pitänyt. Ihmettelen itsekin miten luotin itseeni niin paljon vaikka silloin vielä minulla oli huono itsetuntokin mutta onneksi, nyt näin jälkikäteen vain kiittelen itseäni siitä. Onneksi! Ei se silti ole helppoa ollut elää psykoosissa ja sairaudessa lähes koko elämäni, enemmän ja vähemmän. Mutta kiitos Herralle hengissä ollaan ja lähes parantunut.

        Kertomasi tärkeää ja kokemuksesi mielenkiintoisia, mutta lopeta nyt ihmeessä jo niiden sanojen sairas, sairaus ja potilas käyttäminen.


      • kwifda

        "Psykoottisella" on hyviä pointteja, mutta tuo tosiaan on heikkous hänen tekstissään, mutta on joka tapauksessa kiva että hän suurimmaksi osaksi on kuitenkin tietoinen, missä mennään.


      • kaikki_kirjoittamaan
        psykoottinen- kirjoitti:

        http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/erin_brockovich/P1841

        Missä on meidän Erin Brockovich? Joka alkaisi puolustamaan meitä huijattuja, petettyjä, höynättyjä, sairaita ja monesti köyhiä, yhteiskunnasta syrjäytettyjä potilaita näitä kahta suurta jättiä vastaan? Psykiatriaa, joka heti vaientaa sinut diagnoosinuijallaan sekä pakkohoidollaan tai Lääketehtaita, jonka lakimiesarmeija tyrmää sinut jo oven kynnyksellä?

        Oletteko yrittäneet kirjoittaa medialle? Lehdistö? Tv?
        Luulisi jonkun kiinnostuvan tositarinoista ja ihmisistä niiden takana. Vaikka HS:n kuukausiliite? Yle:n ajankohtais- ja tiedeohjelmat. Akuutti. Prisma studio. Paikallisradio/-lehti. Onhan näitä.
        Eikä näissä ohjelmissa tarvitse edes esiintyä omalla nimellä. On tärkeää saada asia esille. Tyhjemmistä asioista pidetään jatkuvaa isoa ääntä mediassa.


      • Syyllisiä_joka_puolella
        kaikki_kirjoittamaan kirjoitti:

        Oletteko yrittäneet kirjoittaa medialle? Lehdistö? Tv?
        Luulisi jonkun kiinnostuvan tositarinoista ja ihmisistä niiden takana. Vaikka HS:n kuukausiliite? Yle:n ajankohtais- ja tiedeohjelmat. Akuutti. Prisma studio. Paikallisradio/-lehti. Onhan näitä.
        Eikä näissä ohjelmissa tarvitse edes esiintyä omalla nimellä. On tärkeää saada asia esille. Tyhjemmistä asioista pidetään jatkuvaa isoa ääntä mediassa.

        "Psyykenlääkkeiden" vahingollisuus terveydelle on poliittisesti niin arka aihe, että en usko lähivuosina asiaa käsiteltävän laajemmin mediassa. Tarvitaan ensin huomattavasti suuremman kansanosan herääminen todellisuuteen. Vasta, kun yhteiskunnallista painetta on riittävästi, joutuu media harkitsemaan asian tuomista julkiseen keskusteluun laajemmin.

        Tiedonjaon ongelma on lähtöisin osaltaan myös lääkärilehdistä, joiden tuloista iso siivu tulee teollisuuden mainoksista. Siten moni suurikin julkaisu jättää teollisuuden tuotteita kritisoivia tutkimuksia julkaisematta tulojensa katoamisen pelossa. Osa lehdistä ei tule toimee ilman mainoksista saatavia rahoja.


    • thrtjw

      Mitä järkeä trollata ja luoda aina uusi ketju samasta asiasta?

      • psykoottinen-

        Tieto on niin tärkeää, että sitä pitää levittää mahdollisimman paljon, että se tavoittaisi kaikki lääkkeiden käyttäjät, tällä puolella siitä ei vielä ollut omaa ketjua. Ei kaikki lukijat kulje eri palstojen välillä eivätkä lue kaikkia ketjuja. Monesti pelkkä otsikko voi ratkaista lukeeko sitä vai ei! Levittäkää ihmiset eteenpäin, että tieto saavuttaa muutkin! Sillä voidaan pelastaa henkiä sekä elämien tuhoutumista!


      • sitä.mieltä

        Mikähän trollaamisen määritelmä mahtaa olla?Ei kyllä tämä ketju täytä niitä tunnusmerkkejä. Tämän ketjun pohjana on tieteellistä tutkimustietoa. Aika rankkaa. On hyvä ,että ihmiset voivat tarkistella tähänastisia tietojaan ja näkemyksiään käymällä keskustelua asiasta tällaisen ketjun puitteissa.


      • Olet_erehtynyt

        Tarkista trollauksen määritelmä.


    • gwgr

      ja fluori on ihan yhtä vaarallista aivoille.

      • kdde

        Jos tuo olisi totta, niin kaikki olisi kuin doupattuja zombieta. Näin ei ole, ja vaikka olisi, niin ei kannata vetää kahta myrkkyä. Se on vielä huoompi idea.


      • psykoottinen-

        Myrkky se on sekin mutta sitä on niin vähän hammastahnoissa eikä sitä olekaan tarkoitus nielaista. Ne joiden juomavettä alettiin aikoinaan fluorata saivat kyllä sairauksia. Kuopiossa ainakin sitä touhua on joskus muinoin tehty ja eikös siellä ole sentähden yksi johtavista sairaalakeskittymistä ja lääketieteen koulutuskin? Potilaita riittää! Kyse on määristä, mitä enemmän myrkyille altistut sitä sairaampi olet! Mä en käytä enään fluorihammatahnaa, kun mulle selvis tämä kuvio. On niitä fluorittomiakin tahnoja. Varmuuden vuoksi.


      • kolmenteininäiti

        Fluori onki hirwee myrkky. Aloe veeralla pitäs pestä. Mut mie pesen fluorilla aamuin illoin.


    • kaupanpäälle_yksinäisyys

      Aivot poistamalla lähtee kaikki ongelmat, aivojenlamaajilla voi jäädä jotain.

    • keljuttaa

      On pakko todeta. että kyllä ne psykoosilääkkeet vaikuttavat todella rankasti juuri noihin kognitiivisiin toimintoihin. Tietysti se, että ne torjuvat psykoottisia oireita on kiva juttu, sillä ne voivat oikeasti olla sanoinkuvaamattoman karmeita, mutta se, että lääkärit laittavat nuo muutokset tideonkäsittelyssä, muistissa ja ajattelussa, sairauden piikkiin, on törkeää...

      • yrfkkhgfjkllkjj

        Tuota juuri minä en ymmärrä, että miksi koskaan muut ihmiset eivät voi ymmärtää jonkun vaikeita kokemuksia ja niistä pitää sen takia vaieta. Sitä tapahtuu aivan tämänpäivän Suomessa. Miksi ei sovi ihan normaalisti kertoa asioista juuri niinkuin ne ovat tapahtuneet.


      • yhgghjkjhgg

        lisään vielä, että itse olen kokenut, että muissa maissa niinkään ei ihmetellä asioita, joita Suomessa ihmetellään.
        etenkin mielestäni muissa maissa ei pidetä niin kovin mahdottomana, että joku olisi valehdellut jossakin asiassa.


      • psykoottinen-

        Tostakin jutusta tulee juuri ilmi rakkauden kaksoiskäsky: rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. All you need is love! Rakkaus parantaa! Kärsiviä ihmisiä tulisi rakastaa ja niin hän Jeesus käski tekemäänkin, Laupias Samarialainenkin on tästä hyvä esimerkki.

        Mutta kuinka moni ihminen haluaa olla se Laupias Samarialainen mielenterveyspotilaalle?

        Aika harvassa näyttäis olevan. Asenteetkin ovat hyvin kovat mielenterveysongelmaisia kohtaan. Sääliäkin on hyvin harvassa. Moni kannattaa potilaiden eristämistä pois yhteiskunnasta sekä lääkitsemistä kasvikseksi. Harva haluaa olla sun ystävä. Juuri ketään ei haluaisi kulkea sairaudessa sinun vierelläsi vaan ihmiset mielellään ulkoistavat tämän hoitojärjestelmälle. Monen kohtalo on sairaana, yksin ja hylätty. Lääkäreiden tuhottavaksi kuskattu. Lopulta ennenaikainen hauta. Eipä ole hääppöinen tulevaisuus monella. Ihmisten tulisi tehdä parannus sydämen kylmyydestään mielenterveyspotilaita kohtaan! Heitä tulisi kohdella niinkuin toivoisi itseään kohdeltavan siinä tilanteessa.

        Vain Jumala voi katkaista tämän kierteen mutta kyllä Hänkin odottaa ja on antanut käskyn myös ihmisille olla Hänen käsiään ja jalkojaan, olla Hänen rakkautensa välikappaleita! On aika tekopyhää rukolla jonkun asian puolesta tekemättä itse mitään asian eteen (ainakin jos voi).

        Jos sulla on mielenterveysomaisia, niin mene katsomaan heitä sinne missä he ovat! Yritä edes tehdä jotakin heidän hyväkseen. Yritä puhua lääkitystä alas, vie kävelylle, osta suklaalevy, juttele kuulumisia, ole ihminen ihmiselle! Osaat kyllä jos haluat. Ei se ole vaikeaa! Rakkaus löytää keinot.


      • yuoijhgfjkjhgf

        En ole koskaan ollut varsinaisen mielenterveyspotilaan asemassa tai käyttänyt antipsykootteja.
        Mutta tämä herra tuo esiin nähdäkseni oleellisen: suhteet rakentunvat sanoista ja solidaarisuudesta ja sitä kautta ihminen voi aloittaa uudenlaisen kehityksen.
        Jouduttuani kriisiin muista kuin mielenterveydellisistä syistä aloin saada kuulla ihmisiltä silmät ja korvat täyteen erittäin epäkehittäviä sanoja, jotka ovat olleet rankkaa käsiteltävää aivotoiminnalleni.
        Jos ihmisten mielestä sillä ei ole mitään merkiystä mitä he puhuvat toisilleen miksi he ylipäätään puhuvat toisilleen ?


      • jjfdgjkllkhg

        Ystävällinen puhe parantaa, mutta sitä ei sitten moni annakaan mistään hinnasta.
        Mielenkiintoinen ilmiö, ei siis todellakaan mistään hinnasta,


    • dfhfdgjfgj

      Sä et ole oikeassa.
      Mulla on komemuksia skitsofreniasta läheisen osalta ja se ei todellakaan ole hallittavissa ilman lääkkeitä.
      Parin kuukauden lääkkeettömyys (potilas ei ollut itse halukas ottamaan lääkkeitään), takasi sen, että hänestä tuli väkivaltainen ja melkein tappoi minut. Rangaistuksena tästä, hän oli poliisien kanssa tekemisissä, jotka kuitenkin olivat sitä mieltä, että lääkärin kautta laitokseen. Näin kävikin.

      Olen erittäin kiitollinen, etten menettänyt henkeäni tuollaisen hetkellisen napsahduksen vuoksi. Mulla on koko elämä elettävänä.

      Se, että hän syö lääkkeitä ja menettää motoriikkaa ja muuta, ei ole ihmishengen arvoista.
      Sama kuin joutuisi linnaan. Vapaudenriisto on samanlainen rangaistus.

      • psykoottinen-

        Hänen väkivaltaisuutensa ei johdu skitsofreeniasta vaan hänen väkivaltaisuudestaan, jonka hänen oma moraalinsa sallii! Hänellä ei ole joko halua hillitä itseään tai hän pitää väkivallan oikeutettuna toimintana tunnetilassaan tai molempia. Väkivaltaiset ihmiset kuuluvat vankilaan sinne muiden rikollisten joukkoon. On heitä mielenterveyspotilaidenkin joukossa siinä missä normaalienkin!

        Olen kokenut itsekin fyysistä väkivaltaa omassa perheessä ja heidän väkivaltansa hyssyttely vain pahentaa asiaa! Sitä ei pidä lähteä ulkoistamaan minkään sairauden tai vaikean elämän aiheuttamaksi vaan yksilölle pitää antaa sen oma vastuu käytöksestään ja laittaa siitä vastuuseen! Tunnetila ei oikeuta käytöstä!

        Lääkkeet aiheuttavat aivovaurioita ja sitä kautta pahentavat loogista päättelyä, itsehillintää sekä omien impulssien hallintaa, joten väkivaltaisuuskin itse asiassa voi tästä syystä pahentua lääkittynä. Se mikä sitä voi lamata on tunteiden katoaminen mutta se on kaksiteräinen miekka, jossa tilanne siitäkin näkökulmasta voi pahentua, koska tunteista katoaa myös sääli, empatia, rakkaus ja synnintunto. Edellä mainitut hillitsevät ihmistä tekemästä pahaa toisille, niiden puutteesta kärsivät esim. psykopaatit, jotka kykenevät mitä hirveimpiin tekoihin, vaikka heillä ei olekaan mitään tunteita, jotka heittelevät heitä! Ei edes vihaa.

        Miettipä uudestaan tämä lääkekuvio!


      • Syyllisiä_joka_puolella

        Ymmärrätkö, että sanoessasi "se ei todellakaan ole hallittavissa ilman lääkkeitä", sanalla se tarkoitetaan läheistäsi. Toisin sanoen kontrolloit läheistäsi sedatoimalla kemianteollisuuden tuottein, joita kutsut lääkkeiksi. Skitsofrenia on yhtä suurta humpuukia kuin vedenmuisti tai enkelienergia.

        Kertomasi väkivaltaisuus taas voi hyvin suurella todennäköisyydellä johtua viekkareista, jolloin henkilö voikin olla melko sekava. Ihan normaalia huumausaineiden vieroitusvaiheessa. Toinen selitys, tosin ehkäpä epätodennäköisempi selittämään asian suurinta tekijää, on, että omaisesi on luonteeltaan väkivaltainen. Silloin kannattaa pysyä kaukana eikä ainakaan ärsyttää ja tietenkin soittaa poliisi, jos henkeäsi tai terveyttäsi uhataan.

        Välinpitämättömyytesi omaisesi kärsimyksestä ja aineiden uhasta hänen terveydelleen kertoo minulle, että halunnet joko kiusata tai vahingoittaa häntä tarkoituksella tai olet vain niin itsekäs, että et yksinkertaisesti vain välitä hänen kohtalostaan. Siihen tehtävään psykiatria on todella erinomainen ase, varsinkin nyt, kun vastapuoli on deminisoitu ja stigmatisoitu. Sinulla on valttikortit alistamiseen. Halveksin tuollaista ajattelua, toimintaa ja ihmisten kohtelua yli kaiken.


      • psykoottinen-

        Minustakin tuon läheisen viestistä huokuu passiivis-agressiivisuus, kenties kosto omasta kärsimyksestä? En voi käsittää mitä rakkautta tuommoinen on? Jos toisen kanssa ei voi elää, niin ymmärrän, että hengen varjelukseksi joskus joutuu lähtemään. Olen itsekin joutunut. Siihen ei pidä alistua eikä jäädä tapettavaksi. Mutta jäädä kostamaan sitä toiselle, tekee sinusta ihan yhtä pahan kuin mitä sinulle on tehty. Sinä vaan teet sen kierommin ja yhteiskunnallisesti hyväksyttävällä tavalla. Lääkeväkivallalla! Tulee kapsahtamaan omaan nilkkaasi, kun saat hoidettavaksesi kasviksen.

        Minusta väkivaltaa ei pidä lähteä hoitamaan sairautena. Se on pahuutta ja siitä pitää tehdä parannus. Ei se lääkkeillä muuksi muutu!

        Vierotusoireita ei todellakaan kannata väheksyä, sillä sen luokan myrkyistä psyykelääkkeissä on myös kysymys! Voi mennä jopa vuosia palata normaalitilaan, riippuen miten pitkään ja mitä mömmöjä on syönyt. Joillekin se ei palaa enään koskaan. Ei kaikki vauriot ole peruutettavissa. Ihmisten aivoja ei pitäisi mennä näpelöimään. Lääkärit eivät pysty auttamaan vaurioitettuja yksilöjä. Silti en pistäisi toisen ihmisen päälle hyökkäämistä vieroitusoireidenkaan piikkiin. Se voi tuoda hänelle ikäviä olotiloja ja tunteita mutta ei ne väkivaltaan ketään saa paitsi jos henkilö jo aikaisemmasta elämästään on moraalisesti sen hyväksynyt sekä ei hillitse itseään. Eivät mitkään tunteet tai olotilat itsessään vielä tee kenestäkään väkivaltaista! Ne voivat korkeintaan altistaa sille.


      • fdhbfdgjfjkg
        Syyllisiä_joka_puolella kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että sanoessasi "se ei todellakaan ole hallittavissa ilman lääkkeitä", sanalla se tarkoitetaan läheistäsi. Toisin sanoen kontrolloit läheistäsi sedatoimalla kemianteollisuuden tuottein, joita kutsut lääkkeiksi. Skitsofrenia on yhtä suurta humpuukia kuin vedenmuisti tai enkelienergia.

        Kertomasi väkivaltaisuus taas voi hyvin suurella todennäköisyydellä johtua viekkareista, jolloin henkilö voikin olla melko sekava. Ihan normaalia huumausaineiden vieroitusvaiheessa. Toinen selitys, tosin ehkäpä epätodennäköisempi selittämään asian suurinta tekijää, on, että omaisesi on luonteeltaan väkivaltainen. Silloin kannattaa pysyä kaukana eikä ainakaan ärsyttää ja tietenkin soittaa poliisi, jos henkeäsi tai terveyttäsi uhataan.

        Välinpitämättömyytesi omaisesi kärsimyksestä ja aineiden uhasta hänen terveydelleen kertoo minulle, että halunnet joko kiusata tai vahingoittaa häntä tarkoituksella tai olet vain niin itsekäs, että et yksinkertaisesti vain välitä hänen kohtalostaan. Siihen tehtävään psykiatria on todella erinomainen ase, varsinkin nyt, kun vastapuoli on deminisoitu ja stigmatisoitu. Sinulla on valttikortit alistamiseen. Halveksin tuollaista ajattelua, toimintaa ja ihmisten kohtelua yli kaiken.

        Ymmärrättekö te kaksi kommentoijaa, että ette tunne veljeäni? Oikeastaan te ette tiedä hänestä niin mitään. Silti olette etupäässä kommentoimassa omia hypoteesejanne tänne roskasivustolle.

        Ihan hyvä ajatus suojella näitä nk. "hulluja" ihmisiä, mutta se menee teillä vähän liian pitkälle.
        Vetoatte mm. siihen, että olen empatiakyvytön, samoin läheiseni. Jos olisin empatiakyvytön, olisin antanut hänen tappaa itseni. Jos olisin empatiakyvytön, en olisi halunnut häntä minkäänlaiseen hoitoon.
        Kostosta ei suinkaan ole kyse.
        Tiedättekö mitä vuosia jatkunut väkivalta saattaa aiheuttaa joissakin ihmisissä? Kosto on viimeinen asia, mikä tulee mieleen. Sitä alkaa olemaan niin turtunut, että on aivan sama vaikka kuolisi. Nyt jälkeenpäin ajateltuna olen ihan kiitollinen siitä, että sain elää.

        Kuten sanoitte, asia on kaksiteräinen miekka. Toisaalta sitä haluaisi löytää selityksen läheisen väkivaltaisuudelle, toisaalta häntä ei haluaisi laitokseen.

        Sulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia väkivallasta.

        Kun sanot, että skitsofrenia on huuhaata, syyllistyt lievään ironiaan. Katso nimimerkkiäsi. Samaan aikaan uskot itse, että mielenterveydelliset sairaudet ovat totta.

        Teet kovasti minusta syyllistä ja pahaa, mutta yrityksesi meni pieleen. Sun tekstistä huokuu passiivis-aggressiivisuus. Olet pinnallinen, kaksinaamainen ja laskelmallinen. Jos tuntisit läheiseni, et todellakaan puolustaisi häntä. Sen sijaan mä puolustaisin, sillä mä olen opetellut antamaan anteeksi.
        Kyse ei ole siitä, että et hyväksyisi hänen väkivaltaisuuttaan, joka nyttemmin on saatu kuriin lääkkeillä. Kyse on koko hänen olemuksestaan.

        Ihan hyvä, suorastaan hengenpelastus että on olemassa psykoosin esto lääkkeitä. Ilman niitä hän olisi kokonaan kykenemätön hallitsemaan omaa elämäänsä. Nyt hänellä on rutiinit ja elämänhalu.

        No mutta kuitenkin, vuosia jatkunut väkivalta ja sen uhriksi joutuminen ei varmaankaan ole hyssyteltävä asia, kuten te kaksi teette. Yritätte vierittää syytä minun niskoilleni muka jonkin ihmisoikeus aatteen vuoksi. Samanlainen oikeus mullakin on elää, kuin hänellä.
        Luulette, että on jotenkin helppoa ja minusta kiinni, että hän joutui psykiatriseen hoitoon.
        Te yhteiskunnan varoilla elävät nk. "hullut" olette pahentaneet asiaa. Oikeasti apua tarvitsevat eivät pääse hoitoon, vaikka läheiset kärsisivät jatkuvasti. Sen sijaan ne, ketkä ovat itse halukkaita hoitoon, pääsevät sinne. Kun vähän valitetaan, että masentaa eikä tarvitse mennä töihin niin kaikki on hyvin.

        Vuosia jatkuneen kiistan päätteeksi hänet saatiin hoitoon. Hyvä että saatiinkin. Ei tappanut itseään, tai muita.


      • AivonsaTurhaanMenettänyt

        Sinun on hyvä tietää,että nimimerkki psykoottinen, on trolli. -Maailma ei ole musta-valkoinen. Psykiatrialla on synkkä historia ja kyllä tästä neurolepti- aikaudesta tulee uusi synkkä luku siihen.


      • fdhdfhdjh
        AivonsaTurhaanMenettänyt kirjoitti:

        Sinun on hyvä tietää,että nimimerkki psykoottinen, on trolli. -Maailma ei ole musta-valkoinen. Psykiatrialla on synkkä historia ja kyllä tästä neurolepti- aikaudesta tulee uusi synkkä luku siihen.

        Kiitos tiedosta, että hän on trolli.
        Ihmettelen vain hänen motiivejaan. Mitä hän yrittää saada aikaiseksi sepustuksillaan?


      • ylpeähullu

        Ärsyttää muita ihmisiä, se on trollien tarkoitus. Ikävää on että joskus trollit onnistuvat. Kannattaa jätä ne oman arvoonsa.


      • jaksamista.teille

        Trollit haluavat luoda todellisuutta. 1000 päisestä joukosta tehdyn tutkimuksen mukaan trollit ovat usein narsistisia ja sadistisia. - Götzshcen ensimmäinen kirja on ostettavissa/luettavissa..Nimi: Tappavat lääkkeet ja järjestäytynyt rikollisuus.. Sinä on osuus psykiatrialle. On tanskalainen professori, arvostettu tyyppi. -Hänen toinen kirjansa Tappava psykiatria ja lääkkeen harha, ilmestyy 15.4.2016. Täälläkin ehdittiin avata ketju, kun luutiin jo ilmestyneen.


      • fdfddfd

        Yllättävää, ettei emeritus...


      • lahjakas.hullu

        psykoottinen saattaa entinen Sirpaminfo, joka on saanut elinikäisen bannin suomi24:n , mutta vissiin hommannut tor-selaimen tai vastaavan.


      • psykoottinen-
        fdhbfdgjfjkg kirjoitti:

        Ymmärrättekö te kaksi kommentoijaa, että ette tunne veljeäni? Oikeastaan te ette tiedä hänestä niin mitään. Silti olette etupäässä kommentoimassa omia hypoteesejanne tänne roskasivustolle.

        Ihan hyvä ajatus suojella näitä nk. "hulluja" ihmisiä, mutta se menee teillä vähän liian pitkälle.
        Vetoatte mm. siihen, että olen empatiakyvytön, samoin läheiseni. Jos olisin empatiakyvytön, olisin antanut hänen tappaa itseni. Jos olisin empatiakyvytön, en olisi halunnut häntä minkäänlaiseen hoitoon.
        Kostosta ei suinkaan ole kyse.
        Tiedättekö mitä vuosia jatkunut väkivalta saattaa aiheuttaa joissakin ihmisissä? Kosto on viimeinen asia, mikä tulee mieleen. Sitä alkaa olemaan niin turtunut, että on aivan sama vaikka kuolisi. Nyt jälkeenpäin ajateltuna olen ihan kiitollinen siitä, että sain elää.

        Kuten sanoitte, asia on kaksiteräinen miekka. Toisaalta sitä haluaisi löytää selityksen läheisen väkivaltaisuudelle, toisaalta häntä ei haluaisi laitokseen.

        Sulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia väkivallasta.

        Kun sanot, että skitsofrenia on huuhaata, syyllistyt lievään ironiaan. Katso nimimerkkiäsi. Samaan aikaan uskot itse, että mielenterveydelliset sairaudet ovat totta.

        Teet kovasti minusta syyllistä ja pahaa, mutta yrityksesi meni pieleen. Sun tekstistä huokuu passiivis-aggressiivisuus. Olet pinnallinen, kaksinaamainen ja laskelmallinen. Jos tuntisit läheiseni, et todellakaan puolustaisi häntä. Sen sijaan mä puolustaisin, sillä mä olen opetellut antamaan anteeksi.
        Kyse ei ole siitä, että et hyväksyisi hänen väkivaltaisuuttaan, joka nyttemmin on saatu kuriin lääkkeillä. Kyse on koko hänen olemuksestaan.

        Ihan hyvä, suorastaan hengenpelastus että on olemassa psykoosin esto lääkkeitä. Ilman niitä hän olisi kokonaan kykenemätön hallitsemaan omaa elämäänsä. Nyt hänellä on rutiinit ja elämänhalu.

        No mutta kuitenkin, vuosia jatkunut väkivalta ja sen uhriksi joutuminen ei varmaankaan ole hyssyteltävä asia, kuten te kaksi teette. Yritätte vierittää syytä minun niskoilleni muka jonkin ihmisoikeus aatteen vuoksi. Samanlainen oikeus mullakin on elää, kuin hänellä.
        Luulette, että on jotenkin helppoa ja minusta kiinni, että hän joutui psykiatriseen hoitoon.
        Te yhteiskunnan varoilla elävät nk. "hullut" olette pahentaneet asiaa. Oikeasti apua tarvitsevat eivät pääse hoitoon, vaikka läheiset kärsisivät jatkuvasti. Sen sijaan ne, ketkä ovat itse halukkaita hoitoon, pääsevät sinne. Kun vähän valitetaan, että masentaa eikä tarvitse mennä töihin niin kaikki on hyvin.

        Vuosia jatkuneen kiistan päätteeksi hänet saatiin hoitoon. Hyvä että saatiinkin. Ei tappanut itseään, tai muita.

        Sinä tahallaan käsität väärin sanomiseni! Se tuntuukin olevan niiden ihmisten puolustuskeino, jotka eivät halua myöntää totuutta eivätkä omaa pahuuttaan. Se on narsistinen puolustusmekanismi, jossa oma syyllisyys käännetään toisen täysin viattoman päälle, kun ei haluta käsitellä omaa syyllisyyttä. Tapahtui myös Jeesukselle ja sen tähden hänet tapettiin. Tapahtuu kaikille totuuden puhujille.

        Kyllä minä tällä elämänkokemuksella narsistin tunnistan siellä kun sen nään!

        Sinä juuri itsekin myönsit, että veljesi on siis ollut väkivaltainen jo vuosia! Sillä ei ole mitään tekemistä siis itse lääkkeen lopettamisen kanssa tai edes hänen sairautensa kanssa. Niin kuin arvelinkin. Hän on väkivaltainen ihminen ja niin kuin edellä monesti sanoin, sitä ei pidä hyväksyä, vankila on oikea paikka hänelle tai että itse lähdette pois hänen luotaan. Tai hän lähtee jonnekin muualle asumaan. Tämä hänen leimaamisensa sairaaksi skitsofreenikoksi sen tähden, ei auta häntä muuttumaan ihmisenä väkivallasta. Väkivalta on pahuutta ja siitä pitää tehdä parannus! Te hoidatte tätä asiaa aivan väärin!

        Minä nimenomaan tiedän asian kokemuksesta koska olen vuosia kärsinyt väkivaltaa omasta perheestäni! Yllättäen minunkin tapauksessani oli pahin väkivallan tekijä oma veljeni tai oikeastaan molemmat isoveljeni. Mutta toinen niistä alussa hillitsi toista veljeä mutta lopulta hänestä tuli samanlainen. Mutta sen he olivat oppineet isältäni ja äidiltäni, molemmat narsisteja ja väkivallan käyttäjiä tosin pääasiassa henkisen ja uskonnollisen väkivallan käyttäjiä. Mutta on minua puukolla jahdannut oma äitinikin...

        Se, että minun vanhempani eivät saaneet veljiäni kuriin ja juuri hyssyttelivät asiaa sai lopulta vuosien jälkeen aikaiseksi sen, että jouduimme pakenemaan sen siljan tien pois. Kaikki piti jättää taakse ja aloittaa uusi elämä tyhjin käsin. Sen sait mukaasi mitä jaksoit kantaa. Sitä ennen olen joutunut olemaan kerrostalon siivouskomerossa ja maleksimaan aikaa kaupungilla nälkäisenä, kun kotiin ei veljien tappoyritysten takia voi mennä. Olisi tullut puukosta. Pitää odottaa kunnes rauhoittuvat ja olet saanut paeta lukuisat kerrat henkesi edestä, että olet ylipäänsä hengissä. Olen elänyt tällaista elämää teini-ikäni. Kaikki aina lakaistiin maton alle ja toivottiin, että ei toistuisi. Minä en silti ollut se pääkohde vaan vanhempani, enkä ole kertaakaan joutunut sairaalaan puukotuksen tähden. Mutta juossut olenkin monesti ja paennut. Mua on muun muassa lyöty vasaralla päähän ja se on kuulemma ollut mun oma vika.

        Pahemmaksi se vaan siitä meni. Äiti suojeli väärintekijää, ei halunnut antaa poliiseille. Mun veljiä eikä ketään koskaan laitettu vastuuseen tekemisistään ja se vain paheni. Siitä tuli heidän käyttäytymistapansa. Aina kun heillä oli kurja olo alettiin leikkiä puukkohippasta! Kenet tapetaan tänään? Puukko kurkulla. Olisimme ruumisarkussa varmaan kaikki, jos sinne olisimme vielä jääneet silloinkin. Ei se muuksi muutu. Veljeni mukaan hänellä on ollut oikeus tehdä näitä asioita koska hänellä on kurja elämä. Samaa ideologiaa kannattaa koko minun narsistiperheeni. Heillä on oikeus vaikka mihin omasta mielestään, kun on niin kurja elämä. Heitä pitää sääliä, eivät he voi itselleen mitään. Heitä pitää ymmärtää. Tämä ymmärtäminen sitten on saanut aikaiseksi ihmishirviöitä tähän yhteiskuntaan. Heitä on vankilat täynnä. Väärä kasvatus on yksi syy niiden takana.

        Mun vanhemmat eivät puuttuneet tähän siitä syystä, että samalla, kun he olisivat myöntäneet sen mitä minun veljien olisi pitänyt tehdä, he olisivat joutuneet myöntämään mitä heidän itsensäkin olisi pitänyt tehdä. Parannus ja kääntyä pois synnintekemisestä. Ei narsisti halua sitä tehdä.

        Viimeksi kun näin veljeni äitini luona vuosia sitten ja kerroin hänelle että hänen tulisi tehdä parannus synneistään ja uskoa Jeesukseen. Hän olisi käynyt muhun käsiksi mutta äiti sai estettyä. Miksikään se ihminen ei ole muuttunut. En ole yhteydessä häneen, kun olen tajunnut tämän edellä mainitun. Pahemmaksi on mennyt, ei voi enään edes puhua sille mitään. Odottelen vain milloin tulee uutisia ja se on tehnyt jollekin muulle jotakin kamala ja siellä on mun veli menossa vankilaan, se on väistämätöntä, että niin tulee tapahtumaan. Paha ihminen.

        Tämä on väkivallan syy! Väärä moraali! Ei mikään muu! Ihminen ei halua kantaa vastuutaan tekemisistään.

        Ihminen ei hillitse itseään koska hänen mielestään hänen ei tarvitsekaan hillitä itseään vaan hän saa tuulettaa omat tunteensa toisiin. Hän on omasta mielestään uhri. Tämä on silkkaa oman vastuun kieltämistä. Hän omasta mielestään saa aiheuttaa kärsimystä toisille, koska hänkin on kärsinyt. Kosto tuo hänelle hetken helpotusta. Tämä on vain silkkaa pahuutta!

        Ihmisen moraali ei muutu lääkkeitä syömällä!

        Ihmisen pahuus ei ole sairautta!

        Pahuudesta tulee tehdä parannus!

        Mä olen menettänyt perusturvallisuuden näitten ihmisten takia ja sairastunut sentähden. Siinä on paras todiste siitä, että minä puhun totuuden. Usko tai ole uskomatta. Se on oma valintas.


      • psykoottinen-
        ylpeähullu kirjoitti:

        Ärsyttää muita ihmisiä, se on trollien tarkoitus. Ikävää on että joskus trollit onnistuvat. Kannattaa jätä ne oman arvoonsa.

        Jo kerkesin ihmetellä, että jättäisit minut rauhaan. Muissa ketjuissa sinun kanssa onkin väännetty väsyksiin asti. Miksi sinä haluat mitätöidä kaiken sanomani?

        Jos totuuden puhuminen lääkehaitoista ja itse psykiatriasta on trollaamista niin mitä se lääkeyhtiöitten ja psykiatrian suorittama valehtelu sitten on? Totuuden puhumista sinun mielestäsi, eikö niin? Minä kyllä kutsun sitä vuosisadan huijaukseksi.

        Mää ymmärrän vielä sen, että joku aivopesty yksilö, itsekin huijattu, on kuunnellut näitä lääkäreitä ja uskonut heidän puheitaan. Mutta siinä vaiheessa, kun ihminen saa faktat käsiin ja näkee omin silmin totuuden, tieteellisesti todistettu, ja haluaa pitää kiinni siitä huolimatta näistä lääkärien syöttämistä valheista, niin sitä minun on vaikea käsittää!

        Onko sulla jotakin lääkeyhtiöitten osakkeita salkussasi? Hyödytkö sinä siitä jotakin, että ihmiset popsivat pillerinsä?


      • psykoottinen-
        lahjakas.hullu kirjoitti:

        psykoottinen saattaa entinen Sirpaminfo, joka on saanut elinikäisen bannin suomi24:n , mutta vissiin hommannut tor-selaimen tai vastaavan.

        Toisen ihmisen mustamaalaaminen on panettelua ja synti, tee parannus!

        En tosin tiedä kehen viittaat mutta luultavasti meillä on jotakin yhteistä, kun niin ajattelet mutta en ota kunniaa toisten kirjoituksista!

        Tiedä se, että Suomessa on sanan vapaus vaikka toiset sitä täälläkin haluaisivat rajoittaa yhteen yleisesti hyväksyttyyn "totuuteen". Mää voin ilmoittaa ylläpidolle, että poistavat asiattomat viestit, jos mun päälle aletaan lataamaan asioita mitä en ole jatkossa. Kyllä täällä poistellaankin asiattomia viestejä.


      • dfhdjhjn
        psykoottinen- kirjoitti:

        Sinä tahallaan käsität väärin sanomiseni! Se tuntuukin olevan niiden ihmisten puolustuskeino, jotka eivät halua myöntää totuutta eivätkä omaa pahuuttaan. Se on narsistinen puolustusmekanismi, jossa oma syyllisyys käännetään toisen täysin viattoman päälle, kun ei haluta käsitellä omaa syyllisyyttä. Tapahtui myös Jeesukselle ja sen tähden hänet tapettiin. Tapahtuu kaikille totuuden puhujille.

        Kyllä minä tällä elämänkokemuksella narsistin tunnistan siellä kun sen nään!

        Sinä juuri itsekin myönsit, että veljesi on siis ollut väkivaltainen jo vuosia! Sillä ei ole mitään tekemistä siis itse lääkkeen lopettamisen kanssa tai edes hänen sairautensa kanssa. Niin kuin arvelinkin. Hän on väkivaltainen ihminen ja niin kuin edellä monesti sanoin, sitä ei pidä hyväksyä, vankila on oikea paikka hänelle tai että itse lähdette pois hänen luotaan. Tai hän lähtee jonnekin muualle asumaan. Tämä hänen leimaamisensa sairaaksi skitsofreenikoksi sen tähden, ei auta häntä muuttumaan ihmisenä väkivallasta. Väkivalta on pahuutta ja siitä pitää tehdä parannus! Te hoidatte tätä asiaa aivan väärin!

        Minä nimenomaan tiedän asian kokemuksesta koska olen vuosia kärsinyt väkivaltaa omasta perheestäni! Yllättäen minunkin tapauksessani oli pahin väkivallan tekijä oma veljeni tai oikeastaan molemmat isoveljeni. Mutta toinen niistä alussa hillitsi toista veljeä mutta lopulta hänestä tuli samanlainen. Mutta sen he olivat oppineet isältäni ja äidiltäni, molemmat narsisteja ja väkivallan käyttäjiä tosin pääasiassa henkisen ja uskonnollisen väkivallan käyttäjiä. Mutta on minua puukolla jahdannut oma äitinikin...

        Se, että minun vanhempani eivät saaneet veljiäni kuriin ja juuri hyssyttelivät asiaa sai lopulta vuosien jälkeen aikaiseksi sen, että jouduimme pakenemaan sen siljan tien pois. Kaikki piti jättää taakse ja aloittaa uusi elämä tyhjin käsin. Sen sait mukaasi mitä jaksoit kantaa. Sitä ennen olen joutunut olemaan kerrostalon siivouskomerossa ja maleksimaan aikaa kaupungilla nälkäisenä, kun kotiin ei veljien tappoyritysten takia voi mennä. Olisi tullut puukosta. Pitää odottaa kunnes rauhoittuvat ja olet saanut paeta lukuisat kerrat henkesi edestä, että olet ylipäänsä hengissä. Olen elänyt tällaista elämää teini-ikäni. Kaikki aina lakaistiin maton alle ja toivottiin, että ei toistuisi. Minä en silti ollut se pääkohde vaan vanhempani, enkä ole kertaakaan joutunut sairaalaan puukotuksen tähden. Mutta juossut olenkin monesti ja paennut. Mua on muun muassa lyöty vasaralla päähän ja se on kuulemma ollut mun oma vika.

        Pahemmaksi se vaan siitä meni. Äiti suojeli väärintekijää, ei halunnut antaa poliiseille. Mun veljiä eikä ketään koskaan laitettu vastuuseen tekemisistään ja se vain paheni. Siitä tuli heidän käyttäytymistapansa. Aina kun heillä oli kurja olo alettiin leikkiä puukkohippasta! Kenet tapetaan tänään? Puukko kurkulla. Olisimme ruumisarkussa varmaan kaikki, jos sinne olisimme vielä jääneet silloinkin. Ei se muuksi muutu. Veljeni mukaan hänellä on ollut oikeus tehdä näitä asioita koska hänellä on kurja elämä. Samaa ideologiaa kannattaa koko minun narsistiperheeni. Heillä on oikeus vaikka mihin omasta mielestään, kun on niin kurja elämä. Heitä pitää sääliä, eivät he voi itselleen mitään. Heitä pitää ymmärtää. Tämä ymmärtäminen sitten on saanut aikaiseksi ihmishirviöitä tähän yhteiskuntaan. Heitä on vankilat täynnä. Väärä kasvatus on yksi syy niiden takana.

        Mun vanhemmat eivät puuttuneet tähän siitä syystä, että samalla, kun he olisivat myöntäneet sen mitä minun veljien olisi pitänyt tehdä, he olisivat joutuneet myöntämään mitä heidän itsensäkin olisi pitänyt tehdä. Parannus ja kääntyä pois synnintekemisestä. Ei narsisti halua sitä tehdä.

        Viimeksi kun näin veljeni äitini luona vuosia sitten ja kerroin hänelle että hänen tulisi tehdä parannus synneistään ja uskoa Jeesukseen. Hän olisi käynyt muhun käsiksi mutta äiti sai estettyä. Miksikään se ihminen ei ole muuttunut. En ole yhteydessä häneen, kun olen tajunnut tämän edellä mainitun. Pahemmaksi on mennyt, ei voi enään edes puhua sille mitään. Odottelen vain milloin tulee uutisia ja se on tehnyt jollekin muulle jotakin kamala ja siellä on mun veli menossa vankilaan, se on väistämätöntä, että niin tulee tapahtumaan. Paha ihminen.

        Tämä on väkivallan syy! Väärä moraali! Ei mikään muu! Ihminen ei halua kantaa vastuutaan tekemisistään.

        Ihminen ei hillitse itseään koska hänen mielestään hänen ei tarvitsekaan hillitä itseään vaan hän saa tuulettaa omat tunteensa toisiin. Hän on omasta mielestään uhri. Tämä on silkkaa oman vastuun kieltämistä. Hän omasta mielestään saa aiheuttaa kärsimystä toisille, koska hänkin on kärsinyt. Kosto tuo hänelle hetken helpotusta. Tämä on vain silkkaa pahuutta!

        Ihmisen moraali ei muutu lääkkeitä syömällä!

        Ihmisen pahuus ei ole sairautta!

        Pahuudesta tulee tehdä parannus!

        Mä olen menettänyt perusturvallisuuden näitten ihmisten takia ja sairastunut sentähden. Siinä on paras todiste siitä, että minä puhun totuuden. Usko tai ole uskomatta. Se on oma valintas.

        "Sinä tahallaan käsität väärin sanomiseni! Se tuntuukin olevan niiden ihmisten puolustuskeino, jotka eivät halua myöntää totuutta eivätkä omaa pahuuttaan. Se on narsistinen puolustusmekanismi, jossa oma syyllisyys käännetään toisen täysin viattoman päälle, kun ei haluta käsitellä omaa syyllisyyttä. Tapahtui myös Jeesukselle ja sen tähden hänet tapettiin. Tapahtuu kaikille totuuden puhujille.

        Kyllä minä tällä elämänkokemuksella narsistin tunnistan siellä kun sen nään!"

        Silkkaa narsistin panettelua. Sanoisinko, että kaksinaismoralististakin.

        En vastaa sinulle enää, sillä et ole aikani arvoinen.

        Mun mielipide asiasta on tämä, pidä sä omat huuhaa puheesi itselläsi. Tee parannus ja älä yritä tyrkyttää omaa "totuuttasi" muille. Se on pahaa! Se on ilkeää, se on julmaa! Sä olet demoni! Itse pahuuden ilmentymä!


      • psykoottinen-

        Niin ne sanoi Jeesuksellekin!


      • dsfghbdfhdh
        psykoottinen- kirjoitti:

        Niin ne sanoi Jeesuksellekin!

        Lupas tästä ketjusta, mitä sulle olen kirjoittanut.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14110047/koyhyytta-mielenterveysongelmista#comment-83151878

        Tuossa on mielestäni aika paljon perää. Ei ole mikään keittiöpsykologi arvio mustamaalaamiseksi vaan herkän ihmisen aistimaailmasta kumpuava päätelmä.

        En oikeasti jaksaisi kinastella sun kanssa siitä, kumpiko on parempi. Jos oikeasti olisit Jeesus, sä näkisit kaikissa ihmisissä hyvää ja hyväksyisit erilaisuuden. Myös mielipiteiden erilaisuuden.
        Kukaan ihminen ei ole toistaan parempi. Oletko miettinyt tätä?

        Mulla on mun mielipide ja sulla sun oma. Sun yritys mustamaalata ihmisiä mielipiteiden vuoksi, ei ole muuta kuin naiivia.

        Suosittelen kehittämään itseäsi. Aloita vaikka lukemalla kirjoja tai lehtiä. Ole enemmän ihmisten kanssa tekemisissä niin huomaat, että et ole ainut "hyvä" ihminen maapallolla.


    • Isde88

      Jos ihminen on eri mieltä, kuin sinä, niin häviät kekustelun käyttämällä trolli-korttia.

      • psykoottinen-

        Se on niitten viimeinen oljenkorsi, kun et pysty todistamaan väitteitäsi oikeaksi ja olet hävinnyt, niin mustamaalataan koko ihminen, milloin trolli, millon demoni, milloin hullu. Kukin tyylillään. Säälittävää! Tiedä vaikka nimimerkkien takana olisi luuraamassa psykiatreja hädissään, että kohta heidän potilaansa eivät syö lääkkeitään, että mitäs nyt tehdään, potilaat tietää totuuden? Kyllä ihmiset on fiksuja ja näkee tuonkin manipulointiyrityksen taakse kuten tämäkin ihminen lsd88! Olette paljastaneet itsenne!

        Jos et pysty todistamaan väitteitäsi todeksi paras keino vaientaa totuus on mustamaalata sen puhuja, niin ettei kukaan uskoisi hänen sanojansa, vaikka kuulisi ne. Tehdä kohteesta epäluotettava valehtelemalla. Tämä on panettelua! Tehkää parannus! Lopettakaa manipulointi!

        Truth is out there!

        Se, että tätäkin ketjua vastaan hyökätään näin paljon kertoo siitä miten tärkeää tietoa se sisältää ja kuinka täällä Suomessa on tahoja, jotka tekevät kaikkensa, etteivät siitä ihmiset tietäisi mitään ja saisivat jatkaa samaan malliin ihmisiä tuhoten!


      • dfhfdgjhfdjhfgj
        psykoottinen- kirjoitti:

        Se on niitten viimeinen oljenkorsi, kun et pysty todistamaan väitteitäsi oikeaksi ja olet hävinnyt, niin mustamaalataan koko ihminen, milloin trolli, millon demoni, milloin hullu. Kukin tyylillään. Säälittävää! Tiedä vaikka nimimerkkien takana olisi luuraamassa psykiatreja hädissään, että kohta heidän potilaansa eivät syö lääkkeitään, että mitäs nyt tehdään, potilaat tietää totuuden? Kyllä ihmiset on fiksuja ja näkee tuonkin manipulointiyrityksen taakse kuten tämäkin ihminen lsd88! Olette paljastaneet itsenne!

        Jos et pysty todistamaan väitteitäsi todeksi paras keino vaientaa totuus on mustamaalata sen puhuja, niin ettei kukaan uskoisi hänen sanojansa, vaikka kuulisi ne. Tehdä kohteesta epäluotettava valehtelemalla. Tämä on panettelua! Tehkää parannus! Lopettakaa manipulointi!

        Truth is out there!

        Se, että tätäkin ketjua vastaan hyökätään näin paljon kertoo siitä miten tärkeää tietoa se sisältää ja kuinka täällä Suomessa on tahoja, jotka tekevät kaikkensa, etteivät siitä ihmiset tietäisi mitään ja saisivat jatkaa samaan malliin ihmisiä tuhoten!

        Sähän et ole tokikaan mustamaalannut ihmisiä täällä? :D Anteeksi, mutta tuo tekee sinusta huvittavan.
        Teet itse sitä ja vierität syyt muille.

        Minkä ikäinen olet?
        Et vaikuta kovin nuorelta. Mielestäni on hassua, että vielä tuossa iässä et ota vastuuta sanomisistasi ja käyttäydyt lapsellisesti.

        Kelaa huviksesi tätä keskustelua ja lue kirjoittamasi tekstit uudelleen niin huomaat, kuka on mustamaalannut ja ketä.

        Mä ajattelisin näin, että sulle on ihan turha todistamaan mitään ja laittaa faktaa tiskiin, kun olet tuolla mielentilalla. Sanoin mitä tahansa, niin olet olevinasi aina oikeassa. Joko mutu teorioilla tai yrittämällä mustamaalata vastamielipiteen omaava henkilö.

        Surullista, että nämä mielenterveyspalstat ovat tarkoitettu oikeastaan vertaistuelle ja ihmisille, jotka ovat ehkä jo jotenkin selvinneet ongelmistaan. Sitten täällä pyörii ties minkälaista hiihtäjää, jotka eivät koe olevansa epätasapainoisia. Pitäisiköhän tänne kirjoitteluun tehdä psykologiset testit? :D


    • tor.selainko

      siis olet hulluSirpa, ent.Sirpaminfo, elinikäisen bannin saanut.Voithan sinä ilmiantaa tämän viestin.

    • ShrinkSister

      No no, saattapa olla niinkin, että jos enemmän aihetta tutkitaan ja luetaan artikkeleita muualtakin, että aivoalueitten kutistuminen onkin tapahtunut jo ennen lääkkeitten aloitusta ja vaikka etenisikin niiden käytön jälkeen, olisikin itse sairauden aiheuttama...niinhän se on Alzheimerissakin. Jäitä hattuun!

      • Syyllisiä_joka_puolella

        Ei ole. Asia on pomminvarma.

        Alzheimerin tautiin vertaaminen ei ole järjellistä. Mielisairaudet eivät ole sairauksia kuin nimellisesti, joten mitään sairautta, joka voisi aivoja surkastaa ei näissä konteksteissa ole olemassa. Toisekseen, niille henkilöille joilla on sanottu olevan näitä mielikuvitteellisia sairauksia on tehty aivokuvantamistutkimuksia ja mitään merkitsevää surkastumia ei ole koskaan havaittu. Surkastuma havaitaan ainoastaan neurolepteja käyttäneillä henkilöillä. Samat havainnot tegdään eläinkokeissa. Havaittava, merkitsevä surkastuma on jo todistettu seuraavan kokonaisuudessaan neuroleptien ja muiden "psyykenlääkkeiden" käytöstä.


      • hjkhkkk
        Syyllisiä_joka_puolella kirjoitti:

        Ei ole. Asia on pomminvarma.

        Alzheimerin tautiin vertaaminen ei ole järjellistä. Mielisairaudet eivät ole sairauksia kuin nimellisesti, joten mitään sairautta, joka voisi aivoja surkastaa ei näissä konteksteissa ole olemassa. Toisekseen, niille henkilöille joilla on sanottu olevan näitä mielikuvitteellisia sairauksia on tehty aivokuvantamistutkimuksia ja mitään merkitsevää surkastumia ei ole koskaan havaittu. Surkastuma havaitaan ainoastaan neurolepteja käyttäneillä henkilöillä. Samat havainnot tegdään eläinkokeissa. Havaittava, merkitsevä surkastuma on jo todistettu seuraavan kokonaisuudessaan neuroleptien ja muiden "psyykenlääkkeiden" käytöstä.

        Ei koskaan kannattaisi ruveta julistamaan yhtä "totuutta", kun lopulta se totuus kuitenkin löytyy jostain sieltä puolivälistä. Tiedetään, että traumatisoituminen vaikuttaa aivoihin. Tidetään, että pelkkä stressi kutistuttaa aivoja. Nyt tiedetään, että jopa laiskuus voi vaikuttaa aivojen kokoon. Lääkkeet voivat vaikuttaa esim. sitä kautta, että ne lamauttavat aivojen toimintaa ja ihmisen toimintakykyä, mutta niin lamauttaa masennus ilman lääkitystäkin, jolloin ihminen jää sohvan pohjalle. Ei ole helppoa ratkaisua vaikeaan ongelmaan. Varmaa on ainoastaan se, että aivot reagoivat elämään.

        http://www.medicalnewstoday.com/articles/306344.php


      • Syyllisiä_joka_puolella
        hjkhkkk kirjoitti:

        Ei koskaan kannattaisi ruveta julistamaan yhtä "totuutta", kun lopulta se totuus kuitenkin löytyy jostain sieltä puolivälistä. Tiedetään, että traumatisoituminen vaikuttaa aivoihin. Tidetään, että pelkkä stressi kutistuttaa aivoja. Nyt tiedetään, että jopa laiskuus voi vaikuttaa aivojen kokoon. Lääkkeet voivat vaikuttaa esim. sitä kautta, että ne lamauttavat aivojen toimintaa ja ihmisen toimintakykyä, mutta niin lamauttaa masennus ilman lääkitystäkin, jolloin ihminen jää sohvan pohjalle. Ei ole helppoa ratkaisua vaikeaan ongelmaan. Varmaa on ainoastaan se, että aivot reagoivat elämään.

        http://www.medicalnewstoday.com/articles/306344.php

        Saat uskoa puolestani vaikka joulupukkiin. Mitä se minua liikuttaa.


    • uyrrddfhjjnkj

      Mutta voivatko lääkkeet viisastuttaa pidemmän päälle ???

    • lantutperk

      Juu jos et käytä lääkkeitä, niin tulee sueranta kotiin, koneeseen jakaupungille. Jos syöt lääkkeitä, tuhoat aivosi. Jos yrität työpaikkaa hakea, niin mielenterveystoimistosta otetaan heti yhteyttä, että töihin saa ottaa vain sillä ehdolla, että kyttäätte potilastamme meille. Nämä pitkäaikaistutkimukset lääkkeiden haitoistahan ovat aika kalliita eivätkä ainakaan lääkeyhtiöt maksa. Mutta joka tapauksessa olet ns. nesteessä, jos ikinä joudut psykiyms.atrilogien kanssa tekemisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe