Jos en halua seksiä mieheni suuttuu, mikä avuksi?

ahdistavaa

Meillä on aktiivinen seksielämä, upea sellainen. Toisinaan minua ei haluta ja tämä suututtaa miestäni. Jos ennen nukkumaan menoa emme harrasta seksiä mieheni suuttuu tästä. Tuo luo minulle paineita joten panemme vaikka minua ei haluttaisikaan. Jos tuleekin ilmi, että en oikeasti heti halunnutkaan suuttuu hän siitäkin. En ymmärrä tuota logiikkaa ihan oikeasti. Jos en halua hän kysyy "miksi et halua minua?", vaikka kyse EI OLE HÄNESTÄ itsestään. Hän on todella kuuma mies ja kyllä minä häntä haluan jatkuvasti, mutta aina ei paneta.
Miehet mistä ihmeestä tollanen käytös johtuu???

32

4262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.valita

      Sinusta se johtuu, tietenkin! Silmät kiinni ja reidet auki, sehän on ohi jo muutamassa minuutissa.

    • ikisinkku-mies

      Miehes raiskaa henkisesti sinua joka päivä pakottamalla ja painostamalla seksiin. Miehesi on idiootti enkä tajua miksi naiset on tuollaisten kanssa.

    • BJ69

      otahan suihin ==> kun muna voi hyvin, niin mies voi hyvin -- ja sitä kautta nainenkin. Ei tarvii kenenkään pahottaa mieltään ja sinäkin pääset nopeammin nukkumaan jne. Simple as that.

      • Oletko kokeillut ottaa suihin paksumunaiselta mieheltä tai imutella paksua dildoa? Aika vaikeeta. Ohut muna tai dildo on helppo tyydyttää suihinotolla, mutta aika monella on sen verta paksu ettei suikkari toimi vaikka kuinka yrittäisi. Multa on otettu muutaman kerran suihin ja oli aika mitäänsanomatonta kun mun muna on vähän liian paksu siihen, parhaallakaan kerralla en olisi voinut laueta lähimainkaan. Ei siitä saa kiksejä jos ei ole tarpeeksi ohut muna.


    • mies.miettii

      Jos itse miehenä laitan itseni tuon miehen tilanteeseen niin niinä kertoina kun oma naiseni ei ole halunnut seksiä niin itseäni asia on harmittanut koska:
      a) minua on panettanut sinä hetkellä todella paljon enkä halua harrastaa omaa kivaa
      b) tulee väkisinkin mieleen että onko jotain pielessä suhteessa, onko naiseni attraktio minua kohtaan katoamassa? Yleensä seksielämän hiipuminen naisilla on suhteen päättymisen merkki kun naisilla seksi on enemmän tunteisiin liittyvää.

      Itse en ole kieltäytynyt seksistä koskaan.

    • äljökjhdxfghjk

      Anna suuttua. Jos hän käy väkivaltaiseksi niin tiedät varmaan mitä tehdä. Jos ei käy mutta nalkuttaa ja murjottaa niin ennen pitkää tiedät siinäkin tapauksessa mitä tehdä. Ei kukaan jaksa nalkuttavaa ja murjottavaa puolisoa kovin pitkään.

    • hjiollp

      Olen myös kokenut miehen olevan ymmärtämätön tähän asiaan.
      Vaikka nyt miten yrittäisi miellyttää miestä muutoin ei se tunnu hänelle mitään merkitsevän, hän janoaa tuota aktia.
      Minulla on ihan oikea syy siihen, että en ainakaan tällä hetkellä pysty sen enempää suuseksiin, jota myös inhoan, mutta en myöskään yhdyntään. Syy on ihosairaus joka on todella pahana ollut jo kauan. Olen juossut asian vuoksi lääkäreillä ja yrittänyt saada näin apua, mutta ei sitä ole tullut.
      Joten aina ei ole kyse naisen mielivallasta, vaan asia on hänelle vieläkin kipeämpi.
      Tämä on suoranainen kirous elämässä.

      • eituoisoongelmaoleap

        Ihmisten on vaikea kuvitella itsensä toisen asemaan, tässä tapauksessa miehesi ei osaa kuvitella itseään sinun tilanteeseesi. Kurjaa, että mies ei ymmärrä. Toisen puolesta voi kyllä vetää käteenkin, jollei käsissä ole mitään vikaa. Tosin kyllähän silti sitä muutakin läheisyyttä mies varmasti kaipaa. Oletko varmasti kokeillut kaikki keinot sairauteesi? Hyvin monet lääkärit eivät yksinkertaisesti osaa neuvoa tarpeeksi hyvin vaikeissa ihosairauksissa, ei välttämättä vaikka olisivat ihan alan lääkäreitä.

        Miehillä ja naisilla on se ero, että nainen voi olla yhdynnässä ilman haluja, kun miehen taas on vaikea olla yhdynnässä, jos ei seiso. Toisinaan voi nainen suostuakin seksiin, vaikka ei panettaisikaan ihan sen vuoksi, että saa tuottaa toiselle mielihyvää. Nalkuttaminen ja suuttuminen on typerää käytöstä mieheltä. Keskustelkaa kunnolla asiasta. Ei teillä asiat kuitenkaan päin helvettiä ole. Kuten edellä kirjoittanut kommentoija kertoo esimerkillään. Teillä sentään on mahdollisuus panna.


    • amandaB

      Tyypillistä miehelle ajatella pelkästään itseään.

      Apu tuohon löytyy sinusta. Ei se miehestä löydy. Ellet halua seksiä, sano se jämäkästi, ja anna miehesi suuttua. Ellet jaksa suuttumista, ota hatkat koko miehestä. Itse en jaksaisi miestä, joka ei ota huomioon, ei arvosta. Etsiköön jonkun sellaisen mimmin, joka jaksaa olla panoalustana.

    • Upea seksielämä = toinen joutuu antamaan ettei toinen suuttuisi? Eikä edes antaminen riitä, vaan mies suuttuu siitäkin, että teet hänelle palveluksen vaikka itse et sillä hetkellä haluaisi.

      Anna suuttua, kuten tuolla jo ehdotettiin. Ihmiset aina joskus suuttuvat ja "joka syyttä suuttuu, se suotta leppyy" ennen pitkää.

    • krSigfil

      Miksihän mies silloin vasta haluaakin, jos nainen ei ole sillä tuulella.
      Tai jos naisen halu on korkealla, saattaa mieskin joskus perääntyä.
      Onko naisen silloin viisasta suuttua? Kyllä miehet ovat omituisia. Aivan
      kuin narsismi olisi useamman miehen luontainen ominaisuus.

    • sinkku40-

      Mies voi olla helposti ilman seksiä. Se ajattelee vain itseään ja naiset on juuri tuollaisten henkistä väkivaltaa käyttävien miesten kanssa. Seksin pitää perustua vapaa ehtoisuuteen eikä toista saa painostaa jos ei halua ja se käyttää henkistä väkivaltaa sinua kohtaan, varmana uhkailee ja haukkuu, olet heikko ja siksi suostut koska pelkäät että se alkaa hakkaamaan sinua.

      • Anonyymi

        Mitä vittuu sää selität:D mee hoitoon


    • ullaVW

      Vaikea ymmärtää mitä upeaa on seksielämässä, josta toinen suuttuu teit mitä tahansa. Haloo.Tarkista näkemystäsi. Ja silloin kun sinua ei seksi huvita, niin kieltäydy, pidä kiinni rajoistasi. Suuttukoon mies jos huvittaa, kuten tuossa jo sanottiin. Jos pelkäät miehen alkavan väkivaltaiseksi, ota jalat alle, ja lähde.

    • jyllanderi

      Nykypäivänä ei luulisi olevan tarvetta jatkaa suhteessa jossa voi
      pahoin. Miksi nainen silti jatkaa sellaisissa suhteissa joissa ei voi hyvin?
      Kenenkään ei ole pakko alistua sellaiseen jota ei halua. Itsellä on
      oikeus ja jopa velvollisuus ottaa vastuu omastahyvinvoinnistaan. Jos
      on liiaksi asioita jotka vaivaavat, eivätkä suju, silloin pitää vaihtaa
      maisemaa.

    • On se kumma kun seksiä pitäisi olla vain silloin kun sitä itse haluaa.

      Ei mieskään halua seksiä aina ja jatkuvasti.

      Jos parisuhteessa alkaa odottelemaan sitä hetkeä seksille, kun kumpikin haluaa, eletään pian seksittömässä suhteessa.

      Selkeästi miehesi tarvitsee paljon seksiä. Niiden paineiden purkamiseen voi käyttää myös kättä, joko sinun taikka hänen omaansa.

      Jos hän kuitenkin joutuu parisuhteessa turvautumaan enemmän omaan kuin toisen apuun, herää kysymys, miksi miehesi olisi parisuhteessa kanssasi. Saman hän saa ilmankin.

      • 75446

        "On se kumma kun seksiä pitäisi olla vain silloin kun sitä itse haluaa."

        Niin se menee. Seksissä ei ole muuten mitään mieltä.

        "Jos parisuhteessa alkaa odottelemaan sitä hetkeä seksille, kun kumpikin haluaa, eletään pian seksittömässä suhteessa."

        Sitten eletään.

        "Jos hän kuitenkin joutuu parisuhteessa turvautumaan enemmän omaan kuin toisen apuun, herää kysymys, miksi miehesi olisi parisuhteessa kanssasi. Saman hän saa ilmankin."

        Totta, mutta lapset tarvitsevat perheen. Heitä vanhempien seksielämä ei kiinnosta.

        Sitä paitsi ero ei automaattisesti paranna elämänlaatua.


      • Toisin sanoen, kun olet seksiä saanut yhden lapsen hankkimiseksi, pitäisi miehen vain odotella, koska satut seuraavan kerran olemaan sillä tuulella.

        Onnea vain yksinhuoltajalle.


      • 75446
        rytmimunat kirjoitti:

        Toisin sanoen, kun olet seksiä saanut yhden lapsen hankkimiseksi, pitäisi miehen vain odotella, koska satut seuraavan kerran olemaan sillä tuulella.

        Onnea vain yksinhuoltajalle.

        Kaikki loppuu aikanaan. 30 vuotta kuitenkin yhdessä.

        (Olen mies ja lakannut odottamasta jo vuosia sitten.)


      • Parisuhde on yhteistyötä. Ei siinä eletä vain toisen osapuolen ehdoilla.

        Jokainen voi lakata odottamasta ja toivomasta. Elämästä tulee kuitenkin silloin enemmän toivotonta kuin odottamatonta.

        Perheen pitäminen yhdessä on kunnioitettava saavutus. Sinun tapauksessasi olet uhrannut paljon. Kenties olet saanut vastinetta koko uhrin edestä.

        Ja olet oikeassa, lapset tarvitsevat perheen.

        Ketjun aloittaja ei kuitenkaan puhunut parisuhteesta lapsien kanssa. Hän kertoi vain vaikeuksista sovittaa yhteen omiaan ja miehensä seksuaalisia haluja.

        Kun yhtä haluttaa usein ja paljon, ja toista ei niinkään usein ja paljon, tarvitaan yhteistyötä ja -ymmärrystä.

        Loppujen lopuksi suhteessakin vaikuttaa kysynnän ja tarjonnan laki.

        Toisin sanoen tarjonnan tulee tyydyttää kysyntä. Muussa tapauksessa kysyntä ohjautuu muihin tuotteisiin, jotka eniten vastaavat alkuperäistä tuotetta, taikka kokonaan muualle.


    • Persseestä

      Moi! Omasta kokemuksestani voin kertoa, että parisuhteessa tottuu hyvään seksiin ja sitä aina haluaa lisää. Se on kuin suklaa naiselle. Tämä ei tarkoita, että suklaata pitäisi aina olla saatavilla, vaan on pidettävä itsekuri.

      Meillä oli exän kanssa erittäin paljon seksiä. Joskus oli kuukaudenkin tauko ja minä taas tuskailin jo parin päivän seksittömyyden jälkeen aina. Taaksepäin katsoessa murehdin sitä, miten en osannut arvostaa seksielämäämme, joka oli aktiivinen. Tarkoitan tällä sitä, että miehesi ei ymmärrä, miten onnekas on, kun teillä on aktiivinen seksielämä ja sinä pidät häntä haluttavana.

      Koittakaa keskustella asiasta silloin, kun seksi ei ole päällimmäisenä mielessä! Merkkaa kalenteriin kaikki kerrat sydäntarroilla, kun olette harrasteneet seksiä ja laita se seinälle. Minä joskus pidin tällaista kalenteria ja se auttoi minua ymmärtämään, että koskas sitä seksiä onkaan ollut viimeksi ja kuinka paljon.

      • Persseestä

        Vielä lisäys: kyllä se nainenkin suuttuu! Minä nimittäin vain kerran 7 vuotta kestäneen liittomme aikana kieltäydyin seksistä, koska ehkäisy ei ollut kunnossa ja voi sitä vihaa ja suuttumista minkä ansiokseni sain!!! Että kyllä se noinkin päin toimi.


    • jkiol

      Parisuhteessa seksi on noussut liiankin vahvaan asemaan, sillä parisuhde on kokonaisuus arjen elämästä, johon kuuluu kaikki perheessä olevat asiat.

      Jos alkaa olla niin, että tuosta seksistä sen puutteesta tai liiasta aletaan kärsiä, pitäisi saada kumppaninen välinen keskustelua asiasta pikaisesti aikaan. Meillä Suomessa vaietaan mieluimmin ja mennään pettämään kun edes yritetään asiasta keskustella, saatetaan sättiä toista likasilla nimityksillä. Mikä todella on loukkaavaa ja ilkeää.
      Kun puhe kotona ei onnistu, sitä varten on terapeutteja, jotka ovat saaneet koulutuksen tällekin asialle, olen erästä kuunnellut, hänen esiintyessään eräässä tilaisuudessa. Hän oli avoin, ei tuominnut yhtään mitään.
      Eli sen oman onnen ja perheen onnen vuoksi pitäisi vain uskaltaa mennä vaikka ensin yksin juttelemaan asiasta.

      Olen tätä asiaa kohdannut itsekin, sillä puolisoni on hyvin aktiivinen, minun mielestäni hyvin lähellä addtikkoa. Olemme pärjänneet vietä, mutta hän ei kestä minkäänlaista tässä asiassa itseensä kohdistettua pyyntöä, vaan todella on vähän liiankin kova vaatimaan.
      Olen asiaa kovin miettinyt, mistä moinen yhteen asiaan noin kova hinku. Hän ei juuri kiinnostu mistään muusta, ei lue kirjoja, ei halua matkustaa, ei mitään kulttuuria, joten koen sen hänellä jonkinlaisen tyhjiön täyttämiseksi.
      Olen tässä harkinnut sano ääneen, että on vapaa menemään muulta hankkimaan tuon asian. En halua pakottamista hyvänä asiana, minusta mennään lähes raiskaajan puolelle.
      Muutkin joilla tällaista ilmenee, katselkaa tarkemmin, mitä muuta kumppani seksissä haluaa, onko vääristyneitä mielikuvia, oman pelin ihailua. Jopa paljastelun tapaista toimintaa. Minusta sairasta touhua. Minulle elämässä on muitakin arvoja kuin seksi ja nautin niistä.

      Onko varsinkin miesten elämä muutoin niin tyhjää, että seksi nousee ainoaksi asiaksi elämässä.
      Saahan sitä vaikka mistä moisen, jos jatkuvasti pyörittää päässään yhtä samaa eli uskoo vaikka ufoihin.

      • 4390903

        "Onko varsinkin miesten elämä muutoin niin tyhjää, että seksi nousee ainoaksi asiaksi elämässä."

        Sanotaan niin, että seksin puute tekee miehen elämästä tyhjää. Kaikki puitteet muuten kunnossa mutta seksiä ei ole, joten eläminen ei kiinnosta.

        Juttelemiset ja terapiat taas eivät realiteetteja pysty miksikään muuttamaan.


      • gingin--67

        " En halua pakottamista hyvänä asiana, minusta mennään lähes raiskaajan puolelle"

        Siis miehesi pakottaa sinut seksiin vai? Vai ymmärsinkö oikein?

        Jos miehesi pakottaa, painostaa sinua seksiin, se on väärin. Eikä tuollaisessa olisi kyse seksiriippuvuudesta, vaan pikemminkin vallanhalusta.


      • VOisissus

        Miehille seksi on myös sitä hellyyttä. Itselläni, kun elää ilman parisuhdetta, ei seksin puute ole juttu eikä mikään. Mutta kun parisuhteessa ollessa näköpiirissä on jatkuvasti vähäpukeinen nainen ja haluaa olla toisen lähellä, niin kyllä siinä seksiä haluaa. Itselläni alkaa ainakin kiristää hermoja, jos on vaikka kolme päivää taukoa. Kuukauden tauolla saa jo aikaan tuhoja parisuhteelle.

        Miesten elämässä on kyllä paljon muitakin kivoja asioita, joita on sitten kiva tehdä, kun seksiä ei ole. Näitä on muun muassa moottoripyörät, ryyppääminen kavereiden kanssa henkeviä keskustellen, lenkkeily, metsästys, kalastus tai vaikka musiikin tekeminen tai videopelit. Kumma kyllä nainen suuttuu näistäkin. Ei saisi miehellä olla sisältöä. Sisältö saisi olla työ, koti, lapset ja vaimolle lahjoja ja etelänmatkoja.

        Mietipä naisena omia tarpeitasi parisuhteessa. Montakos niitä on? Tarvitset huomiota, hellyyttä, keskustelua, asioiden hoitoa, henkistä ja taloudellista turvaa, läsnäoloa, yhteisiä retkiä ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.

        Miehellä on vain kolme tarvetta: kunnioitus, seksi ja aktiviteettiseura. Tuntuu vaan olevan mahdotonta naisen vastata näihin ilman että pitää aina valittaa! Nykyisin me miehet osaamme jo ruokammekin itse tehdä, joten siihen emme naista tarvitse.

        Mitäs jos puolisoina keskityttäisiin vastaamaan toistemme tarpeisiin eikä valittamaan aina siitä, että "miks sulla pitää olla tuommoinen tyhmä tarve..enhän minäkään..."


      • 398948
        VOisissus kirjoitti:

        Miehille seksi on myös sitä hellyyttä. Itselläni, kun elää ilman parisuhdetta, ei seksin puute ole juttu eikä mikään. Mutta kun parisuhteessa ollessa näköpiirissä on jatkuvasti vähäpukeinen nainen ja haluaa olla toisen lähellä, niin kyllä siinä seksiä haluaa. Itselläni alkaa ainakin kiristää hermoja, jos on vaikka kolme päivää taukoa. Kuukauden tauolla saa jo aikaan tuhoja parisuhteelle.

        Miesten elämässä on kyllä paljon muitakin kivoja asioita, joita on sitten kiva tehdä, kun seksiä ei ole. Näitä on muun muassa moottoripyörät, ryyppääminen kavereiden kanssa henkeviä keskustellen, lenkkeily, metsästys, kalastus tai vaikka musiikin tekeminen tai videopelit. Kumma kyllä nainen suuttuu näistäkin. Ei saisi miehellä olla sisältöä. Sisältö saisi olla työ, koti, lapset ja vaimolle lahjoja ja etelänmatkoja.

        Mietipä naisena omia tarpeitasi parisuhteessa. Montakos niitä on? Tarvitset huomiota, hellyyttä, keskustelua, asioiden hoitoa, henkistä ja taloudellista turvaa, läsnäoloa, yhteisiä retkiä ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.

        Miehellä on vain kolme tarvetta: kunnioitus, seksi ja aktiviteettiseura. Tuntuu vaan olevan mahdotonta naisen vastata näihin ilman että pitää aina valittaa! Nykyisin me miehet osaamme jo ruokammekin itse tehdä, joten siihen emme naista tarvitse.

        Mitäs jos puolisoina keskityttäisiin vastaamaan toistemme tarpeisiin eikä valittamaan aina siitä, että "miks sulla pitää olla tuommoinen tyhmä tarve..enhän minäkään..."

        Miehellä ei saa olla kivaa ilman naistaan.


      • rocknrollmama
        VOisissus kirjoitti:

        Miehille seksi on myös sitä hellyyttä. Itselläni, kun elää ilman parisuhdetta, ei seksin puute ole juttu eikä mikään. Mutta kun parisuhteessa ollessa näköpiirissä on jatkuvasti vähäpukeinen nainen ja haluaa olla toisen lähellä, niin kyllä siinä seksiä haluaa. Itselläni alkaa ainakin kiristää hermoja, jos on vaikka kolme päivää taukoa. Kuukauden tauolla saa jo aikaan tuhoja parisuhteelle.

        Miesten elämässä on kyllä paljon muitakin kivoja asioita, joita on sitten kiva tehdä, kun seksiä ei ole. Näitä on muun muassa moottoripyörät, ryyppääminen kavereiden kanssa henkeviä keskustellen, lenkkeily, metsästys, kalastus tai vaikka musiikin tekeminen tai videopelit. Kumma kyllä nainen suuttuu näistäkin. Ei saisi miehellä olla sisältöä. Sisältö saisi olla työ, koti, lapset ja vaimolle lahjoja ja etelänmatkoja.

        Mietipä naisena omia tarpeitasi parisuhteessa. Montakos niitä on? Tarvitset huomiota, hellyyttä, keskustelua, asioiden hoitoa, henkistä ja taloudellista turvaa, läsnäoloa, yhteisiä retkiä ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.

        Miehellä on vain kolme tarvetta: kunnioitus, seksi ja aktiviteettiseura. Tuntuu vaan olevan mahdotonta naisen vastata näihin ilman että pitää aina valittaa! Nykyisin me miehet osaamme jo ruokammekin itse tehdä, joten siihen emme naista tarvitse.

        Mitäs jos puolisoina keskityttäisiin vastaamaan toistemme tarpeisiin eikä valittamaan aina siitä, että "miks sulla pitää olla tuommoinen tyhmä tarve..enhän minäkään..."

        Vähän pisti stereotypiat silmään tuossa kirjoituksessasi, auts.

        Naisena minulla on parisuhteessa aika tasan tarkkaan samat tarpeet kuin "miehillä": arvostus/kunnioitus, seksi ja seura. Näiden lisäksi ilo, huumori.

        Parisuhteen ulkopuolella kaipaan elämääni sisältöä seuraavista asioista: työ, ystävät, rock'n'roll musiikki, keikat, tanssiharrastus, lukeminen, filosofia, taide, muotoilu. Parisuhteessakin kaipaan myös yksinoloa, hiljentymistä, mietiskelyä. Rakastan myös kauneutta, järjestystä ja siisteyttä. Ilman niitä ei ole tasapainoa millään alueella.

        Naisen ja miehen välisessä suhteessa näen suurimmaksi ongelmaksi sen, että nainen haluaa olla jotain muuta kuin pelkästään vaimo ja äiti. Naiselle lankeaa yhä suurin osa kodin ja lasten hoidosta, kotityöt. Totta maar se pännii, jos nainen vain kotona tekee ja tekee, hoitaa, ja mies vain pelaa videopelejä ja töllöttää telkkaria. Tai mitä tahansa muuta, mutta ei ota osaa arjen pyörittämiseen.


    • uttyuy

      Sinulla on täysi oikeus olla haluamatta seksiä, ja kieltäytyä siitä. Tuo on keskustelun ja neuvottelun paikka.

    • Anonyymi

      Itse valittu karmea elämän vankila joka upeaa ja aktiivista...
      Kun alapää alkaa päättämään ja vaatimaan, ollaan vajottu alas jopa ÄO-tasolta alle kengän numeron! Se on Idiootti tasolla.

    • Sano miehellesi että ostaa fleshlightin ja tarpeelliset nesteet ym siihen. Jos ei suostu niin tee selväksi ettet ole antamassa pesää joka vitun päivä, koska sinulla ei ole samanlaisia seksihaluja. Lupaa keikistellä miehellesi ja hieroa häntä kun hän käyttää lihalamppua, ja ehkä auttaa häntä sen kanssa. Saat naurun aihetta ja hän saa itsensä kylläiseksi.

      Ja suuttumus kannattaa kanavoida johonkin muuhun kuin partneriin vittumaisilla sutkauksilla, koska suuttumuksen kanavoiminen on tervettä ja tekee susta vahvemman ihmisen mutta se mihin tai kehen sen kanavoi on tärkeetä. Sano miehelles että on ihan ok jos sua turhauttaa kun ei sulla oo yhtä kovat seksihalut, mutta että sen pitää opetella kanavoimaan se suuttumus johonkin muuhun. Eikä se oo mitään new age shittiä vaan ihan fakta että patoumat purkautuu joskus tavalla tai toisella, joten parempi opetella heti kanavoimaan tunteet järkevästi.

    • Anonyymi

      mikä ihme että pitää siirtää seur. päivään vaikka haluttaisi, ei kuulemma tunnu hyvällle peräkkäisinä päivinä. patu liian ei turvonnut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe