Nettideitissa miehet on ihan kamalia

sinkkunainen32

Todella kamalia. Seksiä vonkaavat, on varattuja ja yli ikäisiä sekaisin olevia ukkoja.
Kunnollista miestä on vaikeaa löytää joten kai se on pakko jatkaa sinkku linjalla.

8

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se.paripuoli

      Enpä ole nettipalstoilla ollutkaan varmaan 10 vuoteen. Kunnollisen oloiset naiset ovat tavoittamattomia, kaikenlaista muuta löytyy. En sano että kaikki olisivat huonoja, vaan että minä olen heille väärä mies ja etten halua huijata ketään naista antamalla itsestäni väärää kuvaa.

    • Näitäriittää

      Samat ajatukset ja kokemukset. Välillä tuntuu, että seuraa, ja elämänkumppania etsivää naista pidetään deittiprofiilin laittaessaan jollain lailla alan ammattilaisena. Puhuvat kuin maksullisille huorille ja luulevat saavansa ilmaiseksi. Himppa verran vääristynyt käsitys myös itsestään. Jos ei tyylillä irtoo livenä niin miksi oletus, että tuoltakaan.
      Omaa elämää ei hallita lainkaan ja useammalla tuntuu olevan jonkin neuroosi tai addiktio.

    • Looseritutka

      Kunnollista miestä tuolta on turha hakee. Kyllä kovasti itteensä mainostetaan, rehtinä, rentona, kilttinä jne jne... haetaan parisuhdetta (?). Totuus on kaikkee muuta... Sit haukutaan kilpaa naisia, jotka ei sitten tykännytkään esim. Ohareista, alkoholismista, suorista seksiehdotuksista, liian nuoresta, liian vanhasta...
      Ja jos muuten natsais niin ei älytä seuranhakuu lopettaa.

      • hkjjj

        Olet 100% asian ytimessä. Mitä tiedän oikeassa elämässä noita tuon tyyppisellä kuvauksella olevia miehiä niin olet täysin hahmottanut todellisuuden takana.


    • Onko.miestä

      Eivät sit ole suomalaiset miehetkään raiskaajia ja muslimeita kummempia, kaikki pervoja ällöjä.

    • sinkkumies--

      Kunnollista naista et löydä netistä. Ovat kaikki jonkun narsisti paskan entisiä, pettäjä paskan entisiä myös mutta minkäs sille voi kun naiset haluaa sellaisia pettäjä miehii jotka kohtelee huonosti.

      • koitos_3

        Ei pidä paikkaansa netistä voi löytää kunnollisen naisen tai miehen ,aivan samalla
        tavalla kuin jostain muualtakin . Se on vaan sattuma mistä löytää tai ei löydä.
        Mutta se minusta onkin paljon suurempi vaikeus kun nyt ei tiedetä mitä
        haetaankaan kun itsekkin on itseltään kadoksissa .


    • Reallifethnx

      Kyllä tää on totta. Itsellä on vaan huonoja kokemuksia. Varattuja, seksin vonkaajia joita ei sitten mikään muu kiinosta tai yli-ikäisiä ukkoja (itse 25 ja 60-vuotiaat kertoo kuinka ikä on vaan numero)
      Mun suomi24:ssä ollut treffiprofiili tuli tiensä päähän kun en tavannut ketään normaalia tätä kautta. On alkoholi ongelmaa, peli ongelmaa, huumeita, rikollisuutta tai jotain muuta outoa. Sitten on niitä jotka ei ymmärrä, että haluan ihmisen johon voi tutustua rauhassa ja rennosti. En enää ikinä halua treffeille missä kuulen kysymys sarjan "halutko naimiisiin?" "montako lasta haluat?" "kerroinko että en halua naista joka ei halua lapsia?" "tykkäisitkö että olet kotona hoitamassa lapsia ja minä vain kävisin töissä?" "en tykkää muuten naisesta joka haluaa luoda uraa... kerroinko siitä?" Kaiken tän jälkeen halusi vielä tavata ja kun sanoin ei niin... "Miksi et ole kiinostunut tapaamaan uudestaan?"
      Tällästä on treffit suomi24:ssä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe