Ihanat thait.

kanchaboy

Kun menette niiden kanssa namisiin, niin opetelkaa se thain kieli. Muuten olette niiiin pihalla omassa elämässänne. Vielä vuosien päästä saatatte saada kysymyksiinne outoja vastauksia, johtuu syystä että thai tietää aina mitä aiot kysyä, hänen ei tarvitse kuunnella kysymystäsi loppuun.

Sama kun Pattiksella pysäytät kaksi lukenutta ja hoikkaa tyttöä kadulla ja kysyt, että puhuvatko he englantia? kumpikin nyökkää, koska osaavat sanat sexyman, sittaun pliis ja ai love juu longtaim. Kysyt tietä johonkin, niin hymyillen näyttävät kädellään yhtäaikaa mutta eri suuntiin, lämpöisen hymyn kera.

25

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farangkhiinok

      Joo aika monen thain kanssa ei pärjää englannilla mutta on myös monia joiden kanssa pärjää. Oman vaimoni kanssa pärjää Englannilla Suomella ja Thailla. Itse pärjään myös näillä kaikilla kielillä.

      • farangnikkhii

        Minun vaimoni 22vuotias ja korkeasti koulutettu puhuu 8 eri kieltä, itse puhun yhdeksää Suomi


      • 00000000000000
        farangnikkhii kirjoitti:

        Minun vaimoni 22vuotias ja korkeasti koulutettu puhuu 8 eri kieltä, itse puhun yhdeksää Suomi

        Joo- joo , Hyvä JOS tuo paikkansa pitäisi , may be .. Mutta valitettavan monessa farangi - thai liitossa totuus paljastuu vuosien varrella.
        Miestä vedätetään kun pässiä narussa . Ne tytöt kyllä osaavat


      • 13vThainKanssaSuomessa

        Niinhän siinä voi käydä jos kouluttamattoman baaritytön Isaanin pelloilta vaimon ottaa.


      • 16vThainKanssaRuotsissa
        13vThainKanssaSuomessa kirjoitti:

        Niinhän siinä voi käydä jos kouluttamattoman baaritytön Isaanin pelloilta vaimon ottaa.

        Nyt meni suomi jullilta heti väärin. Todellisuudessahan thai päättää kenet ottaa aviomiehekseen. Falle ei nai ainoatakaan thaita, joka ei olisi jo aikaisemmin päättänyt mennä jonkun fallen kanssa naimisiin. Vielä jos luulee, että fallea ei viedä, niin kuuluu kaltaisiisi " onnellisessa suhteessa eläviin" tossukoihin. ( Se mitä ei tiedä eikä tajua, ei satuta) Thain suhtautuminen Thaimaahan ja thaimaalaisiin sukulaisiinsa on täysin erilainen kun suomalaisilla.


      • miehisetoikeudet
        16vThainKanssaRuotsissa kirjoitti:

        Nyt meni suomi jullilta heti väärin. Todellisuudessahan thai päättää kenet ottaa aviomiehekseen. Falle ei nai ainoatakaan thaita, joka ei olisi jo aikaisemmin päättänyt mennä jonkun fallen kanssa naimisiin. Vielä jos luulee, että fallea ei viedä, niin kuuluu kaltaisiisi " onnellisessa suhteessa eläviin" tossukoihin. ( Se mitä ei tiedä eikä tajua, ei satuta) Thain suhtautuminen Thaimaahan ja thaimaalaisiin sukulaisiinsa on täysin erilainen kun suomalaisilla.

        Onhan Suomessakin sanonta että mies on aina mies, ja miehellä on täysi oikeus olla täsmälleen samaa mieltä vaimonsa kanssa.


      • suaonviety
        16vThainKanssaRuotsissa kirjoitti:

        Nyt meni suomi jullilta heti väärin. Todellisuudessahan thai päättää kenet ottaa aviomiehekseen. Falle ei nai ainoatakaan thaita, joka ei olisi jo aikaisemmin päättänyt mennä jonkun fallen kanssa naimisiin. Vielä jos luulee, että fallea ei viedä, niin kuuluu kaltaisiisi " onnellisessa suhteessa eläviin" tossukoihin. ( Se mitä ei tiedä eikä tajua, ei satuta) Thain suhtautuminen Thaimaahan ja thaimaalaisiin sukulaisiinsa on täysin erilainen kun suomalaisilla.

        Ei kyllä pidä tuokaan paikkaansa. "ei nai ainoataakaan thaita, joka ei olisi päättänyt mennä jonkun fallen kanssa naimisiin"-varmaan monella mielessä pattiksella ja monet sitä yrittävätkin tarkoituksella.On paljon niitäkin kenellä on jo oma perhe, lapsi jne, mutta jos Thai ei olekkaan koskaan edes nähnyt sitä ukkoa ja työskentelee kokonaan toisaalla ja eri ympyröissä? Tiedän ja tajuan tuosta viemisestä, mitä tarkoitat) viimeinen väittämä pitää paikkaansa ainoastaan. Sun logiigan perusteella KAIKKI jotka ovat päätyneet fallen matkaan ovat sen päättäneet tehdä, vaikka sitä vierasta olisi koskaan nähnyt eikä niiden kanssa aiemmin missään tekemisissäkään?


    • jhjykukik

      En voi sietää thaikulttuuria. Ihmistä sä et opi tunteen koskaan. Teatteria, tukahdutettuja tunteita, tarkkaan mietittyä näytelmää,eikä hymy hyydy,ennen kuin sitten hyytyy. Kalliiks voi käydä.

    • ukzsA

      " Kun menette niiden kanssa namisiin... "
      Sanohan yksi peruste miksi pitäisi mennä thain kanssa naimisiin ? Prisman myymälöissähän näitä pareja näkee aina silloin tällöin. Nainen menee päättäväisesti kärryjen kanssa eteenpäin ja uuno tulee perässä milloin kädet selän takan milloin taskussa , mutta aina näyttää olevan 'pihalla kuin lumiukko'.
      Joskus ihan uteliaana korvistelen mitä juttelevat ? Lyhyitä broken english lausahduksia joilla siinä kommunikoivat ei mitään kovin syvällistä mutta ilonsa kullakin elämässään.

      • rajala

        Noloin kommentti ikinä.Miksi joku urpo menee naimisiin suomalaisen kanssa.
        Rakkaus on sokea,mutta yli 50% eroaa 25%sinnittelee 25%on onnellisia,mikähän toi thai-suomi parien onnellisuus % tuskin huonompi.


    • miksiopetella

      Hyvin on mennyt ja menköön vaan, vaikka kieltänsä en ole opetellutkaan.

      • eikannataopetella

        "miksiopetella" Nämä thai rouvien miehet eivät yleensä hirveän korkeastikoulutettua jengiä ole, joten kielipääkin on mitä on. Hyvä olisi osata kommunikoida vaimonsa kanssa myös suullisesti, vaikka niitä aikuisten värityskirjoja myydäänkin. Kokemukseni mukaan on aika paljon kaltaisiasi miehiä, jotka elävät onnellisessa liitossa tietämättä yhtään mitään koko liitostaan. Kieltä osaamalla tiedät jotain ihmisestä jonka kanssa olet aikonut elää onnellisessa avioliitossa. Ei sitä pakko ole opetella, voihan sitä kuvitella päässään kaikki asiat hienoiksi. Rouvasi käsittelee avioliittonne kipukohdat ja ilon hetket jonkun toisen urpon kielitaidottoman suomalaisen kanssa naimisissa olevan thain kanssa, eli ystävänsä, thain kielellä. Jos sulle ei jatkuvasta juomisesta johtuen ole vaimon pipari maistunut kuukauteen, niin vaimosi käsittelee asian ystäviensä kanssa vaikka puhelimessa sinun istuessasi vieressä ja silittäessä rakkaasi tukkaa onnellinen hymy kasvoillasi, siellä otetaan selvää vaikuttaako kuukauden juominen pano kykyysi vai eikö vaimon härveli enään kiinnosta. Vaimosi osoittaessa etu sormellaan kikkeliäsi ja kysyessä "why not work" asia on jo käsitelty kavereiden kanssa. Itselläni on thai vaimo ollut jo 12vuotta ja pärjään thain kielellä ollessamme lomalla. Ei ole jäänyt huomaamatta, kun tapaamme vaimon ystäviä joita en ennemmin ole nähnyt, ensimmäiseksi vaimoni esittelee minut ja kertoo että puhun ja ymmärrän thain kieltä hyvin. Siinä on vähän ylpeilyä, mutta myöskin varoitus, että niitä normaali kyselyjä ei nyt kannata edes hymyssä suin heitellä thain kielelläkään. Pattayan baareissa on kiva pyöriä, siellä en koskaan paljasta ymmärtäväni thaita juttelen enkkua ja kuulen paljon asioita onnellisista farangi miehistä.


      • tuleva-thainkielinen
        eikannataopetella kirjoitti:

        "miksiopetella" Nämä thai rouvien miehet eivät yleensä hirveän korkeastikoulutettua jengiä ole, joten kielipääkin on mitä on. Hyvä olisi osata kommunikoida vaimonsa kanssa myös suullisesti, vaikka niitä aikuisten värityskirjoja myydäänkin. Kokemukseni mukaan on aika paljon kaltaisiasi miehiä, jotka elävät onnellisessa liitossa tietämättä yhtään mitään koko liitostaan. Kieltä osaamalla tiedät jotain ihmisestä jonka kanssa olet aikonut elää onnellisessa avioliitossa. Ei sitä pakko ole opetella, voihan sitä kuvitella päässään kaikki asiat hienoiksi. Rouvasi käsittelee avioliittonne kipukohdat ja ilon hetket jonkun toisen urpon kielitaidottoman suomalaisen kanssa naimisissa olevan thain kanssa, eli ystävänsä, thain kielellä. Jos sulle ei jatkuvasta juomisesta johtuen ole vaimon pipari maistunut kuukauteen, niin vaimosi käsittelee asian ystäviensä kanssa vaikka puhelimessa sinun istuessasi vieressä ja silittäessä rakkaasi tukkaa onnellinen hymy kasvoillasi, siellä otetaan selvää vaikuttaako kuukauden juominen pano kykyysi vai eikö vaimon härveli enään kiinnosta. Vaimosi osoittaessa etu sormellaan kikkeliäsi ja kysyessä "why not work" asia on jo käsitelty kavereiden kanssa. Itselläni on thai vaimo ollut jo 12vuotta ja pärjään thain kielellä ollessamme lomalla. Ei ole jäänyt huomaamatta, kun tapaamme vaimon ystäviä joita en ennemmin ole nähnyt, ensimmäiseksi vaimoni esittelee minut ja kertoo että puhun ja ymmärrän thain kieltä hyvin. Siinä on vähän ylpeilyä, mutta myöskin varoitus, että niitä normaali kyselyjä ei nyt kannata edes hymyssä suin heitellä thain kielelläkään. Pattayan baareissa on kiva pyöriä, siellä en koskaan paljasta ymmärtäväni thaita juttelen enkkua ja kuulen paljon asioita onnellisista farangi miehistä.

        Puhut ihan asiaa. Ajattelin opetella thain kielen jahka tässä pian saan nämä muut muuttojärjestelyt hoidettua. Teen sen noista mainitsemistasi syistä, ja siksi että morsiameni englanninkieli ei tunnu enää paranevan, vaikka mikään tyhmä hän ei ole. Laiska kenties. Ja maassa maan tavalla.
        Toisaalta taasen, jos joku mies luulee olevansa onnellisessa liitossa, niin hän on ihan yhtä onnellinen kuin jos olisi onnellisessa liitossa. Kukapa sivullinen on oikea sanomaan että "hei sun liittos on ihan paska"
        Mietipäs mitä suomimiehet puhuu suomivaimoista kavereiden kesken? Kyllä sielläkin kuulee että vitun pihtari, lahna, selluliittiperse, pirttihirmu, pms-pirkko jne ja mietitään pitäiskö erota. Ei ne jutut usein ylistäviä ole. Puolet leikkiä ja puolet totta. Naiset tekee ihan samoin. "Ei ole meidän Pertti enää se hottis kuin 20 vuotta sitten" Samalla lailla ne suomivaimot meitä haukkuu.
        Pettäjäpalstalla pyöriessäni naiset valittelivat kroonisesti etteivät saa tarpeeksi munaa kotona, eivätkä enää halua miestään, mutta eivät halua erota lasten, suvun ja tottumuksen vuoksi. No minä poika sitten heitä munalla lohdutin. Jotkut viestittelee vieläkin.


      • sudensuuhun
        tuleva-thainkielinen kirjoitti:

        Puhut ihan asiaa. Ajattelin opetella thain kielen jahka tässä pian saan nämä muut muuttojärjestelyt hoidettua. Teen sen noista mainitsemistasi syistä, ja siksi että morsiameni englanninkieli ei tunnu enää paranevan, vaikka mikään tyhmä hän ei ole. Laiska kenties. Ja maassa maan tavalla.
        Toisaalta taasen, jos joku mies luulee olevansa onnellisessa liitossa, niin hän on ihan yhtä onnellinen kuin jos olisi onnellisessa liitossa. Kukapa sivullinen on oikea sanomaan että "hei sun liittos on ihan paska"
        Mietipäs mitä suomimiehet puhuu suomivaimoista kavereiden kesken? Kyllä sielläkin kuulee että vitun pihtari, lahna, selluliittiperse, pirttihirmu, pms-pirkko jne ja mietitään pitäiskö erota. Ei ne jutut usein ylistäviä ole. Puolet leikkiä ja puolet totta. Naiset tekee ihan samoin. "Ei ole meidän Pertti enää se hottis kuin 20 vuotta sitten" Samalla lailla ne suomivaimot meitä haukkuu.
        Pettäjäpalstalla pyöriessäni naiset valittelivat kroonisesti etteivät saa tarpeeksi munaa kotona, eivätkä enää halua miestään, mutta eivät halua erota lasten, suvun ja tottumuksen vuoksi. No minä poika sitten heitä munalla lohdutin. Jotkut viestittelee vieläkin.

        Viimeinen osio on niin totta. Naurattaa ihmiset jotka puhuvat pitkästä liitostaan ja ihanasta täydellisen tyydytyksen tunteen saamisesta seksistä tutun kumppanin kanssa. Itse olen saanut parasta seksiä yhden yön jutuissa. Siinä kun ei tiedä aina etukäteen koska muija voihkaisee. eikä noudateta tutuksi tullutta kaavaa. Muutaman varatun muijan saanu laivoilla " avautumaan" pelkästään sanomalla, Kannattaa kokeilla, se on erilaista. Naiset haluavat kokemuksia. 10 yhteisen vuoden jälkeen se suihkusta tullut mies joka kourasee rintaa ja nytkyttelee lähetys saarnaaja asennossa 5 minuuttia ja nukahtaa, se alkaa käymään yksitoikkoiseksi.


      • miksiopetella
        eikannataopetella kirjoitti:

        "miksiopetella" Nämä thai rouvien miehet eivät yleensä hirveän korkeastikoulutettua jengiä ole, joten kielipääkin on mitä on. Hyvä olisi osata kommunikoida vaimonsa kanssa myös suullisesti, vaikka niitä aikuisten värityskirjoja myydäänkin. Kokemukseni mukaan on aika paljon kaltaisiasi miehiä, jotka elävät onnellisessa liitossa tietämättä yhtään mitään koko liitostaan. Kieltä osaamalla tiedät jotain ihmisestä jonka kanssa olet aikonut elää onnellisessa avioliitossa. Ei sitä pakko ole opetella, voihan sitä kuvitella päässään kaikki asiat hienoiksi. Rouvasi käsittelee avioliittonne kipukohdat ja ilon hetket jonkun toisen urpon kielitaidottoman suomalaisen kanssa naimisissa olevan thain kanssa, eli ystävänsä, thain kielellä. Jos sulle ei jatkuvasta juomisesta johtuen ole vaimon pipari maistunut kuukauteen, niin vaimosi käsittelee asian ystäviensä kanssa vaikka puhelimessa sinun istuessasi vieressä ja silittäessä rakkaasi tukkaa onnellinen hymy kasvoillasi, siellä otetaan selvää vaikuttaako kuukauden juominen pano kykyysi vai eikö vaimon härveli enään kiinnosta. Vaimosi osoittaessa etu sormellaan kikkeliäsi ja kysyessä "why not work" asia on jo käsitelty kavereiden kanssa. Itselläni on thai vaimo ollut jo 12vuotta ja pärjään thain kielellä ollessamme lomalla. Ei ole jäänyt huomaamatta, kun tapaamme vaimon ystäviä joita en ennemmin ole nähnyt, ensimmäiseksi vaimoni esittelee minut ja kertoo että puhun ja ymmärrän thain kieltä hyvin. Siinä on vähän ylpeilyä, mutta myöskin varoitus, että niitä normaali kyselyjä ei nyt kannata edes hymyssä suin heitellä thain kielelläkään. Pattayan baareissa on kiva pyöriä, siellä en koskaan paljasta ymmärtäväni thaita juttelen enkkua ja kuulen paljon asioita onnellisista farangi miehistä.

        Enpä viitsi nyt koulutustasostani enempää keskustella, varmasti kuitenkin korkeampi kuin sinun, samoin vaimoni. Pattayan baareissa en pyöriskele, asustelen omassa talossamme, varakkaiden vanhempiensa vierellä, nauttien ison uima-altaan suomasta viihtyisyydestä. Toki toisinaan käymme merenrannalla, eri puolilla Thaimaata nauttimassa. Pattayallakin kait neljä kertaa tullut käytyä, mutta baarielämää emme juurikaan harrasta, emme teini-ikäiselle jälkikasvullemme halua olla huonona esimerkkinä.
        Jokainen saa puolestani "taaplata tyylillään", se ei meidän elämäämme häiritse.
        Hyvin olen lähes "ummikkona" Thaimaassa pärjännyt, alueella, jossa vain thaita puhuttiin aiemmin, vaimoani lukuunottamatta.


    • 7vuottaOnnellinen

      Golfkentällä näkee hemmoja jotka syyttää caddietään paskasta pelaamisestaan. Huono johtaja syyttää työntekijöitään surkeasta tuloksesta. Huonon auton ostanut syyttää autokauppiasta ja huonossa liitossa elelevä mies syyttää vaimoaan huonosta liitosta.
      Nämä on omia valintoja ja resurssi-kysymyksiä. Jos olet sosiaalikyvytön punaniskainen vanhakantainen juntti, niin se on aivan sama vaikka sulla olis taivaan enkeli vaimona. Ei siitä mitään tule. Katse peiliin urpot.

      • haarikanportsari

        Paitsi hyväkään johtaja ei pysty tekemään tulosta jos on huonot työntekijät. Peiliin katsomisen paikka on monella. Riisu sinäkin itsesi alasti ja pyörähdä peilin edessä, kosketa kädelläsi sitä kohtaa mihin itse itsessäsi rakastuisit jos olisit kaunis ja sinua 10-20 vuotta nuorempi nainen? Moni ei kosketa mihinkään, joku hyväilee lompakkoaan. Tuota sanomaasi " sosiaalikyvytön punaniskainen vanhakantainen juntti" Sanotaan maailmalla lyhyemmin, pelkästään Suomalaiseksi.


      • haarikanportsari

        Vikoja täynnä olevasta autosta voi muuten ihan lain puitteissa syyttää autokauppiasta. Ei ne paskaa saa myydä? Harvemmin olen kuullut, että maasturia tarvinnut kaveri olisi syyttänyt kauppiasta kun osti tavallisen sedanin? Yleensä noihin automyyjän haukkumisiinkin löytyy ihan järjellinen syy.


      • minävaanjopa
        haarikanportsari kirjoitti:

        Paitsi hyväkään johtaja ei pysty tekemään tulosta jos on huonot työntekijät. Peiliin katsomisen paikka on monella. Riisu sinäkin itsesi alasti ja pyörähdä peilin edessä, kosketa kädelläsi sitä kohtaa mihin itse itsessäsi rakastuisit jos olisit kaunis ja sinua 10-20 vuotta nuorempi nainen? Moni ei kosketa mihinkään, joku hyväilee lompakkoaan. Tuota sanomaasi " sosiaalikyvytön punaniskainen vanhakantainen juntti" Sanotaan maailmalla lyhyemmin, pelkästään Suomalaiseksi.

        Suomalaisiakin on monenlaisia. Minun onnekseni monet on niitä punaniskaisia sosiaalikyvyttömiä juntteja. He ovat mahdollistaneet, sen että minulla on riittänyt aina roppakaupalla naisia.
        Käytetyn auton kauppias on vain välittäjä, jolla on vain rajattu vastuu. Johtajan tehtävänä taasen on hankkia kelvollinen työvoima ja potkia huonot pellolle jotta homma toimii. Vain huono johtaja katselee huonoja työntekijöitä.
        Minulla vaikka pieni pömppämaha onkin, niin on myös leveät hartiat, 44cm hauis, matala ääni, turvallinen lempeä mutta jämäkkä olemus, puhujan lahjat, sosiaalisia taitoja ja kohtelen naisia aina kunnioittavasti. Niillä lohkeaa. En minä mitään Ferraria enää saa, mutta sellaista perusmersua. Kiiltokuva pissiksiä en edes huolisi. Tyhjiä kuoria.
        Itsellä kun on risua ja haavaa historia täynnä, niin en todellakaan voisi katsella enkä kuunnella mitään kokematonta akateemisen perheen kotiprinsessaa, eikä se minua. Minä en enää tästä paremmaksi muutu. Vanhempani tekivät vain yhden meikäläisen, ja viskasivat muotin menemään.


      • lähihoitajamies
        minävaanjopa kirjoitti:

        Suomalaisiakin on monenlaisia. Minun onnekseni monet on niitä punaniskaisia sosiaalikyvyttömiä juntteja. He ovat mahdollistaneet, sen että minulla on riittänyt aina roppakaupalla naisia.
        Käytetyn auton kauppias on vain välittäjä, jolla on vain rajattu vastuu. Johtajan tehtävänä taasen on hankkia kelvollinen työvoima ja potkia huonot pellolle jotta homma toimii. Vain huono johtaja katselee huonoja työntekijöitä.
        Minulla vaikka pieni pömppämaha onkin, niin on myös leveät hartiat, 44cm hauis, matala ääni, turvallinen lempeä mutta jämäkkä olemus, puhujan lahjat, sosiaalisia taitoja ja kohtelen naisia aina kunnioittavasti. Niillä lohkeaa. En minä mitään Ferraria enää saa, mutta sellaista perusmersua. Kiiltokuva pissiksiä en edes huolisi. Tyhjiä kuoria.
        Itsellä kun on risua ja haavaa historia täynnä, niin en todellakaan voisi katsella enkä kuunnella mitään kokematonta akateemisen perheen kotiprinsessaa, eikä se minua. Minä en enää tästä paremmaksi muutu. Vanhempani tekivät vain yhden meikäläisen, ja viskasivat muotin menemään.

        Minkäs teet? Suomesta ei löytynyt hyviä työntekijöitä ennemmin työt tuli kyllä tehtyä mutta huonommin kun nykyään. Tallinnasta ja Puolasta tulevat työntekijät paikkaavat suomalaisen osaamisen 100 prosenttisesti. ilman heitä ei olisi kotimaista osaamista enään olemassa. Kiitos siitä.

        Nämä matala ääniset hauis äijät olivat ainakin joku aika sitten kysyttyjä seuralaisia. Ne vetivät vessasta tullessaan kuonoon jokaista joka oli vessakäynnin aikana tilannu olutta niiden uuden tyttöystävän vierestä. No iso osa niistä on jo kuollut sydämmen pysähdykseen tai sydän lihaksen liikakasvuun. 2000 luvun alussa huudeltiin, että mielummin 10 vuotta leijona kun 30 vuotta hiiri? Ne leijonavuodet on nyt aika monilla vietetty. Nykyään lyödään vaan patalappuja käsiin mielisairaalassa. Entiset alfa urokset kun jostain kumman syystä luulee, että niillä seisoo vielä?


      • minävaanjopa
        lähihoitajamies kirjoitti:

        Minkäs teet? Suomesta ei löytynyt hyviä työntekijöitä ennemmin työt tuli kyllä tehtyä mutta huonommin kun nykyään. Tallinnasta ja Puolasta tulevat työntekijät paikkaavat suomalaisen osaamisen 100 prosenttisesti. ilman heitä ei olisi kotimaista osaamista enään olemassa. Kiitos siitä.

        Nämä matala ääniset hauis äijät olivat ainakin joku aika sitten kysyttyjä seuralaisia. Ne vetivät vessasta tullessaan kuonoon jokaista joka oli vessakäynnin aikana tilannu olutta niiden uuden tyttöystävän vierestä. No iso osa niistä on jo kuollut sydämmen pysähdykseen tai sydän lihaksen liikakasvuun. 2000 luvun alussa huudeltiin, että mielummin 10 vuotta leijona kun 30 vuotta hiiri? Ne leijonavuodet on nyt aika monilla vietetty. Nykyään lyödään vaan patalappuja käsiin mielisairaalassa. Entiset alfa urokset kun jostain kumman syystä luulee, että niillä seisoo vielä?

        Tutkimuksen mukaan Carl Haglundin näköiset miehet kelpaavat aviomiehiksi, koska ovat turvallisia ja kilttejä isätyyppejä. Sänkyyn taasen naiset haluavat taasen miehisen miehen jolla on testosteronia estrogeenin sijaan. Tutkittua juttua.
        Toki vähän sama toisinkin päin. Lasteni äidiksi valitsin tiedostamattani naisen, jossa on luotettavuutta ja äitiainesta. Levottomat ja pinnalliset babet kelpaavat kyllä sänkyyn ja kaveriksi, mutta vaimoksi niistä ei ole.
        Nyt sekä minä että nykyinen tyttöystävä ollaan kokeneita sotaratsuja. Tasa-arvoa nääs. Totta on että me testoukot emme ehkä elä niin vanhoiksi, mutta siinä lyhyemmässä ajassa taatusti enemmän kuin Carl Haglundit.


    • tääonnähty

      Hei elkää opetelko ja uskokaa olkaa vapaita, tehkää mitä haluutte reissatkaa jne. Jos jollain narsistilla on 20 vuotta nuorempi vaimona niin ei siinä mistään rakkaudesta ole kysymys. Ajan kysymys kun facesta tai diskosta on hankittu uudet munat ja rikkaampi anteliaampi poikaystävä, jolle se kohta antaa auton hinnasta vaikka mitä.

      • kaikillaeionnsitu

        Taitaa käydä kateeksi, kun toisilla homma onnistuu ja itselläsi ei.


      • 7vuottaOnnellinen

        Juu elämästä ei kuulu nauttia. Itsensä ruoskiminen on hyväksi. Parisuhdeoppaissa suositellaan 35 vuotta kestävää mykkäkoulua suomialman kanssa, kunnes kuolema erottaa ja armahtaa. Kannattaa pelätä aina pahinta ja siksi ei kannata koskaan tehdä yhtään mitään koska se kuitenkin lopulta epäonnistuu. Mököttäkää kotona. Räntää sataa ja kaikkia vituttaa.
        Tämä oli sitten sarkasmia.


      • paizakwauleu
        kaikillaeionnsitu kirjoitti:

        Taitaa käydä kateeksi, kun toisilla homma onnistuu ja itselläsi ei.

        Miksi kävisi? Vapaana vapaassa maassa eikä aina sama naama oli se mistä tahansa.
        Eikö tervejärkistä muka vituta kun täytyy leikkiä kotia loppuelämä? Kaikki vieras kiinnostaa huom.hyvännäköinen. Tietäisitpä oikeasti mikä multa onnistuu ja tää ole mikään palstan häirikkö. Kerro mulle, mitä sä tiedät Thaimaasta niinku oikeesti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe