ÄLKÄÄ jääkö tuleen makaamaan, PIUHAT poikki !!

AnteroRantanen11119

Olen todella piruuntunut ja sisuuntunut fucking carunaan ja Suomen energia linjauksiin, verotukseen jne !!
LUULETTEKO, että korotukset jäävät tähän ?
Eihän täällä kohta ole varaa asua, kun kiinteistöverot nousevat, vaikka on maksanut
kaiken viimeisen päälle rakennustarvikkeista, lupamaksuista, liittymistä jne
jne jne jne jne veroineen KAIKKINEEN päivineen.
Järkyttävät maksut ja verot kaikista !!
Silti asuu NYT kuin vuokralla omassa rakentamassaan talossa.
J-LAUTA ja haloo !!
NYT energiamme alkaa uuden verotuksen ja siirtomaksut, EIKÄ hyödytä meitä
lainkaan.
Menee huijareille kaikki rahat, joilla monopoli oikeus verottaa meitä ja nostaa
maksuja.
OLen näistä oman riippumattoman energian ratkaisuista kirjoittanut eri Suomalaisille foorumeille jo yli vuosikymmenen.
Menestys on ollut surkeaa..
Mitään ymmärrystä asiaan löytynyt ja olemme maailman surkein valtio
asiassa, vaikka muuta uutisoidaan ja kehutaan HEH heh hekotusta olan takaa !!
Kaikki pohjoismaat ympärillämme ovat ajaneet ohi ja KOVAA asiassa.
JOKA
miehelle olen alusta asti koittanut kehitellä energia ratkaisuja.
Niistä runsaasti kirjoitellut.
NYT löytyy tämän carunan törkeän ryöstön jälkeen ratkaisuja,
joita olen koonnut näihin kirjoituksiin, jotta voitte olla itsenäinen
Suomalainen.
Tässä ratkaisuja, joita olen kehittänyt ja testannut;
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105690/konsteja-!!--selattaa-caruna-ja-omaa-energiaa-!!!!
Jatkoa ja ratkaisu joka miehelle;
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14111925/jatkoa---konsteja-!-selattaa-caruna-ja-ratkaisu-!!
Jonkinlainen..
tolkku sentään pitäisi olla.
MUTTA kun ei ole, tulee vastareaktio, se on historiassamme nähty.
Antero Rantanen
Kauppias kolmannessa polvessa EVP
040 511 5245

6

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnteroRantanen11119

      Olen pitänyt tuon sähköliittymäni voimassa kannatuksen vuoksi(ettei naapurit pääse sanomaan, että ei huolleta, kun panit poikki jne) ja varavoimana,

      jota en kyllä enää moneen vuoteen ole tarvinnut.

      Vuosien varrella on kiinteät kulut NOUSSSEET ja nousseet ja

      NYT tuli mitta täyteen asiassa !

      Mitta on tullut täyteen jo monissa valtioissa ja tulee täyteen tuotapikaa joka

      paikassa.

      Olen Austraaliaan yhteydessä ja kirjoittelen.

      Siellä on alkanut inho nousta sähköyhtiöitä kohtaan;

      http://onestepoffthegrid.com.au/why-australians-hate-their-energy-utilities-more-than-most/

      ME..ihmiset

      alamme ajatella tässä asiassa omilla aivoillamme.

      Sähköyhtiöt ?

      Ne ovat tuotapikaa historiaa.

      Tämä sama asenne toistuu monissa valtioissa ja foorumeissa, somessa

      mitä seuraan asiassa eri puolilta maailmaa.

      Monissa valtioissa on alettu kyseenalaistaa..

      TÄYSIN koko sähkönsiirtoverkot.

      Paikallinen tuotto.

      Se on nyt vallalla ja joka puolella maailmaa valttia.

      Energian varastointi kehityy nyt vauhdilla jne

      SIIS tasan miksi ? maksaisimme sähkön siirrosta yhtään mitään, joka on joka

      miehen ulottuvilla, omalta pihaltaan tuulen-ja auringon voimilla.

      Melkoinen Armada on lobbareita Suomessakin, jotka koittavat, eivätkä

      vain koita vaan maksavat ja pakottavat´päättäjämme aivan hulluihin ratkaisuihin !!

      Omaa järkeänne käyttäkää.

      Tuleen ei kannata jäädä makaamaan, näiden hinnankorotusten armoille.

      Korotuksia tulee ja mikään ei ole rajana !

      Valtiomme on jo myyty lobbareille, kun liityimme e....un huijauskehikkoon !

      Antero Rantanen

      040 511 5245

    • viinanmaistaja

      Jaahas Anteron kirjoitusripulista päätellen siellä on taas valmistunut uusi satsi kiljua. Määrä vaan ei taaskaan korvaa laatua

    • bRAINfART

      Ja kellonaikakin on juuri sopiva loistavien ajatusten syntymiselle...

    • kylläkehitettävääolisi

      Hyvä että tässäkin nollatouhun maassa on vielä muutama joita kiinnostaa kehitellä muutakin kuin uusia veromuotoja.

      hallituksella ei tunnu olevan mitään mietittävää siellä on suurimpana murheena pakolaisten hyysääminen homojen oikeudet j amuu ropaska.

      olen ennenkin kysynyt missä ovat ne kaikki insinöörit joit avalmistuu kuin hernekeittopurkkeja yötä päivää!!

      mitä ihmettä he tekevät kun mikään ei tässä maassa enää kehity ei kasva eikä mitään myytävää ole muut akuin entisten sukupolvien aikaansaannokset.

      tekohampaatkin tulee aasiasta kaiken muun lisäksi, siinä se on se suomalinen sisu mukamas että jaksetaan maat asoffalla seinäteeveen edessä j atuijottaa homotarinoita hoh ottaa kyllä kaaleen tämä touhu.

    • Mielenterveyshoitaja

      >Hyvä että tässäkin nollatouhun maassa on vielä muutama joita kiinnostaa kehitellä >muutakin kuin uusia veromuotoja

      Kehittäminen on hyvä asia. Paskanpuhuminen ei. Seuraavat asiat eivät ole kehittämistä:

      -mittaustulosten, saatujen tuottojen tai kustannusten tahallinen vääristely välillä rankastikin jotta lopputulos saadaan näyttämään siltä mitä halutaan

      -kaukoidässä valmistetun, mahdollisesti sähköturvallisuuden kannalta vaarallisen tai täkäläisiin oloihin soveltumattoman rihkaman kritiikitön kehuminen maasta taivaaseen ilman mitään todellista käsitystä ko. tuotteesta

      -esiintyminen rehtinä, sanojensa takana seisovana miehenä jonka anti on lähinnä edellämainittua huuhaata ja jonka puhelin sopivasti lakkaa vastaamasta siinä kohtaa kun totuus alkaa paljastua

      Tulin edellä juuri kuvanneeksi Antero Rantasen toimintatavat. Uuden kehittäjäksi ei riitä se että julistaa itse olevansa uuden kehittäjä.

    • enhuomannutsellaista

      MIstä rihkamasta nyt oli kyse?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe