Kata ja Karon tyhjinä ?

HiemanIhmettelen

Iltasanomien mukaan Kata ja Karon ovat tyhjinä turisteista.

Pitääkö tämä paikkansa, koska esimerkiksi mitään erityisen halpoja äkkilähtöjä ei ole tullut tarjoukseen ?

17

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katalla

      Olen Katalla ja täällä on sama meno, kuin ennenkin! Ehkä venäjänkieltä kuuluu vähemmän, ihan kiva! Porukkaa on myös Karonilla entiseen tapaan. Ei ehkä kannata ottaa iltapäivälehtien kirjoituksia ihan tosissaan!!

      • Since1978

        Se venäjän kieli mitä Thaimaassa näinä päivinä kuulee ei yleensä tule Venäläisen suusta. Monissa maissa puhutaan äidinkielenä venäjää Ukraina, Valko- Venäjä, Kazakztan, muutama mainittuna. Monilla näistä ihmisistä on syvä venäjä viha sisällään. Rohkeasti vain juttelemaan he pitävät ja arvostavat meitä Suomalaisia. Junttimaisesti käyttäytyviä on heidänkin joukossaan, niinkuin kaikissa kansalaisuuksien.


    • omituisiauutisia

      Katan surffipubissa ei ollut eilen illalla yhtään vapaata tuolia. Kyllä on porukkaa liikenteessä kuten aina ennenkin. Jos ei jopa enemmän kuin aiemmin.

    • elilöytyyhalpoja

      Nytkin olisi 2 vk hotellilla 495,-

      • hyväänrakoonsait

        Vaan eipä löydy enää. Hiihtolomien hyppäys nosti äkkilähdöt toiselle tonnille.


    • vielä2kk

      Loukkari alkaa vasta huhtikuun puolivälistä. Lomakohteista vain Pattayalla on sama käyttöaste vuoden ympäri.

      • mitähänvittuaSanni

        Nytkin olisi 240 euroa viikon reissu ja nythän alkaa etelän hiihtolomaviikko, ei tuossa suuria katteita jää. Haikkarina viikko hotellissa maksaa äkkiä saman.


      • silleeniinkuvittukato

        Loukkari?


      • silleeninkuvittukato
        mitähänvittuaSanni kirjoitti:

        Nytkin olisi 240 euroa viikon reissu ja nythän alkaa etelän hiihtolomaviikko, ei tuossa suuria katteita jää. Haikkarina viikko hotellissa maksaa äkkiä saman.

        Haikkari?


    • Iiihanaaa

      Nyt on jo turistia harvemmassa.

    • vitunnöllit

      No eihän sinne lapsiperheet enää matkusta. Ja yksinäiset naiset taas matkustaa ihan muualle.

    • sanonta

      Ei pidot parane, ellei väki vähene.
      Pitänee Thaimaan matkailussakin paikkansa.

    • chankiakoneeseen

      Kivaa täällä silti on nytkin

    • javieläpitkään

      "Seurakunta" on yhä paikalla.

      • pimpsauttelenko

        On tyttömarkkinat ja miesturistit joo. Oon saanu joka aamu uutta nuorta piirakkaa eri mausteilla. Suikkareita, persnaintia, laukeamista naamalle...


      • omillavalinnoillasi

      • poiuytr22
        pimpsauttelenko kirjoitti:

        On tyttömarkkinat ja miesturistit joo. Oon saanu joka aamu uutta nuorta piirakkaa eri mausteilla. Suikkareita, persnaintia, laukeamista naamalle...

        Sairasta sakkia kun tällaista paskaa kirjoitatte.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe