Mitä tapahtui?

thewickedgamethatweplay

Miksi hän ei ole enää elämässäsi? Mikä on sinun oletus asiassa?

32

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkiluulojenvarassa

      Ei puhuttu tunteista,ajatuksistamme kahden kesken ollessamme.

    • enmuistaenäämiksi

      Ehkä muistutin häntä menneisyytensä epämukavasta ajanjaksosta ja olin siinä mielessä vain painolastia. Tai sitten koki minut jotenkin vastenmieliseksi tai epämiellyttäväksi.

    • wattövak

      Teki jostakin syystä aikataulut tapaamiselle ja jotenkin vältteleväks meni tilanne

    • Miessanojensatakana

      En ole sulkenut häntä elämästäni, enkä aio sulkea. Jos hän haluaa siitä erkaantua, se on hänen asiansa.

    • oletusvahva

      Ei mitään.

    • näin_valitettavasti

      Luultavammin se meni niin yksinkertaisesti, että en vain kelvannut kyseiselle miehelle.

      • jämienpalsta

        Enkä minä kelvannut naiselle.


      • niinkös
        jämienpalsta kirjoitti:

        Enkä minä kelvannut naiselle.

        Kyllä yks mies ois kelvannu..


    • entiedämihinvastata

      kenestä heistä on kyse?

    • Eioletusta

      vaan järkisyyt. Joko hän tai oma mielenterveys,,valitsin oman mielenterveyden. Kaksi kertaa narsistin verkossa räpiköin..kolmatta kertaa ei psyyke enää kestä. Mut jotain ikävöin hänessä, ehkä sitä oman mielen luomaa kuvaa täydellisestä kumppanista,,elämäni naisesta, narsistisesta. Piru ja enkeli samassa persoonassa :(

      • KarttaKäytössä

        Huomasin itse peilaavan ongelmiani toiseen. Voisiko sinulla olla samaa? Esim. Lapsuuden äiti jota käsittelet? Minä luulin olevani narsistin kanssa, mutta jälkikäteen heräsin että minun lapsuus tuotti pahaa.


      • KarttaKäytKuperkeikka
        KarttaKäytössä kirjoitti:

        Huomasin itse peilaavan ongelmiani toiseen. Voisiko sinulla olla samaa? Esim. Lapsuuden äiti jota käsittelet? Minä luulin olevani narsistin kanssa, mutta jälkikäteen heräsin että minun lapsuus tuotti pahaa.

        Huomasin syyttävä ni toista pahaksi, vaikka oma lapsuuteni ja traumat esti onnemme. En uskaltanut uskoa että toinen oikeasti haluaa MINUT. Aiheutin riitoja ja syytin toista kaikesta. Hän ei ollutkaan haavoittava, vaan hänen rakkaus toi haavani pintaan.


    • hänparempijollekinmuulle

      Ai kuka? Eksä? Koska hän oli ikävä pikkusieluinen mies, jolla oli huonoja luonteenpiirteitä kuten kaiken ylittävä ylpeys, vastuttomuus (aina muiden syy), nössöys (naismainen mies), jämähtäminen (ei osannut muuttaa käyttäytymistään tai kyseenalaistaa lapsena opittua), näköalattomuus ja vanhoillisuus, piheys ja henkinen laiskuus, raakuus ja empatiakyvyttömyys esim fläimiä kohtaan, tunteettomuus (ylijärkeistäminen), sovinismi (miehet kykenevämpiä ja älykkäämpiä), kovuus ja vaativuus esim lapsia kohtaan; lista on loputon. Mutta ei ne piirteet vaan se että olen itse täysi vastakohta.Koska olimme KAIKESSA aivan erilaisia. Koska inhosin hänen jokaista piirrettään enkä rakastanut ainuttakaan.

    • pellehermanninexä

      Jotenkin jäi kokemus että olin yksi nainen muiden joukossa joilla hän pelaili.
      Surullista. Minulla heräsi oikeat tunteet.Hänestä tuli tärkeä.

    • Naiseltavastaus

      Hän ei halunnut mua tarpeeksi, ei rakastanut, ei antanut meille mahdollisuutta!joskus mietin , että mitä hän minusta ollenkaan halusi!

      • sellaistavaan

        Samat sanat naiselle.


      • aikansaKutakin

        halusin sinut nainen, sinä luovutit.


    • Nainentässänyt

      samat sanat naiselle!- harmi että sinustakin tuntui näin! elämä ei ole reilu! Mietn, että mitä tästä opin,,,, no ainakin sen että mun sydämessä on nyt reikä! Häntä en saanut, muita en halua! Ehkä näin oli parempi! Kerran kohta rakkauden ja sitten loppu on historiaa! Olin hyvin nuori tyttö, kun sen oivalsin : minä ja rakkaus ei ymmärretä toisia! Kiva kuitenkin, että olen tuntenut ne suuret tunteet ja sen kuinka ihana jännä se oli!

    • mutpaineetlähteekädellä

      Minussa ei ole mitään jännittävää. En kelvannut hänellekään.

    • Abceedeeeeäfgee

      Olin välihuvi, ajanviete, tyhjiön täyttö, pelastusrengas, jonka avulla hän ajelehti niin lähelle rantaa että sai lyötyä kunttunsa kallioon.

      • Katnissh

        Mäkin taisin olla vaan joku välihuvi vittu. Välihuvivittu, se mä taisin olla :D
        Oon melki yli asiasta joten naurattaa koko juttu välillä.


    • kunttunsa

      Täh?

    • mennyttäjo

      En ollut tarpeeksi kiinnostava.

    • Yksineläjälopunilää77

      Olin liian ruma ja lihava. Muulla ei hänelle, kiireiselle, ollut väliä. Tiesin sen alusta asti :)))

    • thingshappen

      Koska elämä heittää sinun eteesi joskus sellaisen paskamyrskyn että hattu lentää sitä myöten mäkeen.

      Ne kortit ovat vain siinä pöydällä sellaiset että ei siinä oikein ole mahiksia sitten yrittää pelata omaa kättään.

      Kun ulkopuoliset asiat ja ihmiset sotkevat elämäsi niin yrität vain "selvitä hengissä" ja eteenpäin, Ei siinä ole mahdollisuuksia silloin yrittää tarttua toimeen jonkun tietyn naisen kanssa.
      Sitä paitsi nuo ihmiset ja olosuhteet voivat saada myös tuon naisen epäileväiselle kannalle.

      Valitettavasti naiset ovat myös täysin sokeita omalle toiminnalleen sekä toimimattomuudelleen.
      He odottavat että mies tekee kaiken aloitteita myöten ja osoittaa kiinnostusta eikä naista kiinnosta tulla edes sitä yhtä askelta vastaan. Jälkikäteen sitten nainen ajattelee että "ei mies ollut se oikea sitten" tai jotain muuta höpönlöpöä että "ei se mies musta välittänyt" tai "olin liian ruma sille".

      Noiden lisäksi jos mies on kokenut riittävästi paskaa elämässään niin kyllä siinä tietty itsekunnioitus täytyy olla sekä ylpeys että ei jaksa itteään heittää tuleen vain sen takia että joku misu saisi huomiota ihan ilmaiseksi.

    • eijaksaenääsitäpaskaa

      Koska blokkasin tyypin whatsapissa. Ei ole oletus vaan fakta. Hyvää loppuelämää.

    • totuusmuttasattuu

      Olin hänelle vain harjoituskappale, jotta hän osaisi tyydyttää vaimonsa.

    • nallikalliolla

      Koska hän päätti vaihtaa uuteen mieheen lennosta!

    • Vastasinkunkysyit

      Koska hän (mies -02) osoitti selvästi ajankäytön priorisoinnillaan, mikä hänelle on tärkeää ja mikä ei. Kenen seura on tärkeää ja kenen ei. Kenen viesteihin on aikaa vastata ja kenen ei.
      Minä se en ollut.

    • HalusNuortaRyppyä

      Mulla on liian vanha ryppy.

    • HalusKestävän

      Mulla tulee heti vanhamies vaikka olen

    • PusujaPohjoisenLikalle

      Olin liian kokematon/saamaton/jotain muuta:( Harmi, koska hän oli naiseksi todella aktiivinen: hymyili leveästi, jutteli mukavia, oli hyvin auttavainen, keinutteli kauniita lanteitaan tietäen vain minun näkevän, koskettelikin:) Sitten iski se epäilys, että "onkohan se nyt ihan tosissaan vai leikkiikö vain". Oppirahat pitää maksaa kaikessa. Kaikkea hyvää hänelle sinne jonnekin bittiavaruuteen, toivottavasti näemme vielä jossain joskus:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe