Ikärasismi!

Ikärasismi

Miksi yli viiskymppistä oteta töihin kuljetusalalle?

103

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kos-su

      Ryypää vähenpi, niin töitä löytyy!

      • ooooooonnnnn

        Oikealle vanhankansan työmiehelle on aina töitä vaikka onkin vaan 140 cm....


      • Bussilla
        ooooooonnnnn kirjoitti:

        Oikealle vanhankansan työmiehelle on aina töitä vaikka onkin vaan 140 cm....

        On, vaikka olenkin 140 cm olen silti oikea työmies. Valitsen parhaat paikat ja periaatteenani on ollut että kun on 10 000,- tilillä niin pidän lomaa.


      • Bussilla

        Ihme ettei kukaan soita ja pyydä minua töihin. Tiedän kaiken alasta ja olen kokenut kuljettaja.


      • Anonyymi
        Bussilla kirjoitti:

        On, vaikka olenkin 140 cm olen silti oikea työmies. Valitsen parhaat paikat ja periaatteenani on ollut että kun on 10 000,- tilillä niin pidän lomaa.

        No sitähän sälli oot.


    • terävärekkakuski

      te ootte sairaita ja kömpelöitä ja rafleksit rekan rattiin liian hitaita lisäksi ette enään opi uuden rekan tekniikkaa.Yli 50 kympiset kuuluu varastoon.jos eneään taidot ja äly riittää sinnekään.parasta teidät vanhukset on potkasta eläkkeelle,niin ette ole meidän nuorien jaloissa työ jarruna.

      • PussiKuski88v

        terävärekkakuski on kai isoveljensä avustuksella joskus kasannut Lego-kuormurin, ja nyt on jo ABCDE VAK -kortit hoidossa. Otapa yhteys omaishoitajaasi, saat oikean lääkeannostuksen. Vitun apina.


      • rafleksit

        Ryypäätä ja rafleksejä en ole tarvinnut 55 vuoteen! Ja rahti kulkee ja tekniikka pelaa!


      • Kusderty

        Jaaha mitähän ihmeellistä uutta tekniikkaa näissä on.Minusta tosi helppoja käyttää ja ajaa.Tos ajettiin 10km lenkki pikku porukalla ns kuka pienemmällä pääsee.Minä vanhimpana ajoin sen 1,5litraa pienemällä kulutuksella.Ei ommut tietokone pojuilla mitään asiaa.Vaikka ois mitä hienoutta ajokissa.Mutta jos perstuntuma puuttuu ei siitä mitään tuu.Ja kirjoittelijat on vaan asfaltti apinoita.Heti kun käännytään sivumalle taidot teiltä loppuu.


      • Rahtaritaivaantiellä

        Terävärekka puhuu ittestänsä.Se ei osaa käyttä päätettä,ilmastointia,opticruiseria,peilinsäätöjä...Minulle ne on arkipäivää,voit tulla oppiin niin näytän.Kerron myös että sairaudet ei ole iästä kiinni.Samalla tavalla nuo kuormat päivän mittaan täyttyy ja tyhjenee nuoremmalla ja vanhemmalla.
        Siinä ne vuodet vierii meillä kaikilla joille on elinpäiviä ja terveyttä suotu.Nämä asiat on ohuen langan varassa,kuka tahansa meistä voi olla huomena vammautunut tai kuollut.Varjelusta meille kaikille!


      • eläkehuumaa

        Jep, siirrytään eläkkeelle ja rahat siihen otetaan sun palkasta, kiitos kannatuksesta ;)


      • paskahousuvätykset

        Kyllä nää nykyaja alle 3 kymppiset jullit (joihin sinäkin ilm. kuulut) on täysiä paskahousuja, saattaa siellä joukossa olla harva työmieskin, mutta erittäin harvoin


      • raihnainen

        nii ja jalat ei nouse enää kojetaululle..


    • nhggtti

      Voi voi lähes 70kymppisiä kuskeja paljon.Nää nuoret klopit ei osaa kun nuolla muniaan.

      • itse olen vanhan ajan kunnon työmies, vaikka olenkin alle 30...

        - Esim taukoja en halua pitää kuin pakon edestä, vaikka niistä saisi palkankin

        - Työt koitan tehdä mahdollisimman nopeasti ja hyvin, vaikka oltaisikin tuntipalkalla

        - Olen sitä mieltä että kun ollaan töissä, saadaan palkkaa, muuten ei. Mulle riittäisi kohtuu hyvästä hommasta vaikkapa 14€/h lomakorvaus, eli voitaisi jättää pois lomaltapaluurahat, pekkaset, sairauslomapäivät, isyyslomat, muut palkalliset vapaat, ylityöt, yötyöt, iltalisät, lauantailisät, pyhälisät, päivärahat jne.... Ja nyt en tarkoita mitään UNELMATYÖTÄ... Oikeastaan ainoat mitkä on ehdoton ei on hankala työaika ja pitkä työmatka (esim 30 kilsan työmatka syö palkkaa ja paljon)

        - Työpäivien suhteenkaan en ole liian ronkeli, kävisi hyvin että olisi töitä vaikkapa ma-su ja siitä seuraisi viikon vapaa

        - En ole myöskään perso auton suhteen, saa olal hiace, axor, acrtos, antos, volvo, scania, daf, fiat, citroen, transit tai mikä tahansa mikä ajaa asiansa

        - En myöskään pelästys raskasta työtä, se nyt on vaan kuskin homma lastata ja purkaa auto

        - MYöskään nopea työtahti ei tee ongelmia, esim 100 käyntiä päivässä ihan ok. ihan kuten sekin että ajwtaan Turusta Kiistalaan ja takas


      • HohHoiJaaTaas
        Bussissa kirjoitti:

        itse olen vanhan ajan kunnon työmies, vaikka olenkin alle 30...

        - Esim taukoja en halua pitää kuin pakon edestä, vaikka niistä saisi palkankin

        - Työt koitan tehdä mahdollisimman nopeasti ja hyvin, vaikka oltaisikin tuntipalkalla

        - Olen sitä mieltä että kun ollaan töissä, saadaan palkkaa, muuten ei. Mulle riittäisi kohtuu hyvästä hommasta vaikkapa 14€/h lomakorvaus, eli voitaisi jättää pois lomaltapaluurahat, pekkaset, sairauslomapäivät, isyyslomat, muut palkalliset vapaat, ylityöt, yötyöt, iltalisät, lauantailisät, pyhälisät, päivärahat jne.... Ja nyt en tarkoita mitään UNELMATYÖTÄ... Oikeastaan ainoat mitkä on ehdoton ei on hankala työaika ja pitkä työmatka (esim 30 kilsan työmatka syö palkkaa ja paljon)

        - Työpäivien suhteenkaan en ole liian ronkeli, kävisi hyvin että olisi töitä vaikkapa ma-su ja siitä seuraisi viikon vapaa

        - En ole myöskään perso auton suhteen, saa olal hiace, axor, acrtos, antos, volvo, scania, daf, fiat, citroen, transit tai mikä tahansa mikä ajaa asiansa

        - En myöskään pelästys raskasta työtä, se nyt on vaan kuskin homma lastata ja purkaa auto

        - MYöskään nopea työtahti ei tee ongelmia, esim 100 käyntiä päivässä ihan ok. ihan kuten sekin että ajwtaan Turusta Kiistalaan ja takas

        Emä vale. Päivääkään et ole töitä tehnyt. Varsinainen moniosaaja. Sähkömies, kuorma-auto kuski ja taksi. Mikään ei pidä kutiaan.


      • oksettavahyypiö
        Bussissa kirjoitti:

        itse olen vanhan ajan kunnon työmies, vaikka olenkin alle 30...

        - Esim taukoja en halua pitää kuin pakon edestä, vaikka niistä saisi palkankin

        - Työt koitan tehdä mahdollisimman nopeasti ja hyvin, vaikka oltaisikin tuntipalkalla

        - Olen sitä mieltä että kun ollaan töissä, saadaan palkkaa, muuten ei. Mulle riittäisi kohtuu hyvästä hommasta vaikkapa 14€/h lomakorvaus, eli voitaisi jättää pois lomaltapaluurahat, pekkaset, sairauslomapäivät, isyyslomat, muut palkalliset vapaat, ylityöt, yötyöt, iltalisät, lauantailisät, pyhälisät, päivärahat jne.... Ja nyt en tarkoita mitään UNELMATYÖTÄ... Oikeastaan ainoat mitkä on ehdoton ei on hankala työaika ja pitkä työmatka (esim 30 kilsan työmatka syö palkkaa ja paljon)

        - Työpäivien suhteenkaan en ole liian ronkeli, kävisi hyvin että olisi töitä vaikkapa ma-su ja siitä seuraisi viikon vapaa

        - En ole myöskään perso auton suhteen, saa olal hiace, axor, acrtos, antos, volvo, scania, daf, fiat, citroen, transit tai mikä tahansa mikä ajaa asiansa

        - En myöskään pelästys raskasta työtä, se nyt on vaan kuskin homma lastata ja purkaa auto

        - MYöskään nopea työtahti ei tee ongelmia, esim 100 käyntiä päivässä ihan ok. ihan kuten sekin että ajwtaan Turusta Kiistalaan ja takas

        140 cm huijausta..........


      • HohHoiJaaTaas kirjoitti:

        Emä vale. Päivääkään et ole töitä tehnyt. Varsinainen moniosaaja. Sähkömies, kuorma-auto kuski ja taksi. Mikään ei pidä kutiaan.

        Ihanko omalla autollani ton jutun tein http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288625955099.html

        Toki olet oikeassa, PASKOIHIN paikkoihin en ole mennyt päiväksikään tai lähtenyt vetämään ekoina päivinä :(


      • JakomielitautinenBussiss
        Bussissa kirjoitti:

        Ihanko omalla autollani ton jutun tein http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288625955099.html

        Toki olet oikeassa, PASKOIHIN paikkoihin en ole mennyt päiväksikään tai lähtenyt vetämään ekoina päivinä :(

        Lapissa pääsee uutisten mukaan mielenterveyshoitoon heti ilman lähetettä. Meneppä käymään Lapissa. Nopeasti.


      • ÖLLÖLÄ
        Bussissa kirjoitti:

        itse olen vanhan ajan kunnon työmies, vaikka olenkin alle 30...

        - Esim taukoja en halua pitää kuin pakon edestä, vaikka niistä saisi palkankin

        - Työt koitan tehdä mahdollisimman nopeasti ja hyvin, vaikka oltaisikin tuntipalkalla

        - Olen sitä mieltä että kun ollaan töissä, saadaan palkkaa, muuten ei. Mulle riittäisi kohtuu hyvästä hommasta vaikkapa 14€/h lomakorvaus, eli voitaisi jättää pois lomaltapaluurahat, pekkaset, sairauslomapäivät, isyyslomat, muut palkalliset vapaat, ylityöt, yötyöt, iltalisät, lauantailisät, pyhälisät, päivärahat jne.... Ja nyt en tarkoita mitään UNELMATYÖTÄ... Oikeastaan ainoat mitkä on ehdoton ei on hankala työaika ja pitkä työmatka (esim 30 kilsan työmatka syö palkkaa ja paljon)

        - Työpäivien suhteenkaan en ole liian ronkeli, kävisi hyvin että olisi töitä vaikkapa ma-su ja siitä seuraisi viikon vapaa

        - En ole myöskään perso auton suhteen, saa olal hiace, axor, acrtos, antos, volvo, scania, daf, fiat, citroen, transit tai mikä tahansa mikä ajaa asiansa

        - En myöskään pelästys raskasta työtä, se nyt on vaan kuskin homma lastata ja purkaa auto

        - MYöskään nopea työtahti ei tee ongelmia, esim 100 käyntiä päivässä ihan ok. ihan kuten sekin että ajwtaan Turusta Kiistalaan ja takas

        pituutta sulla kertomasi mukaan 148cm, olet kyllä kaukana oikeasta työmiehestä


      • ÖLLÖLÄ kirjoitti:

        pituutta sulla kertomasi mukaan 148cm, olet kyllä kaukana oikeasta työmiehestä

        Oho! Missäs vaiheessa se 8cm lisää on tullut :D :D :Unohtui mainita, olen tällainen poikamainen kääpiö ja lisäksi vapaa-ajalla voin vetää kunnolla perseet olalle, silti teen sovitut työt kuten pitää


      • rererererrerer
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Missäs vaiheessa se 8cm lisää on tullut :D :D :Unohtui mainita, olen tällainen poikamainen kääpiö ja lisäksi vapaa-ajalla voin vetää kunnolla perseet olalle, silti teen sovitut työt kuten pitää

        Työt? Pistääkö äiti viemään roskat pihalle? Siinä on sun työt.


      • rererererrerer kirjoitti:

        Työt? Pistääkö äiti viemään roskat pihalle? Siinä on sun työt.

        Työt on ne jotka SUOSTUN tekemään, paikkoja etsitään kavereiden kautta, mollin ja CV-netin :)

        Paskahommiin en mene, tai jos on pitkä työpaikka. palkalla ei niinkään väliä


      • ÖljyäLaineille
        Bussissa kirjoitti:

        Työt on ne jotka SUOSTUN tekemään, paikkoja etsitään kavereiden kautta, mollin ja CV-netin :)

        Paskahommiin en mene, tai jos on pitkä työpaikka. palkalla ei niinkään väliä

        Kavereiden? Sulla ei ole muita kavereita kun oma käsi.

        Kumma että etsit töitä vaikka olet kertonut olevasi töissä. Sitten et taas olekkaan ja sitten taas olet. Kaikkea se jakomielitauti teettää.

        On varmasti useita työnantajia jotka anelevat tuollaista vanhan kansan työmiestä töihin. Sitten sinä moniosaaja vaan valitset työpaikkasi ja SUOSTUT menemään töihin unelmahommaasi.

        Sinun kyllä kannattaisi ottaa vastaan mikä tahansa työpaikka. Saisisit muutakin sisältöä synkkään elämääsi kuin Suoli24 utopististen tarinoittesi kertominen. Aloita vaikka ilmaisjakelulehtien jakamisella. Työtä sekin on ja pääset ulos liikkumaan.

        Tosiasia on kuitenkin se, ettei kukaan työnantaja palkkaa sinua kun on tavannut sinut. Joten kokeile jotain suojatyöpaikkaa tai pajaa. Kyllä se siitä, ehkä.


      • ÖljyäLaineille kirjoitti:

        Kavereiden? Sulla ei ole muita kavereita kun oma käsi.

        Kumma että etsit töitä vaikka olet kertonut olevasi töissä. Sitten et taas olekkaan ja sitten taas olet. Kaikkea se jakomielitauti teettää.

        On varmasti useita työnantajia jotka anelevat tuollaista vanhan kansan työmiestä töihin. Sitten sinä moniosaaja vaan valitset työpaikkasi ja SUOSTUT menemään töihin unelmahommaasi.

        Sinun kyllä kannattaisi ottaa vastaan mikä tahansa työpaikka. Saisisit muutakin sisältöä synkkään elämääsi kuin Suoli24 utopististen tarinoittesi kertominen. Aloita vaikka ilmaisjakelulehtien jakamisella. Työtä sekin on ja pääset ulos liikkumaan.

        Tosiasia on kuitenkin se, ettei kukaan työnantaja palkkaa sinua kun on tavannut sinut. Joten kokeile jotain suojatyöpaikkaa tai pajaa. Kyllä se siitä, ehkä.

        "Kumma että etsit töitä vaikka olet kertonut olevasi töissä."

        Kyllä, KOKOAJAN haku päällä, aina voi löytää parempaa...

        Nykyinen paikka on tasossamme "noh kyllä siellä pari kertaa viikossa käy" mutta parempiakin hommia olemassa.

        Ns. "kakkahommiin" en mene lainkaan tai lähden heti alussa menemään. eli en ole hiirulainen kuten sinä joka nuolee persettä ja kiroaa kun on paska työ. esim hankala työaika tai yli 20 kilsan työmatka on ehdoton ei

        Voisin taas sun mieliksi listata paikat josta KIELTÄYDYTTY tai lähdetty menemään heti ensi alkuun, nämä siis reilu 2 vuoden aikana

        7 Surkea palkka (Kaupan automiesten TES)

        9 Hankala työaika

        10 Huono palkka, surkea kalusto ja itse työkin aika syvältä

        12 Hankala työaika, sekava työnkuva

        15 Oikeastaan olisi ollut hyvä paikka, tosin paikka nro 10. lupasi haastattelussa maat ja taivaat ja valehteli silmät ja suut ja siksi kieltäydyin... Noh kymppiä olen täällä monesti arvostellut, ja arvostelen

        28 Hankala työaika, tehtävään soveltumaton kalusto ja huono palkka (pakollinen palkaton tauko)

        29 Helvetin hyvä mesta, homma tuntui todellakin omalta, työaika jne kunnossa, mutta työmatkaa aivan liikaa (Salon hollilla) ja palkkakin yli TES:n

        32 Hankala työaika, huono palkka (palkattomat pakolliset tauot) ja työkin törkeän raskasta

        33 Surkein palkka ikinä (jopa huonompi kuin siellä Kaupan automiesten maksamassa) hankala työaika ja muutenkin sekavaa työtä.



        Että on tossa aika monet paikat jätetty käyttämättä. eli kuskin ei tarvitse olla työtön, kunhan ei ole liian vaativa


      • uuuuuhhhhhhhgggggf
        Bussissa kirjoitti:

        "Kumma että etsit töitä vaikka olet kertonut olevasi töissä."

        Kyllä, KOKOAJAN haku päällä, aina voi löytää parempaa...

        Nykyinen paikka on tasossamme "noh kyllä siellä pari kertaa viikossa käy" mutta parempiakin hommia olemassa.

        Ns. "kakkahommiin" en mene lainkaan tai lähden heti alussa menemään. eli en ole hiirulainen kuten sinä joka nuolee persettä ja kiroaa kun on paska työ. esim hankala työaika tai yli 20 kilsan työmatka on ehdoton ei

        Voisin taas sun mieliksi listata paikat josta KIELTÄYDYTTY tai lähdetty menemään heti ensi alkuun, nämä siis reilu 2 vuoden aikana

        7 Surkea palkka (Kaupan automiesten TES)

        9 Hankala työaika

        10 Huono palkka, surkea kalusto ja itse työkin aika syvältä

        12 Hankala työaika, sekava työnkuva

        15 Oikeastaan olisi ollut hyvä paikka, tosin paikka nro 10. lupasi haastattelussa maat ja taivaat ja valehteli silmät ja suut ja siksi kieltäydyin... Noh kymppiä olen täällä monesti arvostellut, ja arvostelen

        28 Hankala työaika, tehtävään soveltumaton kalusto ja huono palkka (pakollinen palkaton tauko)

        29 Helvetin hyvä mesta, homma tuntui todellakin omalta, työaika jne kunnossa, mutta työmatkaa aivan liikaa (Salon hollilla) ja palkkakin yli TES:n

        32 Hankala työaika, huono palkka (palkattomat pakolliset tauot) ja työkin törkeän raskasta

        33 Surkein palkka ikinä (jopa huonompi kuin siellä Kaupan automiesten maksamassa) hankala työaika ja muutenkin sekavaa työtä.



        Että on tossa aika monet paikat jätetty käyttämättä. eli kuskin ei tarvitse olla työtön, kunhan ei ole liian vaativa

        Ainoa työ mitä sulla on ollut niin olet perutellut gay baarin vessassa aisaan.


      • oioioioioioioioioioioi
        Bussissa kirjoitti:

        "Kumma että etsit töitä vaikka olet kertonut olevasi töissä."

        Kyllä, KOKOAJAN haku päällä, aina voi löytää parempaa...

        Nykyinen paikka on tasossamme "noh kyllä siellä pari kertaa viikossa käy" mutta parempiakin hommia olemassa.

        Ns. "kakkahommiin" en mene lainkaan tai lähden heti alussa menemään. eli en ole hiirulainen kuten sinä joka nuolee persettä ja kiroaa kun on paska työ. esim hankala työaika tai yli 20 kilsan työmatka on ehdoton ei

        Voisin taas sun mieliksi listata paikat josta KIELTÄYDYTTY tai lähdetty menemään heti ensi alkuun, nämä siis reilu 2 vuoden aikana

        7 Surkea palkka (Kaupan automiesten TES)

        9 Hankala työaika

        10 Huono palkka, surkea kalusto ja itse työkin aika syvältä

        12 Hankala työaika, sekava työnkuva

        15 Oikeastaan olisi ollut hyvä paikka, tosin paikka nro 10. lupasi haastattelussa maat ja taivaat ja valehteli silmät ja suut ja siksi kieltäydyin... Noh kymppiä olen täällä monesti arvostellut, ja arvostelen

        28 Hankala työaika, tehtävään soveltumaton kalusto ja huono palkka (pakollinen palkaton tauko)

        29 Helvetin hyvä mesta, homma tuntui todellakin omalta, työaika jne kunnossa, mutta työmatkaa aivan liikaa (Salon hollilla) ja palkkakin yli TES:n

        32 Hankala työaika, huono palkka (palkattomat pakolliset tauot) ja työkin törkeän raskasta

        33 Surkein palkka ikinä (jopa huonompi kuin siellä Kaupan automiesten maksamassa) hankala työaika ja muutenkin sekavaa työtä.



        Että on tossa aika monet paikat jätetty käyttämättä. eli kuskin ei tarvitse olla työtön, kunhan ei ole liian vaativa

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14118704/bussissa1516-idiootti-pesiytynyt-tanne-

        Vahvaa suorittamista.


      • ÖLLÖLÄ_
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Missäs vaiheessa se 8cm lisää on tullut :D :D :Unohtui mainita, olen tällainen poikamainen kääpiö ja lisäksi vapaa-ajalla voin vetää kunnolla perseet olalle, silti teen sovitut työt kuten pitää

        mitä erikoisjärjestelyjä autoihin on tehty, että pystyt ajamaan?


      • grhejwk5u4iewldnd
        ÖLLÖLÄ_ kirjoitti:

        mitä erikoisjärjestelyjä autoihin on tehty, että pystyt ajamaan?

        Ei mitään. Niitä Plaston kuorma-autoja pystyy työntämään hiekkalaatikolla tämä turkulainen Tuomaskin. Töissähän tämä trollaaja ei ole ollut päivääkään.


      • vastaatuomasNyt
        ÖLLÖLÄ_ kirjoitti:

        mitä erikoisjärjestelyjä autoihin on tehty, että pystyt ajamaan?

        Missä viipyy vastaus? Bussissa hemmo. Vastaa kun kysytään. Älä silloin kun sulta ei kysytä.


      • kyseliä2
        vastaatuomasNyt kirjoitti:

        Missä viipyy vastaus? Bussissa hemmo. Vastaa kun kysytään. Älä silloin kun sulta ei kysytä.

        minäkin haluaisin kuulla tarkemmin, mitä järjestelyjä on tehty jotta 140cm pitkän henkilön on mahdollista työskennellä tehtävissä joissa tämä Bussissa nimimerkki kertoo olevansa? Kun tuo 140cm vastaa 7-9 vuotiaan lapsen pituutta.


      • Kyselijä3
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Missäs vaiheessa se 8cm lisää on tullut :D :D :Unohtui mainita, olen tällainen poikamainen kääpiö ja lisäksi vapaa-ajalla voin vetää kunnolla perseet olalle, silti teen sovitut työt kuten pitää

        Niin miten voit tehdä töitä ja millaiset apuvälineet? Lisäksi kerrot tekeväsi raskasta fyysistä työtä. Miten? Ai niin, et mitenkään. Kunhan trollailet. Keksit tarinoita.


      • Vastaaja1
        Kyselijä3 kirjoitti:

        Niin miten voit tehdä töitä ja millaiset apuvälineet? Lisäksi kerrot tekeväsi raskasta fyysistä työtä. Miten? Ai niin, et mitenkään. Kunhan trollailet. Keksit tarinoita.

        Ei se missään töissä ole. Ei ole koskaan ollutkaan.


      • Tiedonhaluinen2
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Missäs vaiheessa se 8cm lisää on tullut :D :D :Unohtui mainita, olen tällainen poikamainen kääpiö ja lisäksi vapaa-ajalla voin vetää kunnolla perseet olalle, silti teen sovitut työt kuten pitää

        Annappa nyt selitys. Kuinka suoriudut?


      • Tiedonhaluinen2 kirjoitti:

        Annappa nyt selitys. Kuinka suoriudut?

        Ihan kivasti, tuli just herättyä "päiväunilta" ja töihin tossa 23:30 jälkeen... Noh kunnollinen työntekijä siis...

        Mielummin olisin nyt tuolla CocoLocossa noin 1,5 promillen humalssa, itsellä on kuitenkin (harvinainen) taito että voi vetää perseret olalle ja "rillata" ja silti tehdä työt tunnollisesti.

        Töitähän teen noin 50% siitä mitä kokoaikainen, mutta YTK ja yölisät hoitaa loput :)


      • Hulluseon
        Bussissa kirjoitti:

        Ihan kivasti, tuli just herättyä "päiväunilta" ja töihin tossa 23:30 jälkeen... Noh kunnollinen työntekijä siis...

        Mielummin olisin nyt tuolla CocoLocossa noin 1,5 promillen humalssa, itsellä on kuitenkin (harvinainen) taito että voi vetää perseret olalle ja "rillata" ja silti tehdä työt tunnollisesti.

        Töitähän teen noin 50% siitä mitä kokoaikainen, mutta YTK ja yölisät hoitaa loput :)

        Vastaa kysymykseeen, mitä varusteita sinulla on että suoriudut töistäsi koska olet kertonut olevasi 140 cm pitkä? Eli valehtelit taas. Olet sairas. Mene hoitoon. Töissä et ole ollut. Luuseri.


      • Hulluseon kirjoitti:

        Vastaa kysymykseeen, mitä varusteita sinulla on että suoriudut töistäsi koska olet kertonut olevasi 140 cm pitkä? Eli valehtelit taas. Olet sairas. Mene hoitoon. Töissä et ole ollut. Luuseri.

        Olipas raskas yö, pääsi kotiin vasta kahdeksan jälkeen ja heräsin tässä vähän ennen neljää...

        Noh tärkein varuste töistä suoritumiseen on oikea ASENNE, se ratkaisee enemmän kuin mikään muu...

        Vittu joutuu ens yönäkin tekemään töitä eli kolme kymmenen tunnin vuoroa täksi viikoksi...

        Nooh koitetaan kestää... kuitenkin L0un@1sj@k€lun kuskit tekee viikossa viisi 10 tunnin PÄIVÄVUOROA lauantaisin 6 tuntia sekä itse työ monin verroin paskempaa kuni itselläni


      • TodellaHullu
        Bussissa kirjoitti:

        Olipas raskas yö, pääsi kotiin vasta kahdeksan jälkeen ja heräsin tässä vähän ennen neljää...

        Noh tärkein varuste töistä suoritumiseen on oikea ASENNE, se ratkaisee enemmän kuin mikään muu...

        Vittu joutuu ens yönäkin tekemään töitä eli kolme kymmenen tunnin vuoroa täksi viikoksi...

        Nooh koitetaan kestää... kuitenkin L0un@1sj@k€lun kuskit tekee viikossa viisi 10 tunnin PÄIVÄVUOROA lauantaisin 6 tuntia sekä itse työ monin verroin paskempaa kuni itselläni

        Eli et ole 140 cm. Näin arvasinkin. Kunhan jauhat paskaa. Satuilet mitä sattuu ja et todellakaan ole töissä.


      • ÄläKierteleVaanVastaa
        Bussissa kirjoitti:

        Olipas raskas yö, pääsi kotiin vasta kahdeksan jälkeen ja heräsin tässä vähän ennen neljää...

        Noh tärkein varuste töistä suoritumiseen on oikea ASENNE, se ratkaisee enemmän kuin mikään muu...

        Vittu joutuu ens yönäkin tekemään töitä eli kolme kymmenen tunnin vuoroa täksi viikoksi...

        Nooh koitetaan kestää... kuitenkin L0un@1sj@k€lun kuskit tekee viikossa viisi 10 tunnin PÄIVÄVUOROA lauantaisin 6 tuntia sekä itse työ monin verroin paskempaa kuni itselläni

        Miten 9 vuotiaan kokoinen voi tehdä kuorma-auton kuljettajan töitä? Vastaa kysymykseen mitä apuvälineitä käytät? Laitan poikani ajoon heti kun kerrot. Hän on saman mittainen.


      • ÄläKierteleVaanVastaa kirjoitti:

        Miten 9 vuotiaan kokoinen voi tehdä kuorma-auton kuljettajan töitä? Vastaa kysymykseen mitä apuvälineitä käytät? Laitan poikani ajoon heti kun kerrot. Hän on saman mittainen.

        Siten että haetaan työpaikkoja jotka vaikuttaa hyviltä

        Jos haastattelussa tai parin päivän aikana selviää että on "kakkahomma" lähdetään menemään

        Kun löytyy hyvä homma, ollaan siellä siihen asti kunnes löytyy parempi työpaikka tai että kyseinen homma muuttuu reilusti huonommaksi.

        Apuväleineinä käytän YTK:ta ja sitä että viikossa keskimäärin 4-5 vapaapäivää, ja näitä varten kotona runsaasti alkomaholia, mukavasti rahaa, ja monta kaveria, poikakaveria ja tyttökaveria joita voi pyytää myös dokaamaan :)

        Vituttaa muuten raskaasti mennä ti iltana töihin, tänään olis ollut Lynissä hyvät bileet ja tuoppi vaan 2,5€... noh ei auta, seuraavaksi vapaata vaan ke-to-pe-la-su-ma illat....


      • öllölä
        Bussissa kirjoitti:

        Siten että haetaan työpaikkoja jotka vaikuttaa hyviltä

        Jos haastattelussa tai parin päivän aikana selviää että on "kakkahomma" lähdetään menemään

        Kun löytyy hyvä homma, ollaan siellä siihen asti kunnes löytyy parempi työpaikka tai että kyseinen homma muuttuu reilusti huonommaksi.

        Apuväleineinä käytän YTK:ta ja sitä että viikossa keskimäärin 4-5 vapaapäivää, ja näitä varten kotona runsaasti alkomaholia, mukavasti rahaa, ja monta kaveria, poikakaveria ja tyttökaveria joita voi pyytää myös dokaamaan :)

        Vituttaa muuten raskaasti mennä ti iltana töihin, tänään olis ollut Lynissä hyvät bileet ja tuoppi vaan 2,5€... noh ei auta, seuraavaksi vapaata vaan ke-to-pe-la-su-ma illat....

        hahaa..vittu mitä paskaa jauhat. 140cm ei suouriudu ilman erikoisjärjestelyjä ja apuvälineitä kuorma-auto, eikä pakettiautokuskin, eikä yhdistelmäkuskin hommista. Tuon mittainen ei yllä polkimille, eikä näe ratin takaa ulos. Puhumattakaan kuorman käsittelystä. Kerro nyt..


      • TrollaavaTurkulainen
        Bussissa kirjoitti:

        Siten että haetaan työpaikkoja jotka vaikuttaa hyviltä

        Jos haastattelussa tai parin päivän aikana selviää että on "kakkahomma" lähdetään menemään

        Kun löytyy hyvä homma, ollaan siellä siihen asti kunnes löytyy parempi työpaikka tai että kyseinen homma muuttuu reilusti huonommaksi.

        Apuväleineinä käytän YTK:ta ja sitä että viikossa keskimäärin 4-5 vapaapäivää, ja näitä varten kotona runsaasti alkomaholia, mukavasti rahaa, ja monta kaveria, poikakaveria ja tyttökaveria joita voi pyytää myös dokaamaan :)

        Vituttaa muuten raskaasti mennä ti iltana töihin, tänään olis ollut Lynissä hyvät bileet ja tuoppi vaan 2,5€... noh ei auta, seuraavaksi vapaata vaan ke-to-pe-la-su-ma illat....

        Voi voi, Vastaa kysymykseen mitä apuvälineitä käytät lyhyytesi takia? Et voi. Huomattiin. Trollaava pelle.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14118704/bussissa1516-idiootti-pesiytynyt-tanne-


      • AvohoidonTulos
        Bussissa kirjoitti:

        Siten että haetaan työpaikkoja jotka vaikuttaa hyviltä

        Jos haastattelussa tai parin päivän aikana selviää että on "kakkahomma" lähdetään menemään

        Kun löytyy hyvä homma, ollaan siellä siihen asti kunnes löytyy parempi työpaikka tai että kyseinen homma muuttuu reilusti huonommaksi.

        Apuväleineinä käytän YTK:ta ja sitä että viikossa keskimäärin 4-5 vapaapäivää, ja näitä varten kotona runsaasti alkomaholia, mukavasti rahaa, ja monta kaveria, poikakaveria ja tyttökaveria joita voi pyytää myös dokaamaan :)

        Vituttaa muuten raskaasti mennä ti iltana töihin, tänään olis ollut Lynissä hyvät bileet ja tuoppi vaan 2,5€... noh ei auta, seuraavaksi vapaata vaan ke-to-pe-la-su-ma illat....

        "Apuväleineinä käytän YTK:ta ja sitä että viikossa keskimäärin 4-5 vapaapäivää, ja näitä varten kotona runsaasti alkomaholia, mukavasti rahaa, ja monta kaveria, poikakaveria ja tyttökaveria joita voi pyytää myös dokaamaan :)"

        HOHHOIJAA, VIIKOSSA 4-5 VAPAAPÄIVÄÄ, KOTONA RUNSAASTI ALKOHOLIA, MUKAVASTI RAHAA JA MONTA KAVERIA .......

        TÄLLÄTASOLLA TURKULAINEN AVOHOITOPOTILAS. JAKOMIELITAUTI JYLLÄÄ JA TODELLISUUDENTAJU KADONNUT. YKSINÄINEN SUOLI24 PALSTAN PAHIN TROLLAAJA IKINÄ.

        140 CM JA VANHANKANSAN TYÖMIES, VALEHTELEE JA KEKSII TARINOITA OMASTA PÄÄSTÄÄN. MILLOIN SÄHKÖMIES, MILLOIN TAKSI, KUOTMA-AUTOKUSKI, DJ, KARAOKE-ISÄNTÄ JNE. JOKAISEN ALAN ASIANTUNTIJA JA AMMATTIMIES. KAIKKEA SE AVOHOITO TEETTÄÄ.


      • AvohoidonTulos kirjoitti:

        "Apuväleineinä käytän YTK:ta ja sitä että viikossa keskimäärin 4-5 vapaapäivää, ja näitä varten kotona runsaasti alkomaholia, mukavasti rahaa, ja monta kaveria, poikakaveria ja tyttökaveria joita voi pyytää myös dokaamaan :)"

        HOHHOIJAA, VIIKOSSA 4-5 VAPAAPÄIVÄÄ, KOTONA RUNSAASTI ALKOHOLIA, MUKAVASTI RAHAA JA MONTA KAVERIA .......

        TÄLLÄTASOLLA TURKULAINEN AVOHOITOPOTILAS. JAKOMIELITAUTI JYLLÄÄ JA TODELLISUUDENTAJU KADONNUT. YKSINÄINEN SUOLI24 PALSTAN PAHIN TROLLAAJA IKINÄ.

        140 CM JA VANHANKANSAN TYÖMIES, VALEHTELEE JA KEKSII TARINOITA OMASTA PÄÄSTÄÄN. MILLOIN SÄHKÖMIES, MILLOIN TAKSI, KUOTMA-AUTOKUSKI, DJ, KARAOKE-ISÄNTÄ JNE. JOKAISEN ALAN ASIANTUNTIJA JA AMMATTIMIES. KAIKKEA SE AVOHOITO TEETTÄÄ.

        Oho! Kateus alkoi sitten jyräämäään noin pahasti??? Mitäs ihmettä, olet koneella jo ennen kahdeksaa? otitko läppärin mukaan kun teet valiossa 10 tunnin päiviä 5 päivää viikossa? Palkaton tauko menossa?


      • OtappaKloppiLääkkeet
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Kateus alkoi sitten jyräämäään noin pahasti??? Mitäs ihmettä, olet koneella jo ennen kahdeksaa? otitko läppärin mukaan kun teet valiossa 10 tunnin päiviä 5 päivää viikossa? Palkaton tauko menossa?

        Sinähän et vastaa sinulle esitettyihin selkeisiin kysymyksiin. Miksi?


      • 140cmtyhmyyttä
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Kateus alkoi sitten jyräämäään noin pahasti??? Mitäs ihmettä, olet koneella jo ennen kahdeksaa? otitko läppärin mukaan kun teet valiossa 10 tunnin päiviä 5 päivää viikossa? Palkaton tauko menossa?

        matkakoti

        17.2.2016 10:17
        Uusi

        ompas .taas ammattikuskit töissä.Ei kyllä alle 170 cm pitkä aja heiposti,kuorma eikä rekka autoa.Tiedän koska ajan välillä rekkaa.Olen 170cm pitkä nainen ja on itsellä jo säätöjen kanssa hankaluuksia,kun äijän köriläät murjoo penkin säädöt painaville jättiläisille.Mitenkä muka 140-160 cm pitkä voi ajaa rekkaa? Kun meille jo sanotaan ,että teille pitää tehdä omat penkit ja kyltti jossa lukee reikäratissa!

        NIIN BUSSILLA, VASTAA NYT KUINKA TYÖNTEKO ONNISTUU VANHANKANSAN TYÖMIEHELTÄ? OLETHAN KERTONUT OLEVASI 140 CM. VASTAUSTA ODOTELLESSA.


      • 140cmtyhmyyttä kirjoitti:

        matkakoti

        17.2.2016 10:17
        Uusi

        ompas .taas ammattikuskit töissä.Ei kyllä alle 170 cm pitkä aja heiposti,kuorma eikä rekka autoa.Tiedän koska ajan välillä rekkaa.Olen 170cm pitkä nainen ja on itsellä jo säätöjen kanssa hankaluuksia,kun äijän köriläät murjoo penkin säädöt painaville jättiläisille.Mitenkä muka 140-160 cm pitkä voi ajaa rekkaa? Kun meille jo sanotaan ,että teille pitää tehdä omat penkit ja kyltti jossa lukee reikäratissa!

        NIIN BUSSILLA, VASTAA NYT KUINKA TYÖNTEKO ONNISTUU VANHANKANSAN TYÖMIEHELTÄ? OLETHAN KERTONUT OLEVASI 140 CM. VASTAUSTA ODOTELLESSA.

        Ihan hyvin työnteko onnistuu...

        Ja johan kerroin että se isoin ajamani auto MB Actros on TISMALLEEN sama kuin jos on 60 tonnia ja 25,25 pitkä yhdestelmä... Tai siis ei ole, ajamani auto on noin 3 metriä pidempi kuin "veturi" toki tossakin on vetokita...

        Sitten vaikea kysymys.

        Paljonko tulee sakkoa jos ton perään laittaa täysperävaunun ja ajaa yleisellä tiellä (olettaen että kuskilta löytyy CE kortti)


      • EiTämäOsaaVastata
        Bussissa kirjoitti:

        Ihan hyvin työnteko onnistuu...

        Ja johan kerroin että se isoin ajamani auto MB Actros on TISMALLEEN sama kuin jos on 60 tonnia ja 25,25 pitkä yhdestelmä... Tai siis ei ole, ajamani auto on noin 3 metriä pidempi kuin "veturi" toki tossakin on vetokita...

        Sitten vaikea kysymys.

        Paljonko tulee sakkoa jos ton perään laittaa täysperävaunun ja ajaa yleisellä tiellä (olettaen että kuskilta löytyy CE kortti)

        Kuinka kauan kiertelet kysymystä? Sulta on kysytty useaan eri kertaan mitä apuvälineitä joudut käyttämään työssäsi koska olet niin lyhyt? Koeta nyt vastata kysymykseen äläkä selitä mitä sattuu. Auton merkillä ja mallilla ei ole mitään väliä.

        Näistä sun selityksistä voimme kaikki päätellä ettet ole 140 cm, et ole kuski ja et ole muuta kuin sekopää. Kun et pysty vastaamaan asialliseen kysymykseen.


    • terävärekkakuski

      teidän voimat on kyllä meihin verrattuna aika heikot ja meidän työllä kuolee 70 äijä aortan repeämiseen.Minä heittelen kevyesti 70 kg nyssyköitä ja nostelen painavia te50-70 ette ja väsytte paljon meitä nopeammin kalkkikset.yksi vanha60 v.konekuski kuoli rattiin tulessaan työmaalta.Busikuskeilta ei kysytä mitään ajakoon vaan sitä ikkunapaketti autoa,eikä puutu rekkahommiin,mitkä on mieten töitä,eikä neitien niinku pussikuskin homma.Hähä onko libresse vaihdettu!

    • Kovpersui

      Mä ajan vanhana ukkona laardiperse nuorison suohon.Köysineliössä saatte turpaan kunnolla.Likka kaverilla imetän lähtiessä.Hyvä kun sipsipussin jaksatte kantaa.Ja kolitsit polovissa paskoo täynnä.Vittu kun onnetonta porukkaaJa täällä kehutte millä.Ette millään munan imijät.

    • nuoretkuskitjyrää

      kyllä nykyään suutiman osan ladtista purkaa trukkikuskit.harvoin joutuu irse purkamaan rekan lastin ainakaan irtoperän.joutuu tietysti pumppukäryllä välilä kääntelemään lavoja.aika yleista umpikontissa.mutta kyllä on viimeaikoina hommat hoidettu trukilla.on niitä paikkoja kyllä missä saa pumppukäryllä purkaa lavat laiturille.Tuli mieleen mitenkäs vanhalta ukolta käy trukin ajo ja trukilla purkaaminen.taitaa mennä kalkkiksilta homma perseelleen.jokainen rekkakuski tietää miten lavat lastatataan,mutta mielikuvitus kuskit ei.Ai niin kovpersui taitaa jäädä trukkihommat sikseen ja tiedäkkö kehäraakki vajakki mikä on hymer jokainen rekkakuski on siihen törmännyt paitsi kehäraakki aivopieru joka ei saa edes tussukkaa.

    • nnmjjhy

      Rukki kuski alaarvoisin kuljetusalalla.Tahtoovat varastolla homoilla.Monessa paikassa olen nämä ruskeenreijän ritarit yllätänyt.Homoja sanon mä.Niille lyötävä loylykauha perseeseen.Rukkia ajaa joka poika ja tyttö.Nää homot niiltä ei ajot onnistu.Kyllä ne ruskeeta reikee ajaa- hikisiä ja punakoita haiseevat paskalle.ylipainosia ja kolitsit jalas.Roikkuu puolitangossa paskoo puolillaan ja kehutaan töillä.joopa joo.

    • heivasinvuodenalusta

      Ennen oli miehet rautaa,laidat oli puuta hiioohoi.Rautakuorma purettiin jopa pudottamalla.Ei ollu vastaanottaja paikalla yöllä.Töitä tehtiin haalareissa,pitkää päivää samalla kiekolla.Yhteishenki vailla vertaa,autettiin miestä mäessä.Linjakilvet katolla ,rekkavalo keskellä.Koittakaa uusi sukupolvi 40 vuotta alalla,teillä kohta itäeu:n kolleegat,ja tienistit.

    • hohoijaavaan

      Nuoret lopit muutaman vuoden alalla.Sit ne häipyy.Sen verran jaksavat.Ei tää oo 07-16,00 vaan päivät venyy.Ja parasta joskus ois otettava remppa haalarit päälle ja auton alle.Vaikka ois kuinka uutta ja huolto sopimusta.Jotain joutuu itse tekeen.

      • Totta. Itsekin menen töihin taas tossa yhdeksän jälkeen illalla. Talla pohjassa kohti Hesaa ja takas Turkkuseen kierrellen kaikki pikkukylät yms...Turussa vielä noin 10 kauppaa....

        Autossa on 10 metrin kaappi ja melkein joka päivä täynnä, puolet autosta (10 fin lavaa) lastataan ja puretaan sähköpässillä, loput käsin, työntämällä, vetämällä, nostamalla jne jne....

        Kotiin pääsen aamulla kahdeksan jälkeen.

        Ei kauhean paha vuoro siis, vaikka joutuu oikeasti tekemäänkin töitä (ajamista ehkä noin 5 tuntia vuorossa)

        Noh eiköhäs tämän jaksa, kun seuraavan kerran joutuu ajamaan vastaavan työvuoron sitten su illalla alkaen....

        Ja jos autoon tulee ongelmia, niin ne korjataan parhaan mukaan..

        PS. Meidän firmassa palkan saa välililtä aloitusaika - lopetusaika, ei siis pakollisia palkattomia taukoja kuten vaikkapa L0un@1sJ@k€lussa, vaan tauot saa pidettyä näppärästi lastaukse, purun yms. yhteydessä, varsinaisia taukoja ei ole, paitsi ehkä kun pysähtyy kuselle pysäkille


      • BussillaTyypinTuotos
        Bussissa kirjoitti:

        Totta. Itsekin menen töihin taas tossa yhdeksän jälkeen illalla. Talla pohjassa kohti Hesaa ja takas Turkkuseen kierrellen kaikki pikkukylät yms...Turussa vielä noin 10 kauppaa....

        Autossa on 10 metrin kaappi ja melkein joka päivä täynnä, puolet autosta (10 fin lavaa) lastataan ja puretaan sähköpässillä, loput käsin, työntämällä, vetämällä, nostamalla jne jne....

        Kotiin pääsen aamulla kahdeksan jälkeen.

        Ei kauhean paha vuoro siis, vaikka joutuu oikeasti tekemäänkin töitä (ajamista ehkä noin 5 tuntia vuorossa)

        Noh eiköhäs tämän jaksa, kun seuraavan kerran joutuu ajamaan vastaavan työvuoron sitten su illalla alkaen....

        Ja jos autoon tulee ongelmia, niin ne korjataan parhaan mukaan..

        PS. Meidän firmassa palkan saa välililtä aloitusaika - lopetusaika, ei siis pakollisia palkattomia taukoja kuten vaikkapa L0un@1sJ@k€lussa, vaan tauot saa pidettyä näppärästi lastaukse, purun yms. yhteydessä, varsinaisia taukoja ei ole, paitsi ehkä kun pysähtyy kuselle pysäkille

        Tässä tämän ajatusten Aurajoen tuotoksia taksipuolelta. Siellä tämä kaveri on tappamassa kaikki. Töitähän sillä ei ole. Kuhan trollailee täällä.

        VastausTaiSattuuPaljon

        9.2.2016 12:34

        Koitetaan sitten pitää keskustelu asiallisena
        http://www.pakukuljetus.fi/fi/Kuljetuspalvelut/PakettiautoJaKuljettaja/

        ko. firmalla ei ole henkilöliikennelupaa, silti sivuilla sanotaan "Lisäksi mukaan mahtuu kaksi matkustajaa."

        Eli onko tuollainen laillista vaiko ei? Eli tarjotaan kyytiä henkilöille rahaa vastaan, vaikka he eivät kuulu mihinkään "kimppakyytirinkiin" tms. ja tavaraksi riittää vaikkapa 1 matkalaukku

        Eli jos tuo on laillista, niin koska se muuttuu laittomaksi?

        - Kun autoksi tulee vaikkapa Volvo V40 johon ei vaadita tavaraliikennelupaa?

        - Kun kuskin lisäksi mahtuukin mukaan vaikkapa 4 matkustajaa?

        - Kun hinta alkaa olemaan edukkaampi kuin taksilla?

        - Kun kyyditettävien tavaroiden määrä on pieni (esim 1 matkalaukku?

        Tai koska? Sehän on selvää että taravarakuljetus vaatii sen 24% ALV:n joten siitä tuskin kiinni jää

        Eli milloin tuollainen toiminta muuttuu laittomaksi, jos ei sitä jo ole???

        JA MUISTETAAN SE ASIALLINEN KESKUSTELU, EI STALKKAAMISTA, NIMITTELYÄ, HAUKKUMISTA TMS!!!!!!!!!


      • BussillaTyypinTuotos kirjoitti:

        Tässä tämän ajatusten Aurajoen tuotoksia taksipuolelta. Siellä tämä kaveri on tappamassa kaikki. Töitähän sillä ei ole. Kuhan trollailee täällä.

        VastausTaiSattuuPaljon

        9.2.2016 12:34

        Koitetaan sitten pitää keskustelu asiallisena
        http://www.pakukuljetus.fi/fi/Kuljetuspalvelut/PakettiautoJaKuljettaja/

        ko. firmalla ei ole henkilöliikennelupaa, silti sivuilla sanotaan "Lisäksi mukaan mahtuu kaksi matkustajaa."

        Eli onko tuollainen laillista vaiko ei? Eli tarjotaan kyytiä henkilöille rahaa vastaan, vaikka he eivät kuulu mihinkään "kimppakyytirinkiin" tms. ja tavaraksi riittää vaikkapa 1 matkalaukku

        Eli jos tuo on laillista, niin koska se muuttuu laittomaksi?

        - Kun autoksi tulee vaikkapa Volvo V40 johon ei vaadita tavaraliikennelupaa?

        - Kun kuskin lisäksi mahtuukin mukaan vaikkapa 4 matkustajaa?

        - Kun hinta alkaa olemaan edukkaampi kuin taksilla?

        - Kun kyyditettävien tavaroiden määrä on pieni (esim 1 matkalaukku?

        Tai koska? Sehän on selvää että taravarakuljetus vaatii sen 24% ALV:n joten siitä tuskin kiinni jää

        Eli milloin tuollainen toiminta muuttuu laittomaksi, jos ei sitä jo ole???

        JA MUISTETAAN SE ASIALLINEN KESKUSTELU, EI STALKKAAMISTA, NIMITTELYÄ, HAUKKUMISTA TMS!!!!!!!!!

        Oho! vainoharhaisuus menee aika pitkälle? Kokeiles jotain lääkkeitä, vaikkala Lymeactivista? Tai arvostele sitten kun itse uskallat rekisteröityä, eiks jep :)


      • BussillaTuomasVauhdissa
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! vainoharhaisuus menee aika pitkälle? Kokeiles jotain lääkkeitä, vaikkala Lymeactivista? Tai arvostele sitten kun itse uskallat rekisteröityä, eiks jep :)

        Tuomas, Lapissa pääset ilman lähetettä hoitoon. Nyt kipinkapin sinne. Rehellinen vanhan ajan työmies. Anna meidän kaikki valeet kestää. Simppeliä. Nolla.


      • BussillaTuomasVauhdissa kirjoitti:

        Tuomas, Lapissa pääset ilman lähetettä hoitoon. Nyt kipinkapin sinne. Rehellinen vanhan ajan työmies. Anna meidän kaikki valeet kestää. Simppeliä. Nolla.

        Aika raukkamaista toimintaa! Ymmärrän, olet vähän kateellinen meille rekisteröidyille ja sitten koitat vähän stalkata jne. Huonolla menstyksellä :)

        Noh ootkos sä se Valion pelle joka kiroaa omaa työtään :))


      • MeeNytHoitoon
        Bussissa kirjoitti:

        Aika raukkamaista toimintaa! Ymmärrän, olet vähän kateellinen meille rekisteröidyille ja sitten koitat vähän stalkata jne. Huonolla menstyksellä :)

        Noh ootkos sä se Valion pelle joka kiroaa omaa työtään :))

        Hanki kuule elmä. Sulle kateellinen? Pankki-pakettiautomaatti, sähkömies, bussilla, sisumäättä, häivytitapansut, häivytaisagahoitaa, häivytaitapankehari jne

        Tuomas. Hakeudu hoitoon. mene vaikka äidin kanssa. Äiti voi viedä. Kimppakyydillä.


      • MeeNytHoitoon kirjoitti:

        Hanki kuule elmä. Sulle kateellinen? Pankki-pakettiautomaatti, sähkömies, bussilla, sisumäättä, häivytitapansut, häivytaisagahoitaa, häivytaitapankehari jne

        Tuomas. Hakeudu hoitoon. mene vaikka äidin kanssa. Äiti voi viedä. Kimppakyydillä.

        Selvästikin kateellinen... Kenties olet se L0un@1s... nimisen firman hiirulainen joka ei uskalla laittaa vastaan ikinä, nuolee persettä ja kiroaa netissä :)


      • KloppiHuutelee
        Bussissa kirjoitti:

        Selvästikin kateellinen... Kenties olet se L0un@1s... nimisen firman hiirulainen joka ei uskalla laittaa vastaan ikinä, nuolee persettä ja kiroaa netissä :)

        Sähän olet ihan ullalla. Ihan latva himmee koko kloppi.


      • KloppiHuutelee kirjoitti:

        Sähän olet ihan ullalla. Ihan latva himmee koko kloppi.

        Kateus... Noh ehkä sullakin on joskus miestä lopettaa olemasta tommonen hiirulainen ja olla töissä joissa viihtyy...

        Jaahas, se on keskisviikko ja kello 19:30..

        Arvaas kuule mitä, menisin oikein mielelläni töihin 21:00 ja pääisin kotiin vaikkaa 8:00... Ei auta, tän viikon työvuoro tehty joten pakko availla ekaa lonkerotölkkiä ja suunnistaa siinä 22:00 aikoihin baariin :)


      • KloppiÄidinLuona
        Bussissa kirjoitti:

        Kateus... Noh ehkä sullakin on joskus miestä lopettaa olemasta tommonen hiirulainen ja olla töissä joissa viihtyy...

        Jaahas, se on keskisviikko ja kello 19:30..

        Arvaas kuule mitä, menisin oikein mielelläni töihin 21:00 ja pääisin kotiin vaikkaa 8:00... Ei auta, tän viikon työvuoro tehty joten pakko availla ekaa lonkerotölkkiä ja suunnistaa siinä 22:00 aikoihin baariin :)

        Mene sinä turhake edes töihin äläkä huutele sieltä äidin hameen alta. Kloppi ei ole tehnyt päivääkään töitä ja esiintyy jokaisen alan osaajana. Samat jutu jokapuolella nimimerkit vaan vaihtuu.


      • KloppiÄidinLuona kirjoitti:

        Mene sinä turhake edes töihin äläkä huutele sieltä äidin hameen alta. Kloppi ei ole tehnyt päivääkään töitä ja esiintyy jokaisen alan osaajana. Samat jutu jokapuolella nimimerkit vaan vaihtuu.

        Jaahas! Että kateus paistaa..

        Olikos torstai hiljainen päivä? Oot koneella jo 12:00 jälkeen, olitko töissä ihan vain 2:00-12:00

        Noh semmosta sattuu tommosille hiirulaisille jotka tekee kaiken mikä pyydetää


      • TäähänOnIhanLuuseri
        Bussissa kirjoitti:

        Jaahas! Että kateus paistaa..

        Olikos torstai hiljainen päivä? Oot koneella jo 12:00 jälkeen, olitko töissä ihan vain 2:00-12:00

        Noh semmosta sattuu tommosille hiirulaisille jotka tekee kaiken mikä pyydetää

        Voi sua kloppi. Katsos pölkky kun nykyaikana voi kone olla mukana vaikka töissä. Sitähän sä kloppi et ymmärrä kun et ole töitä tehnyt. Mee nyt sinne mamman hameen alle kitisemään.


      • TäähänOnIhanLuuseri kirjoitti:

        Voi sua kloppi. Katsos pölkky kun nykyaikana voi kone olla mukana vaikka töissä. Sitähän sä kloppi et ymmärrä kun et ole töitä tehnyt. Mee nyt sinne mamman hameen alle kitisemään.

        Siinä mielessä olen myös wanhan ajan kunnon työmies että ei oleälypuhelinta/tablettia

        Läppäri löytyy, että voi vaikkapa laivareissun aikana käyttää nettiä. omaa 4g nettiä ei ole :)

        Mitäs hiirulainen muuta, joko nukkumassa että jaksat mennä töihin 2:00 taas... Entäs huomenna, tuleekos kovat kännit, tai menetkö ajamaan VAIN... kahdeksaksi tunniksi lauantaina "sehän on ihan normaalia kuljetusalalla"


      • TuomasBussissaa
        Bussissa kirjoitti:

        Siinä mielessä olen myös wanhan ajan kunnon työmies että ei oleälypuhelinta/tablettia

        Läppäri löytyy, että voi vaikkapa laivareissun aikana käyttää nettiä. omaa 4g nettiä ei ole :)

        Mitäs hiirulainen muuta, joko nukkumassa että jaksat mennä töihin 2:00 taas... Entäs huomenna, tuleekos kovat kännit, tai menetkö ajamaan VAIN... kahdeksaksi tunniksi lauantaina "sehän on ihan normaalia kuljetusalalla"

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14118704/bussissa1516-idiootti-pesiytynyt-tanne-

        Oliko muuta?


    • rekkakuskin

      se on sellaista työtä.että pitää viihtyä tienpäällä.lpulta tulee tavaksi viettää luppoaikaa rahtipensiksellä.

    • joskusjanakkalas

      Konkari 55v kysyi keltanokkajuitsarilta,moneen mä tuun aamulla?Poitsu vastas,tuu puli kuuteen.Tais juisari mennä piiloon,konkari tuli töihin puoli kuus.

      • Nuori_kuljettaja_

        Mikä vitun puli kuuteen?? Opettele oikeinkirjoitusta vaari. Myös pisteen, huutomerkin, pilkun ym ym jälkeen tulee välilyönti.
        Lisäksi kirjoittama juttusi oli todella typerä, enkä näe siinä mitään hauskaa tai vitsiä, joka sinulla oli tarkoitus. Juttu saattaa olla alunperin hyvä, mutta kömpelösti ja väärin kirjoitettuna siintä ei tullut mitään. Hoidit varmaan aikoinaan työsikin yhtä kömpelösti ja väärin.


      • vaarikiito

        Pennulla on koulunkäynti hanskas.Jatka vaan opintoja,älä aloita autokoulua.


      • Välitunnilla
        vaarikiito kirjoitti:

        Pennulla on koulunkäynti hanskas.Jatka vaan opintoja,älä aloita autokoulua.

        Varmaan joo ja ikää ei ole paljoa kuten vaarilla. Kohta hoitaja tuo ruokaa vaarille ja vaihtaa kuivan tenan.


    • hä_hä

      Yli viiskymppistä ei kelpuuteta enää mihinkään töihin.
      Poljetaan ansaittu eläke pohjamutiin, että riittäisi rahat herrojen miljoonaeläkkeisiin.

    • nuoretkuskit

      vanha kuppe ajorekkaa ,yhtä äkkiä tuli kakkavaippaan ja piti ajaa levähdys paikalle vaipanvaihtoon .Sekään ei onnistunut piti pyytää nuorta kuskia apuun!

    • vanhakulkija

      Voi hellan lettas sen tähen.onhan näitä pilipali poikia ja tyttöjä nähty.ressukat kun tulevat firmoihin harjotteleen on pitkälippanen lakki päässä siloset posket innosta punasena.luullaan että se on homma sitä että paarin pihaan kurvataan kiiltävällä rekalla.totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempi.eka harjottelu päivän jälkeen jo alaleuka vapisee ja itketään ettei voi lähtä seuraavana päivänä kun pitää niin aikasin nousta ei jaksa.tämmöset sonta kärsät kun laitettas oikein tosissaan tekeen töitä niin voi hyvääpäivää.työn antajan varmaan pitäs pyllykin tulla lapsukaisilta pyyhkimään.hyvä kun motarilla saadaan pidettyä joku pahanen kontti rekka tiellä.kamala jos tuommonen puudeli laitettas hieman pienemmälle tielle täysperän kanssa.joku 50 paikan jakokuorma kyydis ja samaan aikaan ottamaan jo paluukuormaa kyytiin.ei tulis yhtään mitään.niin ja onha se kuletusfirmallakin joku vastuu.hiljattain juttelin kekisuuren kuljetus liikkeen omistajan kanssa joka totesi ettei hänellä ole vara päästää yhtään vanhempaa ammatti kuljettajaa pois.ei ole kuin puukenkä räkänokkia tulos tilalle joilla ei tee yhtään mitään.onhan näitä super rahtareita nähty.joo niin kotimaan ajos ku venäjän ja pohjoimaiden.rajalla tai satamas kun painaa kanikassa kaasua niin alko paha poru lällärissä elkää jättäkö elkää.pissi pöksyissä ulvotaan hätäänsä ulos.taitas heidänkin paikka olla vielä äipän tissiä lutkuttamassa.no entäpä kun pitäs kalustoon tehdä jotain pientä remonttia tienpäällä.ei mitään tule touhusta.ei ratasta saa edes tumpelot vaihdettua.ei totta totisesti näytä suomalaisen uusien raskaankaluston kuljettajien "ammatti taito"hääviltä.kun ennen ei ollut puhelimia eikä navigointi välineitä autossa niin ajatelkaapa kun joutus tällainen puukenkä puudeli lähteen reissuun .ei tulis yhtään mitään.taitas isompi asia rysähtää tallin pihalla housuihin.ite olen 30vuotta ollut tien päällä ja silloin kun alotin niin se touhu oli toisenlaista.sitä en sano että kukaan olis seppä syntyissään.en minäkään ole ollut.silloin kysyttiin neuvoja vanhemmilta kokeneilta kuljettajilta.kyllä neuvoja sai ja apua.mutta oli meillä nuorilla kuljettajilla kunnioitusta myös heitä kohtaan.kunnioitan heidän ammattitaitoa vieläkin vaikka moni taitaa olla jo haudassa ja loput eläkkeellä.jos kalusto sekä tiestö ei ollut hääviä silloin kun minä aloitin niin niillä miehillä se vasta huonoa on ollutkin kun he on alottaneet.vanhimmat ja huonoimmat autot oli aina nuoremmilla kuljettajilla.eipä kyllä kukaan olisi kehannut mennä talon uusinta ajokkia itelleen vonkumaankaan.jako kuormien ja muiden työläämpien hommien teko oli nuorempien touhua.yleensä isäntä tai kokenut kuljettaja oli kaverina.ei näitä töitä muuten opi kuin tekemällä.ne kurssikeskus ja paarin höpöttäjät ovat olleet ja ovat tulevaisuudessakin tämän alan pohjasakkaa.lopuksi totean vielä että on minun matkassa ollut myös sellaisia nuoria naisia sekä miehiä joista on tullut ajan kanssa ammattilaisia.mutta niistä on nähnyt sen heti.asenne ja halu oppia on ollut kohillaan sekä tietynlainen nöyryys.enkä tarkota mitään perseennuolenta asennetta.sellaisia nuoria kuljettajia on ollut mukava opastaa ja jakaa omia kokemuksia.turvallisia ajo kilometrejä kaikille.

      • RekkaPelle63v

        Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pärjää vähemmällä.
        Tyhmät rekkajullit kehuu työnteolla, kun äly ei muuhun riitä. Ei mihinkään muuhun.
        Puskekaa apinat duunia, somali kiittää.


    • Kuljetus-MaunoMuholaOy

      Enpä ikinä ottaisi autonkuljettajaksi yli 50 vuotiasta.
      No deal.

    • eiyhtäänharmita

      vanhakulkija jos et rekkepelle63v oikein tajunnut tarkoittaa sitä,että ammattiin pitää olla huvin suoritetun ammattikursin lisäksi luontaista taipumusta ,kykyä ja mlelenkiintoa ammattiin.Rekka hommiin eikannata lähteä jollei se tunnu luonolliselta,työn antajan mieliksi ajaminen ,kuka nopeiten on perillä johtaa nopeaan loppuun palamiseen.Ennen kuin alat alalle,vastaa itsellesi muutamaan kysymykseen: viihdytkö yksin työssä?tykkäätkö tehdä töitä itsenäisesti?Onko väliä sen minne menet yöksi?onko väliä kuinka kauan reissukestää?oletko varma .että voimasi riittävät fyyseen ryöhön?Oletko tarpeeksi vahva vaihtamaan pyörän?osaatko huolehtia rekan muutamista huolto töistä?Näinkin käy joutuu räntäsateessa vaihtamaan tuulettajan hihnan.Entäs tämä joudut laittamaan lumituiskussa ketjut osaatko?itse aloitin hommat jo 1970 luvulla.Nyttemmin eläkkeellä.jos nuoret joutuisi ajamaan niillä autoilla joilla me ajettiin päässi itku.esim fullerin sisu.vanha scanja .kaiki muitaa petterin vaihtolava auton punaisine kauhukahvoineen penkkien takana.nuorilla on nykyään rekan paikalla avaruusalus.

      • RekkaKurko26v

        Laita kääkkä tekohampaat lasiin ja mee bingoon. Sä mitään oo rekkaa ajanu, kuunnellu tankkaripoikana tosimiesten juttui ja luulet olevas rekkakuski. Rollaattorissas on sumuvalot?


      • rahtarikansalkupää
        RekkaKurko26v kirjoitti:

        Laita kääkkä tekohampaat lasiin ja mee bingoon. Sä mitään oo rekkaa ajanu, kuunnellu tankkaripoikana tosimiesten juttui ja luulet olevas rekkakuski. Rollaattorissas on sumuvalot?

        voi vitun runkku vai ei oo ajanut,taidat olla räkänokka alalla eiyhtään harmita ajo linkkua 40vuotta.on alkupään numeron omaava rahtari ja rahti piireissä tunnettu ja rahtari kilpailussa hyvin pärjännyt.Ajaa muuten vieläkin silloin tällöin linkkua.


    • vllkkii

      meillä eski-suomessa vanhat kuljettajat arvossaan.60-70 vuotiaita soitetaan kotoo töihin.Miksikö? Ne tulee ajoissa töihin.ajokki pidetään kunnossa.Ja se tärkein ammattitaito.Nuoret lopit hyppii minne sattuu,Maanantai ja perjantai ei työ maistu,joko rapula tai kiire hankkimaan sitä.Ja auton huolto korjaus töistä ei mitään hajua.Minä otan melellään vanhempia herroja töihin.Ja pojat moni nainen on mennyt teidän ohi.Baarissa mukava kehuskella perhana valitsi naisen.Minä reipas 20v en kelvannut miks?

      • Rekalla12miljoonaaKm

        Juu juu, puhu sie ni mie pitelen hevoista.


    • tiellätaas

      Esa 58v.vaihtoi hiljattain toiselle puuta ajamaan.Martti ,61v vaihto työpaikkaa
      Lupasi lopettaa kun täyttää 64.Täälla Uudellamaalla ikämies on haluttu töihin.On paljon tosi hyviä nuoria,kuitenkin valitettavan moni on pettänyt työnantajan luottamuksen.Minä aion ajaa 65 ikäiseksi,katsotaan sen jälkeen lisää.Hyvin meillä nuoret ja vanhat hoitaa hommansa,turha yleistää ja muita haukkua.

    • ikämiehet

      Ei ikämiehet kuulu rekan rattiin, ehkä jotain merikonttikeikkaa voi satunnaisesti ajaa tuurarina. Olihan tuossa mennä kesänä karmean näköistä kun joku about 60v pappa oli sahalla ottamassa lankkukuormaa. Ukko kun räikkäsi liinoja kiinni helteessä niin näytti siltä että kuolee ihan justiinsa siihen paikkaan. Läpimärkänä hiestä ja punasena ähisi ja puhisi ja köhi, ei ollut slaaki kaukana.

      • edellinen

        ja kuorman sidottuaan ja pressun suljettuaan ukko vetäytyi punkalle toipumaan


    • talkkarimiettii

      oho.vai on joku kuski ajanut 12 miljoonaa kilometriä.oletko ollut huilaamatta rakalla liikenteessä noin120vuotta taidat olla mailman vanhin ihminen.

    • vanhatkukitpois

      vai on ikäkuskit taitavia,no minkähän edessä ajanut rekka jota ajo64 v. kuski osu edllä ajavaan asuntovaunuunja autoon joka sitä veti?Pysähdyin myös paikalle. kuski väitti ,että caravaanari kiiladi ohitus tilanteessa ja unohti,että näin tapauksen.Poliisi tuli ja teki raportin.Kerroin niin kuin se tapahtu ja kuski sai akon ja vakuutus joutuu korvaaman onnettomuuden.Sen lisäksi kuski oli rikkuri ajoi eläkkeellä ,perhe firmansa rekkaa.Vanhat kuskit jotka on yli 55 v pitää laittaa eläkkeelle pilaamasta meidän mainetta!

      • pelineteensiitä

        Ihan sama, vanha tai nuori, samaa p*skasakkia, ylinopeutta aina kun se on mahdollista alle 100km/h rajoitusalueella, motareilla/kehäteillä (pk-seutu) ohi pitää toisesta puukenkäpellestä mennä, vaikka rajoitin hakkaa jo päälle, no ootte määränpäässä ehkä 1min ennen sitä ohitettua, ammattitaito/ammattiylpeys=joustavuus ja muitten huomioiminen liikenteessä on kadonnut "mäkisten/kankkusten jj:tten/häkkisten/räikkösten" myötä koko porukasta, minäminäminä menttaliteetilla menette ja olette loanneet oman pesänne muitten silmissä.


    • nuoretkuskit

      50vuotiaat saa malla oikeaa rahtari kuljetus työtä.Pääsette ajamaan paskaa traktorilla pellolle.

    • matkakoti

      ompas .taas ammattikuskit töissä.Ei kyllä alle 170 cm pitkä aja heiposti,kuorma eikä rekka autoa.Tiedän koska ajan välillä rekkaa.Olen 170cm pitkä nainen ja on itsellä jo säätöjen kanssa hankaluuksia,kun äijän köriläät murjoo penkin säädöt painaville jättiläisille.Mitenkä muka 140-160 cm pitkä voi ajaa rekkaa? Kun meille jo sanotaan ,että teille pitää tehdä omat penkit ja kyltti jossa lukee reikäratissa!

      • Oijoijojioji 170 pitkä nainen? Tuutko ryyppäämään ja telmimään mun kaa tänään. Ittel pitkä vapaa nääs?


      • RunosmänKiskanTuomas
        Bussissa kirjoitti:

        Oijoijojioji 170 pitkä nainen? Tuutko ryyppäämään ja telmimään mun kaa tänään. Ittel pitkä vapaa nääs?

        Sun vapaas on todella pitkä. Työtön kun olet. Miksi et vastaa mitä apuvälineitä on autoon asennettu että näet ulos ja yllät polkimille? Kiertelet asiaa. Jätät vastaamatta koska olet trollaava työtön pelle. Tee vaikka tänne palkkalaskelmia. Olethan niissäkin varsinainen asiantuntija. Onneton.


      • RunosmänKiskanTuomas kirjoitti:

        Sun vapaas on todella pitkä. Työtön kun olet. Miksi et vastaa mitä apuvälineitä on autoon asennettu että näet ulos ja yllät polkimille? Kiertelet asiaa. Jätät vastaamatta koska olet trollaava työtön pelle. Tee vaikka tänne palkkalaskelmia. Olethan niissäkin varsinainen asiantuntija. Onneton.

        Totta, olen ollut työttömänä monta vuotta. Vaikka tekisin kuukauden yhteen ptukeen töitä en ilmoita TE toimistoon mitään...

        Esim. tammikuusta YTK ilmoitti tylysti

        Työtulot yhteensä 1985.94 e
        Perustepalkka 2389.29 e
        Päiväraha 18.76 e
        Täysipäiväraha 68.05 e
        Omavastuuaika
        Fraasi Teillä ei ole oikeutta työttömyysetuuteen, koska työaikanne ylittää 80 prosenttia alalla sovellettavasta kokoaikaisen työntekijän enimmäistyöajasta. Työttömyysturvalaki 4 luku 3 § 1 mom.

        Joten hyvä näin, tehdääntöitä vähän, saadaan täysi palkka, jos kakka työpaikka, ei mennä tai otetaan loparit ja raha juoksee :D :D


      • matkakoti
        Bussissa kirjoitti:

        Oijoijojioji 170 pitkä nainen? Tuutko ryyppäämään ja telmimään mun kaa tänään. Ittel pitkä vapaa nääs?

        pidätkö kaikkia naisia jotka ajelee rekalla hutsuina.


    • rahatonsairaskinvielä

      Ei oteta 45 vuotiastakaan mihinkään hommaan että älä sure.

      • abce_ap

        Juuei. Olen 45vee. Työkkäri ehdottaa työkokeilua. Työhistoria 20vee. 90-lamassa otettiin kuskeiksi tilansalopettaneet -50vee maajussit, kun kone-työtä on ollut ja E-kortti oli monella C kylkiäisenä 50-luv alun syntyneille. Tänään pitää olla koulutus ja verkosto. Pelkkä osaaminen on turhaa: kukaan ei anna sulle työtä jota kannattaa tehdä. Ei taida maitobonde vaihtaa rattiin enää tänäpäivänä. Taksikuskeja saapunut maahan sankoin joukoin.


      • olipa
        abce_ap kirjoitti:

        Juuei. Olen 45vee. Työkkäri ehdottaa työkokeilua. Työhistoria 20vee. 90-lamassa otettiin kuskeiksi tilansalopettaneet -50vee maajussit, kun kone-työtä on ollut ja E-kortti oli monella C kylkiäisenä 50-luv alun syntyneille. Tänään pitää olla koulutus ja verkosto. Pelkkä osaaminen on turhaa: kukaan ei anna sulle työtä jota kannattaa tehdä. Ei taida maitobonde vaihtaa rattiin enää tänäpäivänä. Taksikuskeja saapunut maahan sankoin joukoin.

        Kukaan liittoon kuluvaa huoli.


    • Dbkidbki

      Yt- ja siivottiin vanhemmat kuskit kortistoon ja otettiin nuorempaa tilalle suoraan koulunpenkiltä!Korjauskutannukset nousseet puolella ,kun kalustoa kolhitaan ja tavaraa rikotaan sitä käsiteltäessä! Tästä se säästö tulee firmaan!

    • juitsaari

      Nuoria poikia ja tyttöjä on helppo muiluttaa! Nämä vanhat kuskit ovat pelottavia ei niille uskalla mitään sanoa kun ärähtävät!

    • lökäpöksyt

      Kyllä siinä ei työnantajaa paljo naurata kun 2000-luvulla syntyneet astuu työelämään!

      • Totta, nykyjään osaa nuoret arvosttaa asiaa nimeltään ELÄMÄ

        Joten firmat tyyliin "töitä ma-pe 10h ja joka kolmas lauantai 6h" saa ihan vapaasti etsiä kuskeja :)


      • gdhsjkalallal
        Bussissa kirjoitti:

        Totta, nykyjään osaa nuoret arvosttaa asiaa nimeltään ELÄMÄ

        Joten firmat tyyliin "töitä ma-pe 10h ja joka kolmas lauantai 6h" saa ihan vapaasti etsiä kuskeja :)

        Sulle niitä ei ole missään, Tuomas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe