DEMONIEn Riivaama

HENKIHIEVERISSÄ

Huumeriippuvainen lapseni on demonien riivaama. Hänen oma persoonansa on poistunut(jäänyt vangiksi) jo vuosia sitten. Käytös, sekä puuheet ovat äärimmäisen pahoja ja itsetuhoisia. Hän tuhoutuu pian, ellei saa apua. Eräs uskovainen mies kertoi nähneensä demonit lapseni ympärillä. Kuinka voi auttaa, mitä voi tehdä? Paitsi rukoilla. Voiko demoneita saada rukouksin jättämään aikuisen lapseni ruumiin vai tarvitaanko manaajaa? Onko Suomessa manaajia? Kuinka manaus käytännössä tapahtuu?

15

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fda

      Sen sijaan, että ruokkisitte lapsesi harhoja, teidän pitäisi hankkia hänelle oikeaa psykiatrista hoitoa.

      • minusta.tärkeintä

        Tärkeä asia on myös rukous, koska se on yhteys Jumalaan.


    • voivapautua

      On mahdollista, että lapseni outo käytös johtuu ihan vain pitkäaikaisesta huumeiden käytöstä ja aivojen muutoksesta.
      Jos kysymys on demonivoimista, niin silloin auttaa rukous. Joillain uskovaisilla on Jumalalta erikoinen armoitus ajaa ja vapauttaa demonivoimista ja joskus tarvitaan pitkä taistelu ja paasto. Vapautumiseen vaikuttaa myös se, onko asianomainen sidoksissa oleva henkilö itse halukas vapautumaan. Jos on demonien sokaisema niin aisanomainen ei kyllä itse sitä tajua.
      Mitään manaajaa ei tarvita eikä saa edes käyttää. Rukoilijoiden tulee olla henkilökohtaisesti elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen.

      Se on selvää, että Jumala rakastaa lastanne ja myös teitä äärettömästi ja tahtoo aina vapauttaa ja auttaa. On myös tärkeää, että annatte ensin oman elämänne ehdoitta rakastavan Jumalan ja Jeesuksen huomaan. Ota yhteyttä tähän uskovaiseen mieheen.
      Vanhurskaan (uskovaisen rukous) voi paljon. Jaakob 5:16. Ja Jumalalle on kaikki mahdollista.

    • Vai demoneita ja pahoja hönkäyksiä!

      Nyt äkkiä peilin eteen,msieltänse vika löytyy, peilistä. Mieleltään sairaann ei pitäisi lisääntyä, uskonharhainen äiti tai isä pystyy helposti tuhoamaan lapsensa ja tässä mielestäni on malliesimerkki tällaisesta tapauksesta.

      • onpas-omituista

        Oletko sinä siis huumeriippuvainen kun sanatkin sekoilee?


      • he-ma
        onpas-omituista kirjoitti:

        Oletko sinä siis huumeriippuvainen kun sanatkin sekoilee?

        Tykkään kyllä pössytellä ja alkoholin kanssa ei ole minkäänlaista ongelmaa, aina on maistunut.

        Näpläimistövirheet johtuvat kuitenkin suurelta osin täbin softanäppäimistöstä ja grillinakkeihin verrattavista sormista.

        Huomaan, että argumenttien puutteessa yrität siirtää fokuksen pois asiasta tyypillisen uskonharhaisen tavoin. Jos jumalasi olisi olemassa, hän epäilemättä estäisi minua hänen mahtipontisuuttaa täällä jatkuvasti rienaamasta, joten sinun ei tarvitse hänen pyhää pieruaan puolustaa.

        Teet joko turhaa työtä tai syyllistyt jopa jumalanpilkkaan, kun kuvittelet hänen kakkinäkevyytensä olevan kyvytön itseään puolustamaan!


      • Kaksoisstandardit
        he-ma kirjoitti:

        Tykkään kyllä pössytellä ja alkoholin kanssa ei ole minkäänlaista ongelmaa, aina on maistunut.

        Näpläimistövirheet johtuvat kuitenkin suurelta osin täbin softanäppäimistöstä ja grillinakkeihin verrattavista sormista.

        Huomaan, että argumenttien puutteessa yrität siirtää fokuksen pois asiasta tyypillisen uskonharhaisen tavoin. Jos jumalasi olisi olemassa, hän epäilemättä estäisi minua hänen mahtipontisuuttaa täällä jatkuvasti rienaamasta, joten sinun ei tarvitse hänen pyhää pieruaan puolustaa.

        Teet joko turhaa työtä tai syyllistyt jopa jumalanpilkkaan, kun kuvittelet hänen kakkinäkevyytensä olevan kyvytön itseään puolustamaan!

        "Huomaan, että argumenttien puutteessa yrität siirtää fokuksen pois asiasta tyypillisen uskonharhaisen tavoin."

        Fokuksen siirtämistä pois itse aiheesta ja huomion kiinnittämistä kirjoittajan tekemiin painovirheisiin tapahtuu enimmäkseen kyllä teidän uskontokunnassanne, jonka täytyy sitten puheitasi mukaillen olla yhteydessä uskonharhoihinne.

        "Jos jumalasi olisi olemassa, hän epäilemättä estäisi minua hänen mahtipontisuuttaa täällä jatkuvasti rienaamasta, joten sinun ei tarvitse hänen pyhää pieruaan puolustaa. Teet joko turhaa työtä tai syyllistyt jopa jumalanpilkkaan, kun kuvittelet hänen kakkinäkevyytensä olevan kyvytön itseään puolustamaan!"

        Pyhien pierujen puheistasi päätellen sinähän se todellakin olet ilmeisen kakkinäkevä.


      • lopettaisit.tuon
        Kaksoisstandardit kirjoitti:

        "Huomaan, että argumenttien puutteessa yrität siirtää fokuksen pois asiasta tyypillisen uskonharhaisen tavoin."

        Fokuksen siirtämistä pois itse aiheesta ja huomion kiinnittämistä kirjoittajan tekemiin painovirheisiin tapahtuu enimmäkseen kyllä teidän uskontokunnassanne, jonka täytyy sitten puheitasi mukaillen olla yhteydessä uskonharhoihinne.

        "Jos jumalasi olisi olemassa, hän epäilemättä estäisi minua hänen mahtipontisuuttaa täällä jatkuvasti rienaamasta, joten sinun ei tarvitse hänen pyhää pieruaan puolustaa. Teet joko turhaa työtä tai syyllistyt jopa jumalanpilkkaan, kun kuvittelet hänen kakkinäkevyytensä olevan kyvytön itseään puolustamaan!"

        Pyhien pierujen puheistasi päätellen sinähän se todellakin olet ilmeisen kakkinäkevä.

        "Jos jumalasi olisi olemassa, hän epäilemättä estäisi minua hänen mahtipontisuuttaa täällä jatkuvasti rienaamasta...

        Jumalani on olemassa, vaikka sinä jatkatkin typerää pilkkaamistasi.


    • anteex.mä_käytän_hamppua

      Sinä se häntä riivaat. Anna aikuisen lapsesi elää omaa elämääsi ja unohda nuo vitun demonit. Esim. kannabis ei todellakaan ole niin paha kuin kuvittelette.

      • GoogletaVoodoo

        Jos se "lapsi" nyt ei itse sulle kertonut "demoneista" niin kannattaa jättää mainitsemattaa kokonaan. Kiva kun valmiiksi vaikeuksissa oleva sotketaan vielä voodookoukkuun ja mikäli se uskovainen mies on teidän kummankaan tuttu niin lyö pois, anna mennä, se sai valmiiks heikossa tilassa henkisesti olevan poikas maailman vanhimpaan ja julmimpaan koukkuun. Tuo on maanpäällinen helvetti. Koita saada poika uskomaan itseensä uudelleen. Sitä jumalaa voi käyttää lumelääkkeenä kuhan se ei ole mikään parrakas mies tai vaadi mitään takaisin - ei edes ajatusta.


      • höpön.ja.löpön
        GoogletaVoodoo kirjoitti:

        Jos se "lapsi" nyt ei itse sulle kertonut "demoneista" niin kannattaa jättää mainitsemattaa kokonaan. Kiva kun valmiiksi vaikeuksissa oleva sotketaan vielä voodookoukkuun ja mikäli se uskovainen mies on teidän kummankaan tuttu niin lyö pois, anna mennä, se sai valmiiks heikossa tilassa henkisesti olevan poikas maailman vanhimpaan ja julmimpaan koukkuun. Tuo on maanpäällinen helvetti. Koita saada poika uskomaan itseensä uudelleen. Sitä jumalaa voi käyttää lumelääkkeenä kuhan se ei ole mikään parrakas mies tai vaadi mitään takaisin - ei edes ajatusta.

        Höpsistä, kaikkia kukkujia sitä täälläkin kuuluu olevan.. muka lyö pois... ei nyt sentään!!


      • kirjoitan.nyt
        höpön.ja.löpön kirjoitti:

        Höpsistä, kaikkia kukkujia sitä täälläkin kuuluu olevan.. muka lyö pois... ei nyt sentään!!

        Niinhän se menee kun ensin juo viinaa ja sitten kirjoittelee tänne, niin kehoitetaan kännipäissään sekä luopumaan uskosta elävään Jumalaan, että lyömään... ei kiitos!


      • Kulttijäbä
        kirjoitan.nyt kirjoitti:

        Niinhän se menee kun ensin juo viinaa ja sitten kirjoittelee tänne, niin kehoitetaan kännipäissään sekä luopumaan uskosta elävään Jumalaan, että lyömään... ei kiitos!

        Ihan selvinpäin olen. Voit mennä sinne pieneen mielenterveysturvaan jota kirkoksi kutsutaan, jos saat siitä mielihyvää. Minä olen mielummin raitis ja vaikka miten kusipää hyvänsä, eipähän pompi hihhulit demonien ja kaikenmaailman syntikauhupsykoosien kanssa silmille saatikka pyydä liittymään mukaan. Taidan omata luontaisen defenssin noille teidän jutuille. :)


    • addiktiitse

      Tuskn olet vanhempani, mutta kuitenkin. Olen itse päihderiippuvainen. Kerran toinen vanhempani sanoi että pitäisikö sinun mennä manattavaksi, kun sinussa on demoneita. Tunsin tämän äärimmäisen loukkaavaksi ja osa vilppittömyydetä ja uskosta vanhempani rakkauteen poistui silloin.
      Psykiatrinen apu sekå päihderiippuvuuteen erikoistuneet tahot (a-klinikka, vertaistukiryhmät) ovat apu lapsellesi. Jos nämä eivät auta, voi tie olla hänelle eri. Tärkeintä on että luovutat lapseatasi ja ymmärrät hänen itsensä tekwvän päätöksensä elämässään. Hän on aikuinen. sinä et luultavasti kykene häntä auttamaan. päihderiippuvainen voi auttaa vain itseään. Hae al-anonista itsellesi apua myös. Läheinen ei tiedä itse useinkaan sairastuneensa. Sinullakin on oineus olla oma itsesi ja terve.

      Tämä softa ja nakkisofmet ovat tosiaan ärayttäviä.

    • apualöytyy

      Nyt täytyy sanoa että vaikutat psykoottiselta kun kuvittelet noita demonien riivausjuttuja. Jos tuollaisia riivaajien häätäjäisiä alat järjestelemään niin sehän se vasta ahdistava kokemus olisikin lapsellesi. Varmasti menisi vetämään huumeita noin paska koemuksen jälkeen jotta unohtaisi.. Yritä mieluummin puhua hänelle että menisi vieroitushoitoon. Netistä löydät googlettamalla yhteystiedot hoitopaikkoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe