Rasvainen kebab

ähky

Varokaa Porissa olevaa Käppärän noutopizzerian kebabia!Se on niin rasvainen ettei se edes maistu millekään ja lisäksi pahan makuista. Jotkut ovat jopa saaneet sieltä vatsataudinkin.

10

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi_vain_Käppärä

      amasta paikastahan noutopizza ketjun rasvaiset lihat ja lisukkeet tulevat, oletko kenties mokannut itse jotain Käppärän noutupizzan tiloissa, tuolloin voisin ymmärtää vuodatuksesi juuri ketjun ko. toimipaikkaa mustamaalaustasi kohtaan.

      Eiköhän ne muutkin noutopizzan liikkeet ole tuotteistaan niin rasvaisia etteivät ne sovellu sinulle?

      • ketjuton

        Mihinkään ketjuun kuulu...


      • Ketjussa_on.ja_pysyy
        ketjuton kirjoitti:

        Mihinkään ketjuun kuulu...

        Kyllähän Noutopizza niminen Pizzeriaketju suomessa tietääkseni toimii, onkohan joku sitten ottanut rekisteröidyn nimen pizzerialleen luvatta käyttöönsä


      • EiPysySori
        Ketjussa_on.ja_pysyy kirjoitti:

        Kyllähän Noutopizza niminen Pizzeriaketju suomessa tietääkseni toimii, onkohan joku sitten ottanut rekisteröidyn nimen pizzerialleen luvatta käyttöönsä

        Juu oli joskus. Noutopizza ketjua ei enää ole.


    • Syö herne soppaa.

      • yh_dys_s_a_n_a

        Jälki ruuaksi yhdys sanaa


    • Paraspitsapaikkaminusta

      Minä olen kyllä aina saanut ensiluokkaisia ja hyviä tuotteita ko. paikasta ja viikottain olen sieltä jotain hakenut. Palvelu ystävällistä ja paikka siisti. En kyllä ymmärrä mikä on syy moitteeseen.

      • Älämene

        Jos mielestäsi on ensiluokkainen ja hyvä tuote pitsa, josta puuttuu mm juusto ja kaksi maksettua täytettä, niin ei hyvin sinullakaan mene.


      • Valivalivaan

        No mokia sattuu joka ruokapaikassa, suomalaisten omistamissakin. Itse ainakin ihan tyytyväinen Käppärän pizzerian ruokiin ja palveluun, vähän liiankin usein tulee käytyä :)


    • Pizza

      Tyytyväinen olen minäkin tähän paikkaan. Monta vuotta olen ollut ns. vakioasiakas ja mitään moitteen sijaa ei kyllä koskaan ole tuotteissa ollut. Salaatit aina tuoreita ja palvelu hyvää ja ystävällistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe