Nopee netti ja miljoona minuttia puhetta

Ärsyttäviäovat

Ei oikeesti! Miksi ei voi olla vaikkapa 21mbs netti, 100min ja 100viestiä? Whatsapp on kumonnut puhelut ja viestit ettei normi puheluita hirveästi tule soitettua, mutta itse en nettiliittymiä osta useampaa vaan jaan puhelimesta niin nopeampi kuin 2mbs olisi parempi, mutta sitä en saa jos en ostaliittymää johon kuuluu 8000min ja 19000 viestiä.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri siksi. Liittymistä on tullut bittiputkia eli puhelut ja viestit kuuluvat mukaan ja saat itse päättää millä tavalla viestität: perinteisin tavoin tai uusilla tavoilla ja hinta on sama. Puhelut ja viestit ovat vain noin prosentti koko liikenteestä. Joku Spotify kuluttaa kaistaa 10x sen mitä puhe ja sitä kuunnellaan tunteja päivässä eikä minuutteja. Tulevaisuudessa menee niin, että puhelut kuuluu hintaan, mutta datalle on erisuuruisia paketteja.

      SIis yksinkertaisesti haluat kaikki tietoliikenneratkaisusi n. 15 eurolla kuussa. Tämä ei ole realistista. Sinulla on ajatteluvirhe. Ajattelet, että se data maksaa sen 15 euroa ja sitten puhe/viestit 10-15 euroa päälle. Data on se, joka nykyään jaa kustannuksia ylös. Siksi, jos liittymä makaa vaikka 25 euroa ja siihen kuuluu data ja puhe viestit. On datan osuus hinnasta n. 24,90 ja puheen 10 senttiä.

      Toki on vielä on perinteisiä liittymiä, joissa puhe ja viestii maksetaan erikseen. Saunalahdelta sellaisen saa 17,90 eurolla (ensimmäinen vuosi 14,90) eli kahdeksan euroa halvemmalla kuin puheluilla. Siis raha on n. 115 viestissä/minuutissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe