Siniset silmät turn-off?

Turkoosisilmäinen

33

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuskinTurn-Off

      En nähnyt kuvaa, mutta ajattelen itse, että turkoosi olisi ehkä kaunein silmien väri tai ainakin tasoissa sellaisen vaaleanvihreän/kalpeanvihreän värin kanssa. Mutta en usko, että katse on pelkästä silmien väristä kiinni. Mulla on tummanruskeat silmät ja saan myös usein kuulla, että mulla olisi pistävä katse, vaikka olen kyllä ihan lempeä luonteeltani.

      • Turkoosisilmäinen

        uusi yritys eli tämä kuva:

        C:/Käyttäjät/anita/Ladatut/junassa.jpg


      • Det.funkterar.inte
        Turkoosisilmäinen kirjoitti:

        uusi yritys eli tämä kuva:

        C:/Käyttäjät/anita/Ladatut/junassa.jpg

        Kuten varmaan itsekin näppäränä tyttönä hoksaat (tai ainakin pitäisi hoksata), ei toimi tämäkään linkkisi.


      • Turkoosisilmäinen
        Turkoosisilmäinen kirjoitti:

        uusi yritys eli tämä kuva:

        C:/Käyttäjät/anita/Ladatut/junassa.jpg

        nyt toimii eka linkki


      • Det.funkterar.inte
        Turkoosisilmäinen kirjoitti:

        nyt toimii eka linkki

        No ei tuosta kuvasta ota selvää väristä. Mun mielestä näyttää ihan vaan tavallisilta sinisiltä. Ei kai väri tee kylmän näköiseksi ketään? Minusta sulla on jotenkin äkäisen näköinen perusilme kasvoilla, joka johtuu pikemmin kasvojen muodoista kuin mistään väritykseen liittyvistä jutuista. Monillakin ihmisillä on perusilme äkäinen, vaikka olisivat kuinka kivoja ja lämpimiä.


      • Det.funkterar.inte
        Det.funkterar.inte kirjoitti:

        No ei tuosta kuvasta ota selvää väristä. Mun mielestä näyttää ihan vaan tavallisilta sinisiltä. Ei kai väri tee kylmän näköiseksi ketään? Minusta sulla on jotenkin äkäisen näköinen perusilme kasvoilla, joka johtuu pikemmin kasvojen muodoista kuin mistään väritykseen liittyvistä jutuista. Monillakin ihmisillä on perusilme äkäinen, vaikka olisivat kuinka kivoja ja lämpimiä.

        Niin, ja älä nyt helkkarissa käsitä mitenkään moitteena kommenttiani tai kehitä itselles mitään uutta ongelmaa siitä. En tarkoittanut mitenkään pahalla. Jotkut vaan näyttää äkäiseltä luonnostaan ollessaan ns. naama peruslukemilla.


      • Turkoosisilmäinen

        Kiitos vastauksesta. Perusilmeeni on vakava, mutta olen mukava ja liiankin kiltti. Tekohymykin toisaalta ärsyttää.


    • mitäpäsemullekuuluu

      Sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä
      Seuraamasi linkki on voinut vanheta tai se saattaa näkyä vain yleisölle, johon et kuulu.

      Ilmeisesti FB-asetuksesi ovat sellaiset, etteivät kaikki pääse profiiliisi tai ainakaan tuota nimenomaista kuvaa katsomaan.
      Jälkimmäisestä linkistä taas, että ymmärrät varmaan ettei kukaan pääse katsomaan kotikoneesi sisältöä. C:/ kertoo juuri sen, että kyse on koneesi kiintolevystä, ei netissä olevasta kuvasta.

      Mutta ei sinisissä silmissä mitään vikaa ole. Itsellänikin on kirkkaansiniset eikä kukaan ole niitä haukkunut. Muutama on kyllä kehunut.

    • Turkoosisilmäinen

      Ääh. Nyt on kuva nähtävissä kaikille.

    • oranssit-silmät

      No voi herranpieksut sentään, ei se ihastuminen/rakastuminen voi olla kiinni pelkästä silmien väristä sentään! Tai jos on, sellaisen tyypin kanssa ei kukaan halua oikeasti elää, joten hieman realismia nyt.

    • Fsdklsdfdjksfsdf

      Oletko koskaan harkinnut natsiuniformua?

      Kun kerran anonyymissä internetissä ollaan niin voin kai tällä kertaa olla suora. Se ei ole vain silmissäsi se kylmyys, se on koko olemuksessasi, ilmeessäsi, kasvojesi muodossa, kaikessa.

      Sikäli häkellyttävää että olet samalla myös miellyttävän näköinen, siis suorastaan kaunis, mutta ulkonäkösi ei hehku lämpöä vaan kylmyyttä ja suoranaista julmuutta.

      Heitä roolivaatteeksi natsiuniformu niin pärstäsi muuttuu tukemaan roolia. Sinä et oo ulkoisesti pullantuoksuinen äityliini tai pehmoinen hattarapäinen söpötär mistään kohtaa, vaan ennemminkin arjalaista herrarotua joka tunkee puolalaisia maajusseja uuniin, sikäli kuin ulkonäöstä puhutaan.

      Jos olet pehmo sisältä niin sitten naamas ja sisukses ei ole samassa muotissa tehtyjä. Tässä suhteessa siis sun tarttis löytää sellainen ukkeli joka osaa erotella nää kaksi toisistaan. Tämä ei mahdotonta ja sinänsä pärstäkertoimiesi laatu on korkea joten oikeanlaista miestä ei ole vaikea miellyttää noilla korteilla.

      Jos sattuu olemaan lauluääntä niin joku hevibändi saisi sinusta uskottavan solistin.

      • Turkoosisilmäinen

        Heh. Olen vasemmistolainen, kahden lapsen sinkkuäiti tosin en pullantuoksuinen. Minua on kuvattu lempeäksi ja ystävälliseksi. Kiusattu on monessa paikassa, ehkä mulla on kova kuori. Laulaa osaan, pitäiskö liittyä bändiin ;-)?


      • Turkoosisilmäinen

        Ja leivon tosi hyvää pullaa, mutten halua olla minkään muotin mukainen, söisin itse liikaa pullaa. Lapsille ostan omat herkut. Enkä oo edes natsimutsi, vaan liiankin löperö.


    • oleylpeäniistä

      Sinulla on tuollaiset siperianhusky-silmät. Saattaa näyttää vähän kylmähköiltä, mutta vetoaa varmasti moniin.

    • Luolamadonna

      Mjoo

      Siis haluat tietää kannattaako ostaa värilliset piilarit. Minä en lähtisi luontoa sötvimään, jos ei ole pakko.

      Värillisten piilareiden ongelma on siinä, että kun ihmiset tottuvat johonkin, he kavahtavat toista.

      (Värikästä naurua)

    • mdlflglg

      Oletko malli tai ainakin ex malli? Olet mallimaisen upea. Tuollaiset silmät vetoavat kyllä useimpiin ulkomailla koska siniset silmät nyt muutenkin ovat harvinaisemmat maailmassa jossa ruskeita on eniten.

      Eikä se silmien väri kerro mitään. Ilme se on joka kertoo yleensä tunnetilan, ja kuvassa olet vakavana joten ei kait siinä nyt kovin iloinen olemus voi muutenkaan paistaa. Jos joku valittaa kylmyyttä katseessa hymyile sille kuin naantalin aurinko. Yleensä jos joku etenkin nainen jos haukkuu naista on kyse KATEUDESTA ja kyllä tuolle naamalle varmasti on kade yks jos toinenkin.

      • Turkoosisilmäinen

        Kiitos :-). Ei ole mallitaustaa.


    • Tässä.syy
      • Turkoosisilmäinen

        Näin taitaa olla.


    • sdfghjkl

      Silmissä nyt tuskin mitään vikaa on. Ainakin itse pidän eniten juuri sinisistä silmistä. Voisikohan vika olla jossakin muualla ?

      • Turkoosisilmäinen

        Pitäis kai lähestyä hymyillen toisia, tai ainakin välillä hymyillen. Oon mukava, en ilkeä ja pisteliäs.


    • muotoiluun

      Kuvasi perusteella kulmakarvojesi muoto tekee katseestasi kylmän ja myös ilmeesi tuimaksi. Kokeile pehmeämpää kaarta.

    • ehkäpäaivan

      miten sä pystyt istumaan?

      • turkoosisilmäinen

        täh? Kulmakarvoja en kamalasti muotoile, hajakarvoja poistan. Mulla on kulmikkaat kasvot myös. On voinut olla olo, mitä tästä kaikesta tulee. Mutta miten niin en pystyisi istumaan ja onko naisen väännettävä aina tekohymyä?


    • hymyileväsinisilmä

      Silmät ovat todella kauniit, mutta kasvojen ilme kylmä ja luotaan työntävä; siispä kasvoille eloa ja hymyä niin maailma on auki..

    • turkoosisilmäinen
      • turkoosisilmäinen

        Silmät näyttävät näköjään melkein vihreiltä eri valaistuksessa, ei värillisiä piilareita.


    • kysymykseen

      Mikäänn ei ole enempää turn on kuin sinisilmäinen blondi

    • ex-morkkis

      kulmat vaan kiukkuisen näköiset. olet muuten nätti nainen.

    • EI MUA TOI HAITTAIS. JOS TÄLLÄNEN KAUPUNKISISSI VAA KELPAA

    • empähäntiiä

      Minä en noin "äkästä" kuvaa julkaisis missään. Totuus vaan on, että siniset silmät on kylmemmät ku ruskeat. Vaimollani ruskeat ja niin kauniit.

    • turkoosisilmäinen

      Hyvä niin, jos oot tyytyväinen. Edelleen, en ole äkäinen, vaan vastikään eronnut tuossa ekassa kuvassa ja vakava&mietteliäs. Nykyään on parempi olo. Makunsa kullakin, itse en välitä kenenkään silmien väristä. Vaaleista miehistä en lähtökohtaisesti innostu, vaan onpa sellaisiakin tullut tapailtua.

      • turkoosisilmäinen

        Liekö "empähäntiiä" mies ollenkaan, kun noin intoutui haukkumaan. Kaikista väreistä silmissä löytyy minusta kauniita vaihtoehtoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe