Uskaltaako tytöt lähestyä?

P0ika

Oon 17-vuotias poika ja haluaisin kysyä uskaltaako tytöt lähestyä ihastustaan?

Huomasin että eräs tyttö vilkuilee aina välillä minua ja tunne on molemminpuolinen. Katseet kohtaavat useasti mutta sanaakaan ei olla vaihdettu, joten uskaltaisitko sinä lähestyä ihastustasi ja miten tekisit sen?

Saa antaa myös vinkkejä asian suhteen...

13

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaamennäjuttelee

      Ei tytöt yleensä viitsi,jotkut ihan viimesessä tapauksessa tai sitte ne unohtaa(itse luovutin ihastuksen kanssa kun tuijotettiin vaan toisimme 1 ja 1/2 vuotta) eli kannattaa mennä jutskaa! Suosittelen että eka vaikka viikon vaa moikkaat vaikka aamulla (jos se on samas koulus) ja siit sit vaikka ohimennen jotai,en tiiä en oo kovi hyvä tämmösis ja ite oon tyttö ja ihastus vuoden vanhempi.Meilläki on silmäpelii ja ois haluu tutustuu mut mite? Ja eihän sillä lopu mielenkiinto kun meen juttelee? En oo ite kovi ujo mut ihastus tuntuu olevan

      • totallyworhtit

        Oikeestaan kannattaa mennä juttelemaan vain jos se ihastus on mukava, ei varmasti oo mukava jos se alkais nauramaan päin naamaa sen jälkeen. Ite ainakin meen juttelemaan ihastukselleni jos se sattuu olemaan rumempi kuin minä, eihän sitä muuten kehtaa ikinä. Mutta jos itsetunto on vahva niin kannattaa ainakin yrittää.


    • nolikset11

      Kysyks ihan tosissas, ooks joku saakelin pullamössöhiiri? häh? Ole saatana mies ja mee ite jahtaa naisii jos haluat sitä pillua

    • nolikset11

      ja siis jos haluatneuvoi, niin voin antaa pari varmaa iskurepliikkiä
      1)annaks mul
      2)alax?
      3)oot saatanan seksikäs
      4)haluan naida sua
      5)haluan naida sua tosi kovaa
      6)saanka panna sua anaaliin
      7) mennääx vessaa?
      8)haluuks menettää neitsyytes tämmöselle kokeneelle panokoneelle

      • hahhahaa

        Jos oisit tosissas nii se tyttö todennäköisesti juoksis pää kolmantena jalkana pois.


    • Poiikaaa

      Onneksi ne eivät ikinä uskalla vaan pojat saa päättää keneltä sitä pimpsaa tulee saamaan. Ite kuolisi häpeään jos tyttö tulisi yhtäkkiä juttelemaan koska kaikki pojat tekisi huhuja että tykkään siitä tytöstä vaikka en tykkäisi.

      • entajuu

        No menetko sitte juttelemaa sille kestä tykkäät ja sitte silti aletaa puhumaa että toi tykkää tosta


      • oikaaaaaasss
        entajuu kirjoitti:

        No menetko sitte juttelemaa sille kestä tykkäät ja sitte silti aletaa puhumaa että toi tykkää tosta

        Kerran yks tyttö tuli juttelee niin sydän hakkasi 5000 ja meinasin paskoa housuun ja kaikkea vaikka olen 17.


    • weeettiiiiiiiii

      Olen joskus ollut se 18-19 vuotias poika, ja kyllä ne uskalsi lähestyä siinä vaiheessa, kun oli oma auto ja työpaikka.
      -Nyt olen koht eläkeiässä, ja se mammona siloittaa poskea edelleen.

    • Riippuuluonteesta

      No, en mä ite usksltais lähestyy mut oonki aika ujo eikyl monimuukaa mun kaverii mut se riippuu vähä siitä minkä ikäne se on?

    • Mikaela99

      Ite en uskalla, mut toivottavasti tulrvaisuudes uskallan. Pelkään niin paljo, et se poika häpeäis sitä, et tulisin juttelee. Häpeis vaikka sitä miltä näytän tai kuulostan. Toi on kyl naurettavaa, et ajattelen noin koska ite en häpeis vaan olisin imarreltu, olise kuka tahansa. Jos vilkuilee nii lähesty vaa jos uskallat!

    • Vinkkiiiiiiiiii

      Puhu yksin kotona itsevarmasti johki nauhuriin fiksuja, pistä sit pyörimään muijan lähellä ja auo suutasi niin että olet puhuvinasi.

    • nolikset11

      Näytä pillua ni saat jätkän kun jätkän kesytettyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe