Mitä pitäisi tehdä?

Enjaksaenää

Moi! Oon kasiluokkalaisten tyttö ja ongelma on meidän luokka.
Luokalla on 9 tyttöä ja 8 poikaa.
Me tytöt ollaan tosi hyvis väleis ja pojat kans poikien kesken. Mutta tytöt vihaa poikia ja pojat kiusaa tyttöjä.
On 3 tiettyä poikaa jotka kommentoivat meidän liikkeitä ja sanomisia. Me ei mölytä tyttöjen kanssa tunnilla vaa nää 3 on aina äänes. Ja pojat valittavat koko ajan että ollaan hiljaisia ja ei uskalleta puhua. No kerran ku oltiin yks viikko äänekkäitä nii heti ne huusi että turpa kiinni olkaa hiljaa.
Ja se ärsyttää ku esim miten liikutaan keholla esim.kävellää,istutaan tunnil nii ne matkii ja naureskelee sille.
Kaiken lisäksi nämä 3 poikaa ovat niin lyhyitä ja pieniä että on meitä noin olkapäihin asti.
uskon että ne purkaa huonoa itsetuntoa meihin koska ne on nii lyhyitä eikä tuu todellakaan saamaa naista koskaan.
Luokanvalvojalle on turha kertoa koska ne ottais meidät enemmän kohteeksi eikä jättäisi koska rauhaan. Onneksi on enää tää ja ens vuosi.
Nämä 3 poikaa etenkin 1 joka on aina ollut mun luokalla on alentanut mun itsetuntoa niin pahasti että saan paniikkihäiriöitä ja punastelen ja jännitän koko ajan. voitte kuvitella kuinka vihaine oon koska haluan että nämä ihmiset kuolisivat ja oon suunnitellut murhaa.. Tuntuu vaan että niillä ei on oikeuta elää.

9

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wertuerss

      Muistatko tämän sanan? "Pidä ystäväsi lähellä, mutta viholliset lähempänä"?

      • Toi kyllä toimii. Miten sulla Psycho kesä suunnitelmat etenee?


      • erittäin asiallista


      • DEJECTION kirjoitti:

        erittäin asiallista

        kiitos paljon :3


    • marizei

      Hyvä että te tytöt olette hyvis väleis ja pidätte yhtä.open velvollisuus on puuttua tähän asiaan mut jos sitä ei kiinnosta nii entä reksi?vanhemmat myös ovat avainasemassa ja jo se et tieto kulkee vanhemmille nii ne voi yhdessä auttaa.älähän ota itseesi kenenkää pojan sanomisia,jos punastelet,ja poika huomauttelee toteat vaan et-mitä sitte?!

      • sdfghjkvfcd

        Niinpä, ja jos ne pojat on oikeesti alle olkapäihin niin ne on varmasti keskenkasvusia. Tiiäthän kun pikkupojat aina kiusaa tyttöjä niin ne ei oo päässy sitä vaihetta pitemmälle.


    • 244544

      Miks ette läpsi niitä naamalle ja vittuilkaa niin voitte todistaa teidän pissismäisyyden?

    • Etiäppäin

      Sulle joka punastelet. Sun sisällä on asia joka odottaa irtipääsyä. Se asia tulee sun itsetuntoas nostamaan kummasti ja kävelet selkä suorana ylpeästi itses kantaen. Eli otat ja myllytät sitä rääpälettä. Yksi kerta mutta niin että ei jää epäselvyyttä siitä mitä seuraa kun kiusaa sua. Tiedän,se on hieman pelottavaa mutta kun päästät sen sisälläs olevan asian irti, menee omalla painollaan.
      Sen jälkeen pojat alkaa varmasti käyttäytyä ja pyrkivät hakemaan huomiota hyvällä.

    • Enjaksaenää

      Moi! Kiitos teille kaikille jotka vastas.
      Aion hakata yhden niistä ens viikolla.
      Opettajille kertominen olis turhaa koska asiat pahentuis
      Joten päätin että mulle ei ryppyillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe