Elämä kaatuu

säääd

Oon vielä nuori ja kokematon, en sano tarkkaa ikää mutta alle 15v. Tiiän et tän tekstin jälkee moni tulee länkyttää siitä kuinka tää ei oo vielä mitää. Mulle se on. Tutustuin 2015 kevääl netis poikaan, joka on mun kaa aikalail samanikäne. Meil oli iha hauskaa, se tuli eka puhuu ja sit siirryttii puhuu wappiin. Asutaa samal paikkakunnal ja mul oli siin vaihees kevät-kesää kaks kaverii jotka ties tästä tutustumisesta. No sit.. oli riitaa, ihastumist, uhkaust, hakkaamisjuttuja, sydänsuruja, oltii yhes ja kaikkee. Nähtii ekan kerran heinäkuussa. Oli niiiin hauskaa ja aina meil on hauskaa ku puhutaa. Taino oli. Koulut alko syksyl, kaikki oli toistaseks hyvin. Se vaihto kouluu iha lähelle ja en nyt kerro kaikkee mut näihi liittyy poliisi juttuja. Mun vanhemmat ei tiiä ja edellee vaa n.8 kaverii tietää, en oo kokenu et pitäis kertoo. nykyää Haluisin mut en uskalla, koen oloni jo muutenkin loukatuksi ja surulliseksi kun tässä on vähän kaikkea tapahtunut. Tossa tunti sit tää kyseinen jätkä ja mä juteltii kuukauden tauon juttelemisest jälkee, ja se sano et en enää tunne sitä. Kyl mä tiiän sen. Se polttaa, juo, hengaa yöl jossai.. eikä se ny oo ees 14v.. melkee 13... ja oon monta kertaa meinannu tänne nimettömänä kirjottaa mut en voinu, nykyää koen tuskaa eikä kukaa ymmärrä. välil mä vaa itken niiku nytkin. Koska mä rakastan sitä jätkää kaikest huolimat. Kukaa teist ei ehk ymmärrä ja tuutte haukkuu, siitä vaa. Huono olo täs muutenki ni ei paljoo kiinnosta. :(

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säääd

      ja tää rakkaus on erilaist ku sellast "oh oon ihastunu" vaa en pysty irrottaa siit jätkäst otett, ja mä vaa rakastan sitä

    • nolikset11

      Rakastu muhun, ja tuu yhen illan jutuks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe