Olen "ballbuster"

Irs91

Eli siis mun tekis valtavasti mieli potkasta jotakuta miestä "sinne". Siinä vaan on jotai hienoo ku mies pitelee haarojaan ja vääntelee naamaa :D olen kerran päässy yläasteella näin tekeen ja siitä asti ajatus kiehtonut.

MUTTA ilmeisesti ymmärtääkseni luullakseni potkuista voi tulla pahempiakin seurauksia miehelle. Sen takia en ole kellekään tutulle miehelle ehdottanutkaa. Nyt siis kysymykseni miehille:

Sattuuko potku oikeasti niin paljon?
Voiko siinä oikeasti tapahtua jotai vakavaa, vai onko se vain urbaani "kyvyt meni" legenda?

Toki myös naiset saa vastata jos jollain on kokemusta potkivan roolista ;)

10

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saapotkia

      Kyllä se sattuu! Mutta mua sais potkia! haluatko ottaa yhteyttä jossain?:)

    • ruukeri

      Eräs toinen iskevä juttu kyllä kiihottaisi...
      Anna maili os.

    • subm10

      Ei saa potkia munille liian kovaa, vain pikkutöytäisyjä. Pakaroita saa potkia.

      • Kutsuni---

        Juu, se ois tosi kiva juttu.


    • toinenBB

      Potkittu on useempiakin (jotka siis tietenkin itse sitä halunneet), eikä tiettävästi kellekään oo käyny mitään vahinkoo. Tuskin sellasta ihan pelkillä jaloilla ja käsillä saakaan aikaan, eri asia jokkut kepit, piikkikorot yms. mitä en kylläkään oo käyttäny enkä varmaan suostuiskaan. Useimmilla on seissy koko "session" ajan ja joidenkin kans vielä harrastettu tavallistakin seksiä sen jälkeen.

    • kjhjhgjhg

      Tietysti voi "tapahtua vakavaa". Sekä näkyvää vammaa että näkymätöntä. Hormonituotanto voi laskea ja lisääntymiskyky vähentyä tai poistua.

      Jo muutaman kilon paine (mikä toteutuu helposti potkussa, riippu monesta tekijästä) voi aiheuttaa pysyvää vauriota. Dorkat luulee että vamma tarkoittaa repeämistä tai mustelmia, mutta ei se niin toimi.

      Eräs prodommekin sanoi että miltei kaikki hänen monta vuotta käyneet asiakkaat jotka haluavat potkuja munille tai peniksen tallomista kärsii jonkin tason ED:stä (erectile dysfunction)

      Tämä ei tietenkään tarkoita että aina iskun yhteydessä tulee pysyvää vammaa, vaan että se on mahdollista ja todennäköisyys kasvaa mitä enemmän sitä tekee. Voi napsahtaa ekalla kerralla, voi olla ettei ikinä tule mitään.

    • asdgsdf

      Tuollaisia naisia pitäisi olla enemmän, jatka vain potkimista kivekset kyllä kestävät jos nainen näin tahtoo :)

    • hannu94

      Minä tulen mielelläni potkittavaksi ja olis pari muutakin ideaa joitavoisit kokeilla..Mistä löydän sinut??Kik??Snäp??mese??

    • Täällä myös mies jolla kokemusta aiheesta ja kiinnostusta kokeilla lisää ;) Ja kuten tossa yllä mainittiin, niin kyllähän siinä aina vaara on, terävät ja kovat osumat on aina vaarallisimpia, voi kives rikkoutua ja se joudutaan poistamaan. Kohtuullisen turvallisesti voi aina leikkiä mutta kaikkia riskejä ei voi koskaan poistaa.

      Mut viestiä vaan tulemaan jos kiehtoo oikeasti kokeilla ;)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe