Tilsi on kassi jonka ystävällinen henkilökunta

apoccdooiiå

hotelissa on laittanut oveni ulkopuolelle jonka sisältä löytyy sen maan missä olen sanomalehti. Kyllä se on pitkulainen. Iltasanomat tietää aina missä olen kun maassa kuin maassa avaan tabletin. Älkää ymmärtäkö väärin että olisin iltasanomille mielenkiintoinen julkkis vaan kun katson sieltä maasta missä nyt saatan olla mitä kaikkea te olette tehneet sillä aikaa kun olen poissa iltasanonat lykkää ( hauska nimi ) lykkää mainoksia tablettiini. Kiitos vaan. Kuvitellaanpa että ketään kiinostaisi miten voin kuin työnantajaani. Voin kertoa että pahin on ohi, " työn " ja tuskan takana oli että pääsin tähän ( en ketä sääliä ) suivaannun jos ketään koskaan katsoo edes myötätuntoisesti tämä on vain yksi välivaihe elämässäni ( ei ketään kiinosta ) Iltasanomat laittaa kaikille mainokset jotka tabletilta katsovat mitä synnyinmaassa nimeltään suomi / finland on tapahtunut ( näin olen itselleni kertonut ) En jaksa istua pitkään istua tässä.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ngyrapådcoc

      Tämä minun on pitänyt kirjoittaa aikoja sitten itelleni vähäpätöinen ajatus Ihanko totta että jotkut saavat rahalista korvausta mainoksista joita tällä palstalla missä kirjoitan paitsi minä. Se on hyvä asia, minua ei kiinosta jos näin on. Minua huvittaa monologia koska kiinalaiset voittivat minut vaikka en kilpaile monologialla. Pitkällä lennolla usesti kiinalaisten kanssa Heidän suuunsa katkaisee vain uni pariksi tai kolmeksi tunniksi ( en yleistä ) heti kun saavat silmänsä auki juttu alkaa siitä mihin lopettivat ( älkää silti tulko halamaan teille täysin tuntemattomia ) Ei itseni myöskään, Hluan kirjoittaa hauskan tosiasian eräästä niistä muusikkoystävästäni korostan ystävästäni. Hän olo tulossa keikalta polisit pysäyttyivät ( ei alkoholin kuin muidenkaan höpöheinän vaikutuksessa ) normaali liikenne ratsia Kysyivät mistä hän oli tulossa Kysymysmerkki ? Hän keikalta. No paljonko sait. hän noin 500 euroa. Siitä paikasta pidättivät , kuuluisteluissa selvisi että oli muistuttanut etsimiään miestä Ei millään pahalla ( hymylyittää ) en jaksa pitkää monologiaa Kansalisteatterissa on monta kertaa ammattitaitoisempaa ...

    • njiocdccoo

      Elittikumppani mainoksia tälläkin palstalla useasti. kuvitelkaa jos etsitte elittikumppania. Silkkimekko ei nyt päällä' vaan korealainen oloasu, hiuksut kietaistu jollakin tavalla pois silmilmiltä ( paksu ja pitkät hiukset ) kahdet villasukat päällekekäin ( lattilämmitys pois päältä ) No en ole eläkkeelläkään, olen kyllä ajattelut jos vaikka aikaisemmin siirtyisin ( pois jaloista ) Ehkä jään aikaisemmin nämä on vain pitkät jäähyväisyyskirjeet kavereilleni ja ystävilleni jos ette ole sitä älynneet. Aikomus on kuitenkin elää 100v Kun lähden tiedän että en näe useitakaan enää ikinä ( huokaus )

      • haminajyväskylä

        Minun yksi ystävistäni ( ei suomalainen ) kirjoitti jopa neljä vuotta jäähyväiskirjettä omaisilleen ja frendeilleen kun oli kuoleman sairas se oli hauska, koskettavat yms. Ajattelin itse että jokainen älyää että kirjoitan jäähyväisyyskirjeitä vaikka tieääkseni ole kuoleman saira ( ketään ei voi tietää, aika ja aavistamattomattomat tapahtumat voi kohdata meitä kaikkia ) Onneksi että ette näe kyyneleitäni. Jos tulette minun ikään ( en ole vanhus ) havaitsette monia sellaisia tapahtumi ja asioita joita ette pitäneet ns. ei mitään " Elämän rajallisuuden kanssa Työnsä tehneenä tietää paljon enemmän ketä ei uskalla monet edes ajatella. Tiedättekö ( ette varmankaan ehkä ) yhden Elokuvan kaikki lähti pois ennen kun elokuva loppui jäi vain yksi yksi pikku-tyttö joka jäi iloissaan taputtamaan yksin tyhjään elokuva teatteriin ( koska mä voin voin )


    • kjhcnnabco

      Jotenkin järkyttåvää kysytässä. mitä ajattelet siitä ja siitä kysymysmerkki En mitään. Amerikassa tyynen merenen rannalla ajattelin. Voisin jäädä tänne asumaan Sitten kävin uudestaan hongkogin yliopistoja, voisin jäädä tännekkin. Persianlahdella sotalaivuveiden partioidessa, ajattelin jäädä sinne. En tiedä vielä. Liian paljon surua juuri tänään.

    • oiucvdaoeivai

      Moskovassa ja Pietarissa ( hävettää kirjoittaa tätä ) luotan että täällä ei käy ketään rukolivat / pyysivät mm. palaa takaisin ( olin sairauden runtelmema ) ketään ei .havainnut kyllä. En ole uskovainen jumala ei ole ilmottanut itselleni taivaspaikkaa, uskon omalla tavallani ( kiinostaa enemmän kuin useita ) Yritän viettää mid - autumun festivaalia ) ettekö tiedä mitä nämä leivokset on kiinalainen uudenvuoden leivonnaisia ( en pysty syömään, olen toipumassa )Kuinka pitkä kirje tästä tulee, läheiseni sanovat että et kirjoitqa mitään koska eivät itse käy / kirjoita täällä. Laitan sulakkeet saunaan. ehkä.

    • apcnnasbroit

      Täytyy tämä jotenkin lopettaa. Haluatteko todella minun rahapussin se on loius vuitton merkkinen samoin kumisaappaaat yms. En jaksa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe