Tapsa rasismia ja rasisteja vastaan!

TapsaEduskuntaan

Tapsa fasebookissa: "Suomi on sekoamassa. Kaikki, mihin vähänkään liittyy maahanmuuttaja, on ladattu uskomattomalla kauhun energialla ja se kauhu konkretisoituu hallusinaatioina, keksittyinä raiskauksina sekä polttopulloiskuina. Kiitos tästä kuuluu MV:lle, joka täytti aukon suomalaisessa mediakentässä. Sen aukon, joka lienee suunnilleen peräaukon kokoinen. Kiitos tästä kuuluu myös maahanmuuttokriitikoille, Jussi Halla-aholle, Olli Immoselle, Hommalle ja perussuomalaisille noin yleisesti. Te teitte tästä mahdollisen. Kiitos. Te pilasitte Suomen. Näin niitä asioita koetaan."

Rasismi vapaa Suomi on kaikkien etu. Äänestä Tapsa Edus kuntaan!

19

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OikeuttaPettureille

      Vähän oikaisen tuota humalassa tai mielenhäiriössä kirjoitettua kuraa:

      -"Suomi on sekoamassa". Suomi ei ole sekoamassa, suvakit ovat sekaisin. Jakavat rahaa, asuntoja, työpaikkoja ja pillua varauksetta partailille lapsille vaikka kotomaassa olisi asunnottomia ja piparitomia ihan omastakin takaa

      -"Kaikki, mihin vähänkään liittyy maahanmuuttaja, on ladattu uskomattomalla kauhun energialla ja se kauhu konkretisoituu hallusinaatioina, keksittyinä raiskauksina sekä polttopulloiskuina". Polttopuloiskuina? Lähinnä epätoivoisia hätähuutoja. Mies heittää pari desiä Masinolia tiiliseinään ei ole "isku". Mitä näissä "iskuissa" on tuhoutunut"? Ei mitään. Päinvastoin suvakkihuorat ovat saaneet mellakkapoliisit liikkeelle ja he sitä lakia rikkovat niskoittelemalla ja pahoinpitelemällä ihmisiä. Ai niin, ja raiskauksia ei todellakaan tarvitse keksiä, partalapset hoitavat sen ihan kulttuurinsa mukaisesti.

      -"Kiitos tästä kuuluu MV:lle, joka täytti aukon suomalaisessa mediakentässä. Sen aukon, joka lienee suunnilleen peräaukon kokoinen". Suvakkien mukaan MV-lehden synty on valtamedian syytä, koska se uutisoi puolueellisesti ja jättää kertomatta asioita. Jos MV-lehti täyttää tätä aukkoa kertomalla totuuden ja se on TIenarin mielestä "peräaukon kokoinen", todistaa mies vain sen, että aiko kommari ei sananvapaudesta piittaa paskaakaan.

      -"Kiitos tästä kuuluu myös maahanmuuttokriitikoille, Jussi Halla-aholle, Olli Immoselle, Hommalle ja perussuomalaisille noin yleisesti. Te teitte tästä mahdollisen. " Kiitos kuuluu em. henkilöille, Halla-aho on jo vuosia varoittanut islamisaatiosta ja monikulttuurisuuden kiroista. Niistä samoista jotka vaivaavat mm. raiskaustilastojen ykkösenä olevaa Ruotsia, maata jossa poliisi ei enää takaa järjestystä pakolaisalueilla ja jättää partiot väliin.

      "Kiitos. Te pilasitte Suomen. Näin niitä asioita koetaan." Kiitos kuuluu Kataiselle, Urpilaiselle, Sipilälle, Orpolle, Stubbille ja Soinille. Luonnollisesti myös muut Bilderberg-mädättäjät saavat kunniansa.

      En nyt tarkoita Tienaria, mutta henkilö joka kavaltaa isänmaansa, yhteiskuntansa ja kulttuurinsa, on hänelle olemassa vain kaksi paikkaaa eikä kumpikaan niistä ole Eduskunta: Hiekkamonttu tai suohauta. Maanpetos on iso rikos ja siitä tulee antaa iso rangaistus, vankilatuomio ei siihen riitä.

    • OikeuttaPettureille

      Tähän perään sitten voikin kerätä niitä keksittyjä raiskausuutisia...

      • kalliiksi.tulee

        Valtiokoneistomme puolestaan kirjaa ainakin 35000 kpl
        tuhannen ja yhden yön uutta itämaista satua.


      • OikeuttaPettureille

    • OikeuttaPettureille
      • OikeuttaPettureille

      • vapaa.vankeus
        OikeuttaPettureille kirjoitti:

        http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/nuoren-tyton-raiskaajille-vuosien-vankeustuomiot/

        Siinä taas likka valehdellut tuomiot Kajaanilaisille. Siinä meni opiskelusuunntelmat uusiksi ja Suomi menettää yhden insinöörin, kirurgin ja moniosaajan. Että kiitos valeesta.

        MV-lehti tiesi kerto tuon kolmannenkin kajaanilaisnuorukaisen nimen, mutta en nyt linkitä sitä tänne, koska MV-lehtihän on pelkkää valetta, paskaa ja rasismia.

        Vankilassa kannattaa opiskella sillä opiskeija saa kuljeskella
        vapaasti. Kari Uotikin luki vankilassa oikeustieteen kandiksi
        ja onhan niitä esimerkkejä paikallisistakin nuorista miehistä
        jotka ovat opiskelleet.


    • SPRnMiesLäykkälästä

      Pitäkääpäs te rasistipas.kat pienempää meteliä. Tapsa on hieno ja fiksu mies. Hyvää työtä tekee. Menisitte töihin, pummit!

      • vedätettävissä

        Tapsa oli mukana järjestämässä kunnan rahat erittäin
        varakkaiksi kehutuille sijoittajille.


    • OikeuttaPettureille

      Olen töissä ja sen verran hyvissä hommissa, että pääsee tänne työaikana oikaisemaan väärinkäsityksiä.

    • Kaikenlainen väkivalta on epäoikeutettua. Olen saanut niin paljon kuonooni että minun pitäisi päästä jonnekkin täyshoitoon pakolaiseksi.

    • Kaikille palstalla kirjoittaville paitsi minulle ja rouvalle pitäisi antaa kunnolla selkään.

      • koska.aloitan

        Ihan kaikillekkoos? vai tuleeko poikkeuksia? Kreivi. Esko yms?


      • Ei Eskolle ainakaan! Kreivistä en osaa oikein sanoa. Minua hieman jurppii se, että hän esti minut facebookissa - samoin kuin sinä!


      • itsensä.kanssa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ei Eskolle ainakaan! Kreivistä en osaa oikein sanoa. Minua hieman jurppii se, että hän esti minut facebookissa - samoin kuin sinä!

        Facessa rouvan estävät ihan kaikki paitsi hänen itsensä
        luomat feikkipersoonat.


      • Mistä se johtuu? Tylsät ihmiset eivät ymmärrä hyvän päälle?


      • äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Mistä se johtuu? Tylsät ihmiset eivät ymmärrä hyvän päälle?

        Ahdasmieliset ihmiset eivät hyväksy erilaisuutta. Siitä se johtuu!


    • Rasistit tulee viedä keskitysleireille, joissa heidän tulee kokea juutalaisten kohtalo.

      • pahimpia.ovat

        Tarkoitat rasisteilla punikkeja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe