Mega hakevat iltatöihin

LiinuTiinu2

kannattaaks lähettää hakemus

17

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa lähettää. Reilu paikka reilu meininki.
      Siitä mistä sovitaan pidetään kiinni.

      Tuotteet ovat helposti myytäviä koska puhelinluetteloon ei soiteta. Asiakasrekisterit koostuvat yleensä myytävän tuotteen vanhoista asiakkaista mikä helpottaa myyntiä paljon.
      Ilamisnäytteitä voidaan myydä liideillekin mutta lähtökohtana rekisterissä on se että asiakkaat on koottu sillä tavoin, että asiakkaan voi olettaa olevan tuotteesta kiinnostunut. ELi moottoripyörälehteä ei myydä käsityölehtien tilaajalle...

      Palkka tulee ajallaan ja sen mukaan mitä on myyty eli asiakkaan tekemiä peruutuksia ei vähennetä provisiosta ja vaikka pakkien vähentäminen on laitonta niin moni firma tekee sitä kuten vaikka Buusteri. Tuossakin suhteessa Mega on parempi kuin useimmat puhelinmyyntipuljut.

      Minä olen viihtynyt jo monta vuotta enkä ole keksinyt mitään syytä lähteä pois joten hakemus vetämään vaan.

      • HarkitsenHakea

        Millaiset kuukausitulot sulla on Megalla keskimäärin ja paljonko työtunteja viikossa teet?


      • HarkitsenHakea kirjoitti:

        Millaiset kuukausitulot sulla on Megalla keskimäärin ja paljonko työtunteja viikossa teet?

        En halua kertoa suoraan koska en halua, että työnantajani tai kukaan muukaan tunnistaa minua keskustelupalstoilta.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        En halua kertoa suoraan koska en halua, että työnantajani tai kukaan muukaan tunnistaa minua keskustelupalstoilta.

        Mutta sen verran voin kertoa, että yleensä kokoaikaiset tekevät 35 tuntista työviikkoa seitsemän tuntia/päivä.

        Osaikaisilla on sitten joustavampia työaikoja ja he voivat tehdä esimerkiksi vain 13,5 tuntia viikossa. Palkanmaksuun vaaditaan, että työtunteja on tehtynä 27 tuntia sisään mutta nämä tunnit voi tehdä vaikka kahdessa peräkkäisessä palkkajaksossa.

        Palkka riippuu sitten tuotteesta ja siitä miten hyvä oletuskauppamäärä on myyty tuote per tunti. Lehti myynnissä provikat voivat vaihdella paljonkin.
        Paras provikka minkä olen lehtitilauksesta saanut on ollut rapiat 23 euroa per tilaus ja paras päiväkohtainan palkka on ollut minulla 149 euroa seitsemän tunnin työvuorossa.
        Lehtimyynnin provikat vaihtelevat yleensä siinä 9-25 euron välillä per tilaus.
        Ilmoitusmyyjät voivat saada suurempia palkkoja he saattavat ansaita jopa useamman sata euroa parhaana päivänään. Ilmoitustilan myyjät tosin ovat kokopäiväisiä.


    • Ehhehehee

      Pomo mainostaa firmaansa

      • Osasin odottaa tuota kommenttia.
        Tsorry vaan en ole pomo vaan tyytyväinen rivimyyjä.


    • Ei_koskaan

      Kiitos ei. En tilaa mitään, en nyt, enkä tulevaisuudessa.

      Hyvästi!

    • UteiAs

      itä tuol myydään ?

      • Megassa myydään etupäässä sen emoyhtiön Talentumin julkaisuja.

        Lisäksi myydään myös mainostilaa yrityksille sekä sähkösopimuksia.


    • Lorenzon

      Sähkösopimusket on kuraa ja huijausta

      • aklsjdhiausbi

        Miten niin? Nehän on selvää säästöä. Jos sinulle tarjotaan parempaa ja halvempaa sopimusta puhelimessa, niin miksi et sitä ottaisi?


      • aklsjdhiausbi kirjoitti:

        Miten niin? Nehän on selvää säästöä. Jos sinulle tarjotaan parempaa ja halvempaa sopimusta puhelimessa, niin miksi et sitä ottaisi?

        Erittäin hyvä kysymys.


    • mervertile

      Eix tuol myyä jotai pillereit

    • 1994Nuori

      Ei kandee, eivät vastaa puhelimeen

    • Epäreiluja

      ei kyl kannata. parhaat osoitteet menee pomon kavereille

    • Epäreiluja2

      Nii oli aikasemminki ku mä olin siel

    • Myyjämynttinen

      Muistan aikanaa käyneen tuolla ja olin alle 15v ja sanoivat että "tää ei käy mitenkään":) siihen jäi sen työpaikan haku. Nykyään kierrän kauppoja myyden päivittäistavaroita ja kauppa käy kuin itsestään. Näitä ei tarvii oikeestaan edes myydä. Käyn kaupassa ilman sovittua aikaa höpöttelemässä ja tilataan kaikenlaista. Kilsanorvauksineen semmoset 5 tonnia käteen kuussa. Ei sovi valittaa kun miettii että teen tätä työtä ilman mitään myyntikoulutusta tai muutakaan koulutusta. Hyvät ja myyvät tuotteet riittää ja se että tulee ihmisten kanssa toimeen=susta tykätään ja pidät mitä lupaat jne. Ei haittaa ajella 60 tonnin autolla asiakkailla:) mitään työaikoja ei ole ja käytännössä heräilen 9 aikaan silloin kun en ole pidemmälle menossa. Lopettelen päivän 2 jälkeen päivällä kun sen jälkeen ei oikee päättäjät ole paikalla. Välillä en edes lähe kotoa mihinkään vaan soitan tutuille asiakkaille ja kauppaa tulee. Loma aika tulossa täydellä palkalla ja myös lomalta paluu rahat tulee elokuussa. Lisäksi firma suostu maksaa mun kesälomareissun:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe