Mies ei hyväksy kauneusleikkausta!

Nokkava

Kerroin miehelleni aikomuksestani ottaa nenäleikkaus, tämä ei käynyt hänelle ollenkaan ja sanoi jättävänsä minut jos menen leikattavaksi. :(
Tuli niin paha olo, olen jo muutaman vuoden kerännyt rahaa leikkausta varten, en ollut tavannut nykyistä miestäni silloin. Mua on koko elämäni rankasti kiusattu nenäni takia, jopa oma perheeni lapsuudesta asti. Välttelen sosiaalisia kontakteja muiden ihmisten kanssa enkä halua, että minusta otetaan valokuvia. Nenäni on hirveä köntti naamassani, en halua elää loppuelämääni tällaisen klyyvarin kanssa.

Muilla samanlaisia kokemuksia? Oletteko lopulta saaneet puolisonne myöntymään kauneusleikkaukseen? Huokaus, pitäisikö vaan ottaa ja mennä siihen leikkaukseen. :/

76

3850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mammaliina

      Tottakai menet leikkaukseen!!! Jos itsetuntosi ja sosiaallinen elämäsi sen vaatii! Viis tollasesta miehestä, heitä pihalle!

      • kas kun ei mee samantien sukupuolileikkaukseen. ps. mun ei tartte koska oon hermafrodiitti joten mulla on jo molemmat sukupuolet


      • Annabellxxx

        Hear, hear! Jätä se sika, nyt vain laitat sisko-kulta itsesi oikein kunnolla kuntoon ja sitten Tinderiin profiili! Ja katsot kuinka miehiä sataa taivaalta!!11111111!11!!1!!!!


      • hyväksy_itsesi
        Annabellxxx kirjoitti:

        Hear, hear! Jätä se sika, nyt vain laitat sisko-kulta itsesi oikein kunnolla kuntoon ja sitten Tinderiin profiili! Ja katsot kuinka miehiä sataa taivaalta!!11111111!11!!1!!!!

        Minulla oli sairaalloisen mustasukkainen ex-mies (en saanut meikata, pukeutua kauniisti, käydä missään yksin, mies soitteli ja haki minut töistä, etten vaan kävisi vieraissa jne...)
        Onkohan aloittajan kohdalla kysymys vastaavasta? Vai oma, heikko itsetunto?
        (voi vaatia lukuisia kirurgisia toimenpiteitä, eikä siltikään tyydytä kantajaansa?)


      • rahastussivustot
        Annabellxxx kirjoitti:

        Hear, hear! Jätä se sika, nyt vain laitat sisko-kulta itsesi oikein kunnolla kuntoon ja sitten Tinderiin profiili! Ja katsot kuinka miehiä sataa taivaalta!!11111111!11!!1!!!!

        kato, kato , tinder mainostaja, yrittää iskeä puoliviekkaasti


      • Samaa mieltä olen minä. Voi miten se tekee ihmeitä itselle kun saa ulkonäkönsä kuntoon !


    • Ahlamäki

      Älä hiivatti leikkauta sellaista kapeasieraimista mallia, josta heti huomaa että nenä on leikattu! Se ei edes ole kaunis. Muuten korjaus on mielestäni ok, vaikkakin täysin turha kun miehesikin on sitä vastaan. Katselkaa ja vertailkaa mikä nenässäsi on niin pahaa. Tiedän naisia jotka ovat hävenneet neniänsä nuorena, mutteivät enää vanhempina, vaan päinvastoin!

    • seisemänplusyksi

      Mene leikkaukseen. Nenä on sinun ja myös sen tuomat kokemukset.

    • Päättäväinen

      Itse olen samanlaisessa tilanteessa. Mieheni ei ole innostunut nenäleikkaus suunnitelmastani mutta naamani on minun ja aion toteuttaa suunitelmani.

    • hapetta

      Sinä päätät, et miehesi. Rakkaus ei ole ikuista, mutta nenäsi kanssa elät loppuelämäsi.

      Itselläni on pieniin kasvoihini suhteutettuna suuri nenä, mutta "puoliaatelisen" mallinen. Eli ei huomattava, muttei todellakaan nöpö. Sieraimet ovat kapeat, ja siitä on haittaa. Sama ongelma on ollut monella suvun ihmisellä. Eli neniä on leikattu hengitysvaikeuksien vuoksi - leveämmiksi. Etenkin vanhempana naisena, kun limakalvot kuivuvat muutenkin, kapeasieraiminen nenä voi olla haitta. Kipeänä sieraimet menevät lyttyyn, ja happea ei saa tarpeeksi nenän kautta. Älkää hyvät ihmiset tehkö itsellenne ainakaa sellaisia fyysisiä muutoksia, jotka ovat haitaksi terveydelle!

    • Outonenä

      Sama täällä, itsellä liian pieni nenä matalalla varrella ja epäsymmetrinen. Kärki on sellainen rustopallo. Vihaan nenääni ja muistan lapsuudesta asti halunneeni leikkaukseen. Veli piirteli nenästäni pilakuvia kun olin lapsi.

      Mietin aina esim. bussissa istuessa, että istun niin päin, että ruma puoli tulee ikkunaan päin. Samoin valokuvat mieluummin paremmalta puolelta. Säästöjä mulla ei ole, mutta olen ajatellut, että ottaisin lainan. En vaan kestä tätä naamaa.

      En tiedä miten kertoisin miehelle, että olen ajatellut leikkausta, vaikka on hänkin joskus jotain nenästäni huomauttanut. Silti jos sanon, että koen itseni rumaksi, hän sanoo että olen kaunis. En edes välitä mistään kauneudesta, vaan siitä, että saisi olla normaalin näköinen ja sulautua massaan ilman että ihmiset arvotelee ulkonäköä ja laukoo ilkeitä kommentteja.

    • ijkk

      Päätös tuosta asiasta ei ole miehesi taskussa! Nenä on sinun ja kun maksat operaation itse, mitä hittoa se miehelle kuuluu! Ja ajatteleeko hän sinun parastasi kun ei välitä siitä miten asian koet. Älä anna miehen manipuloida itseäsi äläkä suostu tuollaiseen jätän-sinut- kiristykseen.

    • koikkalain

      Onnitttelut sinulle, sillä olet onnistunut saamaan tervejärkisen ja avarakatseisen ihmisen rinnallesi. Tue ihmeessä häntä..
      Ihmettelen kovin asennettasi, jos miehesi on jo hyväksynyt syntymässäsi saamaasi nenään, miksi haluat siihen uuden muodon. Ei käy järkeeni.. ei vaan käy..
      Älä hyvä ihminen kustanna plastiikkakirurgisi irstasta luksuselämää viimeisillä rovoillasi.
      Kaikkihan sen tietää, jos tuohon rumbaan alkaa, korjattavat kohteet eivät lopu ikinä.
      Voit toki miettiä seuraavaa asiaa: asiantuntijoiden mielestä suomen kauneimman / täydellisen naisvartalon omaava ihminen haluaa muuutosta rintojensa kokoon.. Uskomatonta sanon minä.. Se taisi olla se lola otusooka se..
      Jos tuolle tielle lähdet, Muutamanvuoden päästä olet jo tummentamassa peräaukonreunojasi tai rasvaa siirrättämässä häpykummullesi..sano mun sanoneen. Kirurgillasi sitävastoin se rahavuori senkun vaan paisuu ja paisuu verovapailla markkinoilla..
      Et varmasti tällä hetkellä ymmärrä, tai usko sitä tosiasiaa asiaa, että olet jonkinasteisen neuroosin otteessa. Omakuvassasi on jonkinasteinen häiriö.. Huomaatko yhtäläisyyttä seuraavaan?
      Esimerkkinä vastaava tilanne: Anoreksiaa poteva 30kiloinen ihmispolo näkee itsensä lihavana läskinä, jonka on vain laihdutettava, ja laihdutettava.. ja laihdutettava..
      Eli käytä tai käyttäkää mielummin säästämäsi rahat johonkin todella hyödylliseen esim, lapsiin, kotiinne itseesi, läheisiisi-- versus kirurgin elintason pönkitys.

      • 20plus11

        Ihan kivoja ajatuksia ja varmasti sellaisiakin ihmisiä on, joilla ei olisi tarvetta lähteä muuttamaan mitään, mutta jos on lähes koko elämän ajan kiusattu nenän vuoksi ja mielenterveys ei kestä enää pilkkaa, ilkeitä kommentteja, syrjintää ja työpaikkaakin on joutunut vaihtamaan, niin ei ole pelkästään omakuvan häiriö. Toiset kestää kiusaamista paremmin kuin toiset, itse olen erittäin herkkä.


      • kokenutmyös

        EI hän miehen takia mitään itselleen kukaan tee?? Se olisi aivan sairasta lakaa muuttamaan itseään jonkun muun takia...ITSENSÄ takia ne asiat tehdään, herranen aika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 2322

        Kerro ihmeessä, missä se tervejärkisyys ja avarakatseisuus näkyy silloin kun kiristetään puolisoa avioerolla?


    • mykrönokka

      Mitä äijä sanoo perusteiksi, ettei leikkaus ole suotava? Kysy vielä se. Päätä sitten. Sun rahojasi ne ovat. Ja sinun elämäsi. Kuulostaa henkiseltä välivallalta tuollainen uhkailu!

    • omaelämä2016

      Miehen asenne ei ole mukava. Hänhän uhkailee: ero edessä, jos aloittaja menee leikkaukseen. Se on aikamoista vallankäyttöä.

      Aloittajan tulisi miettiä asiaa juuri itsensä kannalta. Kuulostaa pahalta, että häntä on kiusattu nenän takia. Ihmiset ovat kammottavia. Heistäkään ei tietty tarvitse piitata, maailma on täynnä kenkkuja ihmisiä.

      Nyt kun ei näe aloittajan kuvaa, on vaikea arvioida, olisiko leikaus todella tarpeen. Yksi tuttuni halusi taannoin leikkauttaa nenäänsä. Kirurgi ei kuitenkaan suostunut, koska piti nenää kauniina ja niin se onkin. Mutta aloittajan tapauksessa on varmaan kyse hieman erilaisesta ongelmasta.

      Sinänsä kannatan plastiikkakirurgisia toimenpiteitä. Niiden avulla moni saa iloa elämäänsä parantuneen ulkonäön johdosta. Siis aloittaja, mieti aivan itsesi kannalta leikkausta ja konsultoi asiantuntijoita. Plastiikkakirurgeissa on varmaan myös suuria eroja, joten ota selvää, kuka olisi taitava.

    • ihatefeminist

      Miehellä on täysi oikeus siihen kenen kanssa hän ei halua elää. Joten en ymmärrä miksi ihmiset haukku täällä miestäsi kun se on hänen elämä ja hän päättää miten kenen kanssa hän ei halua elää.

      Nyt kysymykseesi. Puhu miehesi kanssa minkä takia hänestä se on niin suuri asia kun sä korjaat nenäsi

    • parasss

      ratkaisu kaikkeen, laita mies vaihtoon!!!
      Se toimii tilanteeseen kuin tilanteeseen.

    • Merja15

      Nenän leikkaaminen muuttaa ulkomuotoa. Tottakai voit leikkauttaa nenäsi jos sinulle siitä on haittaa. Tämä on kyllä asia joka kuuluu vain sinulle. Kyllä järkevä ihminen tajuaa miksi haluat sen tehdä, tai ainakin pitäisi ymmärtää. Pelkääkö miehesi että tulet paremman näköiseksi ja joku muu vie sinut?

    • VaikeaJuttu11

      Miten muuten hallitsee sinua. Luultavasti olet tarkkailun ja hallinnan kohteena muutoinkin. Asioista pitäisi voida keskustella muutoinkin. Ehkä nenäsi on aivan normaali, mutta sinä näet itsesi virheellisesti.

    • Pottunokkainen

      Onnistuneitakin nenäleikkauksia on, jos leikkaus on tehty taidolla ja naamaan sopivasti. Kaikille ei sovi Usassa suosittu kapea ja pieni nenä. Jennifer Anistonin leikkaus on onnistunut, ei ole liikaa leikattu. Esim. Sarah Jessica Pakerin naama menisi pilalle, jos nenää pienennettäisiin. Hyvin on Barbra Streisand menestynyt juutalaisen klyyvarinsa kanssa, samoin Angelica Houston.

    • halooooooooooooo

      Mä olen menossa silmäluomileikkaukseen piakkoin. Miehini sanoi, että hän ei aiemmin ees huomannut, mut nyt kun katsoo tarkemmin niin näkee ja sanoo että mene toki. Hän itse on menossa myös vähän parantelemaan. Olemme keski-ikäisiä. MENE leikkaukseen, varsinkin, jos olet kärsiny asian takia. Jos mies tosiaan on niin helvetin tyhmä, ettei ymmärrä ja jättää sinut niin etsi uusi upealla uudella nenälläsi =) Tsemppiä!

    • HowHardCanItBe

      Jätä se sika!

    • Kuules_Pinoccio

      Miehesi on oikeassa. Katsoisitko sinä hyvällä sitä, että hänkin otattaisi tasa-arvon vuoksi saman verran -8 cm- pois kullinsa pituudesta.

    • netinihmeolennot

      Kyllä ihmiset osaa olla ilkeitä. Hmh. Aloittajalle sanoisin, että yritä keskustella asiasta vielä kumppanisi kanssa. Kerro ja perustele miksi haluat nenäsi leikattavan? Jos mies ei edelleenkään ymmärrä tai hyväksy asiaa, niin siinä tapauksessa sinun pitää itse tehdä valinta kumpi on sinulle tärkeämpää: mies tai oma hyvinvointi.

      Siinä kuitenkin olen samaa mieltä monen muun kanssa, että mies kyllä tekee väärin uhkaillessaan erolla tuollaisen asian takia. Miksi? Pelkääkö hän sitä, että jos nyt olet omien sanojesi mukaan arka ja sosiaalisista kontakteista vetäytyvä nenäsi takia niin leikkauksen jälkeen tämä sitten muuttuu? Yrittääkö hän siis hallita elämääsi olemalla sen "keskipiste" ja ei halua muita siihen häiritsemään?

      Oli miten oli, on todella outoa jos kumppanisi reagoi noin voimakkaasti asiaan joka selkeästi merkitsee sinulle paljon. Kysehän ei ole mistään huvin vuoksi tehtävästä kauneusleikkausesta, vaan asiasta jolla on sinulle suuri merkitys. Kuten joku jo aiemmin totesikin, miehiä tulee ja menee mutta nenäsi kanssa elät niin kauan kuin henki pihisee. Onko sitten oikeasti kyse siitä, että nenäsi on "ruma" vai siitä, että sinua on niin paljon asian tähden kiusattu joten nyt koet sen ehkä jopa suurempana asiana kuin oikeasti onkaan, siihen ei osaa mutua vastata kuin sinä itse.

    • jxufufufyfuxuduz

      Euro on hyvä konsultti. Jos terapeutin maksuihin menisi enemmän rahaa ( jotta hyväksyisit nenäsi) kuin korjaamiseen, niin sitten on halvempaa korjata nenä. Miehesikin ymmärtää rahan säästön. Kuka rahaa haluaisi tuhlata.

    • rumaämmä

      Aloittajalle ja muillekkin leikkaukseen haluaville.
      Ensin kannattaa miettiä,miksi se omakuva on niin tärkeää juuri tällä kohdin?
      Onko siinä vääristymiä johtuen muiden sanomisista?

      Miksi sinua vaivaa niin paljon se,mitä muut ovat sanoneet ulkonäöstäsi joskus?

      Yleensä syynä on heikko itsetunto ja sen parantaminen terapiassa saattaa tulla halvemmaksi kuin leikkaus,joka voi mennä pieleen monellakin tapaa.

      Itse menisin leikkaukseen jolla sieraimeni saataisiin auki niin,että voisin ensimmäisen kerran eläissäni hengittää nenän kautta normaalisti kuten muutkin. Olen 53v.

      Muunlaista kauneusleikkausta en edes ajattele. Vaikka naama on kuin petolinnun.....

      Terapia on tarpeen jos normaali ulkonäkö ei riitä ja sen ajatteleminen aiheuttaa stressiä ja paineita leikkaukseen.

      Harvalla ihmisellä on ulkonäön suhteen sellaisia ongelmia jotka vaativat oikeasti korjausleikkauksia.

      Psyyke pitää aina ensin selvittää ennen kuin ryhdytään leikkauksiin kasvojen alueella.
      Kasvoissa on sitäpaitsi todella paljon hermoja.
      Ja hermojen vioittuminen voi aiheuttaa todella pahoja ongelmia.

      Aloittajan pitäisi käydä keskustelemassa psykiatrin tai psykologin kanssa ennen leikkausta.

      Mielestäni kaikkien kauneusleikkaukseen aikovien pitäisi läpäistä tietty psykologinen testi ennen operaatiota jotta turhat,vain ulkonäköpaineisiin perustuvat leikkaukset eliminoitaisiin.

      Ja nämä testit pitäisi suorittaa sellaisen asiantuntijan seurassa,jolla ei ole kaupallisia kytköksiä kauneuskirurgeihin päin.

      • keskiikäälähestyvä

        Todella viisas, kypsä ja aikuinen näkökulma!
        Viestisi antoi ajattelemisen aihetta ulkonäköpaineista varmasti itse kullekin, vaikkei olisi koskaan edes miettinyt kauneusleikkauksia.


      • mirrintuoksu

        Aivan samaa mieltä !

        Ite olenkin siirtynynt totaaliseen luomutilaan. En käy kampaajalla, en leikka kynsiäni, pureskelen ne lyhyeksi, jos ne katkeavat (varpaankynnet ovat varsin hankalia), en pese kavojani tai hiuksiani muulla kuin vedelllä. Vessapaperia en käytä lainkaan.

        Olen seurannut kahta kissamirriäni, joiden turkki on upeassa kunnossa ilman keinotekoisia kemikaaleja. Samaan pyrin minäkin.

        Uskon, että luonnollisesti elävä ihminen on aivan yhtä upea, kuin en mirritkin.

        Luonnollinen tuoksu on paras deodorantti niin ihmisilä kin muillakin luomakunnan jäsenillä.


    • gtrrf

      Älä leikkauta nenääsi. Miehesi on hyvä ja oikeassa. Ja jos mies ei halua seurustella leikellyn naisen kanssa niin hänellä on siihen oikeus, se ei ole mitään erolla uhkailua tai henkistä väkivaltaa todellakaan. Minäkään en huolisi leikeltyä miestä.
      Minullakin on todella ruma nenä ja minua kiusataan sen takia. En leikkauta todellakaan. Se on kiusaajille alistumista. Nyt iän myötä on helpottanut. En välitä nenäni haukkumisesta. Nuorena suunnittelin meneväni leikkauttamaan nenäni. Kiusaajien on muututtava ja lopetettava kiusaaminen, siinä se. Ruma nenä ei ole syy kiusata. Sitäpaitsi kaikilla ihmisillä on jotain rumaa ulkonäössään, myös niillä pilkkaajilla.
      Koikkalain on oikeassa. Olen täysin samaa mieltä.
      Kauneusleikkaukset ovat sitäpaitsi huijausta mielestäni.
      Kiitos kannustavista kommenteista.
      Terveys on minulle tärkein. En todellakaan ota riskiä terveyshaitoista. Ja todellakaan kirurgin elintason rahoittaminen ei kiinnosta.
      Itse olen vähävarainen, ei olisi edes rahaa leikkauttaa.
      Minulla on sille rahalle 1000 kertaa parempaa käyttöä.
      Minun osaltani kirurgi saa nyt jättää yhden ulkomaanreissun väliin. En vie rahaa heille.
      Kirurgit ovat lääkäreitä. Ja lääkärin tehtävä on hyväksyä ihminen sen näköisenä kuin he ovat. On väärin että leikkelevät ihmisiä. Tuo kirurgi voisi auttaa kiusaamisen lopettamisessa, eikä leikellä ulkonäkösyistä. En voi hyväksyä turhamaista ihmisten silpomista ja terveyden pilaamista. Käsittämätöntä että kirurgit edes tekevät tuollaista. Sairasta.
      Kiusaajat ja ulkonäön pilkkaajat terapiaan. Siinä ratkaisu.

    • Jos miehesi pitää nenästäsi, ja hän ei halua sitä leikatuksi, niin voisit tietysti ajatella epäitsekkäästi ja olla leikkaamatta. Vai meinaatko tosiaan, että joku aikuisiällä kiusaa sinua nenäsi takia? Jokin tykkää toinen ei, ei kannata muiden enemmistön mielipiteiden takia alkaa leikkaamaan nenäänsä.

      Vaimoni on leikannut nenänsä. Kyllä hän varmaan leikatulla nenällä paremmalta näyttää, mutta jotenkin se on laskenut hänen arvoaan silmissäni. Kyllä se alkuperäinen versio kuitenkin on se mitä hän on, ja vaikka ulkonäkö olisi huonompi, niin oli kaikin puolin parempi ennen.

    • Lisäyksenä vielä, että jos nenäsi on ruma kuin petolinnun perse. Siis ihan hirveä, että oksennus meinaa lentää, niin leikkaa hyvä nainen. Mutta jos kyseessä on vain idioottien mielipide, niin ei kannata ottaa stressiä.

    • OlisiOnnellinen

      HULLU MIES...jos joku (harva suomalaien nainen) haluaa panostaa ulkonäköönsä niin pitäisi olla onnellinen. Ehkä mies pelkää että kun näytät paremmalta entinen puoliso eli Hän ei enään kelpaa kun alkaa huomiota tulla muiltakin..

    • Ehkä se sun miehes rakastu juuri sun nenääs..

    • koikkalain

      Niinpä.. Isäni muistan joskus sanoneen vanhankansan totuuden. Tosin ymmärsin sen sanoman merkityksen vasta aikuisena. Se saattoi kuulua jotenkin näin.... Ruma ei ole ruma ja koree ei ole koree, kun sitä kauan ketselee...
      Voin nyt ymmärtää sen jotain tähän tyyliin: Ihminen kuoren sisältä on se tärkein juttu.

    • PakkomielleElefantti

      Alaston juutalainen höpisee taas ympärileikkauksesta

    • veronik

      Perustele miehellesi ja itsellesi vielä leikkausta ja mene ihmeessä jos olet aivan varma päätöksestäsi. Erolla uhkailu on todella törkeää varsinkin aikuiselta ihmiseltä! jos leikkaus on harkittu päätös ja olet varma että se tekee sinusta onnellisemman niin miksipä ei.

    • CaseClosed55

      Oisko se sinulle ok, jos miehesi leikkaisi korvalehtensä pois, koska ne ovat niin suuret?

      • 2322

        Olipa lapsellinen vertaus. Kai sinäkin nyt ymmärrät, ettei tässä koko nenää olla poistamassa. Parempi vertaus olisi vaikka hörökorvien korjaus. Mutta kun se ei kuulostakaan niin kauhistuttavalta, niin eihän sitä voi tietenkään osuvia vertauksia käyttää, jos vääristelemällä saa oman surkean pointtinsa näyttämään vähemmän idiootilta.

        Ja samat sanat sille joka vertasi pippelin osapoistoon, joka taas vastaisi ehkä sitä että naiselle tehdään ympärileikkaus ja ommellaan vagina puoliksi kiinni. Vähän eri juttu kun joku nenän korjaus. Mutta tosiaankin, jos tietää jo itsekin että oma argumentti on surkea, niin ehkä sitä sitten täytyy vääristellä asioita, kun tajuaa itsekin ettei ne oikeasti vastaavat esimerkit kuulosta edes kovin pahoilta.


    • Arvokkuutta

      Vaikuttaa siltä, että tässä vaiheessa olisikin tärkeintä keskustella teidän parisuhteestanne ? Mihin se perustuu ? Kunnioitukseen, toisen tukemiseen ja rinnalla elämiseen vaikeissakin tilanteissa ? Pidä huoli itsestäsi kaikin tavoin !

    • Nökerönenä

      Aloittajalle: Sinä tietenkin teet niin kuin parhaaksi näet. Mieti kuitenkin tarkoin ennen leikkelyä, luuletko vain että nenäsi on ruma? Minulla on työkaverina mies, joka on hyvin persoonallisen näköinen, nenäkin valtava nokka. Siitä huolimatta tai ehkä juuri sen vuoksi hänen kasvonsa ovat persoonallisella tavalla hyvin valloittavat.

      Huom. ole iloinen, että miehesi rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Se on iso arvo.

    • onnellinenrva

      Ap sanon että teet kuten sinusta tuntuu-puoliso ei välttämättä ymmärrä miten nenä vaivaa sinua.Minä kävin leikkauttamassa lapuudessa murtuneen ison ja vinon nenäni ja mieheni kyllä kesti sen hyvin. Hänen itsetuntontoaan se ei haitannut yhtään.Tykkää myös sievemmästä nenästäni mutta sanoi että itsesasiassa hän ei huomionut nenääni lainkaan vaan oli täysin ihastunut persoonaani ja silmiini jotka on kuulemma hot! No hengitykseni parantui samalla kun luisia rakenteita parannettiin ja nenästä ei tehty nykeröä vaan itseni näköinen-kuitenkin suora ja pienempi. Kannatti käydä.Enää ei tarvitse piilotella enää eikä vastailla utelialle että onko minua lyöty nenään.jne.Tsemmppiä päätökseesi-sinunhan se on.

    • Naulaklyyvariin

      Hirveen fiksumies.

      • onnellinenrvax

        Siis onhan minulla tosi fiksu mies :)


    • Siitävaanannamennä

      Mulla oli kanssa ihan karmean iso ja vino nenä, onneksi leikkautin sen. Itsetunto on kohonnut tosi paljon sen jlkeen ja jos mun tyttärille tulee yhtä kamala nenä, niin varmasti annan heille luvan ja rahat leikkaukseen. Kannattaa mennä, se on sun itsetunto ja sun nenä. Kannattaa varata leikkaajaksi suomen parhaita kirurgeja, koska nenä on vaikea leikattava. Nordström on tosi hyvä. Harmittaa vaan, että en uskaltanut pienentää nenää reilummin. Ja mistä sä tiedät, onko tuo mies sun rinnalla vielä vuoden päsätä??? Miehen takia ei kannata elämäänsä lukita näin isoissa asioissa

      • CaseClosed55

        Nenä on isompi asia kuin puoliso? No kertoo toki aikamme hedonistisista arvoista paljon.


      • 2322
        CaseClosed55 kirjoitti:

        Nenä on isompi asia kuin puoliso? No kertoo toki aikamme hedonistisista arvoista paljon.

        No mieshän se tässä aloittajan tapauksessa meni ensin linjaamaan, että nenä on tärkeämpi kuin suhde.


    • kalsiejejjdjdkdkisiia

      Sellainen ihminen, joka ei ole koskaan joutunut kiusaamisen kohteeksi ja niiden pitkien katseiden kohteeksi, mitä saa jostakin epänormaalista asiasta omasta kropassaan, ei voi sua tässä asiassa neuvoa. Joillekin on suotu kiroukseksi tai joksikin jotain mikä rikkoo ihmistä ja itsetuntoa, esim. kamala nenä, niin jos luoja on plastiikkakirurgit luonut, niin kiitos siitä ja käytetään sitä hyväksi.

    • voi kamalaa!!!!! ymmärrän leikkaukset, jos sairauden (esim. rintasyöpä, jonka takia rinta / rinnat poistettu) tai tapaturman (vamman) seurauksena korjataan kehoa. en ymmärrä missä on järkevä ajattelusi??? se on osa sinun persoonaasi ja sitä sinun pitäisi mielestäni vaalia.
      mitä ihmettä välität toisten sanomisista?! siihen jos lähtee, meissä jokaisessa olisi enemmän kuin tarpeeksi korjattavaa ( leveä perse, roikkuvat rinnat, kaksoisleuka, vino ja suuri nenä, kapeat huulet, pienet silmät, liian lyhyt / pitkä ym.) listaa riittää loputtomiin.
      ole oma itsesi. et todellakaan voi olla mikään hirviö, koska olet löytänyt itsellesi puolison, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet (ehkä lukuun ottamatta tätä maniaa nenäleikkauksesta). et myöskään voi olla aivan hirviö, koska voit liikkua jopa päiväsaikaan, eikä sinun ulkonäkösi takia tarvitse hiipparoida yöaikaan, jotta kukaan ei näkisi sinua. keskity mieluummin siihen, mitä muuta mukavaa voit tehdä leikkaukseen varatulla rahalla (esim. maksaa ylimääräisesti velkoja, matkustella ym.)

      • 2322

        En ole kyllä koskaan ymmärtänyt tuotakaan, että ulkonäköä saa korjata sairauden tai vamman jäljiltä, mutta ei muuten. Eli niillä esteettisesti miellyttävän näköisillä geenilottovoittajilla on oikeus palauttaa se miellyttävä ulkonäkö, mutta syntymärumien pitää vaan tyytyä paskoihin kortteihinsa ja toivoa parempaa arpaonnea seuraavassa elämässä.


    • kylmätotuus

      Myönnän heti olettaneeni leikkauksen koskevan muuta kuin nenää josta kyseisen närän olisi ymmärtänyt. :) Mutta taitaa olla kyseinen mies turhan ajattelematon asian suhteen, koska sehän on sinun oma tahto muuttaa ulkonäköäsi, etenkin jos se sinua häiritsee. Ehkä hän alitajuisesti pelkää että alat tosiaan tekemään muitakin operaatioita ja kohta on naama täynnä botoxia sun muuta... Olet varmaan kysynyt syyn miksi on tätä vastaan? Jos et, niin ala kysellä. Suosittelen!

    • euruerpeuperuperupe

      Kyllä nenä on niin keskeinen kasvoissa, keskellä naamaa, että ymmärrän todella, jos ruma nenä haittaa koko elämää. Aikoinaan minun ystäväni kärsi kovasti suuresta nenästään, oikeastaan hänen koko elämänsä meni siitä pilalle...Minusta esteettinen korjaus pitäisi olla mahdollista tietyissä rajoissa, kun lääkäri todella toteaisi, että ulkonäkö on suureksi haitaksi ihmisen onnellisuudelle. Tällä tarkoitan sitä, että lääkärin velvollisuus olisi järkevästi pystyä toteamaan, missä se ruman ulkonäön raja menee...vähän kookas nenä ei riitä, mutta selkeästi suuri, kuten myös hirveän isot hörökorvat. Toisaalta on mahdotonta korjata tiettyjä asioita, kuten isoa suuta...sekin on joillakuilla, mutta se ei ole niin häiritsevä piirre.... Jos aloittajan mies ei näe totuutta, eikä ymmärrä miten kurjalta se aloittajasta tuntuu, en kyselisi miehen mielipidettä, vaan tekisin oman ratkaisuni. Pitää kuitenkin muistaa, ettei se ns. uusi nenä välttämättä ole koko elämää onnellistuttava asia, vaan saattaa jopa aiheutta ahdistusta, jos siitä ei tullutkaan sellainen, kuin olisi halunnut....

    • mieskujalata

      Roikkuvat ja liian painavat tissit olisi operoitava jo terveydellistä ja eettisistä syistä. Muuta ei mitään.

    • korvenpoika3

      Jos se kovasti vaivaa niin leikkauta, sinun asiahan se on . Jos mies suuttuu siitä niin se on taas hänen asia, ja häpeä.

    • etfr42t

      Ihminen päättää itse omasta kehostaan , joka ei sitä hyväksy etsiköön uuden kumppanin.

    • katsostas

      itse päätät menetkö vai et, sinä määräät mitä kehollesi teet. miehesi todennäköisesti pelkää että se menee huonoksi/huonommaksi siksi on sitä vastaan. tai häntä ärsyttää että rahat menee hänen omasta mielestä turhaan ja voisi sijoittaa parempaakin. miehesi pitää sinusta tuollaisena kuin olet ja eihän sinun muita miehiä pidä viehitelläkään mutta jos se raastaa mieltä niin pahasti niin mene. ei miehesi sinua jätä, peloittelee vaan. Jos ero tulee niin tuskin miehesi sinua todella rakastikaan joten tekee vaan sinulle palveluksen.

    • Aikuisena

      On kiva olla, silloin ei tarvitse kysellä mielipidettä puolisolta eikä neuvoja netistä,voi tehdä ihan itsenäisiä päätöksiä. Esim.meneekö kauneusleikkaukseen,vaiko ei.

    • VOISAATANASENTÄÄN

      Luin tuota aloittajan kirjoitusta ja tuli heti ensituntumalla sellainen mieleeni, että hänen kannattaisi nyt käyttää säästämänsä rahat psykiatrille ja yrittää saada tuo vinttisä edes jonkunlaiseen kuntoon. Jos mies on erimieltä, niin uskon ennemmin miestä. Ei kellään ole sellaista klyyvaria naamaan tullut, mikä siihen pärstään ei sopisi. Eri juttu jos on ollut esim. onnettomuudessa. Huonon itsetunnon omaavat naiset on kaikkein pahimpia, joten aloittaja hyvä, varaa itsellesi aika psykiatrille. Se on sinulle oikea paikka.

    • xcxz

      Kyll siul nii ruma pottunenä on.Kyll siun pittää kauneusleikkauksee pääst.Voisko siell viell tehhä jottain muutakii siun naamal.
      Eihä siit mittää tuu ko lapselapset pelkää ko sie oot nii ruma.

    • Fgjkljdahkk

      Mitä se sille miehelle kuuluu? Jos mies jättää sen vuoksi, joutaa lähteä kin.

    • gggggggggg5ggggggg
    • nättinenä

      en voi muuta neuvoa antaa jos nenäsi häiritsee niin mene leikkaukseen saat mielen rauhan älä välitä miehesi mielipiteistä .ter.sirpa

    • 492

      Eiköhän jokainen fiksu mies jätä keinotekoisen lihapalapelin. En sietäisi naiselta moista typeryyttä. Enemmän häpeäisin leikeltyä puolisoa kuin rumaa.

    • gtrrf

      Ymmärrän sinua ap. Minullakin on monta rumaa kohtaa itsessäni joita monet pilkkaavat. En siltikään aio leikkauttaa itsestäni yhtään mitään. Älä sinäkään.
      Ihan turhaa.
      Kauneusleikkaukset ovat mielestäni huijausta.
      Olen huono- osainen ulkonäköni takia että kestämistä on.
      Mutta en todellakaan leikkauta mitään.

    • hmhmhmhm

      Minusta ei kannata leikkauttaa jossei ole tuon kummempaa syytä.

      Kyllä luonnollinen on kaikista paras. Sitten jos tulee joku oikea ongelma sen leikkauksen jälimainingeissa, niin sitten sitä vasta ketuttaakin, kun huomaa miten turhamainen on ollut? Noissa leikkauksissa kuitenkin sattuu virheitä ja hoitovirheeseen kuoleminen on suomessa tuplasti todennäköisempää kuin liikenneonnettomuudessa kuoleminen.

      Kyllähän niitä omasta mielestään "rumia" (todellisuudessa oikein nättejä) on kaikki paikat täynnä. Muttei se siitä leikkaamalla parane. Naiset eivät näytä ymmärtävän sitä, että tuo naamansa tiettyyn muottiin valaminen on kuin kilpailua. Jos siitä tulee normi, niin kohta kaikki joutuvat "leikkamaan" paikkansa kuntoon. Mikä järki siinä muka on?

      Ymmärrän tosin leikkauksen jos on naama mennyt huonoon kuntoon esimerkiksi onnettomuuden takia.

      • 2322

        Kommentoin jo toisellekin tuolla ylempänä, että en ymmärrä millä perusteella niillä geenilottovoittajilla on joku pyhä oikeus palauttaa se miellyttävä ulkonäkö jos kohtalon koura koettelee, mutta syntymärumien pitää tyytyä osaansa ja toivoa parempaa arpaonnea ensi elämässä. Vähän niinkun syntymärikkaille annettaisiin uudet miljoonat jos edelliset hävitään pörssissä, mutta köyhän perheen lapsella ei ole oikeutta pyrkiä yhteiskunnan tikkailla ylöspäin tai ostaa edes lottoriviä ettei syntymässä jaetut onnen lahjat - hui - vaan joutuisi uusjakoon. Olisihan se väärin, jos omilla valinnoillakin voisi vaikuttaa asemaansa ja mahdollisuuksiinsa tässä maailmassa. Kyllä se on se ukko yläilmoissa joka päättää kuka täällä saa olla kaunis (tai rikas tai jotain muuta) ja kuka ei, ja sitä järjestystä älköön ihminen muuttako.


      • 2322
        2322 kirjoitti:

        Kommentoin jo toisellekin tuolla ylempänä, että en ymmärrä millä perusteella niillä geenilottovoittajilla on joku pyhä oikeus palauttaa se miellyttävä ulkonäkö jos kohtalon koura koettelee, mutta syntymärumien pitää tyytyä osaansa ja toivoa parempaa arpaonnea ensi elämässä. Vähän niinkun syntymärikkaille annettaisiin uudet miljoonat jos edelliset hävitään pörssissä, mutta köyhän perheen lapsella ei ole oikeutta pyrkiä yhteiskunnan tikkailla ylöspäin tai ostaa edes lottoriviä ettei syntymässä jaetut onnen lahjat - hui - vaan joutuisi uusjakoon. Olisihan se väärin, jos omilla valinnoillakin voisi vaikuttaa asemaansa ja mahdollisuuksiinsa tässä maailmassa. Kyllä se on se ukko yläilmoissa joka päättää kuka täällä saa olla kaunis (tai rikas tai jotain muuta) ja kuka ei, ja sitä järjestystä älköön ihminen muuttako.

        ...siis kommenttina tuohon viimeiseen lauseeseesi, joka edustaa kauneuskirurgian vastustajien parissa hirmu yleistä mielipidettä, että sairauden tai tapaturman jälkeiset kosmeettiset virheet saa korjata mutta synnynnäisiä ei. Osa ihmisistä ja hänen elämäänsä se tapaturma ja sairauskin on. Kas kun silloin ei enää väitetä, että jokainen naama on kaunis omalla uniikilla tavallaan eikä siihen saa kirurgi koskea.

        Ja äärimmäisen rumuuden ja synnynnäisen anomalian raja on muuten hyvin häilyvä. Kuka päättää, onko nenä vaan helkkarin ruma vai onko se jo epämuodostunut = sairaus = saa korjata?


    • tissitonpop

      Korjaa tissis ennemmin:)

    • Rinsessa52

      No tuo mitä teet omalle nokallesi ei kuulu pätkääkään miehellesi. Mistä löysitkin noin typerän ukon :D Jos ukko vinkuu ja uhoo että lähtee, niin potkase vaan vauhtia sille persauksiin! Korjauta ihmeessä nenusi, niin saat siitä mielenrauhan ja ties mitä mukavaa vielä kohtaat elämässäsi :) Itsekin korjautan leuanalustan ja silmäluomet kun saan rahat kasaan ja minun mies ei ole sitä vastaan, koska se on minun asia, eikä hänen.

      • VOISAATANASENTÄÄN

        Tottakai naiset puolustaa näitä asioita, mutta naisilla jotka "kauneus"leikkauksiin haluavat, niin on erittäin huono itsetunto. Onko sinusta nämä typerät bimbot, joita lehdissä näkee kauniita? Tekorusketus, tekotissit, valkaistut tekotukat, tekokynnet, tekoripset, botoxilla turpeiksi dumpatut pärstät, jotka on helevetin rumia. Sitten nuo tyhmät bimbo-blondit keikistelevät joka helevetin lehdessä, joka niitä vain sinne huolii kuin mitkäkin lumput pornolehdissä ja -kuvissa. Kaikilla yhtä idioottimaisen typerä törröhuuli-ilme, ilkmeisesti ei botoxilta naama/suu enää väänny muuhun "asentoon". Ovat suoraan sanottuna sellaisia, kun huorat oli Neuvostoliitossa aikanaan, ihan saman näköisiä.
        Mitä tuohon "typerään ukkoon" tulee, niin fiksu mies. Voisin kuvitella, että 99,9% naisista olisi tyytyväisiä mieheen, joka hyväksyy heidät sellaisenaan kun he ovat.


    • entotteleketään40n

      Mä en yksinkertaisesti ymmärrä naisia ketkä itkee kun mies ei anna siihen tai siihen lupaa. Oletteko oikeesti niin tossun alla että tarvitsee joka ainooseen pimppakarvan poistosta lähtien kysyä lupa ? Että pistää vihaks tämmönen. Sinun nenä, teet mitä tahdot. Jos se sut sen takia jättää niin eikös sitten ole parempi antaa mennä ???

      • kaksysi

        Kun ollaan avioliitoossa on kunnioitettava myös toista puolisoa, niin mielipiteitä kuin halujakin.
        Aloittajan tapauksessa on kyseessä normiperhe, eli kädestä suuhun tapaus. Perheellä ei ole varaa kalliiseen epävarmaan leikkaukseen, kuin säästämällä vuosia. Emme voi ulkopuolisina tietää, kuinka ahtaalla tämä pari on taloudellisesti.
        Sille kymppitonnille voi olla todella käyttöä muuhunkin, kuin kirurgin lompsan täytteeksi.
        Voi olla, että huopakatto on jo elinkaarensa päässä; vesikeskusjärjestelmä on uusittava mitä pikimmin; Volkkarissa vakava nestevuoto, jossa öljyt ja nesteet sekaisin; terassin tukipylväät lahonneet; lattialankut kulahtaneet, pitäisi hioa ja lakata.. eli rahaa tarvittaisiin perusjuttuihin, mutta emäntähän se tahtoo vain uuden nokan...
        Siinä on haastetta miespololle miettiä hankintojen järkevä järjestys...


    • yheksäntoista

      Olen ihastunut tapaan, jolla PRISMA ohjelmassa naistoimittaja suhtautuu ulkonäköönsä. Naisen nenää voi kutsua todelliseksi aatelisnokaksi, lisäksi suun muotokaan ei kovin korkeita pisteitä saisi muototuomareilta.
      Mutta, mutta on hän niin ihanan seksikäs ja viehättävän oloinen pakkaus. Asenne ulkonäköön ja itseensä kun on kohdillaan, niin eipä tule tarvetta kylvää viimeisiä ropojaan kaikenmaailman koijareille.

      • OstaSIELU

        ei saa ostaa

        kauniis nenä-ruma sielu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe