Seksiä arabi miehen kanssa?

Kiinnostunuth

Onko Imatran naisilla kokemuksia ? :)

15

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkooooooooo

      on...

    • tiktaktiktakdingdong

      On ja useammalla. Ota vaan reilusti yhteyttä raiskauskeskukseen ja kysy yhteystiedot, niin voitte keskustella monikulttuurisuuden rikastuttavasta vaikutuksesta suomalaisen naisen emättimen limakalvoille. Jos taas itse haluat kokea monikulttuurisuuden riemun, mene notkumaan Vuoksenniskalle illalla, mieluusti vähissä vaatteissa. Se tunnetusti herättää musulmaanissa korkean kiiman, joka suorastaan pakottaa harrastamaan seksiä kanssasi, halusit sitä tai et. Jos vielä pidät siitä, että sinua kiskotaan hiuksista pitkin katuja, haukutaan huoraksi ja kuristetaan tajuttomaksi ja akti vielä videoidaan ja lähetetään kavereille Irakiin, että saavat sielläkin nähdä, kuinka valkoista huoraa naidaan kunnon arabityyliin, olet valinnut oikean aiheen. Mikäli olet alle 15 vuotias tai näytät siltä, mene uimahallin lastenaltaaseen sukeltelemaan, eikä aikaakaan, kun saat ympärillesi muutaman karvaisen lapsen, jotka ihan ehdottomasti haluavat työntää kätensä housuihisi ja harrastaa seksiä kanssasi. Jos taas haluat vain katsella, kun karvakäsi yhtyy itseensä, laita uimalasit päähäsi ja katso, mitä se tekee veden alla.
      MIkäli olet mies ja haluat vain uteliaisuuttasi kysellä, miltä tuppikulli naisista tuntuu, tee itsestäsi arabi pikaliimalla. Vetäise esinahkasi taakse ja liimaa se pikaliimalla varteen kiinni ja pane sitten eukkoasi. Vaarana on tietysti se, että muijallesi tulee vaarallinen flashback pizzakuskin kanssa hoidetusta frutti di maren maksusta ja hän alkaa kutsua sinua ahmetiksi kesken aktin.
      Muutoin voin kyllä kohdallasi todeta, että kaikkea helvettiä sitä lukutaitoinen ihminen yleensä viitsii edes pohtia.

    • Imatran_Inkeri

      Minä lutkutin mustan apinan spermat suuhuni viime syksynä, kun niitä alkoi Torniosta rajan yli vyörymään. Sain siitä saastaisesta limasta sankkerin ja nyt minulla on kurkunpääsyöpä.

      • UKM50v

        Kyllä ukkomieskin on päässyt VOKkilaisen makuun.


    • Tosielämäää

      Kyllä on monellakin. Lähinnä lomaromansseja etelän lomakohteissa, missä on paljon maahanmuuttajataustaisia asukkaita. Mutta ei tästä miehille tämän enempää. Naisten juttuja ;-)

      • raiskaajanaiset

        Olette saastaisia hyväksikäyttäjiä, teillä olisi aihetta hävetä itsenne hautaan.


    • rewjejjja
    • Irmaliisa1956

      Moikka, Nimeäni en kerro muuta olen imatralta ja viime viikolla löysin etelänmiehen tuolta kadulta kuleksimasta. Vähän ajan puhumisen jälkeen tiemme vei meille ja noh, Ibrahminin iso kalu ei meinannut mahtua minun takapuoleeni. Onneksi mieheni oli töissä niin ei haitannu. PAITSI, mainitsin ibrahminille monesti että älä tule ellen pyydä häntä meille. no mieheni oli kotona ja ibrahmin oli kondomipaketin kanssa ovella ja huusi NYT ME PANNANA ja miehenihän siitä raivostui. Mutta sänkytouhuista ibrahmin meinasi hittolainen kuristaa minut 60v irmaliisan. Tänään kun olin mieheni kyydissä niin vuoksenhovin lähellä oli lätäkkö ja pyörätiellä ihania etelänmiehiä niin hän ajoi lätäköstä ja raukat kastuivat, mutta niin minäkin ;) Tänään baariin lähdemme ibrahminin kanssa

      • ismo1955

        Etkai sä vittu ole tosissasi. Vittu saatnaa. on se hyvä että rouvani kirjoittelee tälläisiä julkisesti. Rouva hyvä sinulla on vittu 6 lasta ja 2 lastenlasta niin tälläistä kehtaat tehdä ja herranjumala. en halua että sukuuni lisääntyy yhtään partapersettä perkele


      • Masa122

        Äiti ja mitä helvettiä taas. MITÄ VITTUA SINÄ OOT TAAS MENNY TEKEMÄÄN. isä kertoi tästä äsken. voitsä mutsi vittu vaik ampuu ittees.- en halua mitään erkkiperäreikää afgamnistaighjsiuhjgso meille. sä oot suvun häpeä.


      • Antti7v

        Voi mummi mitä menit tekemään eihän siun kans ilkee liikkuu.


    • PeKka14

      Mitäs tämä on. onko tämä taas jokin huijaus? Miksi ihmeessä te puhutte tälläisiä julkisesti. minä en suvaitse tälläistä. Ja tämä ihmeen irmaliisakin vielä. mahhmudit ovat hieno kansa. heillä on jäätävän kylmä täällä. Lahjoitin heille äsken 6000 euron edestä sohvia ja vaaatteitani turhat niistä pois.

    • moqqakikkeli

      Heti kun mokkakikkeli vilahtaa, suominaisella pikkarit jalkoihin valahtaa, 9kuukauden päästä naama valkoiseksi muuttuu, ei tässä voi mustaksi muuttua.

    • muistakaaaakondomi

      Oho! Jollain puhkesi runosuoni!
      Hyvä ettei kortsu!

    • Ali-ben-hässi

      Minä lupa et kaikki saa viela sen tieta mika on irakimias pane.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe