Miten vanhempi nainen isketään 2?

Ihastunutpoika

Olen hyvin ihastunut erääseen naiseen yliopistolla, joka käy samaa kurssia kuin minä. Arvioisin, että nainen on minua muutaman vuoden vanhempi tai enemmänkin. Onneksi kihlasormusta ei kuitenkaan näy.

Viimeisillä luennoilla olemme hakeutuneet istumaan lähelle toisiamme. Minä olen tehnyt tämän kahdesti, hän kertaalleen. Emme ole ainakaan vielä puhuneet toisillemme, hän on vain kerran kiittänyt minua, mihin minä vastasin hymyllä.

Onko ideoita, miten isken kyseisen naisen, ellei hän ehdi iskeä ensin minua, mikä onnistuiskin heti. Jännittää hieman, koska nainen on minua vanhempi.

4

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan_viattomasti

      Kysyt vaan kahville/teelle.

    • 4574574586865

      Kannattaa kuitenkin muistaa, että näet häntä vielä tulevaisuudessa. Oletko valmis kohtaamaan hänet useaan otteeseen, jos käy niin ikävästi, että hän kieltäytyy?
      Sinun täytyy oikeasti välittää tuosta naisesta, koska tilanne on aivan toinen kuin jossain baarissa.
      Onnea.

    • ehdottajasetä

      Eikö olisi aika luontevaa ehdottaa ihan vilpittömästi luentojen välillä, että mentäskö kahville :)

    • dorien123

      Mene juttelemaan ja pyydä jonnekin kahvittelemaan, mutta varaudu kieltävään vastaukseen ja muista että näet häntä jatkossakin. Hän saattaa olla varattu siitäkin huolimatta ettei sormusta ole. Opettele olemaan sujut sen kanssa äläkä ala käyttäytyä oudosti sen jälkeen, vaan pysy tyynenä. Älä tee siitä isompaa juttua kuin mitä se on. Muut naiset huomaavat, ettet ole riippuvainen yhdestä naisesta ja saattavat kiinnostua. Tämäkin nainen saattoi vain kokeilla kuinka vakaa olet ihmisenä. Jos pystyt hallitsemaan itsesi vastoinkäymisessäkin hän saattaa kiinnostua uudestaan, tai sitten ei, mutta sun hommasi on hallita tilanne kävi miten tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe