Subarun kuuluisat sähköviat?

Onniitä

Luuletteko että subarussa ei voi olla sähkövikaa? Ompa ihmeen vankka usko . Tokihan subaru on kestävä mutta kuulkaas nyt tietämätyömät elämää kokemattomat ajokortittomat pojut , kullä subaruissakin on sähkövikoja se on totta että niitä on vähemmän kuin muissa autoissa.
Kuten huomaatte on edes vaikeaa saada ketjuun yhtään vikaa ilmi vaan pelkkiä vittuilija tulee.
Siinäs näette subaru on varmin auto. Ei viaton mutta paras kestämään autoista.
Kuuluisat sähköviat? Niin nimetkää nyt yksi vika joka tulee moneen subaruun.

28

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forresterinräppänä

      Ajoin edellisellä autolla, Forester 2013 reilun 50 tkm.
      Muutaman kerran syttyi mittaristossa varoitusvalo tuona aikana.
      Mutta se olikin bensan vähyydestä kertova varoitus.
      Yhtään polttimoakaan ei tarvinnut vaihtaa koko aikana.

      • UudenOutbackinOmistaja

        Mulla taas ei ole syttynyt edes tuo polttoaineen vähyydestä kertova valo, kun olen aina tankannut silloin, kun tankissa on vielä neljännes jäljellä......


    • eioosähkövikoja

      -valoumpiot(heijastinpinta hilseilee)
      -hammastangon materiaaliviat, pystysuuntainen välys kannattaa tarkistuttaa ennen takuuajan umpeutumista
      -korin löysyys
      -moottorit paukkuvat dieseleissä
      -maalipinta, onneton kulutuskestävyys
      -pyörän laakerit eivät kestä
      -manuaaleissa pienimmät vaihteet eivät tahdo mennä päälle, pitäis antaa välikaasua kuten joissakin rekoissa heh
      -kytkin alimitoitettu, Subarun omistaja saa tottua märän villasukan hajuun

      Tässäpä oma vikalista kahden Subarun perusteella. Mutta toden totta ei ole ollut sähkövikoja

      • VajaaksiJäiProvo

        Sulla jäi vielä tuon kuvitteellisen Subarusi Malli mainitsematta......Ja keksi jotain Uutta. Nuo provot ovat jo vanhoja vitsejä....


      • eioosähkövikojaa

        Mitä siinä länkytät vai tuuliko huuliasi heiluttelee. Malli Subaru Outback. Eikö mee uudet Subbet kaupaksi kun täällä päivystät. Taidat pelätä kritiikkiä, kun edellinen nickikin otettu käyttöön.


      • VajaaksiJäiProvo

        Aikaisempi länkytyksesi oli tällainen, jos et kehtaa sitä enää huumepäissäsi kirjoitukseksesi tunnustaa:

        "-valoumpiot(heijastinpinta hilseilee)

        -hammastangon materiaaliviat, pystysuuntainen välys kannattaa tarkistuttaa ennen takuuajan umpeutumista

        -korin löysyys

        -moottorit paukkuvat dieseleissä

        -maalipinta, onneton kulutuskestävyys

        -pyörän laakerit eivät kestä

        -manuaaleissa pienimmät vaihteet eivät tahdo mennä päälle, pitäis antaa välikaasua kuten joissakin rekoissa heh

        -kytkin alimitoitettu, Subarun omistaja saa tottua märän villasukan hajuun

        Tässäpä oma vikalista kahden Subarun perusteella. Mutta toden totta ei ole ollut sähkövikoja"

        Missä kohtaa mainitsit mallinimeksi OUTBACKIN? Enpä huomannut.

        Ja katsoppa nuo "nickit" uudelleen, niin huomaat, kuka se PASKAA puhuu.... Mitä kamaa muuten vedät?.....


      • eioosähkövikojaa

        Sä et ainakaan tarvitse mitään kamaa, kun pääkuoresi on rakennettu niin ohkaisista aineksista, että tyhmyys paistaa läpi. Marginaalimerkki, jota suuri yleisö ei jostakin syystä osaa arvostaa heh. Säilyy autokauppasi saranat hyvässä kuosissa.


      • VajaaksiJäiProvo

        No miksi sinä olet niin kauhean huolissasi siitä, että Subaru ei muka myy?
        Kerroppa nyt ihan kaikille, että miksi.

        Ja Ps. Kama jota vedät, ei ehkä ole juuri sinulle sopivaa.....


      • eioosähkövikojaaaa

        Akkamainen tekstisi ei saa mieltäni järkkymään. Lähinnä huoli on autokauppiasmiehesi toimeentulosta, jotta voisit jatkossakin lätistä täällä foorumissa samalla kun lakkailet kynsiäsi.


      • VajaaksiJäiProvo

        Kama jota vedät, ei selvästikään sovi luonteellesi. Ota pikaisesti yhteys lääkäriisi, ennenkuin tapahtuu taas joku iltasanomien otsikoissa liian usein nähty otsikko "Huumehörhö raiskasi 14 vuotiaan tytön".......


    • Seulasten_perintö

      !8 vuotta Subaru legacyllä 250 tkm.
      Ei yhtään sähkövikaa.
      En usko vaan tiedän.

    • Outspaks

      Lamppuja pimenee ja rekisterikilven valoja menee, samoin kovalla pakkasella näytöt viipyilee ja hidastelee mutta varsinaisia sähkövikoja NOLLA KAPPALETTA yli neljännesmiljoona takamaan autolla takana!

    • Kuuluisallehullulle

      Aloittaja on sama mielenterveysongelmainen trolli joka aloittaa noi samat pska puheet säännöllisin väliajoin.
      Ei tollaselle kannata vastata ja antaa hullulle lisää vettämyllyyn.

      • oniitä

        Terve
        Tämä hullu nyt ajaa subarulla jossa oli se kuuluisa sähkövika. Ei ole enää ,toimii.
        Mutta oli siinä oikea sähkövika , jokin liitin syöpynyt konetilasta jossain, en tiedä paikkaa kun en korjannut . Ainoastaan hinattiin korjaamolle jossa vika korjattiin. Oli outoa olla hinattavana sillä yleensä minä olen hinannut muita autoja !
        Mieleenpainuva kokemus ohjata kuollutta subarua. Kenties pääsen siitä vielä joskus yli.
        Hulluksi nimittelyä ja vielä kuuluisa hullu ? kenties . Mielenterveysongelmainen? No senkin arvonimen eteen on tehty töitä eli ansaittu ei saatu arvonimi.

        Kuten huomaatte subaru on kaiken arvostelun yläpuolella :-)

        Nimitellään hulluksi mielentervyspotilaaksi jos erehtyy nimeämään vian. Ihmetyttää kuitenkin kun subaruihin myydään varaosia vaikkei se voi mennä rikki . Hulluja mielenterveys myyjiä on netissä esim subaru liikkeissä eli huojentaa nyt hiukan kun en olekkaan yksin. Kenties ei tulekkaan enää katsastuspyyntöä kun ei voi mennä rikki? no ihan turhaa olen käynyt konttorilla joka vuosi kun ei ole ollut yhtään vikaa ikinä. Sentään jo wanha auto. No nyt sentään tuli merkintä että renkaiden turvallisuus on alentunut koska pintaa on alle 5mm . HYVÄKSYTTY!

        Hiukan ketuttaa kun ei ole rahaa vaihtaa uudempaan vaikkei tässäkään omassani ,enää, mitään vikaa ole. En tosin tarvitse uudempaa autoa.
        http://www.artonauto.fi/vaihtoautot/subaru/forester/100721/
        Ostakaa nyt joku hyvä auto tuolta tai vielä parempaa ostakaa minun wanha auto niin....ps autossani on enemmän hptä (hp wanha teho yksikkö hevoswoima) kuin tuossa ja awd toimii ilman sähköä eli aina päällä vaikka parkissa. Noiden uusien nelivetosysteemistä en oikein tiedä mitä lie jarruja painelevat jostain nurkasta kun renkaiden pitäisi lyödä tyhjää olkoon tilanne mikä tahansa niin tekee minun subaru ei jarrut kuumene se vaan etenee joka suuntaan. Joistain autoista voi otaa kuulemma nelivedon pois ja lukita ja auto asennossa kierrellään nuppia esim sivuluisussa 85km/vauhdissa milloin tahansa että nelivetoa auttais sitten siinä äkillisessä ennalta arvaamattomassa tilanteessa ,TAITAVAA! mitä??? ja ei saa käyttää pitävällä pinnalla kun menee rikki höh hassuja kampaaja autoja sanon minä.

        Alkaa oikein mietityttämään josko ei subarussani ollutkaan vikaa ja vain kuvittelin koko vian. En ollutkaan hinattavana ? muistelen kuitenkin että tuumin että mihin laitan kiinni kun ei olekkaan koukkua edessä,tuumin että monessa autossa on luukku ja kierre takana johon olen ruuvaillut vetopulikoita kiinni ja hinannut niitä pääasiassa saksalais valmisteisia autoja. Muistelen että kumarruin ja huomasin alla lenkin johon laitoin liinan koukun kiinni ja toinen pää vetokoukkuun siis edessä olevassa autossa en oman auton koukkuun. Piti tarkentaa jos joku ei ymmärrä esim semmoine joka ei tiedä että subarussakin voi olla sähkö vika vai olikohan kuitenkaan? en ole enää ihan varma !

        Tulipas tekstiä ja kielioppivirheitä mutta ei se haittaa sillä olenhan hullu ja mielenterveyspotilas joka saa vettä myllyynsä . Harhainenkin kenties kun luulin ihan että oli sähkövika mutta ei ollutkaan!


      • Voivoihullua
        oniitä kirjoitti:

        Terve
        Tämä hullu nyt ajaa subarulla jossa oli se kuuluisa sähkövika. Ei ole enää ,toimii.
        Mutta oli siinä oikea sähkövika , jokin liitin syöpynyt konetilasta jossain, en tiedä paikkaa kun en korjannut . Ainoastaan hinattiin korjaamolle jossa vika korjattiin. Oli outoa olla hinattavana sillä yleensä minä olen hinannut muita autoja !
        Mieleenpainuva kokemus ohjata kuollutta subarua. Kenties pääsen siitä vielä joskus yli.
        Hulluksi nimittelyä ja vielä kuuluisa hullu ? kenties . Mielenterveysongelmainen? No senkin arvonimen eteen on tehty töitä eli ansaittu ei saatu arvonimi.

        Kuten huomaatte subaru on kaiken arvostelun yläpuolella :-)

        Nimitellään hulluksi mielentervyspotilaaksi jos erehtyy nimeämään vian. Ihmetyttää kuitenkin kun subaruihin myydään varaosia vaikkei se voi mennä rikki . Hulluja mielenterveys myyjiä on netissä esim subaru liikkeissä eli huojentaa nyt hiukan kun en olekkaan yksin. Kenties ei tulekkaan enää katsastuspyyntöä kun ei voi mennä rikki? no ihan turhaa olen käynyt konttorilla joka vuosi kun ei ole ollut yhtään vikaa ikinä. Sentään jo wanha auto. No nyt sentään tuli merkintä että renkaiden turvallisuus on alentunut koska pintaa on alle 5mm . HYVÄKSYTTY!

        Hiukan ketuttaa kun ei ole rahaa vaihtaa uudempaan vaikkei tässäkään omassani ,enää, mitään vikaa ole. En tosin tarvitse uudempaa autoa.
        http://www.artonauto.fi/vaihtoautot/subaru/forester/100721/
        Ostakaa nyt joku hyvä auto tuolta tai vielä parempaa ostakaa minun wanha auto niin....ps autossani on enemmän hptä (hp wanha teho yksikkö hevoswoima) kuin tuossa ja awd toimii ilman sähköä eli aina päällä vaikka parkissa. Noiden uusien nelivetosysteemistä en oikein tiedä mitä lie jarruja painelevat jostain nurkasta kun renkaiden pitäisi lyödä tyhjää olkoon tilanne mikä tahansa niin tekee minun subaru ei jarrut kuumene se vaan etenee joka suuntaan. Joistain autoista voi otaa kuulemma nelivedon pois ja lukita ja auto asennossa kierrellään nuppia esim sivuluisussa 85km/vauhdissa milloin tahansa että nelivetoa auttais sitten siinä äkillisessä ennalta arvaamattomassa tilanteessa ,TAITAVAA! mitä??? ja ei saa käyttää pitävällä pinnalla kun menee rikki höh hassuja kampaaja autoja sanon minä.

        Alkaa oikein mietityttämään josko ei subarussani ollutkaan vikaa ja vain kuvittelin koko vian. En ollutkaan hinattavana ? muistelen kuitenkin että tuumin että mihin laitan kiinni kun ei olekkaan koukkua edessä,tuumin että monessa autossa on luukku ja kierre takana johon olen ruuvaillut vetopulikoita kiinni ja hinannut niitä pääasiassa saksalais valmisteisia autoja. Muistelen että kumarruin ja huomasin alla lenkin johon laitoin liinan koukun kiinni ja toinen pää vetokoukkuun siis edessä olevassa autossa en oman auton koukkuun. Piti tarkentaa jos joku ei ymmärrä esim semmoine joka ei tiedä että subarussakin voi olla sähkö vika vai olikohan kuitenkaan? en ole enää ihan varma !

        Tulipas tekstiä ja kielioppivirheitä mutta ei se haittaa sillä olenhan hullu ja mielenterveyspotilas joka saa vettä myllyynsä . Harhainenkin kenties kun luulin ihan että oli sähkövika mutta ei ollutkaan!

        Kyllä toi kirjoitustyyli vähän puoltaa sitä mt. ongelmaisuutta.


      • Oniitä
        Voivoihullua kirjoitti:

        Kyllä toi kirjoitustyyli vähän puoltaa sitä mt. ongelmaisuutta.

        No niinhän jo kirjoitinkin kun joku niin kirjoitti. Mutta kirjoitustyyli on aivan liian korkeatasoista kuten huomaat kommenteista. Mulla on kevyttä kun ei järkipakota yhtään. Toista se on noin älyköllä.


    • Tarinankertojalle

      Miksi aloittaa yhä uudelleen ja uudelleen samasta keksitystä aiheesta? Onko se terveen ihmisen toimintaa?
      Tarina kun ei vakuuta.

      • Oniitä

        Uskosi on vahva , voima olkoon kanssasi . Pidä kiinni siitä. Uskot subarun sähköviat taruksi . Subarussa ei voi olla sähkövikoja. Jumalien tekemä auto.

        Mietintää miksi kaksi aloitusta samasta aiheesta. Kuvittele semmoinen maailma jossa omistaisit subarun ja siihen tulisi vika. Katsoisit netistä subaru foorumista vian oireet joita tulee kyseiseen autoon. Löytäisit usein vaikeasti löydettävän sähkövian hetkessä. Korjaisit sen nopeasti itse. Helppoa? Kyllä!
        Vaihtoehtoisesti saat pelkkää vittuilua ja hulluksi mielenterveyspotilaaksi ,kyseenalaistetaan terveys yms älykästä syyttelyä.

        Olisiko uuden ketjun aloituksen tarkoituksena aloittaa puhtaalta pöydältä johon ei selvästi kusipäät kirjoittelisi asiattomuuksia. Selvennyksenä esim sinä itse pakotat aloittamaan niitä samoja aloituksia . Et ymmärrä se on selvä. Eli sinun takia niitä aloituksia tulee ja sinä ihmettelet miksi niitä aloituksia tulee.
        Onko se terveen ihmisen toimintaa?

        Tarina on totta myös subaruissa on sähkövikoja , harvemmin vsin kuin monessa muussa automerkissä mutta joskus . Ja kun on harvinainen sähkövika sen löytäminen on entistäkin hankalempaa koska aiheesta on vsikea löytää apua netistä ja kun nettiin kokeilee laittaa kysymyksen johon voisi kerätä harvinaisen vian siihen slkaa kirjoitella asiattomuuksia kusipäät eli esim sinä. Niin se vain on.

        Toivottavasti opit jotain.

        Ihanaa ajaa sohjossa jumalien tekemällä autolla , omalla , maksetulla,voimakkaalla nelivedolla = SUBARU!


    • Asiaselvä

      Aamen.

    • Voijeesus

      Autuaita ovat hullut!

      • halleluujaa

        Siis ne jotka eivät usko subarun harvinaisiin sähkövikoihin! halleluujaa.


    • HerraSubaru

      Mikähän sähkövika mahtaa kyseessä olevalla herralla olla?

      • NäinNiitäKavereitaSaa

        No se kuvitteellinen sähkövika tietenkin. Eihän sitä muuten saisi valtion omistamassa, ja maksamassa vuokrayksiössä kavereita netin välityksellä, jos ei provoile. Tämänkin ketjun aloittajalla on jo monta kaveria, kuten huomaat.....


    • sjklsjjsll

      2 Subarua yhteensä n 150tkm ei vikoja ei sähköissä eikä muuallakaan. Lamppujen hilseily on todellinen vika ja tehdaskin tuon tietää, tästä syystä menee takuuseen. Koskee uusia Legacyja.

    • Subarutkestää

      Sama juttu. Toinen Subaru menossa. Ei pienintäkään vikaa ole ollut. Mm sen vuoksi aionkin pysyä merkissä jatkossakin. Näin huoletonta automerkkiä minulla ei ole ollut vielä koskaan n. 35 v. aikana. Japsit on muutenkin olleet huolettomampia. On ollu aiemmin 2 Toyotaa ja Honda, Mazda, Mitsu ja Suzuki ja Subaru. Eurooppalaisia on ollu Audi, VW, Ford, Volvo, Opel. Kaikissa näissä eurooppalaisissa ollut jotain vikoja. Volvo ja Bmw oli vähävikaisimmat. Ja kuten arvata saattaa eniten vikoja oli Volkkarissa ja Audissa.

    • 1000euraolisijojotain

      Paljonko maksatte jos esitän sähkövian? Kerätkää kolehti niin esitän todisteet.

    • Missävika

      No esitä sit, jos sulla siitä alkaa jöpöttään.

      • Kirjautumispakkokiitos

        Aivan sairas palsta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe