kun sanoit minulle

kuvitellaanniin

Siinä viestissäsi haluan sua ja sut, menin niin hämilleni etten osannut vastata kuin ajattelin vain laitoin Vastaukseksi jotain loivempaa, mutta kyllä minä olin onnellinen sanoistasi. Ajattelin että tarkoititkohan sinä sitä että rakastaisit minua yhä? Senkin tahtoisin kuulla. Jäi harmittamaan kun emme ehtineet nähdä. Mutta joskus. Kun sinulle sopii. Laita viestiä txt tai miten vaan haluat. Jäintodellakin odottamaan.

22

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyttäytyyodottaa

      Joo. Just sitä tarkoitin.

      • kuvitellaanniin

        Lisäys tuohon ylempään että oli (n-m)kiitos jos olitkin sinä ihana täällä. Jota ajattelen ihan koko ajan. Mutta ethän sä ole hän. Tänne voi vain kirjoittaa kun hänelle en voi.


    • vinkulle

      palstavinku kuvittelee anonyymien viestien perusteella asiat omaksi mieleisekseen.

    • Ikävätodeta

      Mun mielestä tuo on ensisijaisesti himoa. Veikkaan, että seksisuhde varattuun kyseessä. Jos rakastaa, järjestää tilanteen niin, että voi olla yhteydessä milloin vaan. Sitä on rakkaus.

    • pääteasemanäkyyjo

      Laita sinä viestiä. Minä en enää uskalla. Onkohan tuota enää mielenkiintoakaan ottaa yhteyttä sinuun. Aika alkaa olemaan jo kortilla meidän suhtee. Tiiät kyllä miksi.

      • xthxruj64

        no miks


      • voikamaluussentään

        mitä mielenkiintoa olisi ottaa yhteyttä tuntemattomaan ihmiseen, kerro ihmeessä. varmasti aika on kortilla kun se aika ite kulutetaan
        kertomalla satuja vennonvieraille ihmisille, veikkaanpa noin että sillä oikealla ihmisellä voi olla halut vähissä itsesi suhteen.


      • novoimulkeroinen

        tässähän tää mulkuksi itseään kutsuva taas pyörii ja veetuilee kuvitellulle portolleen, jäi hyvästit sit about viiteen tuntiin.)´`(


      • tahtosiMukaisesti
        xthxruj64 kirjoitti:

        no miks

        niinhän halusit.


      • voimulkkumulkku
        tahtosiMukaisesti kirjoitti:

        niinhän halusit.

        sinä järjenjättiläinen, et sä tiiä mitä se on halunnu eikä se tiiä sun haluistas mitään kun te ootte kato ihan oudot toisillenne, lakkaa ajattelemsta kalullas ja ota järki käteen niin alat tajuun tätä systeemiä.
        vieraasta ei nääs voi tehdä tuttua väkisten.


      • Eihänsullaole

        Ollut mielenkiintoa enää pitkään, pitkään aikaan, se loppui silloin kun
        sun halu puhuakin loppui. Sitten on ollut mulle vain niitä ikävämpiä viestejä. Mutta varmaan nekin on tarpeen ollut laittaa.


      • mäTunnenSunÄiskän
        voimulkkumulkku kirjoitti:

        sinä järjenjättiläinen, et sä tiiä mitä se on halunnu eikä se tiiä sun haluistas mitään kun te ootte kato ihan oudot toisillenne, lakkaa ajattelemsta kalullas ja ota järki käteen niin alat tajuun tätä systeemiä.
        vieraasta ei nääs voi tehdä tuttua väkisten.

        wittu mikä tosikko urpo, tämähän on palstailua. opettele tekniikka tai ala harrastamaan vaikka alppihiihtoa. eihän me ketään tunnetakkaan mutta kirjoitamme aivan sinuntyyppisten iloksi ja ihmeteltäväksi.


    • Lieneekyse

      tekstiviestistä?

    • MonetVoiSanoa

      Tekstarina? Nyt? Noup.
      Tänne joskus kauan sitten samoin. Pätee toki yhä. Kohde vain ei tiedä kenelle oli.

    • Olenvanhempi

      Sanoit olevasi onnellisesti parisuhteessa.En voinut tietää sitä.Ihastuin ja sanoinkin sen sinulle viestin lisäksi.Ei olla nähty ainakaan kolmeen kuukauteen.

    • Romantiikannälkää

      Hassua hölmöä on kun romantiikkaa pidetään yllä viesteillä tuntemattomien kanssa vaikka ollaan jo parisuhteessa. Miksi ei hoideta omaa parisuhdetta romantiikalla. Ei ole live elämää, ei todellista arkielämää. On vain mielikuvaelämää ja haihattelua joka ei johda mihinkään.

      • toistenymmärrys

        Niinhän se on. On sitten suhde tai suhde. varattu tai sinkku. Yksinänsä on aika vaikea viritellä romantiikkaa ja silloinkin, jos kohde on ihan väärä. Romantiikkaan tarvitaan (ehkä) tunteita.


      • Sanottiinkoaloituksessa

        Että ap on parisuhteessa, en minä kyllä sellaista löytänyt.


      • reppanatlapset
        Sanottiinkoaloituksessa kirjoitti:

        Että ap on parisuhteessa, en minä kyllä sellaista löytänyt.

        no nuo välispiikkaajat on aivan urpoja, lähes taunoja.


    • vajaamieliselleaplle

      Toinen sanoo sinulle suoraan haluavansa sinut ja sinä kirjoitat vastauksen tänne nettiin anonyyminä? Taidat oikeasti olla mielisairas.

      • ABC.nainen

        :D jep. Näin on täsmälleen!

        Suoraan puheeseen kannattaa vastata suoralla puheella.

        Ja jos mieli muuttuu niin sekin kannattaisi kertoa suoraan eikä haikailla täällä.

        Toinen juttu on että joskus on liian myöhäistä ja silloin voi harrastaa omaksi huvikseen joskus tätä itserääkkäyksen muotoa täällä jos omat ajatukset harhailee ja tunteet vaivaa.

        Kunhan ei ala elätellä mitään turhia toiveita siitä että oikea viesti tavoittaisi oikean vastaanottajan.

        Tuli ja meni. Kuumat katseet jäi.


      • ehkäaikamoni
        ABC.nainen kirjoitti:

        :D jep. Näin on täsmälleen!

        Suoraan puheeseen kannattaa vastata suoralla puheella.

        Ja jos mieli muuttuu niin sekin kannattaisi kertoa suoraan eikä haikailla täällä.

        Toinen juttu on että joskus on liian myöhäistä ja silloin voi harrastaa omaksi huvikseen joskus tätä itserääkkäyksen muotoa täällä jos omat ajatukset harhailee ja tunteet vaivaa.

        Kunhan ei ala elätellä mitään turhia toiveita siitä että oikea viesti tavoittaisi oikean vastaanottajan.

        Tuli ja meni. Kuumat katseet jäi.

        Ei saa olla noin ankara. Ei kaikki heti jätä ja siirry seuraavaan jos toinen ei anna positiivista vastausta. Jotkut jää tänne roikkumaan vaikka olis saanutkin pakit. Toivoo toivotonta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe