Tuleeko pakkolait?

Seuraan-mielenkiinolla

Tauno Rantalan profetia 23.10.2007 Järvenpäässä. Suomi, tuomiot tulevat, koska kansa ei ole kääntynyt Herran puoleen tässä maassa. YHDESSÄ YÖSSÄ NYKYINEN HYVINVOINTI AJETAAN ALAS Entiseen ei ole paluuta, vaikka ihmiset toivovat, että entinen hyvä aika palaisi, mutta se ei ole mahdollista. Mutta Jumala alkaa tehdä voimallisia ihmeitä: vaikeavammaisia parantuu ja ihmisille tulee hätä Herran puoleen, niin että ihmisiä tulee uskoon kaduilla ja kirkot täyttyvät. Tämä aika ei ole kaukana. Ihmiset sanovat, että onhan sitä puhuttu samoin ennenkin, mutta kaikki on pysynyt ennallaan. Tämän ilmoituksen toteutuminen on kuitenkin pian käsillä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AjatustenAamiainen

      Ja hädän hetkellä ihmiset turvaavat silkkaa typeryyttään kauhun vallassa väärään jumalaan - raamatussa esiintyvään.

      On olemassa toinenkin vaihtoehto.

      • Siunausta

        1 Ms 3: Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?" Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa, mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi.'" Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole; vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan."

        Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi. Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan. Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?" Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin." Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"

        Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin." Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

        Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi. Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."

        Tuo vanha viettelijä heitetään seuralaisineen lopuksi tulijärveen.
        Ilmestyskirja: 20:
        Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään. Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        Tulijärveen ei tarvitse mennä kun luovut synneistäsi ja sanot: Jeesus auta ja
        Ota armoihisi.
        Hebr.10: Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan: "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä"; ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista." Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;


    • Tsenppiä-Sipilälle

      Nyt todella ay-liikkeet tekivät typerästi, kun lähtivät boikotointi linjalle.

      Tämän jälkeen, Sipilän hallitukselle annettiin avoin valtakirja toimia ay-mafia mokasi.

      Todellakin: " YHDESSÄ YÖSSÄ NYKYINEN HYVINVOINTI AJETAAN ALAS Entiseen ei ole paluuta, vaikka ihmiset toivovat, että entinen hyvä aika palaisi, mutta se ei ole mahdollista.

      Tämähän on juuri sitä mitä pakkolait tarkoittavat ja koska ay-mafia ei anna tukea kilpailukykyloikkaan niin eipä hallitukselle jää mitään myita vaihtoehtoja kuin pakkolait.

    • valmistaudu

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14169553/profetia-suomelle

      Profetia: Pres. Niinistön aikana Suomi joutuu todella suureen ahdistukseen!
      Ennen kuin Niinistö edes valittiin presidentiksi, tuli profetia että hänen toimikautenaan Suomi ajautuu todella pahaan jamaan, niin taloudellisesti kuin poliittisestikin. Nyt Niinistöllä on enää 4 vuotta presidentti kautta jäljellä, eli kohta saattaa Suomen talous niiata todella syvälle että sellaista ei ole vielä nähty koskaan itsenäisen Suomen aikana.
      Oletteko valmiina kun järkyttävä köyhyys ja työttömyys pyyhkäisee koko Suomen ylitse, se tulee koskettamaan kaikkia yhteiskuntaluokkia, rikkaita ja hyväosaisiakin putoaa suureen köyhyyteen ja velkavankeuteen.
      Kovaan paikkaan joutuvat Suomen päättäjät, Niinistöstä alkaen, mutta Suomi selviytyy nippanappa, mutta yhteiskunta tulee olemaan jo viiden vuoden sisällä aivan erilainen, sosiaaliturva minimaalinen, ihmiset ottavat luonnosta enemmän toimeentuloa ja ruokaa, tulee köyhäinhoitoa, anarkiaa, poikkeustilat arkipäivää, jne. jne..
      Voi olla shokki tämän ajan ihmisille, eivät ole varautuneet todella huonoihin aikoihin....................ja se voi tulla aivan äkkiarvaamattomasti.

      • >eli kohta saattaa Suomen talous niiata todella syvälle että sellaista ei ole vielä nähty koskaan itsenäisen Suomen aikana.
        Teidän lahkossa ei vissiin tunneta 1930-luvun alun lamaa eli pulakautta? Vastaavaan surkeuteen ei Suomi edes pysty omin voimin pääsemään, vaan tarvitaan maailmanlaajuinen katastrofi.
        Suomen talous KASVOI viime vuonna 0,4 %. Ymmärrätkö? KASVOI.


    • pakkolaki

      On se aivan mahdotonta jos säädetään laki jota on noudatettava. Kyllä silloin romahtaa koko yhteiskunta. Tähän saakka on aina pärjännyt hyvällä asianajajalla

    • fda

      Yhdessä yössä? Eiköhän huono hallinto ole ollut kertyvää laatua. Ongelmaa oli jo 90-luvun lamasta lähtien, mikä on ilmeisesti jäänyt monilta huomaamatta. Kenties ovat eläneet kuplassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe