Onko baareissa/flirttailussa outous hyvä asia?

Jariz

Jutelessani naisille ylipäätänsä ja varsinkin baareissa, minulta tulee paljon juttuja. En ole kuitenkaan mikään agressiivinen keskustelija ja päällekäyvä, vaan täysin rento ja tilannetajuinen silti.

Mulla on välillä urpojakin juttuja naisten kanssa, mutta ne ovat enimäkseen hauskoja (toivon mukaan). Saan ainakin muita naurattamaan.

Mutta minua on myös välillä sanottu oudoks tai sitten tyyliin "se nyt on vaa Jari" (nimi muunnettu).

Tiedostan itsekin lähes aina milloin olen outo. En ole läheskään aina ole sitä, mutta välillä kyllä.

Kun pidätte jonain ihmisenä outona, pidättekö te sitä hyvänä vai huonona juttuna?

Mietityttää...

2

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veramida

      No minusta se ei ole huono asia. Kunha ei ole mikään täysfriikki tai ihan nörtin näköinen. Ei mulla näitä mitään vastaa ole, mutta minulla mies joka pitää huolta omasta ulkonäöstään on ehdoton vaatimus. Tälläkään en tarkoita että mies todellakaan rupeaisi "neiteilemään" peilin edes.

      Loppujen lopuksi outous-käsite on monilla aika erinlainen.

      Tärkeintä ei ole ne oudot jutut. Voit puhua vaikka täysin tyhmistäkin jutuista. Tärkein on se miten sä sen sanot. Siinä puhetavalla pitää huokua suunnatonta itsevarmuutta. Ja itsevarmuuden huokaus lähtee siitä, että sä todellakin uskot olevasi kaikista paras. Kuka meistä naisistakaan susta uskois, jos et kerran itsekään usko ittees?

      Porukka ei tajua, että itsevarmuutta tai EI tarvita lähestyäkseen naista, vaan et nainen kiinnostuu susta! Kyllä epäitsevarmakin ja jokainen idioottikin voi lähestyä naista, mutta siihen se jääkim. Mitään ei tapahdu. Mutta mies jolla on oikeesti munaa ja itsevarmuutta - naisia riittää ihan jonoksi asti kiimaisena. Varsinkin täällä Suomessa, kun täällä suurinosa miehistä on nyhveröitä, kuin myös naisetkin. Itse näin naisena sanon tämän. Älä oo kuitenkaan kusipää huonolla tavalla. Kritisoimaan tms.

      Outous on itse asiassa ihan hyväkin juttu, sillä siinä sun persoonallisuus tulee esiin.

      • Hukassa20166

        Kokemusten ja ajan kanssa itsevarmuuskin kasvaa. Ei ketään kiinnosta ja muista mitä oot selittänyt vaan miten olet selittänyt kuten tuossa ylempänä kerrotaan.

        Tämän lisäksi täytyy jotain vielä tajuta naisista (jota itse yritän ainakin) eli kenelle selität juttujas, osaatko lukea sitä ja huomata että sitä kiinnostaa? Tässä vaiheessa jos nainen kiinnostuu susta niin on aivan sama vaikka sanoisit olevasi homo.

        Viimeks baarissa selitin ja väitin olevani homo, tyttö ei oikeasti vain uskonut minua, yritti käännyttää ja viedä mukaansa. Että näin ;) Tykkäsin vain kiusata. Olen oikeasti varattu ja hetero


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe