Piiskaaminen ja sukupuolet

birch

Kuka haluaa antaa ja kuka haluaa saada? Nettikeskusteluja lukiessa vaikuttaa siltä, että miehissä on enemmän niitä, jotka haluavat antaa piiskaa ja naiset tuntuvat olevan enemmän saamapuolella. Eli M/F (male-female) on se yleisin kuvio. Voisi kai sanoa tämän kuvastan vanhaa sukupuolimallia, jossa mies on hallitseva osapuoli, jonka tehtävä on pitää nainen kurissa. Vaikka piiskan avulla.
Entä toisin päin? Jonkun verran nettipalstoilla, täälläkin, on naiselta piiskaa haluavia miehiä. Naispuolisia kurinpitäjiä sen sijaan ei kovin paljoa näy. Verrattuna miespuolisiin. Vaikuttaa, että F/M kuviossa, nainen antaa-mies saa, ei kysyntä ka tarjonta kohtaa. Vai onko niin, että naispuolisia piiskaajia on loppujen lopuksi yhtä paljon kuin miehiäkin. Naiset eivät vain ole netissä, keskustelu tai treffipalstoilla yhtä aktiviisia kuin miehet.
Sitten tulevat tietysti nämä selvästi harvinaisemmat F/F ja M/M-kuviot. Joskus nainen voi haluta piiskaajakseen toisen naisen. Mutta suurin osa varmasti haluaa itseään kurittamaan vanhemman miehen, sellaisen isä tai setähahmon. Niin, jos nainen haluaakin piiskaa toiselta naiselta, voiko se olla merkki huonosta isäsuhteesta? Tai siitä, että kyseessä on mhadollisesti bi-seksuaalinen henkilö.

9

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aniatra

      Meillä Isäntä piiskaa ja itse olen se vastaanottava osapuoli. En voisi kuvitellakaan piiskaavani miestä yleensäkään. Sen sijaan naista olisi mukava piiskata eli olen kai hieman bi- curious. ;) Mutta nainen piiskaajanani ei taas toimisi. Olenkin
      alistuva miehelle ja dominoiva naiselle.

    • sekäettä

      Roolinvaihto pitkässä ( 48v ) suhteessa. Vuosikaudet olin masterin roolissa. Emme harrastaneet piiskaa vaan eri asteista sidontaa osana esileikkiä ja sopivilta osin myös yhdynnässä. Alkuvuosina silloin, tällöin piristeenä mutta sittemmin useammin.

      15-vuotta sitten tuli karu totuus vastaan vaimon verenohennuslääkityksen muodossa. Olimme jo useita vuosia aiemminkin harrastaneet myös hänen suorittamaa sidontaa mutta lääkitys muutti minut sen kohteeksi.
      Lieka kaulaan, lattialle tallottavaksi, jalkaterien nuolemista, polvilleen, pää haaroväliin ja kielityötä.
      Vuoteelle ja köysiin ml. kivekset ja siitin. Pervoa mielitekojen toteutusta mutta hyvin säästeliäästi piiskaa joka sattuu vuoteessa olemaan köydenpätkä.

      Edellinen sessio oli tiistaina. Tiedän etuköteen, että huomenna siivouksen jälkeen minut tilsitään lattialle. Piikkari niskassa ja toisen kärki suussani, tulee kannusteeksi nahkavyötä perseelle. Kun yritän kphottautua niin paine niskassa kasvaa ja lyönnit kovenevat. Sessiosta ei ole maku pois vaikka säätelenkin sen rankkuutta itse, ainakin melkein loppuun. Viime kädessä vaimoni päättää milloin siirrymme seuraavaan vaiheeseen.

    • MiehetKokeilemassa

      Minä haluaisin nähdää todistajana tuollaisen M/M-tapauksen. Miesten pitäisi olla aikuisia ja suunnilleen yhtä vanhoja. Kokokin voi olla samaa luokkaa, toinen vain olisi reilusti riskimpi toista. Tietenkin kyseessä olisi todelinen kurinpalautus perinteisellä tavalla, eli tarpeeksi tuntuva piiskaus paljaille pakaroille. Siis aito selkäsauna.

      Asetelmassa olisi paljon mielenkiintoisia näkökulmia. Kuinka tuollainen homma hoidetaan: toinen on tosissaan antamassa ja toinen pistää tosissaan hanttiin. Kuina selkäänsä saanut osapuoli ottaa asian ja mitä tuumaa piiskaaja. Tuleeko aikuisestakin miehestä ns. kiltti poika, kun on saanut kunnolla piiskaa.

      Jos nuo kaverukset kohtaisi viikon kuluttua kaupungilla, pystyisikö heiden olemuksestaan näkemään, kumpi on antaja ja kumpi saaja?

      Jos selkäsauna uusittaisiin jonkin ajan kuluttua, niin onnistuisiko piiskattu paremmin vai huonommin puolustustaistelussa. Eli kokisiko hän tilanteensa toivottomaksi vai yrittäisikö tosissaan selvitä tilanteesta kunnialla?

      • ajatuskin-kiihottaa

        Minä haluaisin olla saamapuolella tuossa koitoksessa. Mutta varmempaa saanti olisi, jos miehiä olisi vaikka kaksi. Fantasioissa kiihottaa tavattomasti, jos itse ei mahtaisi sille mitään kun riisuttaisiin housut pois väkisin ja piiskattaisiin pakarat armotta punaisiksi.


    • Selekäsauna

      Meidän suhteessa nainen piiskaa ja minä olen saavana osapuolena, nainen kiihottuu jopa pelottavasti piiskatessaan ja otteet kovenee jopa liian koviksi kiihottumisen myötä, välillä on pakko pistää leikki poikki, minun pitää sitten vedellä ja venytellä hänen häpyhuulia niin rajusti että hirvittää, jotenkin tuntuu että hän saa kivusta ja kivun tuottamisesta kovimmat kicksit, ajanmyötä tuntuu että hän vaatii näissä leikeissä aina vaan rajumpia otteita, missä tulee raja vastaan olen alkanut miettiä että pitääkö mun pistää suhde poikki ettei vahingossa telota toisiamme koska hänelle ei ollenkaan enää riitä ns. normaali seksi.

      • Minä haluan löytä sellainen nainen joka annaa minulle piiskaa!


      • sekäettä

        Salpausselkä häiritsi. Vaimoni kuittasi niukankin ruoskimisen tallomalla korkkareilla. Kovempaa, eikä pitempään ei ollut tarvekkaan.Malttoi sentään sitoa kunnolla.


    • Rahalla-saa

      Mene vaikka Iskureihin. Mm sieltä heitä löytyy. Maksu on sata euroa tai enemmän.
      Ilmaiseksi antavaa et löydä muualta kuin kerhoista, mutta silloin sinun on oltava jäsen.

    • hevollapääsöö

      Äkkiseltään luulisi että bdsm on ihan yhtä "yleistä" homojen ja lesbojen keskuudessa kuin heteroiden tai bissejen sillä ei kai tuo taipumus riipu seksuaalisesta suuntautumisesta. He ovat lisäksi omissa piireissään jotka ovat heteroille tuntemattomia. Mulla on käsitys että se kummalta sukupuolelta haluaa piiskaa riippuu seksuaalisesta suuntautumisesta. Ei puhdas hetero kiihotus ajatuksesta että mies piiskaisi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe