Thai-hieronta Kajaanissa

Vieläkään Kainuun Sanomat ei ole uskaltanut käsitellä aihetta ja kertoa minkälaista "hierontaa" kyseisistä paikoista saa..

92

15818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinhierottu

      Tarvitaanko tuohon nyt toimittajaa ja lehteä tiedon välittäjäksi, ihan itse kun sinne menee niin parhaiten tietoa ja kokemusta saa. Toisten kokemusten kautta eläminen, luulen, on aika köyhää.

      • mcbe

        Toimittajienkin on hyvä tietää mitä kaupungissa tapahtuu..


      • Anonyymi
        mcbe kirjoitti:

        Toimittajienkin on hyvä tietää mitä kaupungissa tapahtuu..

        Kyllä kyllä.
        Hekumoitssee ja onanisoitssee,
        roiskkeet kattoon.


    • regulaattoriXX

      Kainuun Sanomien kantti ei riitä yhteiskunnan epäkohtien paljastamiseen.

      • Urheiluhierojaa

        Mikä epäkohta taikkuhieronta on? Etkö saanut Happy endingiä vai etkö älynnyt kysymystä...


    • reikääviilatessa

      Ikävä kyllä, Helsingin Sanomat teki joitakin vuosia tutkimuksen, jossa JOKAISESSA thaihieromalaitoksessa myydään seksiä. Siis älkää tukeko tämän luokan prostituutiota ja niissä hieromalaitoksissa on esiintynyt jopa ihmiskauppaa. Ja joka ei muuten tavaraa saa, pumpattavilta nukeilta ei ainakaan aids tartu. Kaikki tietää, mitä Thaimaassa tapahtuu, ettei paljon kannata matkailullaan kohdettakaan tukea.

      • ihan_hyvä_jos_saa

        Ketään sinne ei pakoteta menemään, eikä thaikkujen toiminta ole kenellekkään häiriöksi. Olen käynyt ja saanut palveluksi aitoa hierontaa ilman seksiä. Uskoisin suurimman osan asiakkaista käyvän siellä utelijaisuuttaan, hyvin harva todellisuudessa ostaa seksiä, jos sitä yleensä saakaan.

        Itse en bortelleja tarvi, ainakaan vielä jospa raiskaukset vähenisivät jos Suomessakin olisi tarjolla maksullista seksiä kuten keskieuroopassa.


      • ihanko

        Sinulla on siis tutkimustuloksia Kajaanin taikkuhierontapaikoista ja moniko saa siellä seksiä ja moniko ei. Olitko ulko-oven luona monta päivää passissa ja kyselit kaikilta kävijöiltä minkälaista hierontaa ottivat?


      • balgganiakilo
        ihan_hyvä_jos_saa kirjoitti:

        Ketään sinne ei pakoteta menemään, eikä thaikkujen toiminta ole kenellekkään häiriöksi. Olen käynyt ja saanut palveluksi aitoa hierontaa ilman seksiä. Uskoisin suurimman osan asiakkaista käyvän siellä utelijaisuuttaan, hyvin harva todellisuudessa ostaa seksiä, jos sitä yleensä saakaan.

        Itse en bortelleja tarvi, ainakaan vielä jospa raiskaukset vähenisivät jos Suomessakin olisi tarjolla maksullista seksiä kuten keskieuroopassa.

        Mikä on bortelli? Onko se joku bordellin karkeampi muoto, sellainen karvapersemalli? Uskomatonta miten ei ihmiset osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Säästäähän tuossa lento liput,
        -ja ilimasttoo.
        Vai mitä mieltä
        kukkahattutätini on aikamies poikansa
        tekkoosista.


      • Anonyymi

        Siitä saakka, kun Jumala loi myöskin meidät onnettomat iahmiset tänne maan pinnalke.,
        ja autto heiile seksuaalisen heräämisen.
        -Siitä saakkahan on sotaa ja vihanpitoa piisannu..
        Mutta ei thai, yhteiskunnassa.
        -Tervettuloa, haluaisitteko nussuttaa ensin.,?
        Toki, jos nuin pidetään vieraanvaraisesti.


      • Anonyymi
        ihanko kirjoitti:

        Sinulla on siis tutkimustuloksia Kajaanin taikkuhierontapaikoista ja moniko saa siellä seksiä ja moniko ei. Olitko ulko-oven luona monta päivää passissa ja kyselit kaikilta kävijöiltä minkälaista hierontaa ottivat?

        No jo on kajjanisa vähän takapajuinen meininki.
        Eikös siltä kumminki joitakin suurmiehiä
        Kekkone, Eino Leino, Lönnroth, Päät. Kukkonen
        -Van seku on.,
        Köyhä maa, ja siksi jää.


      • Anonyymi
        balgganiakilo kirjoitti:

        Mikä on bortelli? Onko se joku bordellin karkeampi muoto, sellainen karvapersemalli? Uskomatonta miten ei ihmiset osaa kirjoittaa.

        Minusta se näyttää aivan samalta.
        Kivan naisen tykönähän on kiva käydä relaa.
        -vaikkapa kulukustannuksiin vähän osallistusinkin.


    • pennasensisko

      j-pennanen saa lapaseen vedosta tai hierontaa,kun vintillä vetelee käteen

    • hyvinhierottu

      Ihmetyttää, mikä ongelma siinä on JOS joku saa jotain muutakin kuin hierontaa. Pitäisikö minun vaatia lehteen juttua partureista koska olen saanut muutakin kuin hiustenleikkuun? Taitaa täällä arvostella thaikkuja ne joilla tekisi mieli hoitoon mutta eivät jostain syystä uskalla mennä. Kannattaa jatkaa tumputtamista kotona, ihan hiljaa.

      • käynyt_olen

        Olen pannut merkille mitenkä ne joilla koskaan itsellä ei ole ollut uskallusta mennä hierontaan, tietävät siitä eniten, arvostelevat eniten. Minä käyn ja tiedän menettelytavat. Siksi rohkenenkin väittää että harva siellä temput tekee. Hieronta on usein ihan asiallista. Käykää ihmiset ei tarvi kertoilla mitä toisilta kuulee ne jutut kun yleensä on liioteltuja.


      • useinkäynyt
        käynyt_olen kirjoitti:

        Olen pannut merkille mitenkä ne joilla koskaan itsellä ei ole ollut uskallusta mennä hierontaan, tietävät siitä eniten, arvostelevat eniten. Minä käyn ja tiedän menettelytavat. Siksi rohkenenkin väittää että harva siellä temput tekee. Hieronta on usein ihan asiallista. Käykää ihmiset ei tarvi kertoilla mitä toisilta kuulee ne jutut kun yleensä on liioteltuja.

        Jos oikeesti hierontaa haluaa niin kannattaa mennä ihan oikealle hierojalle. Näissä paikoissa sitä ei todellakaan saa yleensä, tosin viimesin kerta kun kävin niin oli jo sinne päin mut itsekin käyn silloin tällöin vaan nauttimassa ihan muusta palvelusta.


      • Anonyymi

        Katteellissuushan on kansan tauti.
        Ylilääkäriltä kun kyssyin,
        Eikä oo rokottta, eikä sitä ssaaha hallinttaan.


    • oonkäyny

      Mulukkua ne siellä vatkaa maksua vastaa.

      • oonmyöskäyny

        Torttuakin saa kun tarpeeksi maksaa.


    • Näkemällää

      Kyseisiä paikkoja pyörittävä iäkkäämpi mies henkilö kyyditsee valkealla pakulla näitä naisia Kontiomäkeen,Paltamoon,sekä sotkamoon ja päivän päätteeksi käy hakemassa ne takaisin Kajaaniin tai sitten rahat vain työpäivän päätteeksi.Liiketoiminta elää ja voi siis hyvin.

      • huomioitu

        Onko miten vanhasta miehestä kyse?


      • Anonyymi
        huomioitu kirjoitti:

        Onko miten vanhasta miehestä kyse?

        Vanhasta miehestä niin tiijä,
        Se että mallisa kummallekkin.


    • kiitooos

      Minä hoitelen näitä Thai tyttöjä jotka on tulleet vaimoiksi tänne suomeen/kainuuseen niiden miehet ovat alkoholisteja/reppanoita kuset/paskat housussa nukkuu kun minä hoitelen näitä ihania vaimoja... kajaanista on 3 Sotkamosta 2 Paltamosta 1. ja ilmainen hieronta päälle...

      • korpikansa

        Thaimaalaisen on omat rahansa hankittava. Joskus on kyse suurista pankkilainoista ja silloin tarvitaan luottamusta (avioehto) Mutta yleisesti thaimaalainen elättää ns. poikakaveria ja suomalaiselle jää enemmän rahaa käteen. Kyse ei ole parituksesta eikä ihmiskaupasta vaan omasta vapaasta tahdosta. Thaimaalaiaet eivät näista asioiata puhu mutta ei ole tarve jos omaa rahaa osaavat hankkia.


      • 555kkk

        Kiiitos nimimerkille, sitten oley Hiv positiivinen,koska olen pannut samoja naisia ja se tauti on tarttunut, että ole hyvä


    • yjeytjk

      maksniemen jarkko tietää kävin oikein rajanpoikien kanssa tutkimassa roskikset jospa käytettyjä kortsuja löytyisi.

    • Hrtkku

      Hyvän oloinen pilsu oli sillä nuoremmalla thai pakkauksella huuhkajanvaarassa ja maksoi 80e pikaset

    • Maamushka

      Hyi helvetti! Kelle normaalille miehelle kelpaa thaikkuakka? No jos ei muuta saa niin onhan se kelvattava... Säälittävää

      • Pöyrät

        Miksei kelpaisi. Kaikki hyvä sopivassa pakkauksessa ilman ihraa.


      • Anonyymi

        Kuin sä nuin nyt niin taas vaahtootkaan?
        Sitäpaitsi Thai tyttöset on nätteä ja siroja,
        ja huommaavaisia miesttään kohttaan.
        -Ja kunnioitus on molemmin puolin,
        --- Siitäs sait , lehmä.


    • Tussuhii

      Kyllä thai tai japani neito vie voiton suomalaisista siideri pissiksistä ja sota norsuista mennen tullen!!
      Tiukka pillu ja nami tissit kruunaa täydellisen seksi nautinnon

      • Ruusupipari

        Lisättään kiinalaesethhii suomi"poijan"elämänsulostuttajana


    • Velemukka

      Thaiakkoilla kun on naamaki ku petolinnun perse! Murjotun näkösiä natukoita. Yäääkkkk!!!!

      • hölömö_kuu-olet

        Mitä välijä minkänäköinen naama on? Eikös herra tiedä miksi sinne mennään, kyllä minä ihailen sitä hampaatonta.


    • Pamliii

      Jeps kyllä ne saa munan pystyyn ja lastit pihalle niin mulle riittää se palvelu täysin

    • Oloka

      Kyllä miehet on sikoja, niille kelpaa kuka vaan kunhan on reikä! Tätähän se putkiajattelu teettää!

      • Isoputki

        Vaikuttaa siltä, että sinä vaan et kelpaa kellekään. .
        Olokalla mennee aika huonosti sitten?


    • kannattaakokeilla

      Huuhkajanvaarassa on hyvä palvelu ja "hierontavälineet" jopa valmiiksi hankittu.

      • mitä_mitä

        Eikös hieromaväline pidä olla asiakkaalla omasta takaa.


    • kannattaakokeilla

      Ei välttämättä. Välineinä meinasi näitä iloisia "ilmapalloja"

    • pääkoppa

      Lähtökohtaisesti thaimaalaisilla ei ole omanarvontunnetta tasa-arvosta olla alistumatta miehen tahtoon. Suomalainen ei miehen kehoituksesta alennu edes kuukausipalkasta koska elämä on pitkänomainen ja rahaa saa pankista riittävästi.

    • nykyaikaista

      Mamut hierovat nykyään mamuja. Ei ole aikoja suuren kysynnän takia. Kajaanissa mamut eivät saa muuten naisen kosketusta ilman paikallisia hierojia.

    • kiertopalkinto

      Ovatko nämä thaimaalaiset moniavioisia vai vaihtavatko miestä liukuhihnalta. Lapsiakin on monella kertynyt matkan aikana.

    • suvunrahat

      Varokaa! Voi elatusvelvollisia lapsia syntyä yllättäen.

      • ööhh

        Elatusvelvollisia lapsia, ketä heidän pitää elättää, isäänsäkö?


      • isätönsuomessa

        Kait se voi olla näinkin jos Thaimaahan on jäänyt puolet perheestä lapsien isä mukaan lukien.


    • Sazemies

      Voiskohan heidän kautta löytää naista elämäänsä?

      • rahaautomaatti

        Varmasti, mutta et ole ainoa mies naisen elämässä.


      • rahaautomaatti

        Se vielä, että kaikki "halukkaat" kelpaavat näille naisille.


    • jeesjeps

      Hyvää on "hieronta" ;)

    • maftia

      Thaimaalaiset pelaavat Suomessa rahapeliä siitä kuka saa rahaa ja kuka menettää kaiken. Kajaanissakin on varmasti näitä pelaajia jos on thai hierontaakin. Antavat yhteiseen pottiin rahaa joka kuukausi ja jos antaa enemmän kuin toiset niin saa vastaavan voittoprosentin tai jos vähemmän niin menettää vastaavan summan. Älkää sekaantuko näihin tai joutuu maksumieheksi. Eivät lähetä sukulaisille kuten yleisesti luulaan tai muuta tarvetta. Toiset häviävät tuhansia jos ei löydy enemmän rahaa toisin sanoen kuka on parempi. Miehet vaihtuvat jos rahaa ei löydy lisää ym.

    • maftia

      Tämä pitäisi olla viranomaisten tiedossa koska peli ajaa ihmisiä ahdinkoo ja laittomuuksiin. 5 tuhannen tai 10 tuhannen euron menetys vuodessa on iso raha jos ei saakkaan maksettua enemmän rahaa pottiin mitä toiset vuoden aikana. Sinne mennee lapsilisät ym. Yhteiskunnan rahat ja muista rahan hankinta keinoista puhumattakaan.

    • pimeätyö

      En usko että löytyykö koko Suomesta enään thaihierontaa. Suomalaist ovat ryöstäneet jo useamman vuoden näitä ilman kirjanpitoa vailla olevia ns. yrittäjiä.

    • kublaton

      Mukavat vauhdit sain tänäänkin. suosittelen sullekkin.

    • Neitsytpiru

      Miten lie nykyvään, tekkeevätkö kotikäyntejä? Oha niitä roasuja, jotka ei oikei hirvie kottoosa lähtie.

    • larink

      Parasta hoitoa mitä olen saanu.hyvin hierovat joka paikasta ,pikku veitikkastaki ottivat näytteen et seisooko hyvin tuntu pelaavan.

    • kylseon

      eiköhä tuo ensin hiero vaihdekeppiä, sitten vaihde pannaan liikuttamaan ees taas

      sitte voit poistua köyhempänä, ehkä vähä tissiä puristat vielä

    • hyhyhyhyhyhyhyh

      Kaikki Kajaanissa lähes 5 kymppisiä (ellei yilkin) roikkuvatsaisia vähemmän kauniita akkoja. Ilmoituksissa toki mainostavat itseään yleensä 24-30 vuotiaiksi.

    • Äyrshi

      mutta jos retiisistä tulee kuitenkin mehut pihalle.

    • surullistaon

      Mutta missä ovat vastaavanlaiset "hierontalaitokset" naisille??? Eivät ainakaan Kajaanissa ja tuskinpa muuallakaan Suomessa! Tämä on kyllä niin epätasa-arvoista, että oksettaa. Kyllä minäkin menisin enemmän kuin mielelläni jonkin herkullisen, nuoren komistuksen "hierottavaksi" päivänä minä hyvänsä!

    • homowan

      niinhä ne veltot kurppanaiset tulis paril kympil mielellää jonku ainoa mies luokkaisen komistuksen käsittelyyn mutta ei tämä maailma vaa nii mene.. pelatkaa sitä lottoa ja käteen odotelles.. eli lopun ikä..

      vain savuketta tupruttavilla mahaporvareilla on tytöt..

    • antiljormakipee

      antti on ainakin ylityöllistetty jo:

      ei oo ak tarjolla ja alan riskit tiedostaen suositellaan tilaamaan ehta marokkolainen paremman puuttees

      http://www.como.fi/uutiset/vaginahieroja-antti-kurhinen-loukkaantui-hieroessaan/

      -Sattuu pirusti ja olen joutunut lääkärin paikkeille menemään, olen hinkannut siis liikaa vaginoita ja kun olen pentaraatiota luvannut kaupan päälle kauniille naisille, niin sitä olen joutunut tekee aivan liikaa, eli jotain tapahtui lonkalle yhden session aikana ja se on nyt aivan jäätävän kipee,

    • Kontomäki

      Kainuun sanomien kanttaa.
      Kyllähän se on semmosta hierontaa.
      -Kaikki jäsenethän ne oikkoo, ja vsitten sulattelloo paukamat pois.
      Vetree on olo kyllä kun pois lähet.
      - Viijestä kympistä ylöspäin.,
      Mammas , eikö tee sulle mukavia asijoita.
      Noku.
      Minähän arvasin, ei maha tehdä.
      Jorman kyrillinen poisto, n. 60, , tavallinen.

    • hölmöt

      Kuka on tehnyt tälle yhdelle lapsen?

      • vahinkolaukauss

        Kaikilla ei lamppu syty kun ei tarvitse kortsun kanssa panna. Voi käydä niinkin että toisessa polvessa tapahtuu vahinko.


    • rahaaonon

      Mitä tämä rahankeräys peli on? Minulta pyydettiin lainaa johonkin tällaiseen,mutta en ymmärtänyt enkä lainannut...

    • Ami_Rossi

      Aina kun kioskilla oli hiljaista, me kesäläiset pisteltiin aikamme kuluksi nupineulalla kortsuini reikiä. Kyllä nauratti, kun ajateltiin äijien ilmeitä muutaman viikon perästä.

    • Anonyymi

      Vieläköhän on kajaanissa thai mammoilla torttua tarjolla?!?

    • Anonyymi

      Vtu jjjjjjjunttti ukooot jokases Thai massages myydää sexxxii 100e itse hierontaa sisältyy hanskaa hakkuu jo jokasel urhol! Itse oli 16w ku kävi kokeilee....

      • Anonyymi

        Siis viime vuonna kävit vaan kokeilee vaikka se oli kiellettyä.
        Hukkaan meni sekin satases, hahhaah!


    • Anonyymi

      Ennen oli Koti-Kajaanissa näiden thai-paikkojen mainoksia. Nyt niitä ei enää ole lehdessä ollut.

      • Anonyymi

        Pitävät arveluttavina?


    • Anonyymi

      Jep jep, kumi on keksitty aikaa sitten ja myös miehillä on oikeus onneen (happy ending).

    • Anonyymi

      Käykää kysymässä ovelta tuleeko käsi hoito vai sisällinen hoito.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, paljonko on Kajaanissa HI-viruksen kantajia? Joku kertoi käyneensä thai-hierontapaikassaa saamassa seksuaalista hoitoa, vaikka sairastaa aidsia.

    • Anonyymi

      Muna kädessä vatkkaa ja hykerttää.
      -Varohhan, että ei tule spliitat muualle kun rantteelle.

    • Anonyymi

      Hierojat ovat niin ammattitaitoista väkeä, että saavat kovankin lihan pehmeäksi.

    • Anonyymi

      Jos lompsa on lyönnissä, aikalailla sieltä saa sen minkä pyytääkin

    • Anonyymi

      Eikö Pennanen itse uskalla käydä hintatason tarkistamassa? Sano vaan jees kun kysyvät happy endiä!

      • Anonyymi

        Pennalla ei ota eteen


    • Anonyymi

      Alle parilla sadalla saa sitä mitä tilaakin!

    • Anonyymi

      Vasemmistoliiton edustajat käyneet tarkistamassa tilanteen. Tsekanneet työehtosopimuksen mukaisten ehtojen toteutumisen.

      • Anonyymi

        Vasureilla loppui matkat Kostamukseen saamaan "hoitoa".


    • Anonyymi

      50€ oli suuseksi ja teki hyvää

      • Anonyymi

        Miespoika vai poikamies hah hah Onkohan sulla nyt termit ihan kohdallaan, kävitkö peruskoulun loppuun vai onko yletön masturbointi sulattanut aivot?


    • Anonyymi

      Kukahan uskaltaisi tarkistaa taksat Pikku-Ketun thai-hieronnasta? Näissä asioissa sinne kannattaa mennä myöhään illalla ja sieltä takakautta - siis sieltä mistä taksit tuovat sinne asiakkaita liikkeen sulkemisen jälkeen.
      Pistäkää sitten kokemukset näille sivuille.

    • Anonyymi

      No jo tuo on kestänny.
      Lienee tuo veikko heikkona sängyn pohjalla,
      jollei minkkäänlaista "hierontata"
      oo saannu.
      Martat , ja Marti.,
      Rietäkäämme auttamaan.
      -Mikäslaita sille Pennaselle tännään nyt laitettaan?
      -Pannaanko normaai massage, ili extra semmonen?

      • Anonyymi

        Pennanen se keksii kaikenlaisia aloituksia. Eiköhän käynyt itsekkin testaamassa hierojan taitoja.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe