Sain henk.kohtaiset ohjeet

tätä-se-neuvoo

Puustiselta. Laitoin kyselyn Puustisen mainostamaan osoitteeseen ja sain vastauksen. Kokonaan en sitä monisivuista sepustusta voi tähän laittaa, olisi sääntöjen vastaista. Mutta laitan tiivistelmän siitä.

1. Älä koskaan enää tule tälle Suomi24-palstalle ettet eksyisi. Se kun on sairaan ylläpidon ja salaliittolaislääkärien ja hpv:n valehtelufoorumi. Seuraa vain hänen ohjeitaan.
2. Hävitä kirjahyllystäsi kaikki aiemmat lääkärinkirjat sekä ruokaohjeet ja reseptit. Ne opettavat väärin.
3. Lue vain Heikkilän, Sompin ja Dahlqvistin kirjoja. Sitten oli vielä rimpsu ruotsinkielisiä kirjan nimiä.
4. Karppaamalla eli hänen ohjeillaan JOKAINEN diabetikko, oli tyyppinä 1 tai 2, pääsee eroon kaikista lääkkeistä ja tämä koskee MYÖS INSULIINIA. Koska diabetes on sitä kun veressä on liikaa sokeria ja jos et syö leipää (=sokeria) niin veresi sokeri pysyy hyvin alhaisena eikä mitään tarvita.
5. No sitten hän neuvoi kyllä laihduttamaan kun kerroin minulla olevan n. 25 kg ylipainoa.
6. Kolesteroli on myös asia mistä valehdellaan. Kolesterolin arvoilla LDL ja Trigly ei ole mitään ylärajaa millä olisi merkitystä eikä arvolla HDL ole alarajaa. Ne asettuvat luonnollisiin ja terveellisiin arvoihinsa kun lopetat leivän ja perunan (=sokerin) syönnin.

Että mitä mieltä olette, varsinkin kohdan 4 ohjeesta? Minulle on opetettu, että 1-tyyppiläinen kuolee joutusaan jos lakkaa pistämästä insuliinia.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deeyksi

      Jos noin on, niin en sinällään yhtään ihmettele. Hyypiö joka horajaa päivittäin peurojen kanssa eikä ilmiselvästikään anna kenenkään muiden kuin oman "uskonsa" kannattajille mitään arvoa, on pahasti latvarosoinen.

    • tollollenauravaveku22215

      tätä-se-neuvoo

      jatka valehtelemista ja turhan kovaa lääkitystä.

    • toinen-pettynyt

      Siis on joku muukin kuin minä erehtynyt pyytämään palstan häiriköltä ohjeita. Minä en saanut edes vastausta kun pyysin mutta sen sijaan alkoi tulla 10-20 roskapostia päivittäin, enimmäkseen ruåtsinkielisiä, välillä englantiakin. Nyt on rauhottumaan päin kun aikaa on mennyt kohta kolme kuukautta.

      • hpv

        Sähköposteihin saa yleensä laitettua ei-toivottuja lähettäjiä, joiden viestit suodatetaan pois. Mikäli spämmi tulee gmail-tililtä niin kannattaa valittaa googlelle niin saattavat poistaa koko tilin.

        Ei hörhöille kannata lähettää sähköpostia pääasialliselta sähköpostitililtään vaan perustaa roska-tili, jonka voi hylätä kun roskaa alkaa tulla liikaa.

        Puustiselle ei kannata paljastaa oikeaa nimeään, vaino saattaa jatkua pitkään.


    • kiitos-Puustinen

      Kiitän minäkin Puustista niistä ulkomaankielisistä roskaposteista mitä alkoi tulla. Usemmissa nimenä on Invoice eli lasku suomeksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe